چرا این خطا را می گیریم؟

زمانی که موجودی حساب شما برای انجام تراکنش موردنظرتان کافی نباشد، این خطا را مشاهده خواهید کرد. دقت کنید که بسته به نوع حساب (مانند حساب قرض الحسنه با سپرده کوتاه مدت) و نوع بانک، مبلغ مشخصی (مثلا 10 هزار تومان) از موجودی حساب شما قابل برداشت نیست و توسط بانک بلوکه می‌شود. علاوه بر این، بایستی مبلغ کارمزد انجام تراکنش را نیز در نظر بگیرید.

برای مثال، اگر موجودی حساب شما 20 هزار تومان باشد و 10 هزار تومان آن قابل برداشت نباشد، با در نظر گرفتن این مورد و مبلغ 500 تومان کارمزد کارت به کارت، شما می‌توانید مبلغ 9500 تومان انتقال وجه انجام دهید.

راهکار:

قبل از انجام تراکنش، باید از مبلغ موجودی حساب خود، مقدار بلوکه شده آن و کارمزد تراکنش مورنظر مطلع باشید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- اشتباه وارد کردن رمز دوم ایستا

اگر شما برای انجام تراکنش از رمز ایستا استفاده می‌کنید، ولی این رمز را در  همراه کارت اشتباه وارد کنید، این خطا را می‌بینید.

راهکار:

دقت کنید که رمز دوم ایستا خود را درست وارد کنید.

 

2- انجام تراکنش بالای 100 هزار تومان با رمز ایستا

توجه کنید که شما با استفاده از رمز دوم ایستا (ثابت) تنها می‌توانید تراکنش‌های زیر 100 هزار تومان را انجام دهید. پس اگر بخواهید تراکنش بالای 100 هزار تومان را با رمز ایستا انجام دهید، خطای «رمز دوم نادرست است» را خواهید گرفت. علاوه بر این، توجه کنید که مجموع تراکنش‌های با استفاده از رمز ایستا در طول یک شبانه روز، نباید بیشتر از 100 هزار تومان باشد.

راهکار:

برای انجام تراکنش‌های بالای 100 هزار تومان، از رمز پویا (رمز دوم یکبار مصرف) استفاده کنید.

 

3- منقضی شدن رمز پویا

رمز دوم پویا، رمز یکبار مصرفی است که تنها تا 2 دقیقه اعتبار دارد. پس اگر رمز پویا را از طریق نرم افزارهای مختلف بانک‌ها یا به صورت پیامکی از درگاه‌های متفاوتی دریافت کرده و بعد از گذشت 2 دقیقه، رمز را وارد کنید، این رمز  منقضی شده و خطای «رمز دوم نادرست است» به شما نمایش داده خواهد شد.

راهکار:

رمز را در مدت زمان 2 دقیقه تعیین شده، در همراه کارت وارد کنید.

 

4- اختلال در نرم افزارهای دریافت رمز پویا یا اختلال پیامکی بانک‌ها

برخی از نرم‌افزارهایی که از سوی بانک‌ها برای دریافت رمز پویا مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی سیستم پیامکی ارسال رمز بانک‌ها، ممکن است به هر دلیلی اختلال داشته باشند و پس از دریافت رمز پویا از طریق آنها و وارد کردن در همراه کارت با خطای «رمز دوم نادرست است» مواجه شوید.

راهکار:

برای رفع مشکل، شما باید به بانک مراجعه کرده و در این باره با آنها صحبت کنید تا بفهید که آیا نرم افزار بانک مشکل دارد یا سامانه پیامکی آنها.

 

5- اشتباه وارد کردن رمز دوم ایستا و پویا توسط کاربر

در اپلیکیشن همراه کارت می‌توانید چند کارت بانکی را اضافه کرده و با استفاده از آنها تراکنش‌های خود را انجام دهید. گاهی برای انجام تراکنش، ممکن است یک کارت را انتخاب کرده، ولی اشتباها رمز دوم (چه پویا و چه ایستا) کارت دیگری را وارد کنید؛ که در این صورت هم با خطای «رمز دوم نادرست است» رو به رو خواهید شد.

راهکار:

در هنگام انتخاب کارت بایستی دقت کنید که رمز همان کارت انتخابی را وارد کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- اشتباه وارد کردن CVV2

اگر در زمان انجام تراکنش، cvv2 کارت خود را اشتباه وارد کنید، خطای «اطلاعات کارت صحیح نیست» را مشاهده خواهید کرد.

راهکار:

مجددا اقدام به انجام تراکنش کرده و این بار cvv2 را با دقت و به طور صحیح وارد کنید.

 

2- اشتباه وارد کردن شماره کارت بانکی

در صورتی که شماره کارت 16 رقمی درج شده بر روی کارت بانکی خود را اشتباه وارد کنید، با این خطا روبه‌رو خواهید شد.

راهکار:

مجددا اقدام به انجام تراکنش کرده و این بار شماره کارت خود را با دقت و به طور صحیح وارد کنید.

 

3- اختلال بانک صادرکننده کارت

این خطا ممکن است به خاطر بروز اختلال در سیستم بانک‌ها نیز رخ دهد. در صورتی که شما تمامی اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، cvv2، تاریخ انقضا و رمز دوم خود را درست وارد کردید، ولی باز هم با خطای «اطلاعات کارت صحیح نیست» مواجه شدید، دلیل آن اختلال در بانک مبدا است.

راهکار:

برای رفع مشکل، باید به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

اشتباه وارد کردن رمز دوم

اگر در هنگام انجام تراکنش، رمز دوم خود را بیش از 3 بار اشتباه وارد کنید، رمز دوم کارت شما غیرفعال می‌شود.

راهکار:

برای فعال کردن رمز دوم کارت بانکی خود بایستی به صورت حضوری به خودپرداز بانک صادرکننده مراجعه کرده و رمز دوم کارت خود را مجددا تعریف کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

در همراه کارت از ساعت 23:45 تا 00:15 به مدت نیم ساعت امکان خرید و پرداخت قبوض وجود ندارد و در صورت انجام این دو تراکنش، شما با این خطا روبه‌رو خواهید شد. اما انجام عملیات کارت به کارت امکان پذیر است. از طرفی، در ساعت ذکر شده، معمولا بانک‌ها با اختلال مواجه هستند؛ ولی همراه کارت، انتقال وجه کارت به کارت را محدود نمی‌کند و در صورتی که اختلالی وجود داشته باشد، از سوی بانک بوده و خود بانک این خطا را به کاربر نمایش می‌دهد.

راهکار:

برای انجام تراکنش از کیف پول خود استفاده کنید یا بعد از ساعت 00:15 مجددا سعی کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

۱بانک حداقل مبلغ خرید یا انتقال وجه را محدود کرده است

برخی از بانک‌ها برای تراکنش‌هایی خاص، مبلغی را به عنوان حداقل مبلغ تعیین می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است خرید کمتر از 10 هزار تومان محدود شده باشد.

 راهکار:

تراکنش‌های انجام شده توسط شما نباید کمتر از حداقل مبلغ تعیین شده از جانب بانک صادر کننده کارت بانکی شما باشند.

 

۲کارت مبدا از نوع بن کارت یا کارت هدیه است

انجام بعضی از تراکنش‌ها مانند تراکنش انتقال وجه از کارت‌های هدیه امکان‌پذیر نیست.

 راهکار:

برای انجام تراکنش‌های اینترنتی از کارت‌های هدیه استفاده نکنید؛ زیرا این کارت ها تنها برای خریدهای حضوری قابل استفاده اند.

 

۳کارت بانکی به دلایل دیگری محدود شده است:

گاهی اوقات ممکن است بانک صادر کننده کارت، به دلایلی نامشخص انجام تراکنش را محدود کند.

 راهکار:

در این صورت، برای بررسی موضوع باید به شعبه بانک مراجعه کرد.

 

4- غیرفعال نبودن رمز دوم

اگر رمز دوم شما به هر دلیلی غیرفعال شده باشد یا اصلا رمز دوم را فعال نکرده باشید، ممکن است خطای «کارت شما مجاز به انجام این تراکنش نیست» را مشاهده کنید.

راهکار:

از فعال بودن رمز دوم خود مطمئن شوید.

چرا این خطا را می گیریم؟

مشاهده این خطا از سوی بانک صادر کننده کارت، بدان معناست که بانک در آن لحظه، به هر دلیلی دچار اختلال شده است و اگر شما در آن زمان، هر تراکنش دیگری انجام دهید، به احتمال زیاد دوباره با این خطا روبه‌رو خواهید شد.

راهکار:

پیشنهاد می‌شود که در زمان دیگری، مجددا اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

مشاهده این خطا از سوی بانک صادر کننده کارت، بدان معناست که بانک در آن لحظه، به هر دلیلی دچار اختلال شده است و اگر شما در آن زمان، هر تراکنش دیگری انجام دهید، به احتمال زیاد دوباره با این خطا روبه‌رو خواهید شد.

راهکار:

پیشنهاد می‌شود که در زمان دیگری، مجددا اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- غیرفعال شدن رمز دوم ایستای بانک‌ها

از تاریخ 8 بهمن سال 1398 رمز دوم ایستای برخی بانک‌ها غیرفعال شده است. با غیرفعال شدن رمزهای ایستا، براي مجموع مبالغ بيش از 100 هزار تومان در شبانه روز و همچنين مانده گيري در تراکنش‌هاي غيرحضوري کارت، استفاده از رمز دوم پويا الزاميست.

برای مثال، اگر شما با استفاده از رمز دوم ایستای بانکی خود، 85 هزار تومان کارت به کارت اینترنتی انجام دهید، دیگر تا 24 ساعت آینده نمی‌توانید 20 هزار تومان دیگر انتقال وجه آنلاین انجام دهید و مجموع تراکنش‌های غیرحضوری شما در یک شبانه روز نمی‌تواند بیش از 100 هزار تومان باشد. در این صورت شما با خطای «محدودیت در استفاده از رمز ایستا و یا عبور از سقف مجاز مبلغ تراکنش‌ها» مواجه خواهید شد.

راهکار:

برای انجام تراکنش‌های بالای 100 هزار تومان رمز پویای خود را فعال کنید.

 

2- عبور از سقف مجاز روزانه کارت به کارت تعیین شده توسط بانک مبدا

اکثر بانک‌­ها سقف کارت به کارت در اپلیکیشن­‌های مالی را از ۳ میلیون تومان به ۱ میلیون تومان کاهش داده‌­اند. ممکن است شما از این موضوع آگاهی نداشته باشید و با وارد کردن مبلغی بالاتر از ۱ میلیون تومان، با این خطا مواجه شوید.

با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید سقف مجاز کارت به کارت بانک صادرکننده کارت خود را مشاهده کنید:

سقف کارت به کارت

شما مجموعاً می‌توانید از کارت بانکی خود، تا سقف مشخص شده در جدول بالا انتقال وجه انجام دهید.

ممکن است در همین روز تراکنش دیگری را با کارت خود انجام داده باشید (مثلا از سایت بانک ملت اینترنتی کارت به کارت کرده باشید) که آن را فراموش کرده­‌اید و جمع مبلغ تراکنش قبلی و فعلی شما از سقف مجاز روزانه بانک عبور کرده باشد.

راهکار:

عملیات کارت به کارت را تا سقف مبالغ تعیین شده در جدول بالا انجام دهید. همچنین، برای انجام تراکنش‌های بالاتر از مبالغ ذکر شده می‌توانید از روش‌های دیگری استفاده کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

این خطا در هنگام پرداخت قبض اتفاق می‌افتد. در صورتی که شما یک قبض را پرداخت کرده باشید، ولی برای بار دوم اقدام به پرداخت آن کنید (چه عمدا چه سهوا) سیستم به شما خطای «قبض قبلا پرداخت شده است» را نمایش خواهد داد و اجازه پرداخت دوباره آن را به شما نمی‌دهد.

راهکار:

یک قبض را دوبار پرداخت نکنید.

چرا این خطا را می‌گیریم؟

عبور از سقف روزانه استفاده از رمز ایستا

سقف روزانه انجام تراکنش‌های آنلاین با استفاده از رمز ایستای کارت بانکی، معادل 100 هزار تومان است. در صورت عبور از این سقف با خطا مواجه خواهید شد. البته ممکن است امکان انجام برخی تراکنش‌های خاص مانند استعلام موجودی حساب با رمز ایستا نیز غیرممکن شده باشد.

راهکار:

با استفاده از رمز پویا، مجددا اقدام به انجام تراکنش نمایید.

چرا این خطا را می گیریم؟

برخی از بانک‌ها حداقل مبلغ تراکنش را محدود کرده اند و از یک مبلغ مشخصی نباید کمتر باشد که این مقدار برای هر بانکی متفاوت است. حداقل مبلغ مجاز برای بانک‌های مختلف معمولا 10هزار تومان، 5 هزار تومان یا هزار تومان است. مثلا، بانک ملت اجازه انجام خرید زیر 5 هزار تومان را به شما نمی‌دهد. البته بعضی از بانک‌ها نیز این محدودیت را ندارند.

توجه داشته باشید که محدودیت حداقل مبلغ مجاز، برای انجام تراکنش‌های خرید مانند خرید شارژ، بسته، پرداخت خیریه و … است؛ اما برای مثال شما می‌توانید کارت به کارت کنید. بنابراین در صورتی که با این خطا روبه‌رو شدید، یعنی بانک، تراکنش با مبلغ موردنظر شما را مجاز نمی‌داند.

راهکار:

تراکنش را با یک مبلغ بیشتر انجام دهید یا از کیف پول خود استفاده کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

این خطا، مربوط به سامانه است و در زمان اختلال سوئیچ‌های بانکی رخ می‌دهد. در واقع، خطای مربوطه به دلایل فنی مشاهده می‌شود و نشان می‌دهد که سیستم بانکی در آن زمان پاسخگو نیست.

راهکار:

پس از چند دقیقه، مجددا اقدام به انجام تراکنش موردنظر کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

این خطا، مربوط به سامانه است و در زمان اختلال سوئیچ‌های بانکی رخ می‌دهد. در واقع، خطای مربوطه به دلایل فنی مشاهده می‌شود و نشان می‌دهد که سیستم بانکی در آن زمان پاسخگو نیست.

راهکار:

پس از چند دقیقه، مجددا اقدام به انجام تراکنش موردنظر کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

این خطا، مربوط به سامانه است و در زمان اختلال سوئیچ‌های بانکی رخ می‌دهد. در واقع، خطای مربوطه به دلایل فنی مشاهده می‌شود و نشان می‌دهد که سیستم بانکی در آن زمان پاسخگو نیست.

راهکار:

پس از چند دقیقه، مجددا اقدام به انجام تراکنش موردنظر کنید.

چرا این خطا را می‌گیریم؟

این خطا به دلیل اختلال موجود در سامانه بانکی ایجاد می‌شود. در صورتی که همراه کارت نتواند نتیجه تراکنش را از سامانه بانکی دریافت کند، آن را به صورت «تراکنش نامشخص» نمایش می‌دهد.

راهکار:

در صورت روبرو شدن با این خطا و پیش از انجام مجدد تراکنش، منتظر بمانید تا نتیجه نهایی تراکنش از طریق پیامک برای شما ارسال شود. اگر با گذشت چند پیامکی دریافت نکردید، با پشتیبانی همراه کارت به شماره 91020009-۰۲۱ تماس بگیرید.

چرا این خطا را می‌گیریم؟

1- فعال نبودن رمز دوم

اگر شما رمز دوم ایستا یا پویای کارت بانکی خود را فعال نکرده باشید با این خطا مواجه خواهید شد.

راهکار:

با مراجعه به خودپرداز بانک مبدا کارت، اقدام به فعال‌سازی رمز دوم نمایید.

 

2- غیرفعال شدن کارت از سمت بانک

در صورتی که رمز دوم کارت بانکی شما فعال است ولی با این خطا مواجه شده‌اید، ممکن است به هر دلیلی کارت شما از سمت بانک صادر کننده غیرفعال شده باشد.

راهکار:

به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید و با بررسی دلیل غیرفعال شدن کارت، اقدام به رفع مشکل نمایید.

چرا این خطا را می گیریم؟

این خطا، مربوط به سامانه است و در زمان اختلال سوئیچ‌های بانکی رخ می‌دهد. در واقع، خطای مربوطه به دلایل فنی مشاهده می‌شود و نشان می‌دهد که سیستم بانکی در آن زمان پاسخگو نیست.

راهکار:

پس از چند دقیقه، مجددا اقدام به انجام تراکنش موردنظر کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- ثبت نادرست تاریخ انقضای کارت

ممکن است شما در هنگام ثبت کارت بانکی خود در اپلیکیشن همراه‌کارت، تاریخ انقضای کارت را اشتباه وارد کرده باشید؛ که در این صورت در زمان انجام تراکنش با خطای «تاریخ انقضای کارت نادرست است» مواجه خواهید شد.

راهکار:

تاریخ انقضای کارت موردنظر را ویرایش کنید. اگر با استفاده از قابلیت «اسکن کارت»، تاریخ انقضای کارت درست ثبت نمی‌شود، تاریخ انقضا را به صورت دستی وارد کنید.

 

2- منقضی شدن کارت بانکی

کارت بانکی شما منقضی شده است.

راهکار:

در این صورت، باید به بانک مراجعه کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

مشاهده این خطا از سوی بانک صادر کننده کارت، بدان معناست که بانک در آن لحظه، به هر دلیلی دچار اختلال شده است و اگر شما در آن زمان، هر تراکنش دیگری انجام دهید، به احتمال زیاد دوباره با این خطا روبه‌رو خواهید شد.

راهکار:

پیشنهاد می‌شود که در زمان دیگری، مجددا اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می‌گیریم؟

ثبت نبودن کارت در سامانه مانا

این خطا به دلیل ثبت نبودن کارت بانکی در سامانه مانا رخ می‌دهد. کارت بانکی شما ممکن است به دلیل قدیمی بودن تاریخ افتتاح حساب (یا برخی دلایل دیگر) در این سامانه ثبت نشده باشد.

راهکار:

با مراجعه به شعبه بانک مبدا کارت، درخواست ثبت کارت در سامانه مانا را ارائه دهید.

چرا این خطا را می گیریم؟

این خطا به دلیل اختلال موجود در سامانه بانکی ایجاد می‌شود. در صورتی که همراه کارت نتواند نتیجه تراکنش را از سامانه بانکی دریافت کند، آن را به صورت «تراکنش نامشخص» نمایش می‌دهد.

راهکار:

قبل از انجام مجدد تراکنش، به قسمت «تراکنش‌ها» در صفحه اصلی اپلیکیشن مراجعه کرده و نتیجه نهایی تراکنش را مشاهده کنید. بعد از چند دقیقه نتیجه تراکنش در این بخش به موفق یا ناموفق تغییر خواهد کرد. در صورتی که نتیجه تراکنش «نامشخص» باقی ماند، با پشتیبانی همراه کارت به شماره 91020009-۰۲۱ تماس بگیرید.

چرا این خطا را می‌گیریم؟

1- فعال نبودن رمز دوم

اگر شما رمز دوم ایستا یا پویای کارت بانکی خود را فعال نکرده باشید با این خطا مواجه خواهید شد.

راهکار:

با مراجعه به خودپرداز بانک مبدا کارت، اقدام به فعال‌سازی رمز دوم نمایید.

 

2- غیرفعال شدن کارت از سمت بانک

در صورتی که رمز دوم کارت بانکی شما فعال است ولی با این خطا مواجه شده‌اید، ممکن است به هر دلیلی کارت مبدا یا مقصد از سمت بانک صادر کننده، غیرفعال شده باشد. در اکثر موارد، کارت مقصد غیرفعال است و در غیر این صورت، کارت مبدا غیرفعال شده است.

راهکار:

به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید و با بررسی دلیل غیرفعال شدن کارت، اقدام به رفع مشکل نمایید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- اشتباه وارد کردن اطلاعات کارت بانکی

اگر اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل تاریخ انقضا، رمز دوم، شماره کارت و CVV2 می‌شود را اشتباه وارد کنید با این خطا رو‌به‌رو خواهید شد.

راهکار:

تراکنش را مجددا انجام دهید و این بار در صحیح وارد کردن اطلاعات کارت خود دقت کنید.

 

2- اختلال در سامانه بانکی

اگر مطمئن هستید که اطلاعات کارت خود را صحیح وارد کرده‌اید، اما باز هم با این خطا برخورد می‌کنید به این دلیل است که سامانه بانکی در آن زمان اختلال دارد. این بدان معناست که سامانه بانکی در آن لحظه نتوانسته اطلاعات کارت شما را شناسایی کند و به همین دلیل با این خطا مواجه شده‌اید.

راهکار:

در زمان دیگری مجددا اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می‌گیریم؟

این خطا به دلیل عدم تطابق کد ملی صاحب سیم‌ کارت و کارت بانکی نمایش داده می‌شود. برخی بانک‌ها برای بالا بردن امنیت تراکنش‌های بانکی از سامانه احراز هویت مانا استفاده می‌کنند، که این سامانه کد ملی صاحب سیم‌کارت و کد ملی صاحب کارت بانکی را تطابق می‌دهد و در صورت عدم تطبیق، این خطا را نمایش می‌دهد.

راهکار:

برای برطرف کردن این مشکل به شعبه صادر کننده کارت بانکی خود مراجعه کرده و از مالکیت سیم‌کارت خود مطمئن شوید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- استفاده از کارت هدیه

اگر از کارت هدیه برای انجام تراکنش‌ کارت به کارت استفاده کنید، با این خطا روبه‌رو خواهید شد. در واقع، کارت هدیه تنها برای خریدهای حضوری و آنلاین مثل خرید شارژ و بسته اینترنت قابل استفاده است.

راهکار:

برای انتقال وجه از یک کارت بانکی غیر از کارت هدیه استفاده کنید.

 

2- محدودیت حداقل مبلغ تراکنش از سوی بانک صادرکننده

برخی از بانک‌ها برای انجام تراکنش و کارهای پرداختی یک حداقل مبلغ مشخصی را تعیین کرده اند. اگر شما کمتر از مقدار تعیین شده تراکنش انجام دهید، با این خطا مواجه خواهید شد.

راهکار:

باید تراکنش موردنظر خود را با مبلغ بالاتری انجام دهید.

چرا این خطا را می گیریم؟

اختلال در سامانه بانکی

این خطا به دلیل بروز اختلال در سامانه بانکی رخ می‌دهد و در آن زمان بانک نمی‌تواند پاسخگو باشد.

راهکار:

در زمان دیگری، مجددا اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

1- مفقود شدن کارت و اعلام آن به بانک صادرکننده

اگر پس از گم شدن کارت خود به بانک صادرکننده کارت مراجعه و مفقود شدن آن را اعلام کنید، بانک مورنظر فعالیت کارت شما را محدود کرده و پس از آن، در صورتی که با کارت خود تراکنش انجام دهید، خطای «کارت مفقود می‌باشد» به شما نمایش داده خواهد شد.

راهکار:

برای صدور کارت جدید باید به بانک صادرکننده کارت مراجعه کنید.

 

2- محدود شدن کارت از سوی بانک صادرکننده

ممکن است بانک صادرکننده به دلیل خاصی جلوی فعالیت کارت شما را گرفته و به همین خاطر امکان انجام تراکنش با آن وجود ندارد.

راهکار:

برای رفع مشکل کارت خود بایستی به بانک صادرکننده کارت مراجعه کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

اختلال در سوئیچ بانک مبدا

اگر در زمان انجام تراکنش کارت به کارت، سوئیچ بانک مبدا کارت پاسخگو نباشد، با این خطا مواجه خواهید شد و نمی‌توانید انتقال وجه انجام دهید.

راهکار:

در زمان دیگری، مجددا کارت به کارت کنید یا می‌توانید با کارت مربوط به بانک دیگری اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

اختلال در سوئیچ بانک مبدا

اگر در زمان انجام تراکنش کارت به کارت، سوئیچ بانک مبدا کارت پاسخگو نباشد، با این خطا مواجه خواهید شد و نمی‌توانید انتقال وجه انجام دهید.

راهکار:

در زمان دیگری، مجددا کارت به کارت کنید یا می‌توانید با کارت مربوط به بانک دیگری اقدام به انجام تراکنش کنید.

چرا این خطا را می گیریم؟

اختلال در سامانه بانکی

به دلیل بروز اختلال در سامانه بانکی با خطای «انجام تراکنش با خطا مواجه شد» رو‌به‌رو خواهید شد.

راهکار:

پس از چند دقیقه مجددا تراکنش را انجام دهید.