سوالات متداول
-
چه خدماتی در سامانه همراه کارت ارائه می شود؟
-
سامانه همراه کارت خدمات کارتی برای کلیه دارندگان کارتهای بانکی عضو شتاب همچون خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و پرداخت قبض را فراهم میسازد. همچنین سرویسهای ویژه موجودی کارت بانک آینده، صادرات، ملی، ملت، کشاورزی، انصار، سرمایه، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان، حکمت، پارسیان، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد، صنعت و معدن، سپه، قوامین، گردشگری، موسسه اعتباری ملل (عسکریه)، خاورمیانه، کارآفرین، موسسه اعتباری نور، توسعه صادرات، رفاه کارگران و پست بانک ایران به تمامی کارتهای بانکی را ارائه مینماید. همچنین امکان انتقال وجه از کارتهای بانک مهر اقتصاد به کارتهای همین بانک نیز در همراه کارت وجود دارد. از دیگر خدمات همراه کارت پرداخت خریدهای اینترنتی از دیگر وب سایتها و اپلیکیشنهای موبایل میباشد.
-
-
آیا در نسخه جدید (3.x.x) همراه کارت میتوان از بستر پیامک استفاده نمود؟
- خیر. در نسخه جدید (3.x.x) همراه کارت تنها با استفاده از بستر اینترنت میتوان از امکانات همراه کارت استفاده نمود. به دلیل محدودیتهای بستر پیامک این امکان در نسخه جدید (3.x.x) همراه کارت حذف گردیدهاست.
-
چطوری رمز دوم کارتم را بگیرم؟
- با مراجعه به خودپردازهای بانک صادر کننده کارتتان میتوانید رمز دوم (یا اینترنتی) را بگیرید.
-
اگر رمز ورود به برنامه همراه کارت در گوشی همراه را فراموش کنیم باید چه کنیم؟
- باید نرم افزار همراه کارت را پاک کرده و مجددا نصب نمایید.
-
میتونم از همراه کارت شارژ بخرم؟
- بله، در سامانه همراه کارت امکان خرید شارژ وجود داره. با تعریف کردن حداقل یک کارت بانکی میشه از اپراتورهای مختلف مثل؛ ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل به راحتی شارژ خرید. در ضمن در همراه کارت امکان خرید بستههای اینترنت هم ممکنه.
-
نسخه همراه کارت نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه خود را چگونه استخراج کنم؟
- با انتخاب گزینه "درباره" در پایین صفحه سامانه همراه کارت، میتوانید از نسخه نصب شده بر گوشی خود آگاهی پیدا کنید.
-
همگام سازی اطلاعات در همراه کارت جدید چگونه انجام میشود؟
- همگام سازی اطلاعات در همراه کارت جدید به طور خودکار انجام میشود و نیازی به اقدام خاصی از طرف کاربر نیست. تمامی اطلاعات کارتهای مبدأ و مقصد و سوابق تراکنشها روی سرور همراه کارت به صورت کاملاً امن و رمزگذاری شده همگام سازی میشوند.
-
گوشی موبایل دو سیم کارته دارم آیا مشکلی برای استفاده از همراه کارت خواهم داشت؟ همراه کارت از کدام سیم کارت من استفاده خواهد نمود؟
- خیر مشکلی نخواهید داشت. در همراه کارت جدید پس از نصب از شما شماره موبایلی که میخواهید به وسیله آن از همراه کارت استفاده کنید، پرسیده میشود.
-
امکان خرید بسته اینترنت کدام اپراتورها در همراه کارت وجود دارد؟
-
در حال حاضر امکان خرید بسته اینترنت تمامی اپراتورهای اصلی در همراه کارت وجود دارد؛ در آینده نزدیک خرید بسته اینترنت اپراتورهای مجازی نیز به سامانه همراه کارت افزوده خواهد شد.
-
-
در صورت بروز مشکل در کارکرد همراه کارت با کجا تماس بگیرم؟
- در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکردن با نرم افزار همراه کارت، می توانید با شماره امداد مشتریان 02127663320 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
-
آیا برای نصب همراه کارت در آیفون باید تنظیمات خاصی انجام دهد؟
- در iOS نسخه 9 به بعد پس از نصب نرم افزار به این ترتیب عمل نمایید: Menu -> Setting -> General -> Profile (Device Manager) -> Nexus Original Ltd -> trust or Verify
-
آیا برای نصب همراه کارت بر روی گوشی آیفون نیاز به Jail Break کردن دارم؟
- برای نصب نسخه iOS شما نیازی به Jail Break نمودن گوشی خود ندارید. این نسخه بدون اینکه به گوشی شما آسیبی وارد نماید به راحتی قابل نصب می باشد.
-
برای استفاده از خدمات مختلف همراه کارت چگونه میتوانم از بین کارتهای تعریف شدهام، کارت دیگری را انتخاب کنم؟
- در صفحه سرویس با لمس تصویر کارت و کشیدن آن به سمت چپ یا راست میتوانید کارتهای دیگر را انتخاب نمایید.
-
حداکثر تعداد کارتهایی که میتوانم در “کارتها” ذخیره کنم، چقدر است؟
- این سامانه از لحاظ تعداد ذخیره کارت، نامحدود می باشد.
-
همراه کارت بر روی چه نسخهای (Version) از سیستم عامل تلفنهای همراه قابل نصب است؟
- سامانه همراه کارت قابلیت نصب بر روی کلیه گوشیهای آیفون با سیستم عامل حداقل iOS 8و گوشیهای اندرویدی با سیستم عامل حداقل 4.4.2 را دارد.