راهنمای کیف پول همراه کارت

کیف پول یکی از امکانات همراه کارت است. کاربران می‌توانند کیف پول خود را شارژ کرده و در تمامی پرداخت‌ها، به جای کارت بانکی از آن استفاده کنند.

 

لازم به ذکر است که حداکثر مبلغ قابل شارژ در کیف پول ۲ میلیون ریال است.

 

شارژ کیف پول همراه کارت

۱- در صفحه اصلی و در قسمت کارت‌ها، کیف پول را انتخاب کرده و دکمه «افزایش اعتبار» را لمس کنید:


۲- در نیم‌صفحه نمایش داده شده، مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده (حداکثر ۲ میلیون ریال) و «افزایش اعتبار» بزنید:

۳- در صفحه بعد، کارتی که قصد دارید مبلغ مورد نظر را از آن به کیف پول انتقال دهید، انتخاب کنید:

کیف پول صفحه انتخاب کارت

۴- در صورت تایید اطلاعات نمایش داده شده، دکمه «ادامه» را لمس کنید:

کیف پول صفحه تایید

 

۵- با وارد کردن رمز دوم و CVV۲، پرداخت انجام شده و کیف پول شارژ می‌شود.

کیف پول صفحه ورود رمز

کیف به کیف در همراه کارت

«کیف به کیف» در همراه کارت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از کیف پول خود به کیف پول دیگران، انتقال وجه انجام دهید.

 

  1. ابتدا در صفحه اصلی اپلیکیشن و در قسمت کارت‌ها، کیف پول را انتخاب کرده و دکمه «ارسال پول» را لمس کنید:

2. در این قسمت، نام یا شماره موبایل شخصی که می خواهید برای او پول انتقال دهید را وارد کنید. سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.

 

همچنین، برای انتخاب نام یا شماره موبایل موردنظر می توانید بر روی آیکون سبز رنگ کلیک کرده و شخص موردنظرتان را از لیست مخاطبین نمایش داده شده انتخاب کنید.

*لازم به ذکر است در این لیست، آن دسته از مخاطبینی نمایش داده می شوند که اپلیکیشن همراه کارت را بر روی گوشی خود دارند.*

3. اگر اطلاعات نمایش داده شده مورد تایید شماست، بر روی دکمه «ادامه» کلیک کنید:

به این ترتیب انتقال وجه از کیف پول شما به کیف پول دیگران انجام می گیرد و کارمزد آن 2000 ریال است.

برداشت وجه از کیف پول همراه کارت

1.در صفحه اصلی و در بخش کارت ها، کیف پول را انتخاب کرده و دکمه «امکانات کیف پول» را لمس کنید.

2.در نیم صفحه نمایش داده شده، دکمه «برداشت از کیف پول» را بزنید.

3.در این قسمت به منظور احراز هویت شما لازم است، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کرده و دکمه «ادامه» را لمس کنید.

4.در این مرحله، مبلغ موردنظر و شماره شبای یک حساب متعلق به خود را وارد کرده و بر روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

*نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید این است که شماره موبایل و حساب بانکی باید متعلق به یک شخص باشد.*

 

5.در صورت تایید اطلاعات نمایش داده شده، بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

*باید بدانید که مبلغ موردنظر حداکثر تا یک روز کاری آینده به حساب شما واریز خواهد شد و کارمزد انجام این عملیات 5000 ریال است.*

نظرات

  • پیمان ذخیره گفت:

    به نظر من تفاوتی نداره پول تو کیف پول باشه یا کارت بانکی فقط با کیف پول نمیشه نقد برداشت کرد البته جز اینکه انتقال داده بشه به کارت. ولی اگر میشد بجای کارت مترو یا اتوبوس یا در تومن، پی پال یا ریالو استفاده کرد مفید بود. به نظرم از طریق qr code حداقل تو مترو بشه استفاده کرد. و اینکه امکان شارژ کارت مترو هم به این نرم افزار افزوده بشه عالیه.

    • همراه کارت گفت:

      ممنون از پیشنهادتون، کیف پول یکی از امکانات همراه کارت است. کاربران می‌توانند کیف پول خود را شارژ کرده و در برخی پرداخت‌هاو یا خریدها، بدون نیاز به رمز دوم از آن استفاده کنند.

  • سحر گفت:

    سلام خسته نباشید چرا کارت به کارت از کیف پول انجام نمیشه
    کیف پولم پول داره اما نمیشه باهاش کاری کرد

  • حمیرا حصیری گفت:

    من از آخرین نسخه استفاده میکنم ولی خطای ارسال میده

  • محسن کلوانی گفت:

    من پنجاه تومن کیف به کیف انتقال دادم از کیف پولم کسر شد ولی واسه اون نرفت داستان چیه؟؟؟؟

    • همراه کارت گفت:

      لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید و ما را در جریان جزییات قرار دهید.

  • جوادمصطعی گفت:

    برای برداشت از کیف پول پیام به روز زسانی آخرین نسخه می آید در صورتیکه آخرین نسخه بر روی گوشی نصب است.

  • سیامک گفت:

    بازم که برداشت از کیف پول کار نمیکنه
    خطای بروزرسانی میده در حالی که اپ در اخرین نسخه هست

  • Faezeh گفت:

    این کار برام مقدور نیست راه دیگه ای نداره؟

  • م گفت:

    داداش نمیاره نمیشه از کیف پول برداشت کرد چیکار کنم

  • Faezeh گفت:

    چرا اخطار کد ملی و شماره همراه همخوانی ندارد رو میده؟

    • همراه کارت گفت:

      برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را انجام می‌دهند. برای حل این مشکل باید سیم کارت مورد استفاده را به نام خود انتقال دهید.

  • Faezeh گفت:

    سلام من برای برداشت از پول کیف مرحله ی اخر ادامه رو میزنم میگه کد ملی و شماره همراه تطابق نداره در حالی که من دو هفته پیش رفتم بانک و شمارمو تطبیق دادم واسه حسابم.

    • همراه کارت گفت:

      برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را انجام می‌دهند. برای حل این مشکل باید سیم کارت مورد استفاده را به نام خود انتقال دهید.درصورت مطابقت و بروز خطا لطفا با بانک مورد نظر تماس بگیرید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *