با توجه به دستورالعمل بانک مرکزی، شرکت شاپرک سامانه هاب را به منظور افزایش امنیت تراکنشهای کارت به کارت و جلوگیری از سوءاستفاده از این روش انتقال وجه، راهاندازی کرده است.
در حال حاضر 21 بانک زیر به سامانه هاب شاپرک متصل شدهاند و با این اتصال، سقف کارت به کارت از مبدا این بانکها به سایر بانکها به 5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است (به جز بانک سامان که سقف کارت به کارت آن 3 میلیون تومان شده است).
*توجه داشته باشید که برای احراز هویت کارت بانکی در سامانه شاپرک بایستی آخرین نسخه همراه کارت را از لینکهای زیر دانلود کنید:

بانک پاسارگاد

بانک خاورمیانه

بانک ملی

بانک ملت

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

موسسه اعتباری نور

بانک شهر

بانک رفاه کارگران

بانک مسکن

بانک توسعه تعاون

بانک کشاورزی

بانک سامان

بانک صادرات

بانک اقتصاد نوین

بانک گردشگری

بانک پارسیان

بانک دی

بانک سینا

بانک سرمایه

بانک تجارت

بانک انصار

بانک حکمت ایرانیان

بانک سپه

بانک صنعت و معدن

بانک مهر اقتصاد

بانک قوامین
در این مطلب، مواردی که در آن برای کارت به کارت نیاز به احراز هویت در سامانه شاپرک دارید را توضیح خواهیم داد.
1- کارت به کارت
اگر بخواهید با استفاده از همراه کارت، از مبدا برخی از بانکها کارت به کارت کنید، بعد از ورود به صفحه اصلی اپلیکیشن، دکمه «کارت به کارت» را به صورت تصویر زیر مشاهده خواهید کرد (رنگ دکمه زرد رنگ بوده و نوشته «احراز هویت کارت» بر روی آن قرار گرفته است)؛ این بدان معناست که برای انتقال وجه کارت به کارت بایستی ابتدا کارت بانکی خود که قصد انتقال پول با آن را دارید در سامانه شاپرک احراز هویت کنید.
در واقع برای کارت به کارت از مبدا هر کارت بانکی بایستی یکبار فرآیند احراز هویت مربوط به سامانه شاپرک را انجام دهید.
بعد از کلیک بر روی گزینه «کارت به کارت»، نیمپنجره زیر برای شما باز میشود. این بدان معناست که برای کارت به کارت از مبدا کارت بانکی موردنظر، ابتدا باید کارت خود را در سامانه شاپرک احراز هویت کنید. با لمس دکمه «احراز هویت در شاپرک» وارد سایت شاپرک میشوید و با ورود اطلاعات کارت بانکی خود میتوانید عملیات احراز هویت را انجام دهید.
پس از احراز هویت و ثبت کارت در سامانه شاپرک به همراه کارت برگشت داده میشوید. بعد از مشاهده تصویر زیر، احراز هویت شما در سامانه شاپرک با موفقیت انجام شده است و میتوانید از مبدا کارت بانکی مورد نظرتان کارت به کارت کنید.
حالت های مختلف پس از احراز هویت:
پس از احراز هویت در سامانه شاپرک، ممکن است حالتهای زیر برای شما اتفاق بیافتد. در ادامه دلیل هر موقعیت و نحوه رفع آن را شرح خواهیم داد.
1- احراز هویت موفق: احراز هویت شما موفق است و تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد.
2- احراز هویت نامشخص: احراز هویت شما نامشخص خواهد شد که ممکن است به دلیل برخی از مشکلات فنی باشد (مطابق با تصویر زیر). در این حالت بایستی مجددا تلاش کرده و احراز هویت کنید.
حالت سوم:
3- احراز هویت ناموفق: اگر احراز هویت شما ناموفق بود و با پیغام زیر مواجه شدید، 2 دلیل دارد. برای مشاهده دلایل و راهحل رفع مشکل، ادامه مطلب را بخوانید.
الف) ممکن است اطلاعات کارت بانکی خود را در سامانه شاپرک درست وارد نکرده باشید. بنابراین لازم است فرآیند احراز هویت در شاپرک را دوباره امتحان کرده و این بار دقت کنید که اطلاعات خود را صحیح وارد کنید.
ب) شماره موبایل و کارت بانکی باید به اسم خودتان باشد؛ وگرنه با این خطا مواجه خواهید شد. بنابراین بایستی با سیمکارت و کارت بانکی که به اسم خودتان است وارد اپلیکیشن شوید.
توجه داشته باشید با کلیک بر روی دکمه «اطلاعات بیشتر» میتوانید وارد سایت همراه کارت شوید و تمامی اطلاعات مربوط به هاب شاپرک را مطالعه کنید. در غیر این صورت با لمس دکمه «بستن» وارد صفحه اصلی اپلیکیشن خواهید شد و همان طور که در شکل زیر میبینید وضعیت دکمه کارت به کارت، «احراز هویت ناموفق» را نشان میدهد.
توجه:
1- توجه داشته باشید در صورتی که در هنگام کارت به کارت، قصد تغییر کارت مبدا را داشته باشید حالت احراز هویت کارت مبدا به شما نمایش داده میشود که بنابر توضیحات داده شده اقدامات لازم را انجام دهید. علاوه بر حالتهای گفته شده، در صورتی که کارت بانکی خود را در سامانه شاپرک احراز هویت نکرده باشید، پیغام «نیاز به احراز هویت» را مشاهده خواهید کرد. اگر قصد کارت به کارت از مبدا کارت موردنظر را داشته باشید باید اقدام به احراز هویت کنید.
همچنین در بخش «کارتها» واقع در تنظیمات اپلیکیشن، میتوانید وضعیت احراز هویت کارتهای بانکی خود را مشاهده کنید. (تصویر زیر)
2- در صورتی که شما قبلا در سامانه شاپرک احراز هویت شده باشید، اما اپلیکیشن را پاک کرده و دوباره نصب کنید برای انجام کارت به کارت باید یک بار عملیات احراز هویت کاربر (مانند تصویر زیر) را انجام دهید.
بعد از افزودن کارت بانکی در همراه کارت
بعد از اضافه کردن کارت بانکی جدید به همراه کارت پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که قصد انتقال وجه با این کارت را دارید، بر روی دکمه «احراز هویت در شاپرک» کلیک کرده و تمامی فرآیند آن را همان طور که در بالا توضیح دادیم انجام دهید.
با لمس دکمه «بعدا انجام میدهم» به صفحه اصلی اپلیکیشن برمیگردید و بر روی دکمه کارت به کارت، گزینه «احراز هویت کارت» قرار خواهد گرفت. (مانند تصویر اول صفحه)
در زمان ویرایش تاریخ انقضای کارت
بعد از ویرایش تاریخ انقضای کارت بانکی در باکس مشخص شده در تصویر زیر، نیمصفحه «احراز هویت در شاپرک» به شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که تاریخ انقضای کارت خود را ویرایش کنید برای کارت به کارت باید مجددا در سامانه شاپرک احراز هویت کنید. با لمس گزینه «ادامه و ویرایش اطلاعات»، تاریخ انقضای کارت شما با موفقیت ویرایش شده و پیغام «ویرایش کارت با موفقیت انجام شد» را مشاهده خواهید کرد. با زدن دکمه «احراز هویت در شاپرک»، مانند قبل فرآیند احراز هویت را انجام دهید (تمامی مراحل مانند بالاست).
در همراه کارت علاوه بر کارت به کارت و احراز هویت در سامانه شاپرک، امکانات دیگر مانند استعلام و پرداخت قبض گاز، آب، برق، خرید شارژ و بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل، پرداخت و استعلام خلافی خودرو و … فرآهم شده است. همراه کارت را میتوانید برای گوشیهای اندورید و ios از لینکهای زیر دانلود کنید:
سامانه شاپرک تاریخ انقضا کارت رو اشتباه وارد کردم نوشت ثبت شد ولی جزکارت های ثبت شده نشون نداد، چجوری میتونم ویرایش انجام بدم یا کارت و از سامانه شاپرک حذف کنم مجددا اضافه کنم؟
کارتتون رو در همراه کارت حذف و مجددا ثبت کنید.
سلام برای کارت به کارت کردن وارد سایت شاپرک نمیشه برای احراز هویت انگار سایت قفل
سلام چه خطایی میده؟
اصلا واردسایت نمیشه تا میزنی احراز هویت در شاهپرک وارد نمیشه یه صفحه سیاه میاد بالا اسم سایت نوشته کنارشم یه قفل
لطفا جهت بررسی و رفع مشکل تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)
اقا چرا شماره کد پیامک ارسالی تایپ نمیشه فقط یه عدد اولش میشه..ده بارتاحالا زدم نشده
دوست عزیز در حال بررسی مشکل هستیم به زودی رفع می شود
سلام ، میخوام احراز حویت در شاپرک انجام بدم ولی (احراز حویت با خطا مواجه شد) میزنه که تو موارد بالا بهش اشاره نکردین، دلیلش چیه؟
دوست عزیز لطفا جهت رفع مشکل باهامون تماس بگیرید۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹
با سلام بنده مدت زیادیه از همرا کارت استفاده میکنم تابحال مشکلی نداشتم ک اذیت کنه یا رفع نشه اما این دوروز هرکاری کردم رمز پویامو ارسال نمیکنه بانک ملی برام میفرسته ولی کشاورزی دوروزه نمیفرسته البته بگم شماره سیمکارت ثبت شده توی بانک روشنه ولی رو این گوشی ک برنامه باااش کار میکنم نیست ولی تاحالا مشکلی نبوده یعنی هربار درخواست میدادم یا تراکنشی انجان میدم اس برام رو گوشی ک شمارش ثبت بانکه میاد تو احراز هویت هم مشکلی نداشتم
سلام هرکاری میکنم کارت به کارت نمیشه میگه احراز هویت خود را در سامانه بانک مرکزی تکمیل کنید
سلام لطفا کارتتون رو احراز هویت کنید.
سلام وقت شما بخیر
مشکلی که من برای ثبت کارت در سامانه دارم اینکه برای ثبت کد ارسالی اجازه تایپ آخرین عدد را به من نمیده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
بروزرسانی های نرم افزارهای بانکی هم انجام دادم برطرف نشد.
لطفا جهت بررسی مشکل تماس بگیرید۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹
سلام، هردفعه مراحل احراز هویت رو انجام میدم، و مینویسه با موفقیت کارت ثبت شد، اما وقتی برمیگردم به برنامه، مینویسه خطا در دریافت اطلاعات کارت از سامانه شاپرک. سیم کارت هم به نام خودمه
لطفا کارتتون رو حذف کنید مجددا ثبت کنید و مراحل احراز هویت رو انجام بدید
سلام من احراز هویت کردم ولی چون سنم به ۱۸نرسیده شمارم به نام خودم نیست باید شمارم وکارت به اسم خودم باشه نمیشه کاریش کرد
دوست عزیز، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.
سلام وقت بخیر من میخوام کارت به کارت کنم موقع کارت به کارت میزنه سرویس کارت به کارت از جانب بانک صادرات قطع می باشد کد خطا100 باید چکار کنم راهنمایی کنید
سلام لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.
سلام من میخواستم کارت به کارت کنم موقع کارت به کارت میزنه عبور از سقف روزانه انتقال وجه کد خطا10124 لطفا راهنمایی کنید
دوست عزیز، در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.
سلام وقت بخیر
من میخوام کارت به کارت کنم اما خطای اهراز هویت رو برام میزنه
اما توی تنظیمات کارت نوشته عدم نیاز به اهراز هویت .. و من رو به شاپرک متصل نمیکنه
چرا؟
دوست عزیز، لطفا کارتتون رو حذف کنید مجددا ثبت کنید.
سلام من میخواستم اهراز هویت کنم شماره کارت رو وارد کردم میگه این کارت با شماره شما مطابق نیست
ولی وقتی کارت رو از بانک گرفتیم شماره خودم رو وارد کرده بودم ولی میگه شماره شما با کارت مطابق نیست
دوست عزیز، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.
سلام ..برای احراز هویت کارت کدارسالی رو که باید در قسمت خط چین شده وارد کنم فقط عدد اول تایپ میشه باقی کد رو نمیتونم وارد کنم لطفا راهنمایی کنید
سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی با ما تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹).
سلام من میخوام اهراز هویت کنم میره داخل شاپرک ولی سایت باز نمیشه صفحه سفید میاد چندبار گوشیمو حالت کارخونه زدم ولی نشد بازم چیکار کنم باز بشه سایت احراز هویت در شاپرک؟
لطفا جهت بررسی با ما تماس بگیرید
سلام وقت بخیر من کارت رو که ثبت میکنم بعد از بازگشت به همراه کارت اصلا پیغامی برای من نمیاد و باز برای کارت به کارت میزنه احراز هویت نشد
سلام دوست عزیز لطفا برای راهنمایی باهامون تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)
سلام. من در همراه کارت ، بعد از ویرایش تاریخ انقضای موسسه نور همچنان نمیتونم کارت به کارت انجام بدم. گزینه احراز هویت نمیاد اونجا. چیکار باید انجام بدم؟
سلام جهت راهنمایی باهامون تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)
سلام
من ۱۷ سالمه
یه سیم کارت دانش آموزی دارم به اسم خودم که قیمم پدرمه
کارت هم که به اسم خودم اما هر دفعه که میخوام احراز هویت انجام بدم مشکل مطابقت کارت و سیم کارت رو میزنه
چیکار باید کنم؟کارم طوری هست که باید پول انتقال بدم
دوست عزیز، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.
سلام من سیمکارت بنام خودمه ولی موقع نصب که کد ملی رو میدم خطای عدم تطابق میده چکار کنم
لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید تا اطلاعاتتون رو بررسی کنیم.
سلام
اهراز هویت امکان پذیر نیست راهنمایی بفرمایید.سپاس
سلام دوست عزیز لطفا باهامون تماس بگیرید (۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)
سلام وقت بخیر، بنده بانک صادرات تازه گرفتم ، تمام اطلاعتمم درست وارد کردم تو همراه کارت ، ولی تو قسمت احراز هویت که میریم ، اونجا هم اطلاعات رو وارد میکنم ، ولی هر بار اینو میگه : ثبت کارت با خطا مواجه شد .
اطلاعات کارت ثبت نشده است . لطفا به بانک صادرکننده مراجعه نمایید .
ممنون میشم راهنماییم کنید مشکلم حل شه سپاس
سلام لطفا جهت بررسی مشکل باهامون تماس بگیرید
سلام من میخوام احراز هویت کنم با اینکه همه چی درسته میگه مطابقت ندارد (بانک نور)
سلام دوست عزیز لطفا با امور مشتریان بانک مورد نظر تماس بگیرید تا اطلاعاتتون رو بررسی کنن.
چرا همش کد خطای 10144میاد برام
لطفا متن خطارو بگید راهنماییتون کنیم
کد تایید را نمی توانم به طور کامل وارد کنم
رقم آخر کد تایید وارد نمی شود
چند ماه است که این مشکل وجود دارد و با بانک و پشتیبانی هم تماس گرفتم راهنمایی مفیدی نکردند
لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام من کلیک میکنم رو احراز هویت میره سایت شلپرک ولی هیچی نمیاره یه صفحه سفید خالی از نوشته میاره ، چرااا؟
سلام دوست عزیز لطفا اینترنتتون رو چک کنید و مجددا امتحان کنید.
سلام وقت بخیر من برای ثبت کارتم همه مراحل رو میرم ثبت کارت میاد ولی برنمیگرده به برنامه و پیام اخری ثبت کارت برام نمیاد
لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
من میخوام احراز هویت کنم میرم تو سایت شاپرک کد امنیتی رو میزنم میگه تراکنش اشتباه با اینکه درست میزنم هرسری همین میشه ،کارت و سیم کارتم برای خودمه الات دقیقا باید چیکارکنم؟
لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام من وارد قسمت احراز هویت میشود ولی ی صفحه سفید برام باز میشه چیکار کنم
لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام
احتمالا مرورگر شما قدیمی است
بروزرسانی کنید
یا از مرورگر opera استفاده کنید
سلاااام وقت بخیر من هر کاری میکنم احراز هویت کنم کادری ک برام میاد خالی نمیتونم محتوای ان رو بیارم چیکار کنم لطفا راهنمایم میکنید ممنون میشم
لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام.من همراه بانک تجارت دارم.
برای احراز هویت شناسه ایی قرار داده شوده هرچی واردش میکنم میزنه شناسه تراکنش نامشخص.مشکلش چیه؟؟
لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام چرا من میزنم اهراز هویت و بعد از درج همه مشخصات کارت، ثبت رو میزنم میگه امکان ثبت این کارت درحال حاظر وجود نداره، درحالی که کارتم تاریخ انقضاش تموم نشده، کارتم برای بانک سپه هست درحالی که شما توی سایتتون بانک سپه رو هم جز لیست دارین لطفا راهنمایی کنین
سلام بله خدمات بانک سپه در همراه کارت فعال هست، لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام. اخرش واسه من میزنه ثبت کارت با خطا مواجه شد
لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام .کارت و شماره برا خودمه ولی خطای عدم مالکیت کارت وسیم کارت میده .لطفا رسیدگی کنید ..اپراتور خط هم تایید مالکیت سیم کارت رو کرده
سلام لطفا جهت بررسی اطلاعاتتون با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.
من روی احراز هویت میزنم نمی ره تو سایت شاپرک موندم چکار کنم
سلام لطفا مجددا امتحان کنید.
درود با اینکه شماره تلفن و کارت به نام خودم هست احراز هویت ناموفق میشه و خطای نداشتن مطابقت میده . من با ایرانسل تماس گرفتم با تایید صحت مالکیت من، گفت این مشکل از ما نیست از نرم افزاری که مشکل داره پیگیری کنید.
سلام لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید تا اطلاعاتتون رو بررسی کنند.
سلام . شماره تلفن ب نام خودم نیست ب نام پدرمه ولی کارت ب نام خودم هست. چطور احزار هویت کنم؟
کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.
سلام،بنده برای ثبت کارت در سامانه شاپرک که اقدام میکنم،ارور میده که اطلاعات کارت ثبت نشده و به بانک صادر کننده مراجعه کنید.غیر حضوری اقدام کردم.
سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹
سلام من گوشیم اندرویدش ۶ است احراز هویت نمیشه چکار کنم
سلام چه خطایی دریافت میکنید؟
وقت بخیر…اپ رو روی گوشی جدیدم دانلود کردم و بعد از ورود به اکانتم طبق روال باید به جای گزینه کارت ب کارت احراز هویت باشه اما گزینه کارت به کارت نمایش داده میشه و بعد از انجام مراحل ارور احراز هویت میده
سیستم عامل گوشی ios ممنون میشم راهنمایی کنید
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام. من میرم تو سایت احراز هویت سایت باز نمیشه! کارتم هم صادراته مشکل از کجاست
سلام دوست عزیز
لطفا مطمئن بشید که حتما مرورگرتون بروز باشه، تعداد تبهای بازشده تو مرورگر گوشی زیاد نباشه و گاها به دلیل تأخیرتون تو ثبت اطلاعات ممکن این خطارو بگیرید.اگر امکانش هست مجددا با رعایت این نکات امتحان کنید.
با سلام. سیستم من ios هست و وقتی وارد مشخصات نرم افزار میشم، میگه آخرین نسخه نرم افزار (۵.٩.٢)،روی گوشی نصبه. با این حال «احراز هویت کاربر» در صفحهم نمایش داده نمیشه. لطفا راهنمایی کنید
سلام لطفا از سایت همراه کارت بروزرسانی انجام بدید
سلام من احرازهویت کردم موفق هم بوده وثبت شده ولی وقتی میخام کارت به کارت کنم انجام نمیده ومیزنه خطا تأیید شده مورداشاره۱۰۱۲۵ نمیدونم بایدچیکارکنم لطفا راهنمایی کنیدمتشکرم
سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام ،من با کلیک بر. روی دکمه احراز هویت.صفحه سامانه شاپرک برام باز میشه ومیگه لطفا منتظر بمانید و چندین بار هم مجدد سعی کردم ولی همه اش میاد وارد همین صفحه میشه وفقط میزنه منتظر بمانید وهیچ اتفاق جدیدی نمی افته
لطفا جهت بررسی مشکل پیش اومده باهامون تماس بگیرید (۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)
من احراز هوین کردم چند بار..چند بارم کارتمو حذف و دوباره اضافه کردم..احرار هویت با موفقیت انجام میشه ولی بعد از تایید کارت به کارت مینوسه خطا در احراز هویت کارت…با نرم افزار های دیگه کارت به کارت کردم اوکی شد…مشکل کجاس؟؟
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام بعد از احراز هویت کارت تجارت بعد طی مراحل مینویسد که اطلاعات کارت با اطلاعات شاپرک همخوانی ندارد در صورتی که چند مرحله است که کارت رو حذف و مجددا احراز هویت کردم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام وقت بخیر وقتی میخوام احراز هویت رو انجام بدم مرورگر باز میشه و فقط این پیام میاد ک لطفا منتظر بمانید اما هیچ صفحه ای باز نمیشه دیگه اصلا نمیتونم کارت ب کارت کنم شماره همراه و صاحب حساب یکیه
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام وقت بخیر میخواستم ببینم تو سامانه شاپرک چطوری شماره تلفن همراه رو تغییر بدم شماره ای که وارد کردم بنام خودم نیست میخوام تغییر بدم شماره ای که بنام خودمه وارد کنم نمیتونم
سلام امکان تغییر شماره وجود نداره لطفا مجددا اکانت جدید با شماره جدید باز کنید.
سلام من ۱۷ سالمه و نمیتونم برای خودم سیمکارت بخرم سیمکارتم به نام مامانم هست و کارت بانکی با سر پرستی مامانم گرفتم ولی روش اسم خودم نوشته وقتی میخوام احزار هویت کنم میگه صاحب سیمکارت با صاحب کارت بانکی متابق نیست لطفا راهنمایی کنید
سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.
سلام خداقوت، من به تازگی هنگام کارت به کارت دچار مشکل شدم و با وجود اینکه شماره موبایل و شماره کارت ثبتی یکیه اخطار احراز هویت میزند، احراز هویت هم چندین بار با موفقیت در شاپرک انجام دادم اما بلافاصله وقتی وارد برنامه میشم برای کارت به کارت در نهایت همان اخطار خطا در احراز هویت میاد، چه کار باید بکنم؟؟؟
باتشکر
سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام در همراه کارت احراز هویت شاپرک انجام دادم اما موقع انتقال وجه خطا میده میگه ناموفق!( از شاپرک است)! چطوری دوباره احراز هویت کنم اون پنجره در نرم افزار نیست؟؟؟
سلام لطفا کارتتون رو حذف کنید مجددا فعال کنید.
سلام و وقت بخیر چرا برای من گزینه احراز هویت کاربر رو بخش کارت به کارت وجود نداره ؟
سلام لطفا همراه کارتتون رو بروزرسانی کنید.
سلام میخواستم یک میلیون وپانصد تومان انتقال بدم نشد و اومدم یک میلیون انتقال بدم .انتقال شد ومیخواستم دوباره ۵۰۰ هزار انتقال بدم نشد
سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
چند وقته نمیشه از کارت به کارت استفاده کنم چرا؟
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم ببینم ک این اپلیکیشن بانک صادرات رو ساپرت میکنه؟من ک هر چی با صادرات کار میکنم ارور میزنه؟لطفا پاسخ بدید
سلام اختلال موقتی هست به زودی رفع میشه
لطفا بانک صادرات رو هم اضافه کنید.
متاسفانه بانک صادرات درست سرویس نمیده و سعی میکنه مردمو مجبور به استفاده از اپلیکیشن خودش کنه اونم اپلیکیشنی که حتی توی فروشگاه های رسمی گوگل پلی و اپ استور هم نیست و باید به صورت ناامن از طریق سایت خود بانک صادرات نصب کرد که طبیعتا برای خیلی از کاربرا این قابل قبول نیست.بهترین مزیتی که اپلیکیشن همراه کارت داره همینه که توی گوگل پلی و اپ استور عرضه میشه و کاربر میتونه با خیال راحت نصبش کنه و از امنیتش تا حدود زیادی مطمئن باشه،دقیقا به همین خاطره که من از همراه کارت استفاده میکنم.
فقط لطف کنید اگه میشه بانک صادرات رو هم بهتر پوشش بدید
سلام خدمات بانک صادرات در همراه کارت فعال است در حال حاضر اختلال موقتی هست به زودی رفع میشه.
سلام وخداقوت خدمت پرسنل ومسئولین عزیز همراه کارت _سییت شما عالیه ولی ابشن هاشو زیاد کنید
باسپاس از شما
ابوالفضل ولی پور از مشهد
دوست عزیز ممنون از پیشنهادتون
خوبه عالی
سلام. من اخرین نسخه همراه کارت رو روی کوشیم نصب کردم و گوشیم هم ایفونه.هم کارتها و هم خطم به نام خودمه.وقتی روی احراز هویت شاپرک میزنم و به داخل سایت وارد میشم و اعداد داخل کادر رو وارد میکنم، با اینکه اعداد درسته، خطا میده که شناسه وارد شده صحیح نیست.حتی به بانک هم مراجعه کردم و اونا هم نمیدونستن باید چیکار کنن. لطفا راهنمایی کنید چه کاری باید انجام بدیم؟
سلام
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام وقت بخیر
من روی گزینه کارت به کارت که میزنم هیچ پیغام یا دکمهای برای اهراز هویت نمایش داده نمیشه؛ و پس از وارد کردن شماره کارت مقصد، خطای ۱۰۱۴۱ با عنوان “کارت مبدا در شاپرک احراز هویت نشده است” نمایش داده میشود. لطفا راهنمایی بفرمایید.
سلام دوست عزیز، برای بررسی بهتر و دقیقتر مشکل، لطفا با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02191020009 تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی با بررسی دقیق جزییات مشکل رو برطرف کنن.
سلام کارت به کارت نمیشه چرا
سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام میخاستم اهراز هویت کنم نمیشه میگه سیم کارت با کارت همخوانی ندارد درحالی که به نام خودمه مشکل از کجاس؟؟جواب بدین
لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید تا اطلاعاتتون رو بررسی کنند.
نمیدونم چرا من نمیتونم کارت به کارت کنم
لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
برای من شاپرک در زمانی که باید کد تأیید می فرستاد نفرستاد و من دوباره درخواست کد تأیید کردم ولی کدی نيامد و دو تا پیامک کسر مبلغ بیشتر از ۵۰۰۰ تومان از حسابم آمد و بعد از بیست دقیقه دو تا کد آمد….دوستان این دزدی شاپرک با زد وبند است.
انجام ندهید. حتی دیگر اجازه انتقال کمتر از ۵ میلیون را نمی دهند و همه را مجبور به این کار کرده اند. در این مملکت همه دزد هستند.
سلام دوست عزیز بانک مرکزی و شاپرک هیچ مبلغی رو کسر نمیکنه و انجام اخراز هویت از سمت شاپرک بخاطر ارائه خدمات و تسهیلات برای شما کاربران است.
داخل سامانه شاپرک تاریخ رو اشتباه وارد کردم و کارت و ثبت کردم . برگشتم به همراه کارت ، کارت رو حذف کردم . دوباره اضافه کردم . گفت برید شاپرک ثبت کنید . رفتم این سری درست زدم اطلاعاتو . شاپرک گفت ثبت شد . داخل همراه کارت ولی ارور ۱۰۱۲۲ میاد هنوز
لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.