شما میتوانید تنظیمات اپلیکیشن همراه کارت خود را از طریق تب «تنظیمات» تغییر داده و اطلاعات کاربری خود را ویرایش کرده یا کامل کنید. این تب گزینههای مختلفی دارد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.
۱- نسخه همراه کارت شما
با ورود به این بخش، نسخه فعلی همراه کارت و امکانات آخرین نسخه دیده میشود. همچنین اگر نسخه جدیدی منتشر شده باشد، از این طریق به شما اطلاع داده خواهد شد و میتوانید آن را دانلود کنید:
۲- ویرایش پروفایل:
این قسمت مربوط به وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره شبای شما (برای برداشت پول) است. برای ثبت یا ویرایش اطلاعات، میتوانید اصلاحات مدنظر را انجام داده و در نهایت گزینه «ثبت» را لمس کنید. همچنین از طریق این منو میتوانید عکس پروفایل انتخاب کنید:
۳- تنظیمات کارتها و پرداختها
با ورود به این بخش میتوانید کارتها و پرداختهای خود را مدیریت نمایید.
این بخش شامل 4 گزینه است:
-
کارتها:
لیست کارتهای شما در اینجا دیده میشود. با لمس هر کدام از کارتها، میتوانید کارت انتخاب شده را ویرایش، حذف و یا به عنوان کارت پیشفرض برای دریافت پول انتخاب کنید. همچنین با لمس علامت (+) میتوانید کارتهای جدید خود را به همراه کارت اضافه کنید.
-
پرداختهای پرکاربرد:
در این قسمت لیست شماره کارتهایی که برای آنها پول واریز کرده اید نمایش داده شده است. قبضهای پرداخت شده (مانند قبض تلفن ثابت، آب، برق،گاز و …)، شارژها و بستههای اینترنت پرکاربرد خریداری شده نیز در این قسمت دیده میشود. با لمس هر کدام از موارد موجود در لیست، امکان حذف یا ویرایش گزینه انتخاب شده وجود دارد.
با استفاده از (+) پایین صفحه، میتوانید شماره کارت جدید و همچنین برای خرید شارژ و بسته اینترنت جدید، شماره موبایل و مبالغ مختلفی را به لیست خود اضافه کنید (در همراه کارت میتوانید برای خودتان و دیگران شارژ و بسته بخرید). امکان جستجو در لیست پرداختهای پرکاربرد نیز با لمس قسمت «جستجو» وجود دارد.
-
مرتب سازی کارتهای مقصد:
امکان مرتب سازی کارتهای مقصد به دو صورت وجود دارد:
1-براساس پرکاربردترینها
در حالت مرتب سازی «بر اساس پرکاربردترینها»، کارتهای مقصد بر اساس بیشترین تعداد تراکنش در لیست قرار میگیرد.
2-دستی
در حالت «دستی» میتوانید کارتهای موجود را به صورت دلخواه مرتب نمایید.
- تقویم پرداختها:
در این قسمت تقویم سالانه نشان داده میشود. با لمس هر روز و با انتخاب گزینه (+) میتوانید رویدادهای مالی خود (پرداخت قسط بانکی، قبوض از جمله پرداخت قبض همراه اول، ایرانسل و …) را در تقویم همراه کارت ذخیره کنید. همراه کارت در زمان مقرر رویدادهای مالی ثبت شده را به شما یادآوری میکند.
۴- تنظیمات اپلیکیشن:
این قسمت شامل تنظیمات مربوط به اپلیکیشن است که در ادامه بررسی میشود:
-
تغییر رمز:
رمز ورود به اپلیکیشن همراه کارت را میتوانید در این قسمت تغییر دهید. کافیست رمز عبور فعلی خود را وارد کرده و در ادامه رمز عبور جدید را به اپلیکیشن معرفی کنید. همچنین اگر موبایل شما از اثر انگشت پشتیبانی میکند، برای ورود به اپلیکیشن میتوانید از این قابلیت استفاده کنید.
-
تعیین زمان قفل شدن صفحه موبایل:
در این بخش برای قفل شدن صفحه اپلیکیشن همراه کارت خود میتوانید یکی از دو حالتهای زیر را انتخاب کنید:
1- قفل آنی
در حالت «قفل آنی» پس از هر بار خروج از همراه کارت، اپلیکیشن قفل میشود و برای ورود مجددا باید رمز عبور وارد شود.
2- قفل بعد از یک دقیقه
اگر «قفل بعد از یک دقیقه» فعال باشد، تا یک دقیقه بعد از خروج از اپلیکیشن، میتوانید بدون رمز وارد همراه کارت شوید.
-
حسگر اثر انگشت:
در گوشیهای مجهز به سیستم شناساگر اثر انگشت، میتوان به جای وارد کردن رمز، از طریق اسکن اثر انگشت وارد همراه کارت شد. برای این کار کافیست این گزینه را فعال کنید.
-
صدای همراه کارت:
انجام موفق یا ناموفق تراکنش، اعلانهای ارسالی و بسیاری دیگر از عملیاتی که در همراه کارت صورت میگیرد، با ایجاد صداهایی همراه است. در این بخش از تنظیمات شما میتوانید این صداها را فعال یا غیرفعال کنید.
-
دستگاههای فعال:
شما میتوانید به طور هم زمان با چند گوشی موبایل وارد حساب کاربری همراه کارت خود شوید. در اینجا میتوانید دستگاههای فعال را ببینید و در صورت تمایل هر کدام را غیرفعال کنید.
-
زبان:
همراه کارت در حال حاضر از زبانهای «فارسی» و «ترکی» پشتیبانی میکند. از طریق این منو میتوانید زبان دلخواه خود را انتخاب کنید.
۵- دعوت از دوستان:
با لمس این گزینه نیمپنجره مربوط به «کد معرف شما» و اشتراکگذاری آن باز میشود. از این طریق میتوانید دوستان خود را به اپلیکیشن همراه کارت دعوت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه راهنمای دعوت از دوستان مراجعه کنید.
به علاوه، لیست دوستانی که توسط شما به همراه کارت دعوت شدهاند در این قسمت قرار دارد. همچنین ورود کد معرف در این بخش امکان پذیر است.
۶- پیشنهاد و انتقاد:
این بخش برای ارتباط بین کاربران و بخش پشتیبانی اپلیکیشن همراه کارت در نظر گرفته شده است. با لمس گزینه «پیشنهادات و انتقادات» میتوانید نظرات خود را تایپ کرده و گزینه «ارسال» را لمس کنید.
همچنین در صورتی که در اپلیکیشن همراه کارت با مشکلی روبهرو شدید میتوانید آن را گزارش کنید تا همکاران ما آن را رفع کنند. به علاوه با شرکت در نظرسنجی میتوانید در بهبود همراه کارت به ما کمک کنید.
۷- درباره ما:
در این بخش اطلاعاتی درباره سازندگان، سازمانهای همکار اپلیکیشن همراه کارت نوشته شده است. همچنین در بخش «راهنما» توضیحاتی درباره خدمات مختلف ارائه شده در همراه کارت، آورده شده است.
۸- خروج از حساب کاربری:
با لمس این گزینه از حساب کاربری خود خارج میشوید. برای ورود مجدد باید کد فعالسازی دریافت شده از طریق پیامک را وارد نمایید.
سلام چرا فقط قبض همراه اول و برق به صورت خودکار دریافت میشه و این گزینه برای سایر قبوض نیست و برای پرداخت باید شناسه پرداخت و شناسه قبض بنویسیم همراه بانکهای دیگه این قابلیت رو دارن ممنون میشم که سایر قبوض رو هم اضافه کنید
بررسی می شود.
سلام.موقع کارت به کارت کردن وقتی روی کارت مقصدچندثانیه میگیرم تاشماره کارتی که قبلاکپی کردم روجایگذاری کنم یه عدددیگه تایپ میشه وهمیشه همین عددتایپ میشه.مجبورم حذف کنم وشماره کارت مقصدرو یکی یکی تایپ کنم.چیکارکنم که اون عددکه خودش سرخودتایپ میشه روبرای همیشه حذف کنم
سلام لطفا جهت راهنمایی باهامون تماس بگیرید(.2191020009).
سلام قبلا پایین صفحه جایگذاری رمز دوم میومد لمس میکردی رمز دوم جای خود به صورت خودکارمیومد احتیاج به حفظ کردن نبود متشکریم بازهم مثل قبل بشه
سلام این امکان در همراه کارت فعال است لطفا در صورت بروز نبودن همراه کارتتون اون رو بروز کنید.
چگونه میتوان شماره همراه رو عوض کرد
سلام امکان تغییر شماره وجود ندارد باید خارج بشید و مجددا با اکانت جدید وارد بشید
سلام چنانچه بخوایم دسترسی خودکار همراه کارت به رمز یک بار مصرف رو کنسل کنیم باید چطور اقدام کنیم
سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
چطور میتونم شماره ای. رو که تو قسمت شارژ سیو کردم رو تغییر بدم؟
سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام نتونستم عکس پروفایل درقسمت ویرایش عوض کنم
بررسی می شود
سلام
بسیار اپلیکیشن عالی است بخصوص این قابلیت که رمز دوم را جایگزین میکند ولی رنگ صفحه مشکی هست و من احساس خوبی ندارم
در قسمت تراکنش دریافت پول برای من فعال نیستو هیچی نمایش داده نمیشه
لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
آخرین نسخه اندروید را نصب کردم ولی این امکان فعال نشده.
…
لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
آخرین نسخه اندروید را نصب کردم ولی این امکان فعال نشده
لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام روزبخیر. متاسفانه در قسمت مشاهده گردش حساب، تراکنش های همان روز اخیر نمایش داده نمیشه. دلیلش چیه؟
سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام من میخوام شماره تلفنی که با اون وارد برنامه شدم رو تغییر بدم ولی اطلاعات باقی بمونه و منتقل بشه چطور میتونم این کار رو بکنم؟
سلام دوست عزیز به دلایل امنیتی امکان انتقال اطلاعات به شماره ی دیگری وجود ندارد.
سلام وقت بخیر کاش میشد زمانی که انتقال وجه میدیم و پیامک میاد و اون رمز بصورت خودکار فعال شه نه اینکه ما از برنامه خارج شیم و بریم رمز رو بیاریم و اینکه دوباره وارد برنامه شیم همه ی اپلیکیشن ها اینطور هستن ممنون میشم این گزینه رو فعال کنید
سلام دوست عزیز این امکان در نسخه ی جدید فعال شده است میتوانید از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید.
سلام
چطور میتوانم رنگ زمینه ی اپلیکیشن همراه کارت را تغییر دهم؟
تغییر رنگ زمینه در حال حاضر فقط برای نسخه ی iosفعال است در صورتیکه گوشی شما iosهست جهت راهنمایی با ما (02191020009) تماس بگیرید.
سلام خسته نباشید من میخواستم شماره تلفن همرا روی کارت بانکی خود را تغییر بدم باید چیکار کنن
سلام به بانک مراجعه کنید.
سلام من سوال داشتم
من با خط قبلی ام وارد همراه بانک شدم و حالا خط جدید گرفتم و خط قبلی رو فروختم حالا دیگه نمیتونم از طریق اون خط وارد همراه بانک بشم و دوباره اطلاعاتم رو ببینم. چه کاری کنم؟
سلام متاسفانه امکان انتقال اطلاعات در همراه کارت وجود ندارد. مجددا با شماره جدید وارد همراه کارت شوید.