شروع کار با همراه کارت

برای شروع کار با همراه کارت مراحل زیر را طی کنید.

 

مرحله اول: تعریف رمز عبور

پس از ورود به اپلیکیشن از شما خواسته می‌شود تا یک رمز ۴ رقمی برای خود تعریف کنید. علت الزامی بودن تعریف رمز در همراه کارت، ارتقا امنیت کاربران است (جهت مطالعه بیشتر می‌توانید به صفحه امنیت همراه کارت مراجعه کنید).

تعریف رمز عبور

از این به بعد، در هر بار ورود به همراه کارت باید رمز را وارد کرده یا از حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنید.

 

مرحله دوم: اضافه کردن کارت بانکی

زمانی که برای اولین بار وارد همراه کارت می‌شوید، صفحه زیر را می‌بینید.

افزودن کارت بانکی در همراه کارت

برای انجام هر گونه تراکنش اعم از کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و سایر موارد باید ابتدا یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب خود را به همراه کارت اضافه کنید. این کارت می‌تواند متعلق به هریک از بانک‌ها و موسسات مالی مجاز باشد.

 

اضافه کردن کارت بسیار ساده است. کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه‌ اصلی (شکل بالا)، کادر سبز رنگ با علامت + را لمس کنید.
  • صفحه‌ «افزودن کارت بانکی» (شکل زیر) باز می‌شود. در این صفحه شما از 2 روش می‌توانید کارت خود را اضافه کنید.

 

روش اول: اسکن کارت بانکی با دوربین گوشی

  • این روش بسیار ساده است. در این صفحه «اسکن کارت» که با رنگ زرد مشخص شده است را لمس کنید.

انتخاب گزینه «اسکن کارت»

  • در صفحه‌ جدید باز شده، کارت خود را مقابل دوربین قرار دهید.

اسکن کارت بانکی با دوربین گوشی

  • همراه کارت به صورت خودکار، اطلاعات کارت (صرفاً شماره کارت و تاریخ انقضا) را خوانده و به شما نمایش می‌دهد. برای حفظ امنیت، CVV2 اسکن نشده و در هر تراکنش باید توسط کاربر وارد شود.

تایید تاریخ انقضای کارت

  • در این صفحه تاریخ انقضا نمایش داده می‌شود. تاریخ نمایش داده شده را با تاریخ درج شده روی کارت مطابقت دهید.
  • در صورت وجود مغایرت «خیر، ویرایش می‌کنم» را انتخاب کنید.
  • در صورت درست بودن «بلی» را انتخاب کنید. با انتخاب این دکمه، کارت جدید شما به همراه کارت اضافه می‌شود.

 

روش دوم: ثبت دستی اطلاعات کارت بانکی

  • کادر خاکستری را لمس کنید.

افزودن کارت بانکی به صورت دستی

  • شماره ۱۶ رقمی درج شده روی کارت را وارد نمایید.
  • پس از ورود شماره کارت، صفحه‌ تاریخ انقضا باز می‌شود، در این صفحه ماه و سال انقضای کارت خود را انتخاب کنید و دکمه «تایید» را بزنید.
  • در آخر گزینه «ثبت کارت» را لمس کرده تا کارت شما به اپلیکیشن اضافه شود.

ورود تاریخ انقضای کارت بانکی

مرحله سوم: ادامه کار با همراه کارت و انجام تراکنش

بعد از اضافه کردن کارت بانکی می‌توانید کارهای بانکی و پرداخت های روزمره خود مانند کارت به کارت، استعلام موجودی حساب، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض مختلف مانند قبض موبایل، تلفن ثابت، آب، برق، گاز، پرداخت خلافی خودرو و … را انجام دهید.

صفحه اصلی اپلیکیشن همراه کارت

توجه داشته باشید که تمامی خدمات ارائه شده در همراه کارت از مبدا 31 بانک طرف قرارداد با همراه کارت امکان پذیر است؛ به جز امکان مسدود سازی کارت بانکی که در حال حاضر تنها برای دارندگان کارت بانک آینده قابل اجراست.

 

شما می‌توانید در صفحه راهنمای همراه کارت، آموزش انجام تراکنش‌های مختلف مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض مختلف و … را مشاهده کنید.

نظرات

  • شریفی گفت:

    سلام.من اپلیکیشن همراه کارت رو از طریق بازاردانلودونصب کردم.کدفعال سازی هم واسم اومدولی موقع کارت به کارت بعدازانجام کلیه مراحل وواردکردن رمزیکبارمصرف دریافتی،اعلام خطا میکنه وتراکنش انجام نمیشه،لطفا”راهنمایی فرمایید.

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  • رز مشکی گفت:

    سلام و خسته نباشید!❤️
    من یه سوال داشتم من میخوام تراکنش های کارتم فعال کنم متاسفانه یه پیامی مبنی بر این میاد که اگه نمی‌خواهید فعال باشه … این عدد ارسال کنید و من حواسم نبود و ارسال کردم حالا چطوری میتونم فعالش کنم؟[با اپلیکیشن امکان فعالسازی اش هست؟]

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • Burhan amani گفت:

    درود و خسته نباشید.
    آقا همه کارهای همراه کارتم را تمام کردم وقتی میخوام پول کارت به کارت بکنم رمزی پوی درخواست میکنم میگه به بانک ارسال شد اما به من نمی آید چی کار باید بکنم؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید، ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • مهسا گفت:

    سلام اول میشد با بانک صادرات کارت به کارت کرد ولی الان مینوسه کد ارسالی توسط بانک را وارد نماید ولی هیچ کد ارسال نمیشه میشه راهنمایی کنید لطفا

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • سخراوی گفت:

    کد فعال سازی همراه کارت صادرات برام ارسال نمیشه لطفاً راهنمایی کنید

    • همراه کارت گفت:

      در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • مسعودورپشتی گفت:

    سلام دمتون گرم سامانه همراه کارت خیلی عالیه وسریع تراکنش هارا انجام میده، تشکر

  • ابراهیم آدینه گفت:

    سلام، چرا روی کیف پول نوشته مسدود سازی و من نمی توانم کیف پول را شارژ کنم، در قسمت پایین کیف پول ،گزینه مسدود سازی غیر فعالاست،راهنمایی بفرمایید، ممنون

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  • فارا گفت:

    سلام من فقط میتونم از یکی کارت هایم استفده کنم واسه بقیه کارتها میزنه امکان انتقال از کارت مبدا امکان پدیر نیست ، چرا ،؟

    • همراه کارت گفت:

      لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • زهرا سادات واعظ پور گفت:

    سلام ببخشید من قبض پرداخت کردم از کارتم برداشت شده اما قبضم خالی نشده

    • همراه کارت گفت:

      سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *