کارت به کارت بانک ملت

کارت به کارت بانک ملت

یکی از روش‌های سریع و آسان برای کارت به کارت بانک ملت با موبایل استفاده از اپلیکیشن همراه کارت است که می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

* بانک ملت در راستای افزایش امنیت کاربران خود در هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده می‌کند. ممکن است به دلیل بروز نبود سامانه مانا، بسیاری از تراکنش‌های کارت به کارت از مبدأ آن بانک با خطای احراز هویت مواجه شده و ناموفق شود. کاربر در صورت دریافت خطای یکسان نبودن کد ملی با شماره موبایل و شماره کارت باید به شعبه صادر کننده کارت خود مراجعه نماید.

نکاتی درباره کارت به کارت بانک ملت

سایر نکاتی که در انجام کارت به کارت بانک ملت، باید در نظر داشته باشید:

  • سقف کارت به کارت بانک ملت در همراه کارت یک میلیون تومان در هر روز است (این سقف توسط خود بانک تعیین شده است).
  • برای کارت به کارت اینترنتی، ابتدا باید رمز دوم کارت خود را از طریق خود پرداز بانک ملت دریافت کنید. سپس می‌توانید کارت به کارت بانک ملت با رمز دوم را انجام دهید.
  • کارت به کارت از طریق کارت هدیه بانک ملت امکان­‌پذیر نیست.
  • برای حفظ امنیت حساب بانکی خود، رمز کارت را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید و هرگز آن را در اختیار سایرین قرار ندهید.
  • علاوه بر بانک ملت، از مبدا دیگر بانک‌­های عضو شتاب هم می­‌توانید در همراه کارت، کارت به کارت کنید.

 

لیست بانک‎های فعال در همراه کارت

 

امکانات دیگر همراه کارت برای دارندگان کارت بانک ملت:

علاوه بر انتقال وجه اینترنتی بانک ملت، تراکنش‌­های زیر نیز با استفاده از کارت این بانک در همراه کارت قابل انجام است:

 

پرداخت قبض بانک ملت

با اضافه کردن کارت بانک ملت در همراه کارت و لمس گزینه پرداخت قبض و جریمه در صفحه اصلی اپلیکیشن، می‌­توانید تمام قبوض خدماتی زیر را پرداخت نمایید:

  • استعلام و پرداخت قبض برق
  • استعلام و پرداخت قبض آب
  • استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت
  • استعلام و پرداخت قبض گاز
  • استعلاو و پرداخت قبض همراه اول
  • پرداخت قبض ایرانسل، جریمه­‌های رانندگی و عوارض شهرداری

دریافت موجودی بانک ملت

شما می‌­توانید آخرین موجودی حساب بانک ملت خود را در همراه کارت مشاهده کنید. البته دقت کنید که کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

 

خرید شارژ و بسته اینترنت

در اپلیکیشن همراه کارت، به راحتی می‌­توانید از مبدا کارت بانک ملت برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ و بسته اینترنت خریداری کنید.

سایر روش­‌های انتقال وجه بانک ملت

انتقال وجه اینترنتی بانک ملت

با ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت می‌توانید از مبدا کارت‌های بانک ملت اقدام به کارت به کارت کنید. سقف انتقال وجه اینترنتی بانک ملت سه میلیون تومان در روز است. البته دقت کنید که برای فعال‌سازی اینترنت بانک ملت، ابتدا باید به شعبه مراجعه نمایید.

کارت به کارت از طریق خودپرداز

برای کارت به کارت بانک ملت می‌توانید به دستگاه­‌های خودپرداز مربوط به هر کدام از بانک‌های عضو شتاب هم مراجعه کرده و از مبدا کارت بانک ملت، انتقال وجه انجام دهید. سقف انتقال وجه با استفاده از این روش هم سه میلیون تومان در هر روز است.

بررسی خطای “کد ملی صاحب کارت با شماره موبایل مطابقت ندارد” در حین تراکنش با کارت بانک ملت

همان طور که گفتیم، بانک ملت اخیرا در حین انجام تراکنش کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده می‌کند. این سرویس بررسی می‌کند که آیا کد ملی صاحب کارت بانکی با کد ملی ثبت شده در سند سیم‌کارت مطابقت دارد یا خیر؟ در صورت عدم تطابق، امکان انجام تراکنش وجود ندارد.

راه حل رفع این مشکل

در صورت مواجهه با این مشکل نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • مطمئن شوید که از کارت بانکی خود استفاده می‌کنید و اگر این کارت متعلق به اقوام شماست، تراکنش باید از طریق حساب کاربری همراه کارت مربوط به شماره خودشان انجام شود.
  • اگر کارت متعلق به شماست، مطمئن شوید که کد ملی سیم‌کارت به نام شما ثبت شده است. در غیر این صورت باید سیم‌کارت را به نام خودتان ثبت کنید.
  • اگر از یکسان بودن کد ملی کارت بانکی و سیم‌کارت خود اطمینان دارید، به شعب بانک ملت مراجعه کنید.

نظرات

  • سپیده گفت:

    سلام ببخشید برای کارت به کارت کد اعتبار سنجی می خواد .
    کد اعتبار سنجی یعنی چی؟
    منظورم این عبارته cvv2

    • همراه کارت گفت:

      سلام cvv2بر روی تمامی کارت های بانکی وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

  • محمد گفت:

    سلام چرا من از وقتی که همراه بانک خود رافعال کردم هر وقت به حسابه کسی پول واریز میکنم رمز چهار رقمیه کارت که برای کرفتن پول از عابر استفاده میکنم میسوزد وبه بانک باید هی برگ واسه کرفتن رمز ایا من در همراه بانک جیزی رو دستکاری کردم یا مشکل از یه جایه دیکست ده روز اول خور کار میک د الان سه روزه پول میزنم رمز پویا گیاد به کوشیم رمز کارتم غیرا فعال میشه ممنون میشم راهنمایم کنید

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • MOSTAFA گفت:

    من از خارج از کشور هستم و از سیستم اینترنتی بانک ملت استفاده میکنم. من سه سال است از توکن استفاده میکنم. الان مدت سه ماه میشود که با رمزی که توکن به من میدهد فقط امکان ورود به سایت وجود دارد و هنگام انتقال وجه، پس از ورود رمز یکبار مصرف از توکن ، خطای «ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد. » میگیرم. گاهی برای شماره ایران که به سیستم داده ام پیامک ارسال میشود اما بیشتر مواقع من خطای «ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد. » را میگیرم و پیامک ارسال نمیشود.

    • همراه کارت گفت:

      طبق دستورالعمل پلیس فتا، دسترسی خارج از کشور مجاز نمی باشد و در اپلیکیشین هایی که محدودیت اعمال نکرده اند، تخلف محسوب می شود.

  • مرجان مهرابی گفت:

    سلام من لمروز از بانک ملت کازت عابر گرفتم با وجود اینکه هم کارت و هم سیمکارت به نام من هست ولی نه موجودی بهم میده و نه کارت به کارت میتونم انجام بدم ونه پیامک برام میاد

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • رحمت الله مرادی گفت:

    سلام در مواقع کارت به کارت وقتی شماره کارت وارت میکنیم یک شماره باید بیشتر وارد کنیم یعنی 17رقم درصورتی که شماره کارت های بانکی16رقم میباشد لطفا پیگیری کنید ممنونم

    • همراه کارت گفت:

      سلام برای وارد کردن شماره کارت در همراه کارت عدد 16 رقمی کافیست، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • عـلــی .. گفت:

    سلام
    معذرت میخوام آیا کارت به کارت در همراه بانک ملت امکان این هست که کارت مبدا از یه بانک دیگری غیر از بانک ملت باشه .. ؟

  • غلامحسینی اصفهان گفت:

    سلام
    میخوام گارت به کارت کنم
    ولی نمیدونم شناسه ی واریز چیه و چی راباید وارد کنم تشکر

    • همراه کارت گفت:

      سلام این گزینه در همراه کارت وجود ندارد، در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *