راهنمای دریافت کد فعالسازی

اگر موفق به ورود در همراه کارت نشده اید، راهنمای زیر را مطالعه کنید.

پس از دانلود و نصب موفق اپلیکیشن، نوبت به راه اندازی آن است. در ادامه به دو دلیل اصلی که ممکن است مانع ورود شما به همراه کارت ‌شود می‌پردازیم:

 

۱- خطای مربوط به دستگاه‌های نا امن

به دلیل سیاست‌های کاری همراه کارت، برخی از کاربران با خطای عدم امنیت دستگاه مواجه می‌شوند. همچنین دستگاه هایی که توسط گوگل پلی تحریم شده اند (برخی مدل‌های هوآوی) نیز ممکن است با این خطا مواجه شوند.

راه حل کلی:

همراه کارت مدتی است که در حال پیاده سازی نسخه تحت وب برای همه کاربران است. این نسخه تا چند ماه آینده منتشر می‌شود و کلیه کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر از آن استفاده کنند.

 

۲- عدم دریافت کد فعالسازی از طریق پیام کوتاه

برخی از مواردی که مانع دریافت کد فعالسازی می‌شود :

عدم ثبات در اتصال به اینترنت

ناپایداری اینترنت یکی از متداول ترین موارد عدم دریافت کد است. در برخی موارد نیز ممکن است اینترنت فعال نباشد که در هر دو صورت پیشنهاد می‌شود از یک شبکه ثابت مثل وای فای استفاده شود.

روشن بودن VPN

به دلیل سیاست‌های امنیتی و کاری همراه کارت، درصورتی که فیلترشکن روشن باشد، کد فعالسازی برای شما ارسال نخواهد شد و به این ترتیب امکان فعالسازی اپلیکیشن وجود ندارد.

اختلال فنی

یکی دیگر از دلایل عدم دریافت کد فعالسازی وجود اختلال در سرور همراه کارت و یا اپراتور سرویس دهنده است. در این مورد پیشنهاد می‌شود که کاربر پس از مدتی مجددا تلاش کند.

مسدود بودن سرشماره همراه کارت

در برخی موارد، کاربر به طور اتفاقی سرشماره همراه کارت (۲۰۰۰۴۰۰۱۱۱۱) را مسدود کرده است. در این مورد پیشنهاد می‌شود تنظیمات بخش پیامک گوشی خود را بررسی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 104 دیدگاه
    1. دوست عزیز مشکل رفع شده اگر نیاز به راهنمایی دارید لطفا باهامون تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)

  1. همراه بانک را نصب واز بانک رمز ورود را دریافت کردم وکد فعال سازی ارسال میشه اما نمی تونم کد را وارد کنم یعنی نمیشه کد را وارد کرد چیکار کنم

    1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی با ما تماس بگیرید۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر همراه بانکمو میخوام فعال کنم نمیشه یعنی کد تایید برام ارسال میشه ولی نه خودکار وارد میشه و حتی من میخوام کد فعالسازی رو وارد کنم نمیشه،حتی به بانک هم مراجعه کردم درست نشد

    1. سلام دوست عزیز، برای بررسی بهتر و دقیقتر مشکل، لطفا با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02191020009 تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی با بررسی دقیق جزییات مشکل رو برطرف کنن.

  3. سلام من کدواردمیکنم برای ثبت کارت ولی مینویسه شناسه واردشده صحیح نمیباشد

    1. سلام لطفا جهت بررسی مشکل پیش اومده باهامون تماس بگیرید

  4. سلام چرا میزنم فراموشی رمز کد میاد ثبت میزنم مینوسه خطایی رخ داد

    1. لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

      1. موقعی که میخاستم وارد همراه بانک بشم مد ارسال میشد ولی دستی نمیشد وارد کنم خودکار هم درج نمیشد چند دفعه امتحان کردم الان میزنه به دلیل تمهیدات امنیتی کد برای شما ارسال نمیشود چکار کنم

  5. سلام من نزدیکاراچندروزی نصب میکنم ولی اصلا کدنمیادحالا بایدچکارکنم

  6. سلام خسته نباشید من هرچقدر میخوام کارتم رو توی شاپرک ثبت کنم کدش برام نمیاد الانم دو روزه دارم امتحان میکنم

    1. لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  7. با سلام کد تأیید از شاپرک برام میاد شش رقمی ولی ۵تاشو قبول میکنه رقم ششم را قبول نمیکنه

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  8. سلام خسته نباشید ـــ چند روز نزدیکام حذف شده ، حالا که میخام نصب کنم کــد نمیده ـ راهنمایی کنین لطفاااا

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  9. تاریخ کارتم تموم شده بودرفتم ‌کارتم رو درست کردم الان تو همراه کارتم بعد از احراز هویت همراه کارتم هنگ کرده نوشته صبر کنید چی کار کنم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  10. واسه من اصلا رمز تایید کد ارسال نشد دو روز گذشت چکار باید کنم تا ارسال بشه وارد سیستم همراه بانک پارسیان بشم همش میگه کد کد

    1. دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  11. سلام
    از خارج از کشور چطوری از سرویس شما استفاده کنیم. همش پیغام خطا در اتصال بدلیل روشن بودن vpn را دریافت میکنم

    1. سلام دوست عزیز 🙂
      امکان استفاده از همراه کارت در خارج از ایران وجود نداره و در صورتی امکان پذیره که قبلا در ایران فعال شده باشه. این محدودیت از سمت همراه کارت اعمال نشده ولی در حال پیگیری برای رفع اون هستیم.

  12. هر کاری میکنم نمیشه خسته شدم نه رمز دوم نه پویا هیچکدوم نه کار میکنه ن ارسال میشه

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  13. سلام من در شاپرک ثبت نام کردم الان پیامکا واریزی و برداشتم نمیاد چ کار کنم قبلا شاپرک نصب نبود میومد لطفا برا فعالسازی پیامکا زو گوشی بیاد راهنمایم کنین توروخدا

    1. سلام ارسال رمز از سمت بانک انجام می شود لطفا با بانکتون پیگیری کنید.

  14. سلام ، میخواهم همراه بانک رو فعال کنم ، تمام پیامک هارو دریافت میکنم ، بجز پیامک احراز هویت ، میشه راهنمایی کنید ، ممنون

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  15. سلام موقع کارت به کارت
    میاره که این کارت قبلا در شاپرک ثبت شده
    کد خطا ۱۰۱۲۲

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  16. سلام وقتی وارد همراه بانک میشم به مرحله کد تأیید میرسه کد تاییده برام ارسال نمیشه علت چیست

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  17. میخوام کارت به کارت کنم هی می نویسه خطا دربرقراری ارتباط

  18. سلام موقع کارت به کارت کردن خطای عدم انتقال از بیرون از ایران و روشن بودن وی پی ان را می‌دهد علت چیست

    1. سلام دوست عزیز امکان استفاده از همراه کارت در خارج از ایران امکان پذیر نیست.

  19. کد ارسال برای من نمیاد.رمز ورود ب برنامه کافی بود باز این برنامه چی بود پیامک بیاد

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  20. سلام..برای بعد از نصب همراه بانک و چندین بار وارد کردن صحیح نام کاربری و رمز و نیامدن کد فعال سازی ،پیغام میاد که به دلیل تمهیدات امنیتی کد برای شما ارسال نخواهد شد…آیا برای رفع این مشکل بعد از گذشت چند ساعت درست میشه یا باید به بانک مراجعه کنم ؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  21. سلام همراه کارت در ایران برای من فعال بود الان به ترکیه رفتم و پس از نصب مجدد همراه کارت مشکل تغییر ای پی ایران رو نشان می دهد چه نوع فیلترشکن ایرانی بریزم که بتوانم همراه کارت رو در گوشی ios فعال کنم

    1. سلام دوست عزیز امکان استفاده از همراه کارت در خارج از ایران امکان پذیر نیست.

  22. با سلام ، من میخوام بسته اینترنت همراه اول خریداری کنم و کیف پول هم موجودی کافی داره اما وقتی میزنم برا تایید شدن میگه خطا در برقراری ارتباط ، میشه بگید مشکل چیه؟؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  23. سلام چرا کد تایید ارسال نمیشه به شماره مبایلم ؟

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  24. با سلام ، من میخوام بسته اینترنت همراه اول خریداری کنم و کیف پول هم موجودی کافی داره اما وقتی میزنم برا تایید شدن میگه خطا در برقراری ارتباط ، میشه بگید مشکل چیه؟؟

    1. سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

  25. zaza.43615@gmail.com سلام من نمیاونم کارت کارت انجام بدم فقط مینویسه خطا و بعضی وقتا ک قبول میکنه کد فعالسازی نمیاد برام بعدش

    1. دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  26. سلام من میخوام از همراه کارتم بسته یا شارچ همراه اول خریداری کنم میگه امکان خرید وجود ندارد کد خطا ۹۹۹۷ را میده
    اما از همراه کارتم میتونم برای بقیه سیم ها شارچ بفرستم وسع خط خود قبول نمیکنه

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  27. سلام ، من چند بار شماره رو وارد کردم و سعی کردم وارد حسابم شم اما پیامک نمیومد ، الان دیگه زده به منظور رعایت تمهیدات امنیتی کد برای شما فرستاده نمیشود .
    چیکار کنم ؟

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  28. من برای فعال کردن همراه بانک خیلی تلاش کردم ولی میگه بدلیل امنیت کد ارسال نمیشه

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  29. سلام
    من وقتی می خوام شماره کارتمو ثبت کنم ارور 210 میده و میگه که قبلا این کارت ثبت شده
    هرچقدر هم که دنبال کارتم میگردم تو نرم افزار که ثبتش کنم پیدا نمیشه

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  30. سلام میخوام کارت به کارت کنم ولی مینویسه به منظور رعایت تمهیدات‌ امنیتی کد فعالسازی برای شما ارسال نمیشود الان باید چیکار کنم؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  31. سلام
    شما در سایت درج کردید که امکان کارت به کارت در خارج از کشور امکان پذیر است و فقط برای دریافت کد ورود مشکل خواهیم داشت ، من تونستم نرم افزار را نصب کنم و کد ورودی را دریافت کنم ولی وارد نمیشه و ارور وی پی ان میده، مشکل چیه؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  32. سلام من میخوام پول کارت ب کارت کنم ولی وقتی درخواست رمز دوم میدم مینویسه امکان دسترسی ازlp مورد نظز نمیباشد میشه بگید دلیلش چیه و باید چیکارکنم؟

    1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  33. داداش سلام من میخاهم کارت به کارت کنم رمز دوم ندارم و درخاست رمز میکنم اما پیامش نمیاد لطفا بگید چیکار کنم

    1. سلام راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است، در صورت نیاز لطفاً با مرکز پاسخگویی (02191020009 ) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  34. سلام ،آیا برای استفاده از همراه کارت باید ابتدا از طریق عابر بانک اقدام به فعال سازی نمود ؟ اخطار خطا در انجام درخواست میدهد با سه گزینه احتمالی ،دو تا از گزینه ها رد میشود ( تطابق صاحب کارت و سیم کارت و ..) تنها یک گزینه میماند : میبایست از رمز پویا استفاده شود .یعنی از طریق عابر بانک باید چه چیزی فعال میشده ؟ لازم به ذکر هست که من درخواست پيامک رو انتخاب نکردم و به جاش استفاده از ریما رو انتخاب کردم .تشکر

    1. سلام در صورتی که روش ریما رو انتخاب کردید بایستی اپلیکیشن ریما رو نصب کنید. فقط در صورتی که روش پیامکی را انتخاب کرده باشید می توانید رمز پویا رو از طریق پیامک دریافت کنید.

  35. سلام . من زمانی که میخوام کارت به کارت کنم بعد از وارد کردن کارت مقصد و مبدا و مبلغ وقتی ادامه رو میزنم یک کادر میاره که کد فعال سازی که از طرف بانک ارسال شده رو وارد کنید .. ولی اصلا هیچ کدی ارسال نشده . مشکل چیه ؟

    1. سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  36. سلام ببخشید سه روزه این برنامه من مشکل پیدا کرده مینویسه ارتباط با سرور همراه کارت برقرار نشد بروز رسانی هم کردم درست نشد

    1. سلام اختلال موقتی بوده مجددا امتحان کنید.در صورت ادامه مشکل با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  37. سلام ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در سرعت ارسال آن ندارد.

    1. سلام امکان تغییر شماره و انتقال اطلاعات به شماره ی جدید در همراه کارت وجود ندارد

  38. وقتی میخوام کارت به کارت کنم میگه کدارسال شده راوارد کنید ولی هیچ کدی برام نمیاد

    1. در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن با بانک مورد نظر تماس بگیرید.

  39. روی آیفون کار نمیکنه. پیامک فعالسازی رو نمیفرسته.
    اینترنت پایداره – وی پی ان خاموشه – سرشماره هم بلاک نیست

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    2. سلام پول تو حسابم میاد اس مس برام نمی‌یاد چکار کنم

    1. آپ رو حذف کردم و برای نصب دوباره، کد فعالسازی برای من ارسال نمیشه.مشکلات روشن بودن vpn و اتصال اینترنت و مسدود بودن شماره هم ندارم.خارج از کشورم و رومینگمم فعاله.باید انتقال وجه انجام بدم و متاسفانه نمیتونم.ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  40. خیلی ممنون و متشکرم خیلی پرفایده هست برامون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *