راهنمای شروع کار با همراه کارت

برای شروع کار با همراه کارت مراحل زیر را طی کنید.

 

مرحله اول: تعریف رمز عبور

پس از ورود به اپلیکیشن از شما خواسته می‌شود تا یک رمز ۴ رقمی برای خود تعریف کنید. علت الزامی بودن تعریف رمز در همراه کارت، ارتقا امنیت کاربران است (جهت مطالعه بیشتر می‌توانید به صفحه امنیت همراه کارت مراجعه کنید).

تعریف رمز عبور

از این به بعد، در هر بار ورود به همراه کارت باید رمز را وارد کرده یا از حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنید.

 

مرحله دوم: اضافه کردن کارت بانکی

زمانی که برای اولین بار وارد همراه کارت می‌شوید، صفحه زیر را می‌بینید.

افزودن کارت بانکی در همراه کارت

برای انجام هر گونه تراکنش اعم از کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و سایر موارد باید ابتدا یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب خود را به همراه کارت اضافه کنید. این کارت می‌تواند متعلق به هریک از بانک‌ها و موسسات مالی مجاز باشد.

 

اضافه کردن کارت بسیار ساده است. کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه‌ اصلی (شکل بالا)، کادر سبز رنگ با علامت + را لمس کنید.
  • صفحه‌ «افزودن کارت بانکی» (شکل زیر) باز می‌شود. در این صفحه شما از 2 روش می‌توانید کارت خود را اضافه کنید.

 

روش اول: اسکن کارت بانکی با دوربین گوشی

  • این روش بسیار ساده است. در این صفحه «اسکن کارت» که با رنگ زرد مشخص شده است را لمس کنید.

انتخاب گزینه «اسکن کارت»

  • در صفحه‌ جدید باز شده، کارت خود را مقابل دوربین قرار دهید.

اسکن کارت بانکی با دوربین گوشی

  • همراه کارت به صورت خودکار، اطلاعات کارت (صرفاً شماره کارت و تاریخ انقضا) را خوانده و به شما نمایش می‌دهد. برای حفظ امنیت، CVV2 اسکن نشده و در هر تراکنش باید توسط کاربر وارد شود.

تایید تاریخ انقضای کارت

  • در این صفحه تاریخ انقضا نمایش داده می‌شود. تاریخ نمایش داده شده را با تاریخ درج شده روی کارت مطابقت دهید.
  • در صورت وجود مغایرت «خیر، ویرایش می‌کنم» را انتخاب کنید.
  • در صورت درست بودن «بلی» را انتخاب کنید. با انتخاب این دکمه، کارت جدید شما به همراه کارت اضافه می‌شود.

 

روش دوم: ثبت دستی اطلاعات کارت بانکی

  • کادر خاکستری را لمس کنید.

افزودن کارت بانکی به صورت دستی

  • شماره ۱۶ رقمی درج شده روی کارت را وارد نمایید.
  • پس از ورود شماره کارت، صفحه‌ تاریخ انقضا باز می‌شود، در این صفحه ماه و سال انقضای کارت خود را انتخاب کنید و دکمه «تایید» را بزنید.
  • در آخر گزینه «ثبت کارت» را لمس کرده تا کارت شما به اپلیکیشن اضافه شود.

ورود تاریخ انقضای کارت بانکی

مرحله سوم: ادامه کار با همراه کارت و انجام تراکنش

بعد از اضافه کردن کارت بانکی می‌توانید کارهای بانکی و پرداخت های روزمره خود مانند کارت به کارت، استعلام موجودی حساب، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض مختلف مانند قبض موبایل، تلفن ثابت، آب، برق، گاز، پرداخت خلافی خودرو و … را انجام دهید.

صفحه اصلی اپلیکیشن همراه کارت

توجه داشته باشید که تمامی خدمات ارائه شده در همراه کارت از مبدا 32 بانک طرف قرارداد با همراه کارت امکان پذیر است؛ به جز امکان مسدود سازی کارت بانکی که در حال حاضر تنها برای دارندگان کارت بانک آینده قابل اجراست.

 

شما می‌توانید در صفحه راهنمای همراه کارت، آموزش انجام تراکنش‌های مختلف مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض مختلف و … را مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 869 دیدگاه
  1. سلام من وقتی وار میشم میگه باید در شاپرک احراز حویت کنیین ومینویسه کد داخل عکس را وارد کنید داخل عکسهم هیچ کدی نیس

  2. سلام همراه کارت من چن روز کار نمیکنه نسخه جدید میخواد ولی وقتی از همینجا دانلود میکنم همون نسخه قبلی دانلود میشه

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  3. سلام ببخشید من وقتی احراز هویت میکنم نمیشه مینوسه نام شماره کارت با نام شماره تلفن مطابقت ندارد چیکار میتونم بکنم

    1. دوست عزیز، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

    2. سلام ببخشید من میخام همراه بانک و فعال کنم میگه اطلاعات اشتباه درصورتی ک همه رو درست میزنم نمیتونم ثبت نام کنم

  4. سلام کارتم رو عوض کردم حالا میخوام تو سامانه شاپرک برای احراز هویت ثبت کنم خطا میده و میگه
    ثبت کارت با خطا مواجه شد
    امکان ثبت این کارت در حال حاضر وجود ندارد، لطفا از کارت دیگری استفاده نمایید
    حالا چکارکنم چندین بارهم امتحان کردم

      1. سلاموقتتون بخیرمن اطلاعات کارت رو کهبرای ثبت نام وارد میکنم پیام میاد که کارت
        قبلا ثبت شده در حالیکه بار اوله ثبت میکنم

        1. لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  5. سلام من سیستم عامل اندروید دارم همراه کارت را داشتم منتهی مدام از برنامه بیرون میپرید پاک کردم مجدد نصب کردم اما همچنان برنامه باز نمیشه و بیرون میپره و گاهی گوشی منو خاموش میکنه این مشکل .باید چیکار کنم ؟

    1. سلام لطفا جهت بررسی با ما تماس بگیرید۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

        1. دوست عزیز لطفا از خودپراز بانکتون فعال کنید سپس درخواست رمز از داخل اپلیکیشن رو بزنید

  6. سلام،من اشتباهی پیام رمز پویا بطور خودکار وارد شود را زدم خیر،الان همش باید برم پیام رمز پویا رو نگاه کنم،الان باید چکار کنم ک رمز پویا بطور خودکار وارد شود؟

    1. سلام دوست عزیز لطفا از تنظیمات دسترسی به پیامک رو فعال کنید

  7. روزبخیر دکمه ثبت نام یا گزینه دیگری به غیر از گزینه ورود برای اپلیکیشن من‌ موجود نیست ورود هم امکان پذیر نیست چونکههیچ کدوم از کارتامو قبلا ثبت نکردم که اخه اصلا پیت نام نکردم

    1. لطفا جهت راهنمایی با ما تماس بگیرید (۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

      1. سلام نمیتونم در برنامه اسکرین شات بگیرم ارور میوه
        مینویسه
        Can’t take screenshot due to security policy

        1. سلام دوست عزیز، حسب ملزومات بانکی، امکان گرفتن اسکرین شات وجود ندارد، شما می توانید از گزینه ی ارسال رسید استفاده فرمایید.

  8. سلام من وقتی پولی انتقال بدم یا تراکنش های دیگر میخوام انجام بدم خطا میده چرا؟

    1. سلام دوست عزیز
      چه خطای؟ لطفا متن خطارو‌بفرستید برامون

  9. آیتم حمل و نقل عمومی برای شارژ بلیط مترو کجاست؟

    1. این امکان رو غیرفعال کردیم در نسخه های بعدی مجددا اضافه خواهدشد.

  10. سلام کارت من برای سال 99 هست اما نمیاره مینویسه منقضی شده باید چی‌کار کنم؟

  11. سلام من وقتی میخوام پولی رو انتقال بدم خطا میده نمیزاره انتقال بدم باید چیکار کنم؟

    1. سلام چه خطایی میده؟ لطفا متن خطارو بگید تا راهنمایتون کنیم.

  12. همراه کارت من اجازه ثبت کارتی را نمیدهدپیام میدهد «شماره کارت وارد شده قبلاً ثبت است » کد خطا 210

    1. لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  13. سلام چجوری کارتو تو شاپرک ثبت کنیم من دیگه نمیتونم هیچ عملیاتی انجام بدم

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  14. سلام چد وقته نمیتونم ثبت نام کنم و طبق خطا باید کارت رو در سامانه شاپرک ثبت کنم اما نمیدونم چجوری. میشه من رو راهنماییی کنید؟

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  15. من کارتم خراب بود عوص کردم دیگه نمی تونم هیج عملیاتی انجام بدم،؟؟؟؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  16. سلام میخواستم کارت به کا رت انجام بدم ارور میداد: کد ملی صاحب سیم کارت با کد ملی صاحب کارت بانکی مبدا تطابق ندارد، درصورتی که هردو به نام خودم هست، مشکل کجاست؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.

  17. سلام من هرکاری میکنم که کارتهام ثبت کنم نمیشه میگه قبلا ثبت شده کد خطا ۲۱۰ کارت های بنده هم آینده هست هم کارتهای بانک‌های دیگه هیچکدام رو قبول نمیکنه ارور ۲۱۰ میده

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  18. سلام من هرکاری میکنم که کارتهام ثبت کنم نمیشه میگه قبلا ثبت شده کد خطا ۲۱۰

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  19. دادکریم سرفرازی amirb0917@gmail.com. پیش از اندازه پول کارت به کارت انجام دادم پیش از اندازه خرید شارژ هم داشتم شارژ کیف هم انجام دادم پرداخت قبض برق درخواست دارم که این مشکل رسیدگی کنی همراه کارت تاحال چندبار کارت به کارت انجام دادم ولی هیچ کدهای برایم ارسال نشده متشکرم از همراه کارت پیگیر این مشکل رسیدگی کنی ممنونم

  20. درود
    ایا برای نصب همراه کارت باید پولی پرداخت کنیم؟

  21. درود
    برای نصب این اپلیکیشن از حساب من ۵۰۰ هزار برداشت شد ایا درست هست؟

    1. سلام نصب همراه کارت کاملا رایگان است، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  22. سلام
    من میخوام وارد همراه کارت بشم شماره خودم رو میزنم ولی وقتی شماره کارت خودم رو میزنم میگه معتبر نیست
    تازه کارت خودم رو گرفتم یک روز میشه

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  23. سلام وقت بخیر
    من میخوام گوشیم رو عوض گنم لطفا راهنمایی کنید چطوری بکاپ بگیرم برای گوشی جدید .

    سپاسگزارم

    1. سلام نیازی نیست با لاگین مجددا تمام اطلاعاتتون میاد.

  24. سلام الان شش ماهه با همکاران تماس گرفتم برای کد داخلی ۲۱۰ که من کارت خود را عوض کردم و به مشکل خوردم تا الانم هی بروز میکنم که مشکل حل بشه از هر طریقی اقدام کردم ولی نتیجه نگرفتم ممنون میشم راهنمایی بکنین

    1. سلام لطفاً برای مشخص شدن مشکل پیش آمده پیام خود را به ایمیل همراه کارت که آدرس آن در قسمت اطلاعات سایت قرار دارد، ارسال کنید.

  25. سلام برای من کد ۱۰۱۲۲ شاپرک میاد خطا اعلام میکنه چه باید کرد

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  26. سلام برای من خطای این کارت قبلا در شاپرک ثبت شده است رو میاره (خطای ۱۰۱۲۲) باید چیکار کنم؟ اگر میشه همینجا جواب بدین نمیخوام تماس بگیرم با جایی، پس این قسمت برای چیه؟

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  27. سلام برای من خطای این کارت قبلا در شاپرک ثبت شده است رو میاره (خطای ۱۰۱۲۲) باید چیکار کنم؟

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  28. سلام برای من خطای 210میاد میگه که این کارت قبلا ثبت شده ول من پاکش کردم

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  29. سلام من کارت عابر بانک سپه دارم .رمز پویا فعاله و نمیتونم کارت ب کارت کنم چرا؟باید سیم کارت با عابر بانک بنام یک شخص باشه؟پدر دوستم با اینکه سیم کارت و عابر بانک ب یک اسم هست بازم کارت ب کارت نمیشه

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

    1. سلام اختلال موقتی بوده، لطفا مجددا امتحان کنید

  30. ممنون از توجه شما…
    واقعا متعجب شدم که چرا نمیتونم از این اپلیکیشن استفاده کنم ..ایا لازم به بروزرسانی هست یا خیر ..سپاسگزارم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  31. سلام انتقال وجه با همراه کارت به صورت شبانه روزی انجام میشه یا زمان بندی خاصی داره

  32. سلام.من میخام وارد برنامه بشم رمز عبور وکدکاربری میخاد فراموش کردم چیکارکنم لطفا راهنمایی کنین

  33. سلام ببخشيد من گوشيمو فرمت كردم و بعد دوباره اپ رو نصب كردم مشكل اينه كارتمو قبول نمى كوه و مى گه قبلا ثبت شده
    چى كار كنم؟!

    1. سلام کاربرگرامی، لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . سپس وارد همراه کارت شوید و مجددا امتحان کنید در صورت برطرف نشدن مشکل با شماره ما که در قسمت اطلاعات توسعه دهنده قرار دارد، تماس بگیرید و ما را در جریان جزییات قرار دهید.

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  34. سلام ببخشید من وقتی میخام موجودی بگیرم میزنه رمز پویا بعد درخواست رمز پویا رو که میزنم میگه درخواست به بانک ارسال شد ولی هیچ پیامی نمیاد
    چیکارکنم؟

    1. سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  35. من قبلا کارتمو ثبت کرده بودم اما الان یهو دیدم پاک شده میخوام بازم ثبتش کنم میگه شماره کارتتون قبلا وارد شده خطا ۲۱۰ میده مشکل چیه چکار باید کنم؟

    1. کاربرگرامی، لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . سپس وارد همراه کارت شوید و مجددا امتحان کنید در صورت برطرف نشدن مشکل با شماره ما که در قسمت اطلاعات توسعه دهنده قرار دارد، تماس بگیرید و ما را در جریان جزییات قرار دهید.

  36. با سلام
    اتباع کشورهای خارجی
    بجای کد ملی چه شماره ای را وارد کند

    1. سلام استفاده از همراه کارت برای اتباع خارجی امکان پذیر نیست.

      1. سلام لطفا رسیدگی کنید مگه ما چیکار کردیم که نباید از همراه کارت استفاده کنید الان که یه کدی دادن که ما میتونیم بجای کد ملی استفاده کنیم لطفا مشکل رو عل کنید ممنون

        1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  37. خطای ۱۰۰۵۴ برای من می اید.البته برای انتقال از کارت انصار و صادرات خودم.اما از بانک ملت این مشکل پیش نمی آید.راه حل چیست؟

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  38. از من شما ره ملی خواست؟ایا ابن جز مراحل ثبت نام هست؟

  39. بنده وقتی میخواهم کارت را ثبت کنم منم ارور ۲۱0 رو میدهد و می‌گوید کارت شما قبلا ثبت شده است در صورتی که من قبلا کارتم را وارد نکرده ام

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  40. چرا هر کار میکنم برا ارسال پول همش میزنه تاریخ انقضا کارت با چیزی که در exp date ثبت شده فرق داره در صورتی که درست واردش کردم!!!!

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  41. سلام . من هر بار که کارت به کارت میکنم ۶۰۰ تومن از حساب برداشته میشه ای کاش میتونستید این‌ رو نگیرید یا اگر هم می گیرید امتیازی محسوب بشه یا جایزه ای داده بشه (مثلا قرعه کشی و..)

    1. دوست عزیز، دریافت کارمزد براساس مقررات بانک مرکزی بوده و همراه کارت نقشی در آن ندارد.

  42. سلام.من اپلیکیشن همراه کارت رو از طریق بازاردانلودونصب کردم.کدفعال سازی هم واسم اومدولی موقع کارت به کارت بعدازانجام کلیه مراحل وواردکردن رمزیکبارمصرف دریافتی،اعلام خطا میکنه وتراکنش انجام نمیشه،لطفا”راهنمایی فرمایید.

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  43. سلام و خسته نباشید!❤️
    من یه سوال داشتم من میخوام تراکنش های کارتم فعال کنم متاسفانه یه پیامی مبنی بر این میاد که اگه نمی‌خواهید فعال باشه … این عدد ارسال کنید و من حواسم نبود و ارسال کردم حالا چطوری میتونم فعالش کنم؟[با اپلیکیشن امکان فعالسازی اش هست؟]

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  44. درود و خسته نباشید.
    آقا همه کارهای همراه کارتم را تمام کردم وقتی میخوام پول کارت به کارت بکنم رمزی پوی درخواست میکنم میگه به بانک ارسال شد اما به من نمی آید چی کار باید بکنم؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید، ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  45. سلام اول میشد با بانک صادرات کارت به کارت کرد ولی الان مینوسه کد ارسالی توسط بانک را وارد نماید ولی هیچ کد ارسال نمیشه میشه راهنمایی کنید لطفا

    1. سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  46. کد فعال سازی همراه کارت صادرات برام ارسال نمیشه لطفاً راهنمایی کنید

    1. در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  47. سلام دمتون گرم سامانه همراه کارت خیلی عالیه وسریع تراکنش هارا انجام میده، تشکر

  48. سلام، چرا روی کیف پول نوشته مسدود سازی و من نمی توانم کیف پول را شارژ کنم، در قسمت پایین کیف پول ،گزینه مسدود سازی غیر فعالاست،راهنمایی بفرمایید، ممنون

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  49. سلام من فقط میتونم از یکی کارت هایم استفده کنم واسه بقیه کارتها میزنه امکان انتقال از کارت مبدا امکان پدیر نیست ، چرا ،؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  50. سلام ببخشید من قبض پرداخت کردم از کارتم برداشت شده اما قبضم خالی نشده

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  51. سلام من تازه نصب كردم اين نرم افزار رو ، كارت فعال من بانك ملي هست و الان كه ميخوام كارت به كارت انجام بدم همش خطا ميده!! مثلا خطاي ١٠٠٩ يا خطا٢٠٠١ اينا به چه معنيه؟؟!
    ممنونم

    1. سلام اختلال موقتی بانک است لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.

  52. باهمراه کارت تاچه مبلغی میشه کارت به کارت کرد؟

  53. سلام،وقتتون بخیر،من خیییلی از برنامتون راضی ام،فقط من پنج تا کارت تو این برنامه سیو کردم ولی ششمین کارتمو که اومدم سیو کنم سیستم میگه ثبت شد ولی همون پنج تا کارتم فقط قابل روئیته،مشکل کجای کاره،ممنون میشم راهنماییم کنین?

    1. سلام لطفاً برای بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  54. سلام ممنون از زحماتی شبانه روز متحمل میشد تا ما کابران بدون هیچ دقدقه ای در سایت به این خوبی فعالیت داشته باشیم

  55. سلام اقا ماه و سال انقضا رو چی باید بزنیم بعضیا میگن اولش باید ۰ داشته باشه بگین

    1. سلام لطفاً راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    2. سلام لطفا بفرمایید انتقال وجه به کارت دیگر در همراه بانگ محدودیت دارد و اگر دارد حداکثر انتقال وجه چقدر است

  56. سلام .امشب برنامه ی کلید و نصب کردم خیلی عالیه دو سوال دارم .چطور می تونم شماره حسابمو بدست بیارم ؟و
    در قسمت استعلام هویتی تاریخ تولدمو وارد می کنم پیغام میده اشتباه وارد شده

  57. سلام خدمات بانک مسکن در همراه کارت فعال است، راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  58. برای کارت به کارت کردن کد فعال سازی میخاد همون کدی ک اس ام اس اومده رو که وارد میکنم خطا میزنه .خب این ینی چی الان باید چیکار کنم؟

    1. لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. جهت بررسی و راهنمایی لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  59. سلام اونجا که زده رمز دوم منظورتون رمز پویاست اخه بانک ملی خیلیییی سخته رمز پویا بگیرم میشه همون رمز دوم کارت مونو بزنیم

    1. سلام در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی خواهد داشت.

  60. سلام باید قبل از نصب همراه کارت از بانک کد فعال سازی هم دریافت کنیم یا خیر ؟ واگه باید کد دریافت کنیم امکان دریافت از خودپرداز هست یانه

  61. سلام
    من تمام مراحل رو انجام دادم کارتم انصار هست و ثبت شده حتی دوباره میخام ثبت کنم مینویسه این کارت قبلا ثبت شده ولی میام مثلا کار انجام بدم دوباره میره تو مرحله ثبت کارت

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  62. با سلام و درود
    چگونه‌ میتونم‌تاریخ انقضای کارت را که اشتباه درج شده تغییر بدم

    1. سلام لطفا برای راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    1. سلام دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی در همراه کارت فعال شده است. تنها امکان دریافت موجودی برخی از کارت‌های قدیمی و کارت‌های هدیه در همراه کارت وجود ندارد. همچنین کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد. برای دریافت موجودی حتما از رمز پویا استفاده کنید.

  63. سلام.
    برای خرید شارژ همه ی کار ها رو انجام می دم و درخواست رمز پویا می دم ولی هر چقدر منتظر می مونم پیامکی نمیاد. لطفا بگید چی کار کنم

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. سلام دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  64. سلام
    من اطلاعات کارتم رو کاملا درست وارد کردم اما رمز دوم رو میخوام برام ارسال نمیشه . خسته ام کرده

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  65. سلام.استعلام گرفتم ولی لینک دانلود برام ارسال نشد..لطفا راهنمایی فرمایید.

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  66. سلام چراواسه کارت ب کارت میزنه کدفعال سازی ازطرف بانک فرستاده شد بزنیداما کدنمیادواسم

    1. سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  67. من اولین بار است که میخواهم کارت به کارت کنم همه مراحل رو طی میکنم کد فعال سازی رو که اول بار در همراه کارت برام فرستاده شده را وارد میکنم ولی پیام میدهد که کد وارد نشده و پیام خطا میدهد

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  68. اطلاعات کارت را وارد کردم(رسالت ) ولی گزینه کارت به کارت فعال نیست؟؟!!!

    1. سلام کارت به کارت از مبدا 31 بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است، در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده از جمله بانک رسالت هستیم.

    1. متاسفانه بانک مسکن، دسترسی «کارت به کارت» را به هیچ یک از اپلیکیشن‌های پرداخت ارائه نکرده است.

  69. سلام!! قسمت موجودی چرا جواب نمیده؟ ممنونم راهنمایی فرمایید

    1. سلام لطفا برای دریافت موجودی حتما از رمز پویا استفاده کنید.

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن با بانک مورد نظر تماس بگیرید.

    1. لطفاً برای راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  70. سلام
    چرا پرداخت قبض تامین اجتماعی ندارد
    من به این گزینه نیاز دارم

      1. سلام چرا نمیتونم کارت به کارت صادرات به تجارت انجام بدم مبلغ یک میلیون تومان کد فعالسازی رو هم درست میزنم میگه معتبر نیست چراا؟

        1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  71. سلام کد خلافی اشتباه وارد کردم دیگه نمی تونم مجددا وارد شوم لطفا راهنمایی کنی ممنونم از برنامه خوبتون‌صالحی

    1. سلام لطفاً برای راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  72. سلام کارت من تجارت است تازه فعال کردم پیام نیاد گفتند همراه کارت فعال کنید من همراه کارت فعال کردم پیام هنوزنمیاد

    1. لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید و مارا در جریان جزییات قرار دهید.

  73. سلام…من تمام مراحل کارت به کارت رو انجام میدم ولی کد فعالسازی ارسال نمیشه برام

    1. سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن با بانک مورد نظر تماس بگیرید.

  74. سلام وقت بخیر کارت من مسکن منتها نمیتونم کارت به کارت کنم باید چیکار کنم؟

    1. سلام کارت به کارت از مبدا 31بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است. در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده هستیم. متاسفانه بانک مسکن، دسترسی «کارت به کارت» را به هیچ یک از اپلیکیشن‌های پرداخت ارائه نکرده است.

  75. سلام ببخشید چرا من وقتی می خوام موجودی بگیرم رمز دومم و که وارد میکنم آخرش میگه بانک پشتیبانی نمیکنه

    1. سلام برای دریافت موجودی لطفا از رمز پویا استفاده کنید.

  76. چگونه هدیه ای که همراه کارت برایمان می‌فرستد را فعال کنیم

    1. برای راهنمایی لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  77. من رمز دومم یادم رفته نمیتونم اینترنتی از بانک بگیرم؟

  78. سلام ، ببخشید برای اعمال رمز دوم هم میتوان از این نرم افزار استفاده کرد؟

    1. سلام بله ، دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  79. با سلام من میخوام کارت به کارت کنم میگه شما قادر به انجام این عملیات نیستید
    چرا؟

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

    1. به دلایل امنیتی و از نظر قانونی امکان ذخیره cvv2در اپلیکیشن وجود ندارد.

  80. سلام برنامه خوبیه یک اشکال بزرگی داره
    اینکه ثبت ccvنداره اگر این هم ثبت می شد خیلی
    عالیه مرسی

    1. به دلایل امنیتی و از نظر قانونی امکان ذخیره cvv2در اپلیکیشن وجود ندارد.

  81. سلام من موقع ثبت کارتم مدام برام میومد که کاربر غیر فعال شده این یعنی چی؟؟با اینکه هنوز تا تاریخ انقلاب کارتم مونده!

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

      1. سلام تا الان که همه چیز بانک آینده عالللیییی است۰

  82. هنگام ثبت کارت جدید پیغام “کاربر غیرفعال شده است” می دهد.

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  83. سلام هنگام ثبت کارت بانکی، پیغام میده ک کاربر غیرفعال است.

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  84. سلام کارت من ثبت نمیشه و پیغام میده کاربر غیرفعال شده است

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  85. سلام وقتی که میخوام کارتموبه برنامه تعریف کنم میزنه کاربرغیرفعال ممنون میشم راهنمایی کنید کارتم هم سپهرکارت صادراته

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  86. سلان من الان نصب کردم ایا امکان نشان دادن تراکنش های قبل از با کارت دا نشان میدهد

    1. سلام سوابق تراکنش ها در همراه کارت تا 5 ماه قابل مشاهده است، برای دریافت سوابق تراکنشهای قدیمی تر به بانک مراجعه کنید.در همراه کارت فقط تراکنش های داخل اپ نمایش داده می شود.

  87. سلام من الان همراه کارت رانصب کردم ایا تراکنش های قبل از تاریخ شروع به کاررا نشان میدهد

    1. سلام سوابق تراکنش ها در همراه کارت تا 5 ماه قابل مشاهده است، برای دریافت سوابق تراکنشهای قدیمی تر به بانک مراجعه کنید.در همراه کارت فقط تراکنش های داخل اپ نمایش داده می شود.

  88. سلام الان چند روزی هست نمیتونم با همراه کارتم کار کنم با اینکه به وای فای منزل با یرعت خوب وصلم همش میگه اتصال اینترنت قطع است. هیچ مدوم از کارتهایی که ثبت کردم توش نمیاد چیکار کنم؟

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  89. سلام برای دریافت رمز دوم بانک های صادرات رفاه وانصار باید چکاری انجام بدم کارت‌ها رو ثبت کردم اما قادر به انجام تراکنش نيستم در خواست رمز دوم میزنم میگه به بانک ارسال شد ولی پیامک نمیاد، تشکر

    1. سلام دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. برای راهنمایی لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  90. تا چه مبلغی میشه کارت به کارت کرد الان دویست تومن زدم زد ازحد مجاز مبلغ بانک بیشتر است؟؟

  91. با سلام من تا حالا یکبار تونستم پول جابجا کنم همش میکه بانک مورد نظر پاسخگو نیست

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  92. با سلام چرا برای مبالغ زیر صد تومان موقع انتقال وجه باید کد فعالسازی وارد کنیم؟ روشی هست کد دریافت کنیم متاسفانه شماره همراهمو تو شعبه ثبت نکردم

    1. سلام برای رفع مشکل لطفا به بانک مورد نظر مراجعه کنید.

  93. سلام من اطلاعات کارتمو درست وارد کردم ولی برای خرید شارژ مینویسه اطلاعات کارت نا درست است
    لطفا کمک کنید

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

    1. سلام cvv2 بر روی همه ی کارت ها وجود دارد در صورت وجود مشکلی به بانک مورد نظر مراجعه کنید.

  94. سلام من برای انتقال وجه با همراه کارت موقع تکمیل انتقال اس ام اس اومد که باید برم شعبه و شماره مبایلم تایید بشه آیا راه دیگه ای هم هست که بشه شماره همرامو تایید کنن بدون مراجعه حضوری!!؟؟

  95. نمیتونم شماره کارتم رو اضافه کنم نه صادرات ونه سپه چرا؟

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  96. با سلام. بعداز ورود به اپلیکیشن جهت انجام هرتراکنش یا موجودی رمز دوم میخواهد به عابر بانک رفاه رفتم و رمز دوم گرفتم اما فقط رمزایسناوپویا قابل دریافت است که دراپلیکیشن کاربردی ندارد.

    1. سلام برای انجام تراکنش و انجام عملیات های دیگر در همراه کارت نیاز به رمز دوم دارید، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد و هم اکنون برای برخی از بانک ها فعال شده است، به تدریج تمامی بانک ها به طور خودکار به این سیستم متصل می شوند. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  97. سلام باتشکر از برنامه خوبتون. فقط موقع انتقال وجه گزینه ای نداره که بشه توضیح بنویسیم که پول بابت چه موضوعی جابه جاشده تا بعدا با دیدن توضیح یاد آوری بشه.

    1. سلام در رسید ها امکان نوشتن شرح تراکنش وجود دارد، برای راهنمایی لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  98. سلام.خوبین.والله من همراه کارت روی موبایلم نصب کرده بودم و بعدش حذف نصب کردم،الان دوباره میخوام نصبش کنم ولی کد تایید برام ارسال نمیشه،چیکار میشه کرد

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  99. سلام‌خسته نباشید در مرحله اول که شماره همراه را وارد کردم و کد تایید ارسال شده دیگه بعدش هیچ اتفاقی نمی افته‌و من نمیتونم‌وارد اپلیکیشن بشم تو همون مرحله کد تایید تلفن همراه گیر کردم

    1. سلام مجددا امتحان کنید، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.