کارت به کارت بانک ملی

کارت به کارت بانک ملی

کارت به کارت بانک ملی

اپلیکیشن پرداخت همراه کارت به شما این امکان را می‌دهد تا کارت به کارت بانک ملی با موبایل را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

همراه کارت را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید:

نکاتی درباره کارت به کارت بانک ملی

برای انجام کارت به کارت بانک ملی، لازم است به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

  • سقف انتقال کارت به کارت بانک ملی از طریق همراه کارت 3 میلیون تومان در روز است. که این مبلغ توسط خود بانک تعیین شده است و با سقف انتقال کارت به کارت بانک ملی از طریق خودپرداز نیز برابر است.
  • در اپلیکیشن های پرداخت، کارت به کارت بانک ملی با رمز دوم انجام می‌شود. البته برای انتقال وجه اینترنتی بانک ملی هم به رمز دوم نیاز است که می‌توانید آن را از خودپردازهای بانک ملی دریافت کنید.
  • انتقال وجه با کارت هدیه بانک ملی امکان‌پذیر نیست.

سایر قابلیت‌های همراه کارت برای کارت بانک ملی

علاوه بر کارت به کارت بانک ملی به صورت آنلاین، امکان انجام تراکنش‌های دیگری نیز با استفاده از کارت بانک ملی در همراه کارت وجود دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

 

پرداخت قبض بانک ملی

با اضافه کردن کارت بانکی ملی خود در همراه کارت، می‌توانید اقدام به استعلام و پرداخت قبض کنید. در حال حاضر موارد زیر در همراه کارت فعال است:

  • استعلام و پرداخت قبض آب
  • استعلام و پرداخت قبض گاز
  • استعلام و پرداخت قبض برق
  • استعلام و پرداخت قبض همراه اول
  • استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

مشاهده موجودی بانک ملی

در همراه کارت می‌توانید آخرین مانده حساب بانک ملی خود را مشاهده کنید. برای دریافت موجودی بانک ملی باید سیم کارت و کارت بانکی متعلق به شما باشد

 

خرید شارژ و بسته اینترنت

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی اقدام به خرید شارژ و خرید بسته اینترنت برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل کنید. برای سریع‌تر شدن فرآیندهای خرید، کیف پول همراه کارت راه اندازی شده است که با یک بار شارژ آن می‌توانید اقدام به خرید شارژ و بسته کنید و برای هر تراکنش خرد نیازی به وارد کردن رمز دوم و اطلاعات کارت بانکی نیست.

 

دیگر روش‌های انتقال وجه بانک ملی

بانک ملی انتقال وجه از طریق روش‌هایی که در ادامه توضیح داده شده است را نیز فراهم کرده است.

 

انتقال وجه از طریق خودپرداز

با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز می‌توانید تا سقف سه میلیون تومان در روز انتقال وجه انجام دهید. برای انجام این کار باید رمز اول کارت خود را وارد کنید. در صورت فراموش کردن رمز عابر بانک ملی باید با داشتن کارت ملی به یکی از شعب این بانک رجوع کنید.

 

اینترنت بانک

با رجوع به سامانه اینترنت بانک ملی و یا سامانه بام بانک ملی نیز می‌توانید انتقال وجه از مبدا کارت یا حساب را انجام دهید. کارت به کارت بانک ملی به ملی به بانک‌های دیگر از طریق این سامانه و دیگر روش‌های موجود نیز قابل انجام است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 132 دیدگاه
  1. دو روز شده یه سوال ازتون کردم چرا جوابش نمیاد چرا بارمزه دومم نمیتونم حتی شارژ بخرم بانک ملی خیلی ضعیفه

  2. سلام . آیا وقتی خارج از کشور هستی می توانی کارهای جابه جای پول داخل کشور را انجام بدهی

    1. سلام دوست عزیز نه متاسفان به دستور پلیس فتا غیرفعال شده

  3. سلام من پول انتقال دادم به یه حسابی و به من یه رمز اومده الان رمز رو کجا وارد کنم؟؟آخه پول مثل اینکه هنوز منتقل نشده

    1. سلام دوست عزیز لطفا جهت راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  4. سلام. ببخشید از کارت هدیه بانک ملی میشه مبلغ رو کارت به کارت کرد به کارت دیگه؟

  5. سلام ایام اربعین خانمم عراق بود من ۱۷۰۰۰۰۰۰ریال با همراه کارت طی چهار مرحله واریز موفق کردم ،که به حسابش واریز نشده و برگشت هم نخورده لطفا راهنمایی کنید

  6. سلام. تاریخچه کارت به کارت همراه بانک ملی چرا چند وقتی هست خطا میزنه علت چییه

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  7. سلام وقت بخیر
    چرا روزانه بيشتر از صدهزارتومان نمیشه انتقال داد

  8. سلام لطفا پیگیری کنید
    بنده خارج ایرانم آرام به کارت و انتقال نمیتونم ماجرا چیه سیستم بام هم اصلا لاز نمیشه
    لطفا راهنمایم کنید

    1. سلام دوست عزیز، استفاده از همراه کارت در خارج از ایران امکان پذیر نیست.

  9. سلام ، برای کسانی که خارج از ایران زندگی میکنند ، از این طریق میشهکارت به کارت کرد؟

    1. سلام متاسفانه امکان استفاده از همراه کارت در خارج از ایران وجود ندارد

      1. سلام بانک به من گفت تا روزی صد میلیون میتونی کارت به کارت کنی پس چرا نمیشه اخه

        1. سلام دوست عزیز در همراه کارت امکان انتقال این مبلغ امکان پذیر نیست.

  10. سلام برای کارت به کارت میگه در سامانه شاپرک ثبت نام کنید بنده وارد نیستم چنین شرطی هست برای انتقال کارت به کارت

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  11. سلام
    کارت گرفتم و برای کارت ب کارت میگه مشخصات کارت ثبت نشده.

    1. لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  12. سلام.برای احراز هویت کارت میگه باید چک داشته باشید ! حالا اگه مثل من چک نداشت چکار کنه؟

    1. سلام برای احراز هویت همچین گزینه ای نداره، لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  13. سلام من کارت به کارت کردم پول زده تراکنش ناموفق ولی پول از حسابم کم شده چیکار کنم الان

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  14. سلام میخام کارت به کارت کنم باکارت بانک ملی میگه اهرازهویت شاپرک همه وقتی امتحان کردم همینومیگاه چه کن.

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  15. سلام جهت کارت به کارت مشخصات کارت را وارد میکنم بعد از ورودبه شاپرک پیغام میده که مشخصات شما در بانک ثبت نشده

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  16. سلام الان 6بار من دارم کارت به کارت میکنم هر بار میگه باید احراز هویت شاپرک کنید میرم میکنم پیام اینکه تایید شد رو میده میرم کارت به کارت میگه اول باید احراز هویت کنی

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

    2. دقیقا همینه هرزمانی در بیست و چهارساعت میخوایم جابحایی داشته باشیم همینو میگه
      فقط یکسره اش کردن این پیام کپی پیست توهین به شعور مخاطب رو

      1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  17. سه روزه سرویس کارت به کارت قطعه،چرادرست نمیشه،بایدچه کارکنیم

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  18. سلام
    چند روزه برای کارت به کارت خطا میده و میگه از طرف بانک ملی قطع می باشد کی این مشکل برطرف میشه؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  19. سلام من از چندوقت ازبانک ملی میخوام کارت به کارت کنم خطا میزنه نمیدونم چکارکنم

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  20. سلام چرا کارت به کارت رو انجام نمیده هی میگه سرویس کارت به کارت از جانب بانک ملی قطع است !!؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  21. ازچند روز این مشکل رو دارم که وقتی میخوام کارت به کارت کنم خطا میزنه که ازطرف بانک ملی سرویس کارت به کارت قطع شده

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  22. با سلام
    مدت ۲ روز هست که در حین عملیات کارت به کارت خطا ۱۰۰ اعلام می‌شود و پیام می‌آید که عملیات کارت به کارت از طرف بانک مسدود شده است …میخاستم بدانم مشکل از حساب هست دقیقا بعد از احراز هویت از سوی شاپرک این مشکل بوجود امد

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  23. با سلام
    از زمانیکه سامانه احراز هویت شاپرک روی اپلیکیشن های بانکی اضافه شده خیلی کارها سخت شده و هر بار با خطا مواجه میشه
    یه زمانی که کار فوری داری و مجبور به انتقال اینترنتی هستی این خطا وجود داره لطفا این باگ رو رفع کنید دردسر برای ما ایجاد کردید به جای اینکه مشکل حل شه بدتر شده

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  24. سلام من چندین روزه هر چی میخوام از طریق این اپ کارت ب کارت کنم میزنه خطای ۱۰۰ سرویس کارت ب کارت از جانب بانک ملی قطعه!! چرا؟؟؟ کی درست میشه پ؟!

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  25. ببخشید من همراه کارتم و با همراه اول نصب کردم اگه پاکش کنم و با ایرانسل نصب کنم اون کارت هایی که داخل نرم افزار ثبت کردم پاک میشه و دوباره باید ثبت بشه؟
    یا کارت هام پاک نمیشه؟

    1. سلام متاسفانه امکان انتقال اطلاعات به شماره جدید وجود ندارد.

  26. سلام نمیتونم از کارت بانک ملی کارت به کارت کنم میگه
    سرویس کارت به کارت از جانب بانک ملی قطع میباشد کد خطا ۱۰۰

    1. سلام دوست عزیز، لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.

  27. سلام دیشب از کارت سپه به کارت ملی انتقال وجه انجام دادیم اما به حساب کارت ملی نرفته، مشکل از کجاست؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  28. سلام ایا اپ مشکل داره چون کارت به کارت انجام نمیشه از دیشب؟!

    1. سلام ممکن است اختلال موقتی باشد لطفا مجددا امتحان کنید.

  29. سلام وقتتون بخیر.من 28/12مبلغ۵۰۰۰۰۰تومان کارت به کارت کردم که رسید نا موفق اومد و به کارت مقصد هم ارسال نشده ولی از حساب من کسر شده.تکلیف چیست

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. سلام اختلال موقتی بوده لطفا مجددا زمان دیگری امتحان کنید

  30. چرا برای کارت به کارت همش خطا میده!! کی میخواد درست بشه پس!! ۳ساعت شده هنوز نتونستم کارت به کارت کنم!!

    1. سلام اختلال موقتی بوده لطفا مجددا زمان دیگری امتحان کنید

  31. سلام در استانبول هستم برای جابجایی نمیتونم با اپلکیشن انجام بدم الان یکماهه که سرورها مشکل دارن .پس تا کی صبر کنم آخه چرا این مشکل در اینجا این همه طولانی شده من هم بله دارم وهم همراه بام قبلا فعال بودن ولی الان یکماهه نمیتونم ازشون استفاده کنم و مرتب پیامهای خطا میدهند لطفا این مشکل را هرچه سریعتر حل کنید

    1. امکان استفاده از همراه کارت در خارج از ایران وجود نداره و در صورتی امکان پذیره که قبلا در ایران فعال شده باشه. این محدودیت از سمت همراه کارت اعمال نشده ولی در حال پیگیری برای رفع اون هستیم.

  32. با ارور (سرویس کارت به کارت از جانب بانک ملی قطع شده است کد خطای 100) مواجه میشم هنگام استفاده از همره کارت. چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.؟..

    1. سلام اختلال موقتی از سمت بانک پیش امده به زودی رفع می شود.

  33. چرا درروز نمیتونم بیشتر از۳میلیون کارت به کارت باگوشی انجام بدهم؟ایا میشه ۱۰میلیون انتقال داد؟

    1. دوست عزیز، سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و برای هر بانکی هم متفاوت است و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  34. سلام،چرا میخوام انتقال وجه انجام بدم میگه تعداد تراکنش بیش از سقف مجازه؟؟؟مبلغم که به یک تومن نرسیده

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  35. سلام من سیم کارتم به اسممه و کادتم هم به اسمم است ولی وقتی میخوام کارت به کارت کنم میگه که این ۲ تطابق ندارند

    1. سلام لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.

  36. کارت به کارت نمیشه
    رمز پویا میگیرم
    حتی کارت مبدا رو عوض کردم
    تا 1 تومن بیشتر نمیشه

    1. سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و برای هر بانکی هم متفاوت است و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  37. من کارت دارم و رمز دوم داره میخوام کارت به کارت کنم میگه باید شماره به نامم باشه راهی نداره که بتونم کارت به کارت کنم

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  38. چرا همراه بانک من دو روزه رمز دوم نمیده به من ؟؟؟ مینویسه که رمز دوم با موفقیت ارسال شد اما ولی نمیاد رو گوشی…

    1. سلام دوست عزیز، لطفا مجددا امتحان کنید در صورت ارسال نشدن از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  39. سلام من یه کارت هدیه مجازی دارم، چطور میتونم ازش استفاده کنم؟!

  40. سلام.من کارت هدیه دارم، که رمزش پشتشه.اما وقتی میرم برای خرید یا از خودپرداز وجه میخوام.میگه رمز اشتباهه.چرا و راه حل چیه؟

    1. سلام من سیمکارتم و کارت بانکیم هر دو به اسم خودمه اما وقتی میخام پول انتقال بدم میگه «نامعتبر،باید صاحب شماره کارت و سیم‌کارت یکی باشه»

      1. سلام لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.

  41. سلام من کارت هدیه به مبلغ ۱ میلیون دارم با توجه به اینکه امکان کارت به کارت با کارت هدیه میسر نیست چیکار کنم این پول رو به کارتم منتقل کنم

  42. سلام
    سقف کارت به کارت بانک ملی به ملی
    مگه 50 ملیون نبوده؟؟

  43. سلام همرا کارت تحت وب نداره ؟ یا برنامه برایه ویندوز ؟ میخوام رویه لبتاب همراه کارت داشته باشم

  44. سلام لطفا سقف انتقال و برداشت وجه را به 5 میلیون افزایش دهید 3 میلیون دیگه در این زمانه کارساز نیست

    1. سلام سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  45. با سلام ب مشكلي برخوردم كد ملي را وارد كنم وارد ميكنم بعد ميگه پاسخي دريافت نشد

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  46. سلام من برنامه رو ریختم ولی توی ثبت نام ب مشکل برمیخورم و داعم ارور میده چیکار کنم؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  47. سلام چند روزه از بانک ملی بخوام کارت ب کارت کنم با مشکل برمیخورم با اینک رمز پویا وارد میکنم باز بم میگ رمز ایستا وارد نکنید

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  48. سلام من نمیتونم از طریق خودپرداز هم انتقال وجه انجام دهم مشکل چیست

  49. سلام وقتتون بخیر
    من چند وقت هس نمیتونم کارت ب کارت کنم اول برام میاد ک میگه کد ملی شما در سیستم احراز مانا ثبت نشده و بعضی موقع ها میاد میگه شماره کارت ملی با صاحب شماره موبایل تطابق نداره و من کارت بانک ملی رو دارم اوایل خیلی خوب میتونستم راحت کارت ب کارت کنم ولی چند وقت شده ک برام اون مشکلات پیش میاد ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  50. سلام، وقت بخیر من خارج از ایران هستم،اشتباها ازحساب کاربریم خارج شدم، و حالا هرچه کد پیامک شده برای خطم رو میزنم، خطای ۴۰۳ میده و نمیتونم وارد شم
    باید چکار کنم؟

    1. سلام متاسفانه امکان وارد شدن در خارج از ایران وجود ندارد.

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  51. سلام هرروز یه سازی میزنید یه روز سقف انتقال 10ملیونه یه روز سقف انتقال 6ملیونه یه روز هم 3ملیونه چطور مردم کارشون انجام بدن اطلا ع رسانی هم که بیخیال الان میخاستم وجه انتقال بدم دیدم دوباره سقف انتقال تغییر کرده با سامانه بام بانک ملی هم بیشتر 3ملیون نشد باید فردا برم بانک تواوضاع کرونا

    1. سلام سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و همراه کارت محدودیتی ایجاد نکرده است.

  52. ببخشید کارت من فقط ۴تا رقم CVV2 پاک شده باید چکار کرد چون میخوام اینترنتی انتقال بدم نمیشه ما اهواز هم بانک‌ها تعطیل هستن

  53. سلام جدیدا درست عمل نمیکنه با تکجه به اینکه همه ی معلومات را درست وارد میکنم ولی ارور میده

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *