کارت به کارت بانک ملت

کارت به کارت بانک ملت

یکی از روش‌های سریع و آسان برای کارت به کارت بانک ملت با موبایل استفاده از اپلیکیشن همراه کارت است که می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

* بانک ملت در راستای افزایش امنیت کاربران خود در هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده می‌کند. ممکن است به دلیل بروز نبود سامانه مانا، بسیاری از تراکنش‌های کارت به کارت از مبدأ آن بانک با خطای احراز هویت مواجه شده و ناموفق شود. کاربر در صورت دریافت خطای یکسان نبودن کد ملی با شماره موبایل و شماره کارت باید به شعبه صادر کننده کارت خود مراجعه نماید.

نکاتی درباره کارت به کارت بانک ملت

سایر نکاتی که در انجام کارت به کارت بانک ملت، باید در نظر داشته باشید:

  • سقف کارت به کارت بانک ملت در همراه کارت یک میلیون تومان در هر روز است (این سقف توسط خود بانک تعیین شده است).
  • برای کارت به کارت اینترنتی، ابتدا باید رمز دوم کارت خود را از طریق خود پرداز بانک ملت دریافت کنید. سپس می‌توانید کارت به کارت بانک ملت با رمز دوم را انجام دهید.
  • کارت به کارت از طریق کارت هدیه بانک ملت امکان­‌پذیر نیست.
  • برای حفظ امنیت حساب بانکی خود، رمز کارت را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید و هرگز آن را در اختیار سایرین قرار ندهید.
  • علاوه بر بانک ملت، از مبدا دیگر بانک‌­های عضو شتاب هم می­‌توانید در همراه کارت، کارت به کارت کنید.

 

لیست بانک‎های فعال در همراه کارت

 

امکانات دیگر همراه کارت برای دارندگان کارت بانک ملت:

علاوه بر انتقال وجه اینترنتی بانک ملت، تراکنش‌­های زیر نیز با استفاده از کارت این بانک در همراه کارت قابل انجام است:

 

پرداخت قبض بانک ملت

با اضافه کردن کارت بانک ملت در همراه کارت و لمس گزینه پرداخت قبض و جریمه در صفحه اصلی اپلیکیشن، می‌­توانید تمام قبوض خدماتی زیر را پرداخت نمایید:

  • استعلام و پرداخت قبض برق
  • استعلام و پرداخت قبض آب
  • استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت
  • استعلام و پرداخت قبض گاز
  • استعلاو و پرداخت قبض همراه اول
  • پرداخت قبض ایرانسل، جریمه­‌های رانندگی و عوارض شهرداری

دریافت موجودی بانک ملت

شما می‌­توانید آخرین موجودی حساب بانک ملت خود را در همراه کارت مشاهده کنید. البته دقت کنید که کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

 

خرید شارژ و بسته اینترنت

در اپلیکیشن همراه کارت، به راحتی می‌­توانید از مبدا کارت بانک ملت برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ و بسته اینترنت خریداری کنید.

سایر روش­‌های انتقال وجه بانک ملت

انتقال وجه اینترنتی بانک ملت

با ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت می‌توانید از مبدا کارت‌های بانک ملت اقدام به کارت به کارت کنید. سقف انتقال وجه اینترنتی بانک ملت سه میلیون تومان در روز است. البته دقت کنید که برای فعال‌سازی اینترنت بانک ملت، ابتدا باید به شعبه مراجعه نمایید.

کارت به کارت از طریق خودپرداز

برای کارت به کارت بانک ملت می‌توانید به دستگاه­‌های خودپرداز مربوط به هر کدام از بانک‌های عضو شتاب هم مراجعه کرده و از مبدا کارت بانک ملت، انتقال وجه انجام دهید. سقف انتقال وجه با استفاده از این روش هم سه میلیون تومان در هر روز است.

بررسی خطای “کد ملی صاحب کارت با شماره موبایل مطابقت ندارد” در حین تراکنش با کارت بانک ملت

همان طور که گفتیم، بانک ملت اخیرا در حین انجام تراکنش کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده می‌کند. این سرویس بررسی می‌کند که آیا کد ملی صاحب کارت بانکی با کد ملی ثبت شده در سند سیم‌کارت مطابقت دارد یا خیر؟ در صورت عدم تطابق، امکان انجام تراکنش وجود ندارد.

راه حل رفع این مشکل

در صورت مواجهه با این مشکل نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • مطمئن شوید که از کارت بانکی خود استفاده می‌کنید و اگر این کارت متعلق به اقوام شماست، تراکنش باید از طریق حساب کاربری همراه کارت مربوط به شماره خودشان انجام شود.
  • اگر کارت متعلق به شماست، مطمئن شوید که کد ملی سیم‌کارت به نام شما ثبت شده است. در غیر این صورت باید سیم‌کارت را به نام خودتان ثبت کنید.
  • اگر از یکسان بودن کد ملی کارت بانکی و سیم‌کارت خود اطمینان دارید، به شعب بانک ملت مراجعه کنید.

نظرات

  • حسینخانی گفت:

    سلام من میخام کارت ب کارت بکنم توی اینترنت بانک پیام ” ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد” میده. چکار کنم حل شه؟؟
    همچنین برای پایا پیام ” جهت صدور حواله به حساب های دیگران، بکارگیری یکی از انواع ابزار احراز هویت (یکباررمز، امضاء الکترونیک، گواهی نماد بانک مرکزی) الزامی می باشد.(حتی حواله یک ریالی)” میده در حالیکه رمز دوم یکبار مصرفو را فعال کردم. چ کنم؟

  • المیرا گفت:

    خیلی سعی کردم کارت ب کارت کنم از ملت ب سایر بانک ها ولی خطا پرداخت میده (شماره کارت ارسالی نامعتبر) خیلی کارت با بانک های متفاوت امتحان کردم ولی چرا همش همین پیام میاد!! موبایل بانکم رو فقط ب خاطر کارت ب کارت کردن فعال کردم

    • همراه کارت گفت:

      لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • ژیلا گفت:

    سلام ، شماره ملی من با سیم کارتم یکی هست ولیکن خطا میده و میگه در سامانه مانا ثبت نشده ، کارت ملل دارم ،مشکل از کجاست ؟؟ م

    • همراه کارت گفت:

      سلام برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را بررسی میکنند. لطفا به بانک مورد نظر مراجعه کرده و پیگیری کنید، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • علی جاودانی زمانی ثالث گفت:

    من علی جاودانی هستم چجوری با این نرم افزار باید کار کنم

  • امنه خداپرست گفت:

    چرارمزدوم به من نمیده

    • همراه کارت گفت:

      سلام دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد و هم اکنون برای برخی از بانک ها فعال شده است، به تدریج تمامی بانک ها به طور خودکار به این سیستم متصل می شوند. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  • Parisa گفت:

    بانک صادرات رو ساپورت نمیکنین واسه انتقال وجه که!!!

    • همراه کارت گفت:

      خدمات بانک صادرات در همراه کارت فعال است، لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • مریم صادق گفت:

    سلام
    وقتی کارت به کارت می کنم شناسه واریز می خواهد که من نمیدونم چیه

    • همراه کارت گفت:

      سلام چنین گزینه ای در همراه کارت وجود ندارد، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • میثم گفت:

    سلام ببخشید ی مقدار کارت به کارت کردم میخوام بدونم چطور میشه مبلغ و شماره کارتی رو که فرستادم دوباره ببینم

  • رضا گفت:

    سلام ببخشید من چند روز که میخوام از طریق همراه بانک انتقال وجه بدم میگه اطلاعان کارت نامعتبر . در صورتی که همه مراحل رو درست انجام میدم ب۵د از زدن رمز پویا این پیغام رو میده

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • مریم گفت:

    سلام و خسته نباشید
    موقع کارت به کارت این پیغام خطا یعنی چی؟
    صادرکننده کارت از انجام تراکنش صرفه نظر کرد

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • saeidrezaei گفت:

    ببخشید میخوام کارت به کارت کنم.همه ی مراحلو تا آخرش میره ولی آخرش پیام میده که کد ملی با شماره تلفن مطابقت ندارد..چیکار کنم؟

    • همراه کارت گفت:

      برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را بررسی میکنند. برای حل این مشکل باید سیم کارت مورد استفاده را به نام خود انتقال دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *