امکان واریز از کارت به شبا در همراه کارت

 در حال حاضر امکان کارت به شبا در همراه کارت تا اطلاع ثانوی غیرفعال شده است.

«کارت به شبا» خدمتی منحصر به فرد از همراه کارت است که امکان ارسال پول از کارت تمامی بانک‌های عضو شتاب را به کاربران می‌دهد.

اصلی‌ترین دلیل ارائه این خدمت، عدم پشتیبانی اپلیکیشن‌های پرداخت از کارت برخی از بانک‌ها جهت انتقال پول است.

برای استفاده از این خدمت باید شماره شبا حساب مقصد را داشته باشید.

پس از ورود اطلاعات و ثبت درخواست کارت به شبا، مبلغ مورد نظر قبل از ساعت ۱۷ در روز کاری بعد به حساب مقصد واریز می‌شود. علت واریز در این زمان، وجود دو مرحله انتقال شاپرک و انتقال پایا است.

برای اولین انتقال با استفاده از هر کارت، از کاربر خواسته می‌شود کارت خود را اسکن کند و در دفعات بعدی نیاز به انجام این کار نیست.

مراحل انجام کارت به شبا به ترتیب زیر است:

۱- در صفحه‌ی اصلی همراه کارت «ارسال پول» را انتخاب کنید.

ارسال پول کارت به شبا

 

۲- در صفحه‌ی باز شده، گزینه «کارت به شبا» را انتخاب کنید.

۳- در صورتی که برای اولین بار قصد انجام کارت به شبا دارید، باید کارت خود را اسکن کنید. (در دفعات بعدی نیازی به اسکن این کارت نیست)

کارت به شبا اسکن کارت با دوربین

 

۴- در مرحله‌ی بعد باید شماره شبای مقصد و مبلغ مورد نظر جهت انتقال را انتخاب کنید.

برای وارد کردن شماره شبای مقصد سه روش وجود دارد:

  • ورود دستی شماره شبا
  • دریافت شماره شبا از لیست مخاطبان گوشی، از طریق انتخاب آیکون آدمک
  • انتخاب شماره شبا از لیست شماره های ذخیره شده، از طریق انتخاب آیکون لیست

 

کارت به شبا شماره شبای مقصد

 

۵- پس از ورود اطلاعات دکمه «ادامه» را لمس کنید.

ادامه کارت به شبا

 

۶- در صفحه‌ی بعد، اطلاعات پرداخت نمایش داده می‌شود. در صورت صحیح بودن اطلاعات، دکمه «ادامه» را لمس کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید با انتخاب گزینه «افزودن به شباهای مقصد»، شماره شبا را ذخیره کنید تا در پرداخت‌های بعدی قابل استفاده باشد.

کارت به شبا افزودن به لیست شباهای مقصد

 

۷-در مرحله بعد، باید اطلاعات کارت یعنی رمز و CVV2 را وارد نمایید. و دکمه «تایید» را انتخاب کنید.

کارت به شبا رمز کارت مبدأ

 

۸- در نهایت رسید تراکنش به شما نمایش داده می‌شود.

رسید کارت به شبا

چه زمانی از کارت به شبا استفاده کنیم
  • می‌خواهیم از مبدا یک بانک پول انتقال دهیم اما این بانک در اپلیکیشن‌های پرداخت قابل استفاده نیست. مانند بانک صادرات و …
  • سقف کارت به کارت ما کامل شده است و می‌خواهیم بازهم از کارت خود پول انتقال دهیم.

 

چه زمانی از کارت به شبا استفاده نکنیم
  • زمانی که می‌خواهیم مبلغ انتقالی به صورت آنی به حساب مقصد واریز شود.
  • زمانی که میخواهیم مبلغ مورد نظر با نام خودمان به حساب مقصد واریز شود. (مبلغ مورد نظر در کارت به شبا با نام شرکت “تجارت الکترونیکی ارتباط فردا” به حساب مقصد واریز می‌شود)
  • اگر می‌خواهیم پرداخت‌های مجزای ما به یک حساب مقصد، به صورت مجزا به آن حساب واریز شود. (در کارت به شبا، تمامی مبالغ ارسال به یک حساب مقصد در طول روز تجمیع شده و طی یک پرداخت واریز می‌شود)

 

شرایط انجام تراکنش کارت به شبا در همراه کارت:

 

سقف روزانه انتقال وجه از هر کارتکارت‌هایی که بیش از ۳ ماه از ثبت و فعالیت کارت در همراه کارت گذشته باشد۳۰ میلیون ریال
کارت‌هایی که کمتر از ۳ ماه از ثبت و فعالیت کارت در همراه کارت گذشته باشد۳۰ میلیون ریال
سقف روزانه انتقال وجه برای هر کاربر۳۰ میلیون ریال
سقف ماهانه انتقال وجه از هر کارت۲۵۰ میلیون ریال
سقف ماهانه انتقال وجه برای هر کاربر۵۰۰ میلیون ریال

 

کارمزدها:

 

میزان انتقال وجهکارمزد (ریال)
از ۰ تا ۳ میلیون تومان۱۰۰۰
از ۳ تا ۴ میلیون تومان۴۰۰۰
از ۴ تا ۵ میلیون تومان۵۰۰۰
از ۵ تا ۶ میلیون تومان۶۰۰۰
از ۶ تا ۷ میلیون تومان۷۰۰۰
از ۷ تا ۸ میلیون تومان۸۰۰۰
از ۸ تا ۹ میلیون تومان۹۰۰۰
از ۹ تا ۱۰ میلیون تومان۱۰۰۰۰

پی نوشت: در حال حاضر امکان کارت به شبا در همراه کارت تا اطلاع ثانوی غیرفعال شده است.

مطالب مرتبط

نظرات (344)

سلام من فکرکردم میشه ازکارت به شباروانجام دادبخاطراین ویژگیش نصبش کردم نمیدونستم غیرفعالش کردن??

سلام
سرویس انتقال وجه از کارت به شبا موقتا به درخواست شرکت شاپرک غیرفعال شده است.ما در تلاشیم که با ایجاد برخی تغییرات و هماهنگی با شرکت شاپرک این امکان را مجدد فعال نماییم. به محض فعالسازی مجدد اطلاع رسانی مناسبی به کاربران صورت می پذیرد.

باسلام.
چه زمانی امکان کارت به شبا در همراه کارت فعال خواهد شد؟

سلام
فعلا این سرویس قطع می‌باشد و تاریخ مشخصی برای فعال سازی مجدد در دسترس نیست.

سلام
زمان مشخصی در دسترس نیست.

سلام درنسخه جدید همراه بانک صادرات امکان فرستادن رسیدبه طرف مقابل وجود نداره(پیام)

سلام
لطفا از طریق تماس با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) ما را از جزئیات مشکل مطلع بفرمایید.

خواهش میکنم این قابلیت رو دوباره اضافه کنید
من بخاطر این باید هر دفه برای انتقال وجه برم بانک تا قبل این موضوع راحت بودم
اصلا بخاطر کارت به شبا بود که اپلیکیشن شما رو نصب کردم وگرنه بقیه خدماتتون دیگر اپلیکیشن ها هم ارائه میدن
شرکت شاپرک چرا با این خدمت مخالفت کرد؟
چه مشکلی ایجاد میکرد؟

سلام
ما در تلاشیم که با ایجاد برخی تغییرات و هماهنگی با شرکت شاپرک این امکان را مجدد فعال نماییم. امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوشی برای شما داشته باشیم

سلام لطفا کارت به شبا زودتر فعال کنین خیلی لازم داریم وهمه چی این اپلیکیشن عالیه فقط بانک صادرات و مسکن به مشکل برخوردیم

نظر بدهید