در این حالت به اصطلاح میگویند “مغایرت” پیش آمده است. ابتدا چند ساعتی صبر نمایید احتمالاً پول به دلیل آنکه به کارت مقصد واریز نشده است به کارت شما بازگردد. در صورتیکه پس از گذشت ۷۲ ساعت پول به حساب شما بازنگشت میتوانید از ۳ طریق رفع این مغایرت را پیگیری نمایید:
- مراجعه به بانک صادرکننده کارت شما
- تماس با امداد مشتریان همراه کارت (شماره تماس آن در اپلیکیشن همراه کارت و در قسمت “تماس با ما” در همین وب سایت موجود است)
- مراجعه به نشانی اینترنتی EmdadShetab.cbi.ir
سامانه امداد شتاب متعلق به بانک مرکزی است. از طریق آن میتوانید مغایرتهای پیش آمده در انتقال وجه و خریدهای اینترنتی خود را پیگیری نمایید.
توجه: لطفاً قبل از هر اقدامی از عدم واریز پول به کارت مقصد اطمینان حاصل نمایید.