راهنمای شروع کار با همراه کارت

برای شروع کار با همراه کارت مراحل زیر را طی کنید.

 

مرحله اول: تعریف رمز عبور

پس از ورود به اپلیکیشن از شما خواسته می‌شود تا یک رمز ۴ رقمی برای خود تعریف کنید. علت الزامی بودن تعریف رمز در همراه کارت، ارتقا امنیت کاربران است (جهت مطالعه بیشتر می‌توانید به صفحه امنیت همراه کارت مراجعه کنید).

تعریف رمز عبور

از این به بعد، در هر بار ورود به همراه کارت باید رمز را وارد کرده یا از حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنید.

 

مرحله دوم: اضافه کردن کارت بانکی

زمانی که برای اولین بار وارد همراه کارت می‌شوید، صفحه زیر را می‌بینید.

افزودن کارت بانکی در همراه کارت

برای انجام هر گونه تراکنش اعم از کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و سایر موارد باید ابتدا یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب خود را به همراه کارت اضافه کنید. این کارت می‌تواند متعلق به هریک از بانک‌ها و موسسات مالی مجاز باشد.

 

اضافه کردن کارت بسیار ساده است. کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه‌ اصلی (شکل بالا)، کادر سبز رنگ با علامت + را لمس کنید.
  • صفحه‌ «افزودن کارت بانکی» (شکل زیر) باز می‌شود. در این صفحه شما از 2 روش می‌توانید کارت خود را اضافه کنید.

 

روش اول: اسکن کارت بانکی با دوربین گوشی

  • این روش بسیار ساده است. در این صفحه «اسکن کارت» که با رنگ زرد مشخص شده است را لمس کنید.

انتخاب گزینه «اسکن کارت»

  • در صفحه‌ جدید باز شده، کارت خود را مقابل دوربین قرار دهید.

اسکن کارت بانکی با دوربین گوشی

  • همراه کارت به صورت خودکار، اطلاعات کارت (صرفاً شماره کارت و تاریخ انقضا) را خوانده و به شما نمایش می‌دهد. برای حفظ امنیت، CVV2 اسکن نشده و در هر تراکنش باید توسط کاربر وارد شود.

تایید تاریخ انقضای کارت

  • در این صفحه تاریخ انقضا نمایش داده می‌شود. تاریخ نمایش داده شده را با تاریخ درج شده روی کارت مطابقت دهید.
  • در صورت وجود مغایرت «خیر، ویرایش می‌کنم» را انتخاب کنید.
  • در صورت درست بودن «بلی» را انتخاب کنید. با انتخاب این دکمه، کارت جدید شما به همراه کارت اضافه می‌شود.

 

روش دوم: ثبت دستی اطلاعات کارت بانکی

  • کادر خاکستری را لمس کنید.

افزودن کارت بانکی به صورت دستی

  • شماره ۱۶ رقمی درج شده روی کارت را وارد نمایید.
  • پس از ورود شماره کارت، صفحه‌ تاریخ انقضا باز می‌شود، در این صفحه ماه و سال انقضای کارت خود را انتخاب کنید و دکمه «تایید» را بزنید.
  • در آخر گزینه «ثبت کارت» را لمس کرده تا کارت شما به اپلیکیشن اضافه شود.

ورود تاریخ انقضای کارت بانکی

مرحله سوم: ادامه کار با همراه کارت و انجام تراکنش

بعد از اضافه کردن کارت بانکی می‌توانید کارهای بانکی و پرداخت های روزمره خود مانند کارت به کارت، استعلام موجودی حساب، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض مختلف مانند قبض موبایل، تلفن ثابت، آب، برق، گاز، پرداخت خلافی خودرو و … را انجام دهید.

صفحه اصلی اپلیکیشن همراه کارت

توجه داشته باشید که تمامی خدمات ارائه شده در همراه کارت از مبدا 32 بانک طرف قرارداد با همراه کارت امکان پذیر است؛ به جز امکان مسدود سازی کارت بانکی که در حال حاضر تنها برای دارندگان کارت بانک آینده قابل اجراست.

 

شما می‌توانید در صفحه راهنمای همراه کارت، آموزش انجام تراکنش‌های مختلف مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض مختلف و … را مشاهده کنید.

نظرات

  • قائمی گفت:

    همراه کارت من اجازه ثبت کارتی را نمیدهدپیام میدهد «شماره کارت وارد شده قبلاً ثبت است » کد خطا 210

    • همراه کارت گفت:

      لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  • امیر گفت:

    سلام چجوری کارتو تو شاپرک ثبت کنیم من دیگه نمیتونم هیچ عملیاتی انجام بدم

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • هانیه گفت:

    سلام چد وقته نمیتونم ثبت نام کنم و طبق خطا باید کارت رو در سامانه شاپرک ثبت کنم اما نمیدونم چجوری. میشه من رو راهنماییی کنید؟

    • همراه کارت گفت:

      لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • مهناز گفت:

    من کارتم خراب بود عوص کردم دیگه نمی تونم هیج عملیاتی انجام بدم،؟؟؟؟

    • همراه کارت گفت:

      لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • علیدادی گفت:

    سلام میخواستم کارت به کا رت انجام بدم ارور میداد: کد ملی صاحب سیم کارت با کد ملی صاحب کارت بانکی مبدا تطابق ندارد، درصورتی که هردو به نام خودم هست، مشکل کجاست؟

  • مهدی محمدزاده گفت:

    سلام من هرکاری میکنم که کارتهام ثبت کنم نمیشه میگه قبلا ثبت شده کد خطا ۲۱۰ کارت های بنده هم آینده هست هم کارتهای بانک‌های دیگه هیچکدام رو قبول نمیکنه ارور ۲۱۰ میده

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • مهدی محمدزاده گفت:

    سلام من هرکاری میکنم که کارتهام ثبت کنم نمیشه میگه قبلا ثبت شده کد خطا ۲۱۰

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  • دادکریم سرفرازی گفت:

    دادکریم سرفرازی amirb0917@gmail.com. پیش از اندازه پول کارت به کارت انجام دادم پیش از اندازه خرید شارژ هم داشتم شارژ کیف هم انجام دادم پرداخت قبض برق درخواست دارم که این مشکل رسیدگی کنی همراه کارت تاحال چندبار کارت به کارت انجام دادم ولی هیچ کدهای برایم ارسال نشده متشکرم از همراه کارت پیگیر این مشکل رسیدگی کنی ممنونم

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.