راهنمای دریافت کد فعالسازی

اگر موفق به ورود در همراه کارت نشده اید، راهنمای زیر را مطالعه کنید.

پس از دانلود و نصب موفق اپلیکیشن، نوبت به راه اندازی آن است. در ادامه به دو دلیل اصلی که ممکن است مانع ورود شما به همراه کارت ‌شود می‌پردازیم:

 

۱- خطای مربوط به دستگاه‌های نا امن

به دلیل سیاست‌های کاری همراه کارت، برخی از کاربران با خطای عدم امنیت دستگاه مواجه می‌شوند. همچنین دستگاه هایی که توسط گوگل پلی تحریم شده اند (برخی مدل‌های هوآوی) نیز ممکن است با این خطا مواجه شوند.

راه حل کلی:

همراه کارت مدتی است که در حال پیاده سازی نسخه تحت وب برای همه کاربران است. این نسخه تا چند ماه آینده منتشر می‌شود و کلیه کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر از آن استفاده کنند.

 

۲- عدم دریافت کد فعالسازی از طریق پیام کوتاه

برخی از مواردی که مانع دریافت کد فعالسازی می‌شود :

عدم ثبات در اتصال به اینترنت

ناپایداری اینترنت یکی از متداول ترین موارد عدم دریافت کد است. در برخی موارد نیز ممکن است اینترنت فعال نباشد که در هر دو صورت پیشنهاد می‌شود از یک شبکه ثابت مثل وای فای استفاده شود.

روشن بودن VPN

به دلیل سیاست‌های امنیتی و کاری همراه کارت، درصورتی که فیلترشکن روشن باشد، کد فعالسازی برای شما ارسال نخواهد شد و به این ترتیب امکان فعالسازی اپلیکیشن وجود ندارد.

اختلال فنی

یکی دیگر از دلایل عدم دریافت کد فعالسازی وجود اختلال در سرور همراه کارت و یا اپراتور سرویس دهنده است. در این مورد پیشنهاد می‌شود که کاربر پس از مدتی مجددا تلاش کند.

مسدود بودن سرشماره همراه کارت

در برخی موارد، کاربر به طور اتفاقی سرشماره همراه کارت (۲۰۰۰۴۰۰۱۱۱۱) را مسدود کرده است. در این مورد پیشنهاد می‌شود تنظیمات بخش پیامک گوشی خود را بررسی کند.

نظرات

  • مبینا گفت:

    سلام . من زمانی که میخوام کارت به کارت کنم بعد از وارد کردن کارت مقصد و مبدا و مبلغ وقتی ادامه رو میزنم یک کادر میاره که کد فعال سازی که از طرف بانک ارسال شده رو وارد کنید .. ولی اصلا هیچ کدی ارسال نشده . مشکل چیه ؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. باید این کد را در همراه کارت وارد کنید. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • م گفت:

    سلام ببخشید سه روزه این برنامه من مشکل پیدا کرده مینویسه ارتباط با سرور همراه کارت برقرار نشد بروز رسانی هم کردم درست نشد

    • همراه کارت گفت:

      سلام اختلال موقتی بوده مجددا امتحان کنید.در صورت ادامه مشکل با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • محمد گفت:

    من كد فعالسازي رو براي كارت به كارت دريافت نميكنم

    • همراه کارت گفت:

      کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *