کارت به کارت بانک رفاه

کارت به کارت بانک رفاه

کارت به کارت بانک رفاه

اپلیکیشن همراه کارت این امکان را به شما می‌دهد تا کارت به کارت بانک رفاه را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید همراه کارت را برای اندروید و ios دانلود کنید:

 

 

نکاتی درباره کارت به کارت بانک رفاه کارگران

  • سقف کارت به کارت بانک رفاه از طریق همراه کارت 3 میلیون تومان در روز است که این مبلغ توسط خود بانک تعیین شده است و با سقف انتقال وجه رفاه با استفاده از خودپرداز نیز برابر است.
  • برای انجام کارت به کارت اینترنتی بانک رفاه (و سایر بانک‌ها) به رمز دوم نیاز دارید که با مراجعه به خودپردازهای بانک رفاه موجود در سطح شهر می‌توانید آن را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که با استفاده از رمز دوم ثابت می‌توانید تا سقف 100 هزار تومان در روز کارت به کارت کنید؛ در غیر این صورت بایستی رمز دوم پویا (رمز دوم یکبار مصرف) کارت خود را فعال کنید.
  • کارت هدیه رفاه تنها برای خرید ساخته شده است و انتقال وجه از این کارت چه در روش‌های آنلاین و چه از طریق خودپرداز ممکن نیست.
  • در همراه کارت، به جز بانک رفاه، از مبدا دیگر بانک‌های عضو شتاب هم می‌توانید کارت به کارت شتابی و درون بانکی انجام دهید.
  • برای افزایش امنیت، بهتر است کارت به کارت بانک رفاه را با رمز دوم پویا انجام دهید و اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

سایر امکانات همراه کارت برای دارندگان کارت بانک رفاه

علاوه بر کارت به کارت بانک رفاه، همراه کارت امکانات دیگری نیز در اختیار صاحبین کارت بانک رفاه قرار داده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

دریافت موجودی بانک رفاه

در همراه کارت می‌توانید موجودی کارت رفاه خود را به آسانی مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید که کارت بانکی و سیم‌کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

استعلام و پرداخت قبض

از دیگر امکانات همراه کارت می‌توان به استعلام و پرداخت قبض اشاره کرد که شامل قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، پرداخت قبض ایرانسل و همراه اول می‌شود.

خرید شارژ و بسته اینترنت

با استفاده از کارت بانک رفاه می‌توانید خرید شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل را از طریق همراه کارت انجام دهید.

خدمات خودرو

در بخش خدمات خودرو در همراه کارت، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزادراهی و جریمه طرح ترافیک امکان پذیر است.

نیکوکاری

همراه کارت این امکان را فرآهم کرده است تا بتوانید خیریه خود را به موسسه‌های خیریه معتبر و مجاز پرداخت کنید.

 

روش‌های دیگر کارت به کارت بانک رفاه

از طریق دستگاه ATM

شما می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های ATM مربوط به همه بانک‌های عضو شتاب در سطح کشور تا سقف 3 میلیون تومان در یک شبانه روز کارت به کارت کنید.

همراه بانک رفاه

همراه بانک رفاه، قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های اندورید و ios را دارد که پس از فعال‌سازی آن امکان انتقال وجه را برای شما فرآهم می‌کند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 78 دیدگاه
  1. سلام سقف انتقال بانک در روژ 10میلیون تومن بود چیشد یهو سقف رو به ۳م ت کاهش دادن ، ایا باز در بانک مرکزی شیطونی کردن ،چون این شیطنتها عادیه میگم ماهزار ویک مشکل داریم با ۳تومن دردی از مردم دوا نمیشه ،لطفا ریاست محترم بانک مرکزی سقف رو به ۶م ت افزایش بدن چکامون برگه نخوره اقساطمون مونده چه وضعیه اخه

    1. دوست عزیز در همراه کارت فقط از مبدا بانک آینده ۱۰ میلیون تومان امکان پذیر هست بقیه بانک ها متفاوت هستند.

  2. سلام زمان های مختلف امتحان کردم انتقال پول ازکارت رسالت به رفاه ازطریق آپ مدام مینویسد معتبرنیست اما برعکس ازرفاه به رسالت ازطریق آپ براحتی انجاگ میشود، دلیلش چیست؟ راهنمایی بفرمایید. ممنون

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    2. سلام تراکنش ناموفق با همراه بانک رفاه و کم شدن موجودی و عدم برگشت بعد از ۷۲ ساعت رو چطوری پیگیری کنم؟

  3. چرا وقتی میخوام کارت به کارت کنم میگه سیستم کارت به کارت از طرف بانک رفاه قطع شده و خطایی 100میده؟؟باید چکار کنم؟؟ احراز هویت هم انجام دادم

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  4. این برنامه بسیار مشکل دارد و کارکرد با آن خیلی مشکل می‌باشد اینترنت بانک قبلی بسیار بهتر از این بود . بخصوص بازنشستگان نمی‌توانند با ای برنامه کار کنند من هرچه خواستم از طریق این برنامه موجودی ویا گردش حساب بگیرم امکان پذیر نشد

    1. برای دریافت موجودی حتما از رمز پویا استفاده کنید، تنها امکان دریافت موجودی برخی از کارت‌های قدیمی و کارت‌های هدیه در همراه کارت وجود ندارد. همچنین کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

  5. سلام ، من از هیچکدوم از گزینه های همراه کارت نمیتونم استفاده کنم ، نه کارت به کارت نه موجودی ، نه شارژ ، رمز پویا هم فعاله ولی هنگام کارت به کارت یا شارژ مینویسه خطای سیستمی در انجام تراکنش

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  6. بنام دهنده بی منت …باعرض سلام بنده تاریخش یادم نیست زیرا تمامی پیامهایم پاک شدن ولی ۲۵۰۰۰۰هزارتومان برای خرید اینترنت برنده شدم فقط این پیام را دریافت نمودم ودیگرپیامی برایم نیامد بنده مستمری بگیر بانک محترم رفاه هستم زیراقطع نخاع میباشم همیشه اززحمات شماتشکروقدردانی میکنم بنده راحلال کنید

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  7. علی کریمی دورد تمامه مشکلها که ثبت شده را دارد برای خرید نت 5بار من رمز گرفتم و پول کم می کرد و در آخر من نتوانستم نت را بخرم ولی سه بارپول کم کم کرده قبوض موبایل پرداخت شده هنوز به حساب مخابرات نرفته و کلی مشکل دیگر

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  8. سلام من کارت به کارت میکنم ویا قبض پرداخت میکنم کد قرعه کشی نمی آید مشکل چیست

    1. سلام لطفا جشنوارتون رو بررسی کنید کد ها 24 ساعت بعد از انجام تراکش در جشنواره ذخیره می شود.

  9. سلام من کارت من یه مدتی هست کارت به کارت نمیکنه خطا میده ولی میتونم موجودی بگیرم میشه بگید چیکار کنم؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  10. سلام بنده بارها ازاپلیکشن استفاده کردم ولی الان متاسفانه برنامه روکه میزنم بازکنه یک صفحه سفید میاره باز هم نمیشه

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  11. سلام وقت بخیر
    دلیل قطع همراه کارت از دیروز چه چیزی هست؟
    مشکل کی برطرف میشه

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  12. با سلام وقتی میخواهم وارد اپلیکیشن شوم خطای ۵۰۲ میده دلیلش چیه

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  13. سلام من خیلی از همراه بانک شماراضی بودن ولی العان نه بمحضدبروز کردن دیگه جواب نمیده فقط میزنه کارت غیر فعال شده رسیدگی کنین تورو خدا

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  14. سلام
    یکساعت پیش تراکنش واریزی داشتم از حسابم کم شد،رسید هم داد اما به حساب مقصد نرسیده،مگر چقدر طول میکشه ؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  15. سلام ،کارت پدرم برای انجام امور کاریش در همراه بانک من ثبت شده،و قوانین عوض شدن چه باید کرد مرسی

    1. سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  16. سلام . بنده کارت به کارت انجام دادم ولی فیش واریزی و دریافت نکردم . الان باید فیش و برای طرف مقابل ارسال کنم. هر چه تلاش کردم گزینه‌ای برای دریافت فیش وجود نداشت. لطفن راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام لطفا برید بخش سوابق تراکنش ها و رسیدتون رو مشاهده کنید.

  17. سلام حدودا يكماه هست نميتوانم از موجودي كيف پول براي پرداخت قبوض و يا برداشت و انتقال كيف به كيف استفاده كنم
    چندين مرتبه با پشتيباني تماس حاصل كردم و اطلاعات كامل را در واتساپ همراه كارت ارسال كردم اما دريغ از رفع مشكل
    چه بايد كرد؟ با بيخيال موجودي كيف پول بشيم و با همراه كارت خداحافظي كنيم؟؟؟؟؟
    درضمن متاسفانه كارشناسان هم اصلا مودب و پيگير نيستند

    1. بابت مشکل پیش امده متاسفیم لطفا مجددا با ما تماس بگیرید.

  18. سلام
    چرا از مبدا بانک مهرایران نمیشه کارت به کارت کرد؟؟؟

    1. سلام کارت به کارت از مبدا 32بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است، در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده از جمله بانک مهرایران هستیم.

  19. من که از همه چیز همراه کارت راضیم . چند ساله باهاش کار میکنم مشکلی هم ندارم . ممنون . ففط گاهی برای استعلام قب ض ها اطلاعات درست نمیده وقتی هم پرداخت میکنم تا چند روز طول میکشه تا در سامانه قبض ها ثبت بشه .

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  20. من کارت بنام فرزندمه ولی شماره موبایل بنام خودم چون زمان افتتاح حساب زیر ۱۸سال بوده وهست وبنابه درخواست بانک بنده قیم اوهستم چکارباید بکنم

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  21. سلام چرا نمیشه از کارت رفاه وجه کارت به کارت کرد؟ چند روز هست که مشکل پیش اومده میشه توضیح بدید چرا؟؟؟؟

    1. سلام اختلال از سمت بانک پیش امده لطفا مجددا امتحان کنید.

  22. سلام از امروز برای انتقال کارت به کارت ازبانک رفاه ازطریق با آپ متوقف شده میگه باید درسامانه شاپرک ثبت بشید میشه بگید چی هست؟یا در باجه هم انتقال نمیده میگه ثبت نشد

    1. سلام لطفا جهت راهنمایی با ما تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)

  23. سلام وقتتون بخیر بر اساس طرح جدید بانک مرکزی مثل اینکه بانک رفاه باید کارتش توی سامانه شاپرک حتما ثبت باشه تا بتونم با برنامه هایی مثل اپ کارت به کارت انجام بشه …راهنماییم کنید چطور باید کارتمو ثبت کنم توی شاپرک

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  24. سلام
    امروز بعد از امدن از سر کار ،اومدم گوشیم رو چک کنم دیدم پیامک رمز دوم اتومات میاد و برداشت وجه انجام شده،متوحه شدم از ساعت دو ظهر حدود ده تا تراکنش 200 هزار تومانی ثبت شده.
    یعنی دو میلیون از حساب برداشت شده،با اینکه دو روز قبل فقط یک شارژ ده هزاری اینترنتی ایرانسل خریداری کردم.تا اینکه کل پول رو انتقال دادم.
    بخدا مال قسطه و قرض کردم

    1. سلام در صورتی که رمز دوم پیامک شده رو در اختیارکسی قرار ندهید امکان برداشت وجود نخواهد داشت

  25. سلام چند روز است که انتقال وجه انجام نمیده وبا وشتیبانی هم تماس گرفتم میفرمایند درگاه بانک رفاه دچاراختلال شده ،متاسفانه زمانهای ضروری هم بود ،
    آیا خود رفاه کارت دررفع مشکل نمیتواند افدامی انجام دهد؟ باتشکر.

    1. سلام دوست عزیز اختلال از سوی بانک می باشد در تلاشیم سریعا رفع شود.

  26. alihiradsh3.jahan@gmail.com
    چرا هرچقدر تلاش میکنم نمیتونم رمز یکبار مصرف از بانک رفاه دریافت کنم من چهار کارت وز بانکهای مختلف دارم .صادرات.سامان. ملی ورفاه از همه بانکها بجز بانک مزخرف رفاه رمز یکبار مصرف به راحتی میاد ولی رفاه اصلا وابدا انگار همجین قانونی واسه رفاه تعریف نشده

    1. لطفا با بانک مورد نظر تماس بگیرید،ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  27. سلام . من ، هم همراه بانک رفاه دارم هم آینده ولی هم من هم بقیه از بانک رفاه و سایر بانک ها نمیوتنن برای من کارت به کارت انجام بدن . خودم هم مجبورم برای انتقال وجه با کارت رفاه فقط به عابر بانک آینده مراجعه کنم . ولی بالعکس انتقال انجام میشه یعنی از آینده به رفاه .

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  28. میخواهم کارت به کارت کنم رمزپویا را درخواست میکنم متآسفانه وقت مقرر تمام میشود ولی رمز پویا فرستاده نمیشود علت چیست؟باتشکرفراوان راهنمایی بفرماید.

    1. دوست عزیز، لطفا مجددا امتحان کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  29. سلام .میخوام که کارت به کارت کنم با اینکه سماره کارت مقصد رو درست مینویسم بازم مینوییه سماره کارت باید ۱۶ رقم باسد

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  30. در قسمت استعلام قبوض ، امکان حذف یا ویرایش قبض اشتباه وجود ندارد .

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  31. با سلام من اطلاعی از شماره کارت رفاه ویا حساب رفاه خودم را ندارم
    اگر واجد شرایط هستم گام به گام مرا راهنمایی فرمائید.سپاسگزارم

  32. سلام من درتاریخ ۳/۲ چهار دفعه پول انتقال داده ام تو موبایلشم نوشته ارسال نشد ولی از حسابم کم شده بانک هم خیلی دور هست راهنمایی کنید اجرکم عندالله

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  33. با سلام برنامه خوبیه فقط ای کاش که سقف کارت به کارت یکم ببرید بالا چون خیلی کمه بعضی وقتها میخوام تا ۸میلیون کارت به کارت کنم باید بازم برم تا دستگاه ای تی ام که اونم خطر داره میان آدمو خفت میکنن ،،،به نظر من با گوشی که امنیتش بیشتره تو خونه نشستی راحت میتونی کارت به کارت کنی تا ۱۰ میلیون باید باشه نه از دستگاه ای تی ام که خطر داره چند بار دوستان را پای دستگاه خفت کردن ،،،،،خواهش میکنم سقف کارت به کارت با گوشی رو بالا ببرید که مجبور نشیم بریم پای دستگاه های ای تی ام ،،،،چون با گوشی خیلی امنیت بیشتری هست برای کارت به کارت کردن ،،،،خواهشن رسیدگی کنید ،،خیلی ممنون من چندین ساله با این برنامه کار میکنم و راضی هستم وتشکر میکنم از همه شما…

    1. سلام سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  34. سلام بنده. کورش کشاورزی هستم من در بانک کشا ورزی شهر صادرات وخانمم محبوبه نیلایی ملت وشهرداردحساب رفاه من ندارم و بنام من نیست درضمن من کارم معامله هست مبلغ ببرید بالا تاکی ۳ تومان بزنم بشه ۲۰ میلیارد

    1. سلام سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  35. با سلام،
    همراه کارت یک جا کارتی با خدمات بانکی مطمئن
    هست که پشتیبانی شاپرک را شامل میباشد.
    ممنون از سازنده و دارنده.یه سؤال:؟
    تا کنون موفق به گرفتن” موجودی ”
    از بانک رفاه نشده ام.!

    1. سلام برای دریافت موجودی حتما از رمز پویا استفاده کنید، تنها امکان دریافت موجودی برخی از کارت‌های قدیمی و کارت‌های هدیه در همراه کارت وجود ندارد. همچنین کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.

  36. با سلام
    انجام کارت به کارت فقط با بانک رفا صورت می گیرد ویا با هر بانک دیگری چون بنده با بانک رفا حساب ندارم. حساب بانکی من با بانک قوامی می باشد
    با سپاس

  37. لطفا بفرماید چگونه و یا از چه طریقی رمز دوم پویا را تهیه کنم

    1. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  38. تا کی باید منتظر بمانیم تا برنامه درست بشه مسئولین ما کار آمد دارید

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *