کارت به کارت بانک ملت

کارت به کارت بانک ملت

کارت به کارت بانک ملت

یکی از روش‌های سریع و آسان برای کارت به کارت بانک ملت با موبایل استفاده از اپلیکیشن همراه کارت است که می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

* بانک ملت در راستای افزایش امنیت کاربران خود در هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده می‌کند. ممکن است به دلیل بروز نبود سامانه مانا، بسیاری از تراکنش‌های کارت به کارت از مبدأ آن بانک با خطای احراز هویت مواجه شده و ناموفق شود. کاربر در صورت دریافت خطای یکسان نبودن کد ملی با شماره موبایل و شماره کارت باید به شعبه صادر کننده کارت خود مراجعه نماید.

نکاتی درباره کارت به کارت بانک ملت

سایر نکاتی که در انجام کارت به کارت بانک ملت، باید در نظر داشته باشید:

  • سقف کارت به کارت بانک ملت در همراه کارت 3 میلیون تومان در هر روز است (این سقف توسط خود بانک تعیین شده است).
  • برای کارت به کارت اینترنتی، ابتدا باید رمز دوم کارت خود را از طریق خود پرداز بانک ملت دریافت کنید. سپس می‌توانید کارت به کارت بانک ملت با رمز دوم را انجام دهید.
  • کارت به کارت از طریق کارت هدیه بانک ملت امکان­‌پذیر نیست.
  • برای حفظ امنیت حساب بانکی خود، رمز کارت را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهید و هرگز آن را در اختیار سایرین قرار ندهید.
  • علاوه بر بانک ملت، از مبدا دیگر بانک‌­های عضو شتاب هم می­‌توانید در همراه کارت، کارت به کارت کنید.

 

امکانات دیگر همراه کارت برای دارندگان کارت بانک ملت:

علاوه بر انتقال وجه اینترنتی بانک ملت، تراکنش‌­های زیر نیز با استفاده از کارت این بانک در همراه کارت قابل انجام است:

 

پرداخت قبض بانک ملت

با اضافه کردن کارت بانک ملت در همراه کارت و لمس گزینه پرداخت قبض و جریمه در صفحه اصلی اپلیکیشن، می‌­توانید تمام قبوض خدماتی زیر را پرداخت نمایید:

  • استعلام و پرداخت قبض برق
  • استعلام و پرداخت قبض آب
  • استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت
  • استعلام و پرداخت قبض گاز
  • استعلاو و پرداخت قبض همراه اول
  • پرداخت قبض ایرانسل، جریمه­‌های رانندگی و عوارض شهرداری

دریافت موجودی بانک ملت

شما می‌­توانید آخرین موجودی حساب بانک ملت خود را در همراه کارت مشاهده کنید. البته دقت کنید که کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

 

خرید شارژ و بسته اینترنت

در اپلیکیشن همراه کارت، به راحتی می‌­توانید از مبدا کارت بانک ملت برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ و بسته اینترنت خریداری کنید.

سایر روش­‌های انتقال وجه بانک ملت

انتقال وجه اینترنتی بانک ملت

با ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت می‌توانید از مبدا کارت‌های بانک ملت اقدام به کارت به کارت کنید. سقف انتقال وجه اینترنتی بانک ملت سه میلیون تومان در روز است. البته دقت کنید که برای فعال‌سازی اینترنت بانک ملت، ابتدا باید به شعبه مراجعه نمایید.

کارت به کارت از طریق خودپرداز

برای کارت به کارت بانک ملت می‌توانید به دستگاه­‌های خودپرداز مربوط به هر کدام از بانک‌های عضو شتاب هم مراجعه کرده و از مبدا کارت بانک ملت، انتقال وجه انجام دهید. سقف انتقال وجه با استفاده از این روش هم سه میلیون تومان در هر روز است.

بررسی خطای “کد ملی صاحب کارت با شماره موبایل مطابقت ندارد” در حین تراکنش با کارت بانک ملت

همان طور که گفتیم، بانک ملت اخیرا در حین انجام تراکنش کارت به کارت از سرویس احراز هویت مانا استفاده می‌کند. این سرویس بررسی می‌کند که آیا کد ملی صاحب کارت بانکی با کد ملی ثبت شده در سند سیم‌کارت مطابقت دارد یا خیر؟ در صورت عدم تطابق، امکان انجام تراکنش وجود ندارد.

راه حل رفع این مشکل

در صورت مواجهه با این مشکل نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • مطمئن شوید که از کارت بانکی خود استفاده می‌کنید و اگر این کارت متعلق به اقوام شماست، تراکنش باید از طریق حساب کاربری همراه کارت مربوط به شماره خودشان انجام شود.
  • اگر کارت متعلق به شماست، مطمئن شوید که کد ملی سیم‌کارت به نام شما ثبت شده است. در غیر این صورت باید سیم‌کارت را به نام خودتان ثبت کنید.
  • اگر از یکسان بودن کد ملی کارت بانکی و سیم‌کارت خود اطمینان دارید، به شعب بانک ملت مراجعه کنید.
دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 116 دیدگاه
  1. سلام کارت جدید گرفتم همراه بانک هم تازه نصب کردم برای انتقال وجه خطا میزنه (صادرکننده کارت از انجام تراکنش صرف نظر کرد)مشکل کجاس؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز برای مشخص شدن مشکل پیش اومده براتون لطفا باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  2. سلام ببخشید تاریخ کارتم تموم شده بود عوضش کردم ولی دیگه نمیتونم با همراه بانک کارت به کارت انجام بدم مشکل چیه؟؟

    1. سلام دوست عزیز لطفا کارت رو پاک کنید مجددا ثبت کنید.

      1. سلام من هم کارت جدید برام صادر شده ولی نمتونم با همراه بانک کارت ب کارت انجام بدم، چطور باید کارت رو پاک کرد؟ لطفا راهنمایی کنید

  3. شماره کارتی که نشانه دار کردیم الان نمی‌خواهیم داشته باشیم رو چطور حذف کنیم

    1. لطفا برید تنظیمات، تنظیمات کارت ها و پرداختها، کارتها، از اون قسمت تغییر بدید

  4. سلام وقت بخیر من شماره همراهم باشماره کارتم مطابقت داره ولی اهراز هویت شاپرک عدم مطابقت میزنه و به بانک هم مراجعه کردم گفتن رمز دومتو عوض کن درست میشه ولی نشد ممکنه راهنمایی کنید من الان سه هفتش نمیتونم از همراه کارت استفاده کنم

    1. سلام لطفاً با پشتیبانی همراه کارت که شماره اون تو قسمت تنظیمات اپلیکیشن موجود است، تماس بگیرید و ما رو تو جریان جزییات قرار بدید.

      1. دوست عزیز، برای بررسی بهتر و دقیقتر مشکل، لطفا با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02191020009 تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی با بررسی دقیق جزییات مشکل رو برطرف کنن.

  5. سلام من ازدیروزمیخوام کارت به کارت کنم میزنه صادرکننده کارت ازتراکنش صرف نظرکرده مشکل ازچی هست؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش امده با ما تماس بگیرید (02191020009)

  6. سلام روز بخیر
    من احراز هویت شاپرک رو انجام دادم اما هر زمان میخوام کارت به کارت کنم میگه احراز هویت با خطا مواجه شد

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  7. سلام وقتتون بخیر رمز دومم فعاله چرا درخواست رمز پویا میدم رمز برام پیامک نمیشه؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  8. سلام میخوام از همراه کارت از بانک ملت کارت ب کارت کنم خطای ۱۰۰ میده میگه سرویس کارت ب کارت از سمت بانک قطعِ چند روزه همین خطا رو میده چرا درست کار نمیکنه

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  9. سرویس کارت به کارت از جانب بانک ملت قطع میباشد
    الان دو سه روزه این پیغام میاد
    جریانش چیه ؟!

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  10. سلاام و خسته نباشين
    چند روزى با خطاى شماره ى ١٠٠
    كه سرويس كارت به كارت از جانب بانك ملت قطع مى باشد مواجه ميشم
    چ كار بايد انجام بدم؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  11. سلام چرا نمیشه چرا نمیشه پول کارت به کارت کرد؟
    چه زمانی درست میشه ۳ روزه که اینطوریه 😐

    1. سلام لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  12. با سلام . من امروز با موفقیت ، سه تومن پول به حسابی واریز کردم . و چند دقیقه بعد به همان حساب سه تومن مجدد واریزی زدم که واریزی دوم ، از حسابم کم شد ولی پبام «تراکنش نامشخص» برای بنده اومد . الان با توجه به اینکه ظاهراً تراکنش بالاتر از حد مجاز بوده ، تکلیف این سه تومن من که با پیام «نامشخص» روبرو شدم ، چی میشه . تکلیف چیه ؟ توروخدا راهنماییم کنید

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  13. سلام من از کارت بانک ملت استفاده میکنم از دیروز میخام کارت بکارت کنم میگه خطای امنیتی در شبکه شاپرک…این یعنی چی

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  14. من از کارت بانک ملت استفاده می کنم،،،ولی هر چی از رمز دوم در تراکنش های بانکی م استفاده می کنم،،،
    پیام خطا میده،،،میگه؛؛؛تعداد دفعات بیش از حد رمز رو به اشتباه وارد کردید.

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  15. سرویس کارت به کارت از جانب بانک ملت قطع میباشد . خطای 100 …. این ارور برای چیه؟

      1. الان چند روزه خطا کد ۱۰۰ تکرار میشه نمیزاره کارت ب کارت کنم لطفاً رسیدگی کنین

        1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  16. سلام وقتی کارت به کارت میکنم مینویسد که کارت به کارت توسط بانک ملت قطع شده است خطای 100 مشکل این کی حل میشه؟

  17. سلام چرا شماره مقصدروکه واردمیکنم ذخیره نمیشه چه جوری ذخیره کنم شکاره های پرکاربردرو

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با شماره ما که در قسمت تنظیمات اپلیکیشن موجود است، تماس بگیرید.

      1. سلام وقتی کارت به کارت میکنم مینویسد که کارت به کارت توسط بانک ملت قطع شده است خطای 100 مشکل این کی حل میشه؟

        1. سلام اختلال موقتی می باشد لطفا در زمان های مختلفی مجددا امتحان کنید.

  18. سلام هنگام کارت به کارت برام خطای 2003 میاد باید چه کنم؟؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  19. سلام وقتی کارت به کارت میکنم از همراه بانک همه کارها رو انجام میدم اسم اون حساب مقابل هم میاد ولی میخوام رمز بگیرم میزنم شماره کارت ارسالی معتبر نمیباشد یا وجود ندارد

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  20. با سلام در کارت به کارت همراه بانک ملت همچنان در انتهای عملیات پیام (حساب متصل به کارت شرایط لازم جهت برداشت را ندارد) را میدهد علت چیست ؟

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  21. مشکل کارت به کارت از دیروز همچنان هست و همراه بانک پیام (حساب متصل به کارت شرایط لازم جهت برداشت را ندارد)میدهد
    مشکل فنی که گفتید همچنان ادامه دارد
    لطفا راهنمائی کنید

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  22. در انتقال وجه کارت به کارت پیغام ریورس انتقال وجه غیر قابل انجام می باشد یعنی چی؟

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  23. چرا امروز هفتم آبان نمیتونم با همراه بانک کارت به کارت کنم و این پیام را میده (حساب متصل به کارت شرایط لازم جهت برداشت را ندارد

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  24. سلام
    چرا من امروز هرچی خواستم مقداری پول را انتقال بدم انتقال نمیشد

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  25. سلام خسته نباشین
    ببخشید کارت به کارت از ملت به ملت (مبدا و مقصد بانک ملت) این شامل کارمزد انتقال وجه میشه؟

    1. سلام در کارت به کارت با بانک مبدا و مقصد یکسان، بسته به نوع بانک، معمولا بانک‌ها کامزد کسر نمی‌کنند یا کارمزد آن ناچیز است، مبلغ کارمزد توسط بانک مرکزی تعیین می شود و همراه کارت هزینه‌ای برای کارت به کارت دریافت نمی‌کند.

      1. سلام من کارتمو گم کردم میخواستم کارت به کارت آنجام بدم همچیشو حفظم فقط cvv2 انگار عوض شده ولی برای من پیامکی نیومده اگه میشه راهنمایی کنید

  26. سلام . من امروز یه مقدار پول رو انتقال دادم . پول از حساب من کم شد ولی به حساب موردنظرم واریز نشد و توی رسید زده که انتقال وجه نامشخص . میخواستم ببینم چطور باید این مشکل رو رفع کنم. ممنون میشم کمکم کنید.

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  27. سلام روزتون بخیر … در قسمت کارت به کارت گزینه ای که کارت های مقصد سیو دلشته باشم در اپلکیش ندیدم … هر بار من باید کارت های مقصد رو دستی وارد کنم … آیا گزینه سیو شماره کارت مقصد وجود ندارد یا من میدا نکردم؟

    1. سلام شما می توانید هنگام ارسال پول گزینه افزودن به لیست کارت های مقصد را انتخاب کنید و شماره کارت مورد نظر را ذخیره کنید. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  28. سلام واسه سیستم عامل iOS به جای همراه بانک ملت از همراه کارت استفاده میکنم .برای فعال سازی رمز پویا بانک ملت باید برنامه رمزنگار بانک ملت رو هم نصب کنم؟یا فقط همزاه کارت کافیه و فقط به شعبه بانک ملت مراجعه کنم و رمز پویا رو فعال کنم؟

    1. سلام نیازی نیست، دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  29. سلام
    وقت بخیر، من برای انجام امور بانکی همیشه از سیستم اینترنتی و ورود به حساب کاربری سایت بانک ملت استفاده میکنم. امروز برای انتقال وجه، پس از ورود و طی مراحل انتقال وجه وقتی درخواست رمز پویا میزنم تا فرآیند انتقال تکمیل بشه پیغام خطای «ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد» ظاهر میشه!
    ممنون میشم راهنمائی بفرمائید.

  30. با سلام دررابطه با کارت بکارت از ملت به دیگر کارتها امکان داره که یک کارت غیر ملتی که با اون زیاد تراکنش دارم رو تعریف کنیم که هر بار احتیاج به واریز داشته باشیم شماره کارت عضو شتاب غیر ملتی در همراه بانک ملت ذخیره شود.

    1. سلام لطفا از پشتیبانی همراه بانک ملت پیگیری کنید.

  31. سلام چطور میتونم شماره کارت های برگزیده خود را در همراه بانک ملت ذخیره کنم ؟

    1. سلام لطفاً برای راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  32. سلام-وقتی میخوام پول کارت به کارت کنم این اخطار رامیدهد….ریورس انتقال وجه غیرقابل انجام میباشد…

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  33. سلام ببخشید موقعی که میخوام گارت به کارت کنم شماسه واریز میخواد ..دقیقا منظورش چیه؟

    1. سلام چنین گزینه ای در همراه کارت وجود ندارد، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  34. سلام میخوام مبلغی در حدود پنجاه میلیون تومان به صورت آنی واریز کنم به یه حساب ملت . خودمم ملته . با همراه بانک میشه انجام داد

  35. سلام ببخشید برای کارت به کارت کد اعتبار سنجی می خواد .
    کد اعتبار سنجی یعنی چی؟
    منظورم این عبارته cvv2

    1. سلام cvv2بر روی تمامی کارت های بانکی وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

  36. سلام چرا من از وقتی که همراه بانک خود رافعال کردم هر وقت به حسابه کسی پول واریز میکنم رمز چهار رقمیه کارت که برای کرفتن پول از عابر استفاده میکنم میسوزد وبه بانک باید هی برگ واسه کرفتن رمز ایا من در همراه بانک جیزی رو دستکاری کردم یا مشکل از یه جایه دیکست ده روز اول خور کار میک د الان سه روزه پول میزنم رمز پویا گیاد به کوشیم رمز کارتم غیرا فعال میشه ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  37. من از خارج از کشور هستم و از سیستم اینترنتی بانک ملت استفاده میکنم. من سه سال است از توکن استفاده میکنم. الان مدت سه ماه میشود که با رمزی که توکن به من میدهد فقط امکان ورود به سایت وجود دارد و هنگام انتقال وجه، پس از ورود رمز یکبار مصرف از توکن ، خطای «ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد. » میگیرم. گاهی برای شماره ایران که به سیستم داده ام پیامک ارسال میشود اما بیشتر مواقع من خطای «ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد. » را میگیرم و پیامک ارسال نمیشود.

    1. طبق دستورالعمل پلیس فتا، دسترسی خارج از کشور مجاز نمی باشد و در اپلیکیشین هایی که محدودیت اعمال نکرده اند، تخلف محسوب می شود.

  38. سلام من لمروز از بانک ملت کازت عابر گرفتم با وجود اینکه هم کارت و هم سیمکارت به نام من هست ولی نه موجودی بهم میده و نه کارت به کارت میتونم انجام بدم ونه پیامک برام میاد

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  39. سلام در مواقع کارت به کارت وقتی شماره کارت وارت میکنیم یک شماره باید بیشتر وارد کنیم یعنی 17رقم درصورتی که شماره کارت های بانکی16رقم میباشد لطفا پیگیری کنید ممنونم

    1. سلام برای وارد کردن شماره کارت در همراه کارت عدد 16 رقمی کافیست، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  40. سلام
    معذرت میخوام آیا کارت به کارت در همراه بانک ملت امکان این هست که کارت مبدا از یه بانک دیگری غیر از بانک ملت باشه .. ؟

      1. سلام.خسته نباشید.سقف کارت به کارت از ملت به دیگر کارت ها از همراه بانک چقدر است؟ و اگر هردو ملت باشند چقدر است؟ خیلی ممنون

  41. سلام
    میخوام گارت به کارت کنم
    ولی نمیدونم شناسه ی واریز چیه و چی راباید وارد کنم تشکر

    1. سلام این گزینه در همراه کارت وجود ندارد، در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  42. سلام من میخام کارت ب کارت بکنم توی اینترنت بانک پیام ” ريورس انتقال وجه غير قابل انجام مي باشد” میده. چکار کنم حل شه؟؟
    همچنین برای پایا پیام ” جهت صدور حواله به حساب های دیگران، بکارگیری یکی از انواع ابزار احراز هویت (یکباررمز، امضاء الکترونیک، گواهی نماد بانک مرکزی) الزامی می باشد.(حتی حواله یک ریالی)” میده در حالیکه رمز دوم یکبار مصرفو را فعال کردم. چ کنم؟

    1. سلام لطفا از پشتیبانی اینترنت بانک پیگیری کنید.

  43. خیلی سعی کردم کارت ب کارت کنم از ملت ب سایر بانک ها ولی خطا پرداخت میده (شماره کارت ارسالی نامعتبر) خیلی کارت با بانک های متفاوت امتحان کردم ولی چرا همش همین پیام میاد!! موبایل بانکم رو فقط ب خاطر کارت ب کارت کردن فعال کردم

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  44. سلام ، شماره ملی من با سیم کارتم یکی هست ولیکن خطا میده و میگه در سامانه مانا ثبت نشده ، کارت ملل دارم ،مشکل از کجاست ؟؟ م

    1. سلام برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را بررسی میکنند. لطفا به بانک مورد نظر مراجعه کرده و پیگیری کنید، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  45. من علی جاودانی هستم چجوری با این نرم افزار باید کار کنم

    1. برای راهنمایی لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

    1. سلام دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد و هم اکنون برای برخی از بانک ها فعال شده است، به تدریج تمامی بانک ها به طور خودکار به این سیستم متصل می شوند. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

    1. خدمات بانک صادرات در همراه کارت فعال است، لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  46. سلام
    وقتی کارت به کارت می کنم شناسه واریز می خواهد که من نمیدونم چیه

    1. سلام چنین گزینه ای در همراه کارت وجود ندارد، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  47. سلام ببخشید ی مقدار کارت به کارت کردم میخوام بدونم چطور میشه مبلغ و شماره کارتی رو که فرستادم دوباره ببینم

    1. سلام تراکنش های انجام شده در بخش سوابق تراکنش ها موجود است.

    2. سلام مشکل انتقال وجه ازکارت صادرات کی حل میشه؟

      1. سلام امکان انتقال از بانک صادرات در همراه کارت فعال است

  48. سلام ببخشید من چند روز که میخوام از طریق همراه بانک انتقال وجه بدم میگه اطلاعان کارت نامعتبر . در صورتی که همه مراحل رو درست انجام میدم ب۵د از زدن رمز پویا این پیغام رو میده

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  49. سلام و خسته نباشید
    موقع کارت به کارت این پیغام خطا یعنی چی؟
    صادرکننده کارت از انجام تراکنش صرفه نظر کرد

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  50. ببخشید میخوام کارت به کارت کنم.همه ی مراحلو تا آخرش میره ولی آخرش پیام میده که کد ملی با شماره تلفن مطابقت ندارد..چیکار کنم؟

    1. برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را بررسی میکنند. برای حل این مشکل باید سیم کارت مورد استفاده را به نام خود انتقال دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.