راهنمای ارسال هدیه به دوست در همراه کارت

از نسخه 5 به بعد اپلیکیشن همراه کارت، قابلیت «ارسال هدیه» به دوستان با استفاده از کیف پول فرآهم شده است که در ادامه نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد. ارسال هدیه هیچ کارمزدی ندارد.

 

1- در صفحه اصلی اپلیکیشن و در بخش کارت ها، کیف پول را انتخاب کرده و دکمه «ارسال هدیه» را لمس کنید.

انتخاب گزینه "ارسال هدیه"

 

2- در این بخش، نام یا شماره موبایل شخصی که می‌خواهید به او هدیه دهید، به همراه مبلغ هدیه و یک جمله به دلخواه خودتان را وارد کنید. سپس دکمه «ادامه» را بزنید.

ورود نام یا شماره موبایل، مبلغ هدیه و جمله تبریک

*همچنین، برای انتخاب نام یا شماره موبایل موردنظر می‌توانید بر روی آیکون سبز رنگ کلیک کرده و شخص موردنظرتان را از لیست مخاطبین نمایش داده شده انتخاب کنید.

*توجه داشته باشید در این لیست، آن دسته از مخاطبینی نمایش داده می‌شوند که اپلیکیشن همراه کارت را بر روی گوشی خود نصب کرده باشند.

 

3- در مرحله بعد، تم هدیه را انتخاب کنید.

4- اگر اطلاعات مورد تایید شماست، دکمه «پرداخت» را لمس و اقدام به پرداخت کنید.

پرداخت هدیه

به این ترتیب، مبلغ هدیه برای دوست شما ارسال می‌شود.

 

نحوه دریافت هدیه:

شخصی که برای او هدیه فرستاده‌اید، با مراجعه به تب «مخاطبین» می‌تواند آن را مشاهده کند.

نمایش هدیه در تب مخاطبین

با لمس گزینه «باز کردن هدیه»، می‌توانید مبلغ پول را دریافت و رسید آن را مشاهده کنید. مبلغ هدیه وارد کیف پول الکترونیکی شما می‌شود.

نظرات

  • امیر گفت:

    من چطوری هدیه را دریافت کنم توضیح کامل
    ممنون میشم

    • همراه کارت گفت:

      لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • حبیب مومنی گفت:

    با سلام من قبلا با شماره تلفن دخترم حساب باز کردم بعد هم با خط بنام خودم وارد میشم فقط هر چی در کیف پول داشتم به خط جدید انتقال نیافت چکار باید بکنم. حبیب مومنی هستم ۰۹۱۹۴۲۰۰۴۲۱ خط قبلی هم ۰۹۳۶۳۳۹۲۸۰۵

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  • روح اله گفت:

    میخوام بدونم چرا من دربخش جشنواره میرم بعدبخش یک کارت راواردکنید، یاخریدشارژ، ودیگرامکانتش امااصلا کدقرعه کشی نمیده بهم چطوره راهنماییم کنیدلطفا

    • همراه کارت گفت:

      کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  • روحی ش گفت:

    سلام،ارسال هدیه با گزینه کیف به کیف چه تفاوتی داره؟بنظرم فقط اسم گزینه متفاوته اما هر دو از کیف به کیف ارسال میشه،کاش بجای یکی از اینا ارسال از کیف به کارت بانکی ایجاد می‌شود

    • همراه کارت گفت:

      سلام در ارسال هدیه دریافت کارمزد 0 است و دریافت کننده ی هدیه صرفا با باز کردن هدیه مبلغ به کیف پولش واریز می شود.

  • روح اله گفت:

    سلام،سقف ارسال هدیه با کیف پول هربارچقدره؟

  • یک گفت:

    سلام من میخوام کاذت به کارت کنم برای همین بعدش نوشته کد فغال سازی که از بانکتان ارسال شده است راپیامک کنید میخوام بدونم به کدوم شماذه پیامک میشه اخه بر من هیچ پیامکی نمیاد؟؟؟؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن با بانک مورد نظر تماس بگیرید.

  • کتایون گفت:

    سلام
    ممکنه راهنمایی کنید چطور میشه از مبلغ کیف پول برای خرید شارژ استفاده کرد؟ یا چطور میشه مبلغ هدیه را به حسابمون انتقال بدیم من این دو عملیات را در کیف پول نمی بینم. ضمنا کاش تاریخ استفاده از هدیه کیف پول حذف بشه
    ممنون میشم پاسخ سوالاتم را بدین

    • همراه کارت گفت:

      سلام این خدمات در همراه کارت فعال است برای راهنمایی لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  • عباس رضایی گفت:

    وقتی به کسی هدیه می دهیم فقط قبول کردن یا قبول نکردن آن تاریخ انقضا دارد یا پول آن هم تاریخ انقضا دارد؟

    • همراه کارت گفت:

      پس از تمام شدن تاریخ انقضای هدیه مبلغ هدیه به شخص دعوت کننده برگشت داده می شود.

    • روح اله گفت:

      من دربخش ورودی کارت جدید، یاموجودی، یا کارت به کارت امااصلا کدقرعه کشی نمیده

      • همراه کارت گفت:

        کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.