کارت به کارت بانک مسکن

کارت به کارت بانک مسکن

همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداختی است که کارت به کارت از مبدا بانک مسکن در آن امکان‌پذیر است. نسخه اندروید و ios همراه کارت را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

 

 

نکاتی درباره کارت به کارت بانک مسکن

  • سقف انتقال وجه کارت به کارت بانک مسکن در همراه کارت 3 میلیون تومان در یک شبانه روز است که این سقف توسط خود بانک تعیین شده است.
  • برای کارت به کارت اینترنتی بانک مسکن (و سایر بانک‌ها) به رمز دوم نیاز دارید که با مراجعه به خودپردازهای بانک مسکن موجود در سطح شهر می‌توانید آن را دریافت کنید.
  • کارت هدیه بانک مسکن تنها برای خرید طراحی شده است و انتقال وجه از این کارت چه در روش‌های آنلاین و چه با استفاده از خودپرداز امکان‌پذیر نیست.
  • با نصب اپلیکیشن همراه کارت می‌توانید از مبدا سایر بانک‌های عضو شتاب نیز کارت به کارت کنید.
  • برای افزایش امنیت و حفظ اطلاعات بانکی خود، بهتر است از رمز پویا استفاده کنید و اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

امکانات دیگر همراه کارت برای دارندگان کارت بانک مسکن

علاوه بر کارت به کارت بانک مسکن با گوشی موبایل، همراه کارت امکانات دیگری نیز در اختیار دارندگان کارت بانک مسکن قرار داده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

 

دریافت موجودی بانک مسکن

در همراه کارت می‌توانید موجودی کارت مسکن خود را به آسانی مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید که کارت بانکی و سیم‌کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

 

استعلام و پرداخت قبض

از دیگر امکانات همراه کارت استعلام و پرداخت قبوض مختلف شامل قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، پرداخت قبض ایرانسل و همراه اول است.

 

خرید شارژ و بسته اینترنت

با استفاده از کارت بانک مسکن می‌توانید خرید شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل را ازطریق همراه کارت انجام دهید.

 

خدمات خودرو

در بخش خدمات خودرو در همراه کارت، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزادراهی و جریمه طرح ترافیک امکان پذیر است.

 

نیکوکاری

همراه کارت این امکان را فرآهم کرده است تا بتوانید خیریه خود را به موسسه‌های خیریه معتبر و مجاز پرداخت کنید.

 

سایر روش‌های کارت به کارت بانک مسکن

از طریق خودپرداز

با مراجعه به خودپردازهای همه بانک‌های عضو شتاب می‌توانید تا سقف 3 میلیون تومان در یک شبانه روز کارت به کارت کنید.

 

اینترنت بانک مسکن

با استفاده از اینترنت بانک مسکن هم می‌توانید اقدام به انتقال وجه کنید. برای استفاده از این سامانه بایستی به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه کرده و درخواست دریافت شناسه کاربری و رمز ورود به سیستم را تکمیل کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 149 دیدگاه
  1. سلام چرا نمیتونم کارت به کارت از بانک مسکن انجام بدممم؟؟؟

      1. سلام، من همراه بانک رو نمیتونم روی گوشی اپل نصب کنم، الان ۲ سال که دارمش روی همین گوشیم، مشکل از کجاس، وارد نمیشد اصلا، پاک کردم دوباره نصب کنم ، نصب نمیشه

        1. ضمن عذرخواهی از شما دوست عزیز، به علت مشکل پیش اومده، در حال حاضر تیم فنی درحال بررسی و برطرف کردن مشکل هستند و بعد از رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  2. سلام من میخام از بانک مسکن کارت به کارت انجام بدم
    میگه سرویس کارت به کارت قطع شده
    این مشکل موقتیه یا برای همیشه قطع شده!؟

  3. با سلام ببخشید چرا هنوز که هنوزه کارت به کارت از طریق بانک مسکن بستست کی قراره باز شه و چرا بسته شده

    1. سلام خدمات بانک مسکن در همراه کارت فعال هست لطفا مجددا امتحان کنید اگر مشکلی بود باهامون تماس بگیرید(02191020009).

  4. لطفا میشه دلیل اینکه کارت به کارت انجام نمیشه برای کارت مسکن رو بگین
    همش خطا از طرف بانک میزنه لطفا رسیدگی کنید

    1. دوست عزیز، اختلال موقتی بوده لطفا مجددا امتحان کنید.

  5. سلام
    کارت به کارت به بانک پاسارگاد داشتم
    شماره پیگیری
    26096096
    تاریخ 19/3/1401
    ساعت 19/57
    مبلغ 500000 ریال بوده اما
    5000000 ریال از حسابم برداشت شده
    لطفاً برداشت اشتباه رو واریز بفرمایید
    با تشکر

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  6. چرا کارت به کارت کردنی میزنه «درخواست شما به دلیل امنیتی قابل اجرا نمیباشد»

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  7. سلام من امروز به بانک مسکن رفتم و حساب باز کردم و کارت گرفتم و بعد نیم ساعت خواستم کارت مسکن خود را در همراه کارت اضافه ولی بعد از وارد کردن شماره کارت این ارور را میدهد ‌‌: (شماره کارت مقصد صحیح نمیباشد یا کارت مقصد غیر فعال است کد ۱۰۷۸) مشکل کجاست ؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  8. آقا من کارت سودی گرفتم هرموقع که کارت میکشم ۱۰۰ تومان ازم کم میکنه چرا

  9. سلام وقت بخیر ببخشی پول انتقال دادم ولی زد انتقال نامعلوم و خاستم از کارتم مول برداشت کنم نشد چرا اینجوری شده؟؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  10. سلام
    الان من کارت مبدا مسکن هست ولی کد خطای ۱۰۰رو میزنه و میگه انتقال بسته شده چکار باید کنم؟

    1. سلام اختلال موقتی هست لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید .

  11. چرا از پریروز تاالان میخوام کارت به کارت کنم میزنه خطا؟
    باشماره ای هم که گذاشتید تماس میگیرم خط اِشغاله، لطفا رسیدگی کنید

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  12. سلام.الان از مبدا بانک مسکن کارت به کارت خطا میزنه پین دوم نامعتبر در صورتی که قبلاً با همین کارت و مشخصات میشد پول انتقال داد..

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  13. سلام،وقت بخیر؟من خیلی وقته از این سامانه برای کارت به کارت ،استفاده،میکنم،ولیکن الان چند مدت هستش که برای انتقال بامشکل مواجه،میشم،که میگه شماره،پین دوم،اشتباه،است،درصورتیکه،پین دوم،راهم،درست وارد میکنم،بفرمایید علت چیه،ممنون.

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  14. سلام
    من تازه برنامه رو نصب کردم و موقع کارت به کارت مینویسه ارسال پول انجام نشد و باید کارت توی سامانه بانک مرکزی یا همون شاپرک ثبت بشه..
    که باز بانک مسکن مشکل داره..
    چیکار باید بکنم!

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

      1. سلام من میخوام کارت به کارت کنم ولی میزنه باید در سامانه بانک مرکزی احراز هویت کنید من باکارتم خرید و فروش انجام میدم کارت به کارت انجام دادم این احراز هویت چیه دیگه الان

        1. لطفا لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  15. سلام
    من خیلی وقته این اپلیکیشن رو دارم وازش راضی بودم، اما قبلا مبدا بانک کشاورزی و مسکن فعال بود، الان نمیدونم برای چی هر دو به مشکل خوردن ، بانک مسکن که کلا از لیست طرف قرارداد حذف شده،

    1. اختلال موقتی از سمت بانک بوده لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید

  16. سلام چطور کارت بانک دیگه رو ثبت کنم تا موقع کارت به کارت به عنوان کارت مبدا استفاده کنم.با تشکر

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  17. سلام وقت بخیر چرا برای کارت به کارت از مبدا بانک مسکن با اینکه رمز پویا میزنم و cvv2 و تاریخ انقضاء و همه اطلاعاتم درسته مینویسه ناموفق پین دو نامعتبر؟

      1. من الان نزدیک 7 روزه هر کاری میکنم از بانک مسکن نمی تونم کارت به کارت بکنم میشه دلیلشو بگین همش خطا میزنه و خارج میشه

        1. دوست عزیز میشه لطفا متن خطا رو بگید چی هست تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم.

  18. سلام چرا کارت به کارت از مبدا مسکن امکان نداره؟ولی برای کارتهای دیگه میشه انجام داد؟همش پیغام میده ارسال پول برای این بانک موقتا قطع میباشد.لطفا بعدا تلاش کنید.الان یه هفته است اینجوریه.دوبار برنامه رو پاک کردم دوباره نصب کردم بازم درست نشد..البته کارت پیش فرضم هم تو برنامه مسکنه

  19. چرا همش کد خطای 10112 شاپرک رو میده.من که احزار هویت کردم . بعد از به روز رسانی و ثبت در شبکه شاپرک ، امکان کارت به دیگر وجود ندارد

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  20. سلام من تا چن روز قبل راحت کارت به کارت میکردم ولی از دیروز هرچی کارت به کارت میکنم مینویسه خطای کارتی ۱۱۲ علت چیه؟

  21. سلام، موقع کارت به کارت از بانک مسکن خطای قبلا در سامانه شاپرک ثبت شده است رو میده؟
    قبلا اوکی بود الان نمیشه انجام داد

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  22. چرا همش کد خطای 10112 شاپرک رو میده.من که احزار هویت کردم .کارت به کارت ارو میده

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  23. سلام بعد از به روز رسانی و ثبت در شبکه شاپرک ، امکان کارت به دیگر وجود ندارد.

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  24. پشت سر هم میگه کدملی صاحب سیمکارت با صاحب کارت همخوانی ندارد، چرا اینطوری میکنه و چیکار کنیم

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  25. سلام همراه کارت من خطا میزنه نوشته کد ملی صاحب سیم کارت با کد ملی صاحب کارت یکی نمی باشد باید چه کار کنم اتباع هستم

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

    1. سلام ممکن است اختلال موقتی بانک باشد لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.

  26. سلام چرا نمیتونم همراه کارت را نصب کنم قبلا نصب داشتم به علت تعویض گوشی م دیگه نصب نمیشه

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  27. سلام ببخشید من رمز دومم دارم اما با همراه بانک مسکن هرکاری میکنم کارت به کارت انجام نمیشه… چیکار کنم؟

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  28. سلام من چند روز پیش کارت به کارت کردم از یه بانک دیگه به بانک مسکن هنوز به حسابم نمی اومده؟

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  29. سلام موقع انتقال کارت به کارت خطای ۶۰۵میاد راه حل چیه

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  30. سلام من نصب کردم و با کارت شارژ و نت میگیرم ولی کارت ب کارت نمیکنه میگه کارت اهراز هویت نشده

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  31. سلام همراه بانک رو تازه نصب کردم ولی کارت منو نمیخونه و میزنه کارت فعالی وجود ندارد

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  32. سلام لطفا جواب منو بدید..من یک هفته هست که کارت بانک مسکن رو گرفتم.وقتی باهمراه کارت میخوام میلغی رو انتقال بدم اخطار میده مینویسه کدملی صاحب سیم کارت با کدملی صاحب کارت بانکی مبدا تطابق نداره
    درصورتی که من همه چیزرو در بانک مطابقت دادم
    وسیم کارت به نام خودمه باید چیکارکنم
    به دستگاه atm هم درحال حاضر دسترسی ندارم

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  33. سیستم همراه کارت چند روزی است مشکل داره تلغن های پشتیبان هم مدام مشغوله راهکار برای حل مشکل ارائه بفرمائيد

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  34. سلام
    من قبلا بدون مشکل از همراه کارت استفاده میکردم چندروزی است که غیر فعال شده قبلی رو حذف کردم حالا نسخه جدیدرو نصب نمیکنه تلفن شما هم خیلی وقته مشغوله چه دستور دیگری ميفرمائيد؟

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  35. سلام.آیا کارت به کارت بانک مسکن فقط از همین آپ امکان پذیره .چون امروز با آپ های دیگه نتونستم کارت ب کارت کنم .

    1. سلام بله خدمات بانک مسکن در همراه کارت فعال است.

      1. بنظر سیستم همراه کارت هم مورد جمله سایبری قرار گرفته چون خمرمان با اشکال در سیستم شرکت نفت همراه کارت به مشکل خورده و تلفن پشتیبانی هم مدام مشغوله

        1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  36. سلام خسته نباشید برای رفع خطای کد۶۰۵ چه کاری باید انجام بدم وقتی میخوام کارت به کارت کنم از همراه بانک این خطارو اعلام میکنه؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  37. با سلام
    الان حدود 3 ماهه که امکان کارت به کارت با نرم افزار همراه بانک رو ندارم . خطایی که میده : ثبت نبودن کارت در سامانه بانک مرکزی

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  38. شما در یکجا نوشتید به رمز دوم نیاز هست و در یکجا نوشتید از رمز پویا استفاده کنید

    1. دوست عزیز، در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

  39. سلام یعنی من همراه کارت رو دانلود کنم داشتن سیم کارت بنام خودم که بانک مسکن من هم به همون نام باشه کافیه برای جابجا کردن پول ؟و اون شماره موبایلی که در بانک ثبت شده نیاز نیس؟

    1. سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  40. سلام من قبلاً از همراه کارت استفاده میکردم منتها یه مدته که گزینه کارت به کارتش غیر فعاله

    1. سلام خدمت کارت به کارت در همراه کارت فعال است، لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  41. سلام خسته نباشید من حدود یک ساله بانک مسکن حساب باز کردم حالا تقریبا هشت ماهی هست ک نتونستم از کارتم استفاده کنم چون میگه عدم موجودی کافی در حالی ک موجودی هم دارم واریز میشه ب کارتم ولی برداشت نمیشه میشه بگین مشکلش چیه

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  42. سلام من زیر هجده سال هستم
    و شمارم برای خودم نیست ولی کارتم برای خودمه و نمی تونم توی برنامه های مختلف کارت به کارت کنم مشکلم رو میتونم حل کنم یا حتما باید شمارم به نام خودم باشه؟

    1. سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  43. سلام
    من قبلا از همراه کارت استفاده میکردم و مشکلی نبود اما امروز برای کارت به کارت خطای احراز هویت در سامانه بانکی انجام نشد میده . مشکل چطور حل میشه؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.ق

  44. سلام
    من قبلا از همراه بانک استفاده میکردم و مشکلی نبود اما امروز برای کارت به کارت پیام خطایی با مضمون احراز هویت انجام نشد میده و کارت به کارت ممکن نیست! چرا؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.ق

  45. سلام خدمت استادان گرامی من امروز المثنی کارت عابر بانک مسکنم رو گرفتم الان که وارد موبایل بانکم میشم همون شماره کارت قبلی هست و تغییر نکرده حتی میخوام درخواست رمز پویا کنم میزنه کارت نامعتبر خواهشن راهنمایی کنید

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  46. من بانک مبدأ رو گزاشتم بانک مسکن وقتی خواستم کارت به کارت کنم خطا میده که کد ملی صاحاب سیم کارت با کد ملی صاحاب کارت بانکی مبدا تطابق ندارد
    باید چیکار کنم

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  47. این شماره که اصلا پاسخگو نیست و فقط میگن پیام بزارید .کارت به نام خودم هست شماره هم همین جور پس مشکل چیه،این شماره در بانکم سیو شده

  48. سلام ببخشید من میخاستم کارت به کارت کنم ولی ارور میده
    میزنه،در حال حاضر انتقال وجه از مبدا بانک مسکن امکان پذیر نمیباشد
    خاهشا بهم بگید چی کار کنم
    ممنون

    1. سلام اختلال موقتی پیش آمده بود لطفا مجددا امتحان کنید

  49. کد 2011 چیه؟میخوام کارت به کارت بکنم کد 2011 میاره همیشه خیلی راحت انجام میشد نمیدونم امروز چرا این خطا رو میاره اگه میشه راهنماییم کنید ممنون

    1. لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  50. برای انتقال از مسکن کارت اقدام کردم ولی مییگه بانک مرکزی نمیشناسه یا معتبر نیست چه کنم

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  51. چرا من وقتی کارت مبدأ رو میزنم مسکن
    کارت به کارت نمیکنه میگه مشکل پیش اومده چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  52. با کارت مسکن نمیتونم کارت به کارت کنم!
    اول رمز ثابت رو وارد می کنم بعد رمزی که پیام میاد ولی بازم ارور میده که رمز اشتباه است!
    خود بانک و روی کاغذ که برای رمز دوم گرفتم نوشته به همین روش رمز دوم رو وارد کنید اما نمیشه انجام داد

    1. در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی خواهد داشت.

  53. باسلام
    من همراه کارت رو نصب کردم ولی کارت به کارت بانک مسکن امکان پذیر نیست.

    1. سلام خدمات بانک مسکن در همراه کارت فعال است، لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  54. من دو تا خط دارم،شماره اون خط دیگه رو دادم،الان خطا میده ک کد ملی با شماره تلفن مطابقت نداره،چکار کنن

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  55. سلام قسمت کارت به کارت من فعال نیست چیکار کنم بقیه اش کار می کنه

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  56. باسلام وخسته نباشید چگونه میشود کارت بکارت مسکن را فعال کرد

  57. سلام ما که بانک مسکن حساب نداریم اجباری هست که این نرم افزار را دانلود کنیم همون قبلی ما ازش راضی هستیم

  58. با سلام .عالی عالی من که راضی هستم ممنون از شما……

  59. خدایش دمتون گرم من کل کارای روز مره از قبض ها تا خرید خوراکی و وسیله هام رو با این برنامه انجام میدم راضی ام …
    فقط بعضی وقت ها سیستمش قطع میشه یعنی سرویس نمیده و رمز دوم هم بعضی وقت ها چند بار باید بزنی تا برات بفرسته لطفا رسیدگی کنید
    حامد زارعی

    1. ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام میگیرد و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  60. مگه بانک مسکن چه فرقی با بقیه بانکها داره. بقیه بانکها تا 6 میلیون میشه انتقال داد. مسکن هم همراه بانکش افتضاحه هم خدماتش

    1. سقف کارت به کارت رو بانک ها تعیین می کنند و همراه کارت نقشی در آن ندارد.

  61. خدمات بسیار عالی اگر مشکل اینکه سیم کارت حتما متعلق به صاحب حساب باشد را رفع کنید

    1. این قانون دستورالعمل بانک ها است، برخی از بانک‌ها پیش از انجام تراکنش و در راستای افزایش امنیت، تطابق کد ملی صاحب کارت و صاحب سیم‌کارت را بررسی میکنند. برای حل این مشکل باید سیم کارت مورد استفاده را به نام خود انتقال دهید.

  62. با سلام
    لطفا کارت به کارت موسسه اعتباری کوثر را هم به همراه کارت اضافه نمایید
    با سپاس

    1. سلام کارت به کارت از مبدا 31 بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است، در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده از جمله بانک کوثر هستیم.

      1. اختلال موقتی بانک است، لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.

  63. اگه بخشی به اپلیکیشن اضافه بشه تحت عنوان گزارشگیری تکی یا خصوصی که گزارش مبادلات از کارت مبدا با کارتی که انتخاب میشه رو نشون بده ، عالی میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.