در هنگام ثبت نام در اپلیکیشن همراه کارت، شما بایستی یک رمز عبور برای خود تعریف کنید که هر بار میخواهید در برنامه لاگین کرده یا وارد آن شوید باید رمز عبور را وارد کنید. همراه کارت، اینکار را برای افزایش امنیت کاربران خود و جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی انجام داده است.
در صورتی که رمز ورود به اپلیکیشن همراه کارت خود را فراموش کرده باشید، در نسخههای جدید، 2 راه حل برای این مشکل وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید وارد اپلیکیشن شوید:
1- ورود با کد ملی
پس از وارد کردن کد ملی، این عدد به همراه شماره موبایل ثبت شده در همراه کارت به سامانه شاهکار ارسال میشوند. این سامانه کد ملی وارد شده و شماره موبایل را بررسی کرده و در صورتی که کد ملی متعلق به این شماره موبایل باشد و با هم تطابق داشته باشند، به شما اجازه ورود میدهد. در غیر این صورت شما نمیتوانید وارد اپلیکیشن شوید.
*لازم به ذکر است که سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویسهایی از قبیل سیمکارتها، خطوط ثابت تلفن، اشتراکهای اینترنت و … را بر عهده دارد و در راستای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی ایجاد شده است.
2- ورود شماره کارت بانکی
اگر با استفاده از کد ملی نتوانستید وارد برنامه شوید، در این صورت بایستی از روش دوم احراز هویت استفاده کنید و یکی از شماره کارتهای بانکی که قبلا در همراه کارت ثبت کردهاید را وارد کنید. در صورت صحیح بودن شماره کارت میتوانید وارد اپلیکیشن شوید.
*در صورتی که با 2 روش ذکر شده در بالا نتوانستید وارد اپلیکیشن شوید، با پشتیبانی همراه کارت به شماره 91020009-۰۲۱ تماس بگیرید.
لاگین (ورود) با موبایل
اگر شما عضو همراه کارت باشید و شخص دیگری (یا حتی خودتان با گوشی موبایل دیگری) بخواهد وارد اکانت همراه کارت شما شود، بایستی به کمک یکی از روشهای گفته شده در بالا که ورود کد ملی یا شماره کارت بود وارد اپلیکیشن شود.
نظرات
سلام من شماره ام بنام خودم هست و تو سامانه شاهکار هم استعلام گرفتم بازم میگه کد ملی مطابقت ندارد
سلام لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.
سلام رمز پویا بهم نمیده آیا چطور رمز پویا بگیرم همین الان نیاز دارم و خودپرداز نزدیک نداریم . خطم ب اسم من نیست . ایا میشود رمز پویا گرفت؟؟؟
سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام رمزدوم کارتم رااشتباه وارد کردم مسدود شده است ایامیتوانم بدون حضور به بانک فعالش کنم
سلام با بانک مورد نظر تماس بگیرید.
دیدگاه خود را اضافه کنید :
نام و ایمیل اختیاری است.