چرا بعد از نصب همراه کارت پیامک کد تأییدیه دریافت نمی‌کنم؟

  • در صورتی که سیستم عامل گوشی شما اندروید است موارد زیر را بررسی نمایید:
    • به دلیل اختلال در شبکه مخابراتی کشور، پیغام به گوشی ارسال نمی‌شود، بررسی نمایید که مشکل آنتن‌دهی وجود نداشته باشد.
    • در صورتی که سیم‌کارت اعتباری باشد از داشتن شارژ مطمئن شوید.
    • برخی گوشی‌ها هنگام نصب اجازه دریافت پیامک توسط اپلیکیشن را از کاربر می‌گیرند، درصورتی که این اجازه را تایید نکنید سامانه همراه کارت در شناسایی خودکار کد تأییدیه دچار مشکل خواهد شد و باید به صورت دستی کد تأییدیه دریافت شده از طریق پیامک را در همراه کارت خود وارد نمایید.
  • در صورتی که سیستم عامل گوشی شما IOS است موارد زیر را بررسی کنید:
    • اتصال به اینترنت هنگام ورود کد تأییدیه
    • در IOS نسخه 9 به بعد پس از نصب نرم‌افزار به این ترتیب عمل نمایید: Menu > Setting > General > Profile (Device Management) > Nexus Original Ltd > trust or Verify
دیدگاه خود را وارد کنید