راهنمای فراموشی رمز عبور و ورود به اپلیکیشن همراه کارت

در هنگام ثبت نام در اپلیکیشن همراه کارت، شما بایستی یک رمز عبور برای خود تعریف کنید که هر بار می‌خواهید در برنامه لاگین کرده یا وارد آن شوید باید رمز عبور را وارد کنید. همراه کارت، اینکار را برای افزایش امنیت کاربران خود و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی انجام داده است.

در صورتی که رمز ورود به اپلیکیشن همراه کارت خود را فراموش کرده باشید، در نسخه‌های جدید، 2 راه حل برای این مشکل وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید:

1- ورود با کد ملی

پس از وارد کردن کد ملی، این عدد به همراه شماره موبایل ثبت شده در همراه کارت به سامانه شاهکار ارسال می‌شوند. این سامانه کد ملی وارد شده و شماره موبایل را بررسی کرده و در صورتی که کد ملی متعلق به این شماره موبایل باشد و با هم تطابق داشته باشند، به شما اجازه ورود می‌دهد. در غیر این صورت شما نمی‌توانید وارد اپلیکیشن شوید.

*لازم به ذکر است که سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس‌هایی از قبیل سیم‌کارت‌ها، خطوط ثابت تلفن، اشتراک‌های اینترنت و … را بر عهده دارد و در راستای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی ایجاد شده است.

2- ورود شماره کارت‌ بانکی

اگر با استفاده از کد ملی نتوانستید وارد برنامه شوید، در این صورت بایستی از روش دوم احراز هویت استفاده کنید و یکی از شماره کارت‌های بانکی که قبلا در همراه کارت ثبت کرده‌اید را وارد کنید. در صورت صحیح بودن شماره کارت می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید.

فراموشی رمز عبور اپلیکیشن همراه کارت

*در صورتی که با 2 روش ذکر شده در بالا نتوانستید وارد اپلیکیشن شوید، با پشتیبانی همراه کارت به شماره 91020009-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

لاگین (ورود) با موبایل

اگر شما عضو همراه کارت باشید و شخص دیگری (یا حتی خودتان با گوشی موبایل دیگری) بخواهد وارد اکانت همراه کارت شما شود، بایستی به کمک یکی از روش‌های گفته شده در بالا که ورود کد ملی یا شماره کارت بود وارد اپلیکیشن شود.

احراز هویت برای ورود به همراه کارت

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 96 دیدگاه
  1. ᏒᏗᏂᏗ:سلام
    من برنامه رو نصب کردم

    شمارع تغییر دادم بعد وارد برنامه شدم الان هر کاری میکنم نام کاربری یا رمز عبور رو تکراری میزنع و می نویسه قبل استفاده شده، بازیابی رمز عبور هم که میرنم کد میده میزنی می نویسه حساب کاربری فعال نشده اوـن هم ک اوک میشه دوباره میاد ص اول ک نام کاربری و رمز میخواد و هر چی پیام و کد میاد میزنی نمیشه

    1. سلام دوست عزیز لطفا جهت راهنمایی با ما تماس بگیرید.(02191020009)

  2. با سلام اپلیکیشن همراه کارت من روی گوشی ایفون از کار افتاده و Hc رو نصب کردم ولی کار نمیکنه چکار باید انجام بدهم چون همه جابجای پول خرید شارژ بسته و پرداخت قبوض رو من با همراه کارت انجام میدهم لطفن راهنمای کنید

    1. ضمن عذرخواهی از شما دوست عزیز، به علت مشکل پیش اومده، در حال حاضر تیم فنی درحال بررسی و برطرف کردن مشکل هستند و بعد از رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  3. سلام من برنامه رو خریداری کردم تو نصبش به مشکل برخوردم پشتبانی هم جوابگو نیست چه کار باید بکنم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  4. سلام شماره من به اسم یکی دیگه هست کارت هم به اسم یکی دگه هست ایا میشه فعال کرد

    1. دوست عزیز، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  5. سلام خسته نباشید من رمز کارت ام رو فراموش کردم چیجوری میتونم پیدا کنم میشه لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

      1. سلام
        بنده از همراه کارت استفاده میکردم که حذفش کردم بعد نصبش کردم تمام تراکنش هام رو داره که از قبل انجام دادم اما دوباره از اول رمز و وارد کردن اطلاعات کارت رو میخواد واردش که میکنم خطا میده و میگه قبلا ثبت شده چکار کنم؟

        1. لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

        2. سلام وقت بخیر
          شماره سیم کارت و کد ملی هردو برای خودم هست ، ولی ارور ۱۲۶ دریافت می کنم و اجازه ورود به اپلیکیشن رو نمیده

          1. لطفا باهامون تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  6. سلام نمیتونم نه با کد ملی نه باکارت احراز هویت انجام بدم میزنه نامعتبر

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

        1. دوست عزیز همراه کارت رو پاک کنید مجددا نصب کنید.

          1. صد بار امتحان کردیم میگه نامعتبر مطابقت نداره شماره با کارت

          2. لطفا جهت بررسی مشکل باهامون تماس بگیرید(02191020009)

  7. آقا واقعا متاسفم.6ماه است که امکان وصل شدن به شاپرک فراهم نیست .تمام اقدامات گفته شده پشتیبانی را نیز انجام داده ام.ضمنا اخیرا نیز رمز درست وارد میکنم و قبول نمی کند.برای بازیابی رمز هم کد ملی را وارد میکنم دوباره بجای اول برمیگردد.یعنی در عمل این برنامه هیچ…

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  8. سلام من این برنامه رو دارم واستفاده کردم و خیلی هم راضی هستم
    اما الان گوشی رو عوض کردم حالا سیم کارت. همونه ولی گوشی عوض شده
    حالا هر کاری می‌کنم با کد ملی و شماره کارت این اجازه رو نمیده میگه نه اون کارتی که چند دفعه عملیات انجام دادمتون میشناسی
    منه کد ملی

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  9. سلام چرا نمیتونم وارد برنامه بشم کد ملی ام با سیم کارت تطابق داره ولی ارور میده میگه تطابق نداره

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  10. سلام برنامه ی من هرچی میزنم میگه رمز عبور اشتباه است از طریق راهنمایی های هم گذاشته بودید وارد شدم قبول نکرد حالا چیکارکنم

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

    2. سلام خسته نباشید
      من با شماره ملی میخوام وارد بشم میگه شماره تلفن با شماره ملی همخوانی ندارد در صورتی که من این شماره تماس رو همه جا دارم استفاده میکنم و به نام خودم هست
      الان باید چکار کنم؟

      1. لطفاجهت بررسی باهامون تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)

  11. سلام ، من رمز درست میزنم ولی error میده ، فراموشی رمز میزنم ولی هیچ اتفاقی نمیفته .

    1. سلام دوست عزیز، لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  12. z.peykarestan@gmail.com
    سلام من اپلیکیشن همراه کارت رو نصب کردم ولی متاسفانه شماره همراه و کد ملی رد میشه
    لطفا راهنمایی کنید چطور وارد بشم

    1. سلام دوست عزیز، برای بررسی بهتر و دقیقتر مشکل، لطفا با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02191020009 تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی با بررسی دقیق جزییات مشکل رو برطرف کنن.

  13. سلام من رمز نام کاربری خودم فراموش کردم به چه روشی میتونم غیرحضوری درستش کنم ؟

  14. سلام
    رمز کارتمو فراموش کردم میشه از طریق این اپلیکیشن رمزو پیدا کرد یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید
    تشکر

  15. کارت پدرم رمزشو یادمون رفته چگونه پیدا کنیم

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  16. سلام
    شماره به نام خودم هست اما میگه کد ملی با صاحب شماره تطابق نداره
    ممنون میشم پیگیری کنید

    1. سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  17. این برنامه نه با شماره ملی و نه با کارت اجازه ورود نمی ده چندین بار تماس گرفتم گفتن کارت دیگری را امتحان کن ولی هیچ فرقی نکرده فقط وقت مان را می گیرد

    1. لطفاً برای مشخص شدن مشکل پیش آمده پیام خود را به ایمیل همراه کارت که آدرس آن در قسمت اطلاعات سایت قرار دارد، ارسال کنید.

    1. سلام دوست عزیز به زودی جوایز طی مراسمی به برندگان اهدا می شود.

  18. با وارد کردن کد ملی نمیتونم وارد بشم ، مشکل از چی میتونه باشه ؟

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  19. من سیم کارت جدید همراه اول خریدم اما میزنه سیم کارت با شماره ملی مغایرت دارد. چیکار باید بکنم؟ مخابرات گفت به نام خودتونه و مشکل از اپلیکیشن هاست

    1. سلام دوست عزیز، لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.

  20. من قبلاً ثبت نام کردم اما بعد از قانون جدید که باید شماره تلفن و کد ملی یکی باشه دیگه نمیتونم از این جا استفاده کنم . و دایم میزنه کد ملی با شماره همخوانی ندارند . چطوری میتونم دوباره ثبت نام کنم؟؟ چون کلا برنامه رو از گوشی همه جوره پاک کردم دوباره نصب کردم باز هم نشد

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  21. رمز خودم را فراموش کردم ، هر چقدر بازیابی را میزنم وارد نمیشود

    1. لطفاً جهت راهنمایی و رفع مشکل با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  22. سلام
    من با سیم‌کارت و کدملی و کارت بانکی
    نمیتونم وارد بشم کدملی منو تایید نمیکنه!

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  23. سلام من یه عابر بانک بانک شهر دارم که رمز اولشو یادم رفته حالا چجوری با گوشی دوباره واسش رمز جدید بزارم

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  24. سلام من میخوام کارتمو اد کنم میگه این کارت قبلا ثبت شده است مشکلش چیه؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  25. سلام من میخوام احراز هویت کنم شماره رو که میزنم کد ملی هم درست میزنم ولی قبول نمیکنه چیکار کنم؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  26. سلام من فراموش کردم که سامانه پیامکیم با چه شماره ای فعال بوده و به صورت عجله ای نیاز به رمز دوم و فعال سازی اون دارم باید چیکار کنم دقیقا ??؟؟

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  27. سلام بنده درخاست رمز دوم کردم تا موجودی را ببینم ولی ارسال نکرد مشکل چیه

    1. سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  28. سلام بانک‌ها تعطیل هستند ومن نیز رمز اول را برای کارت به کارت فراموش کرده ام لطفا راهنمایی نمایید ممنون

  29. سلام
    من از هر دو روش نمیتونم وارد بشم اولین بار هم هست این برنامه رو نصب کردم سیم کارت هم به اسم خودمه

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

      1. دوست عزیز لطفا جهت رفع مشکل باهامون تماس بگیرید

  30. سلام رمز عبور فراموش کردم وجهت دربافت رمز جدید .کدملی وایمیل ثبت کردم ولی کد امنیتی که میدهد ناقص است یا سه رقم یا چهار رقم بیشتر نیست که بعد از ثبت کد وزدن درخواست پیغام میدهد کدامنیتی اشتباه وارد کردید لطفا این مشگل حل کنید تمام کدهای امنیتی که سایر بانکها که میدهند کامل وخوانا هستند بجز بانک مسکن احتمالا شما قصد ندارید مشگل مردم حل شود وبه بانک مراحعه کنند ده هزارتومان هزینه دریافت کنید .

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  31. سلام من نمی توانم با کد ملی وارد بشم و اولین باره هست ثبت نام می کنم با کارت بانکی هم نمیشه شماره موبایل و کد ملی هم برای یک نفر است لطفاً رسیدگی کنید.

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  32. سلام رمز پویا بهم نمیده آیا چطور رمز پویا بگیرم همین الان نیاز دارم و خودپرداز نزدیک نداریم . خطم ب اسم من نیست . ایا میشود رمز پویا گرفت؟؟؟

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  33. سلام رمزدوم کارتم رااشتباه وارد کردم مسدود شده است ایامیتوانم بدون حضور به بانک فعالش کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.