راهنمای دریافت کد فعالسازی

اگر موفق به ورود در همراه کارت نشده اید، راهنمای زیر را مطالعه کنید.

پس از دانلود و نصب موفق اپلیکیشن، نوبت به راه اندازی آن است. در ادامه به دو دلیل اصلی که ممکن است مانع ورود شما به همراه کارت ‌شود می‌پردازیم:

 

۱- خطای مربوط به دستگاه‌های نا امن

به دلیل سیاست‌های کاری همراه کارت، برخی از کاربران با خطای عدم امنیت دستگاه مواجه می‌شوند. همچنین دستگاه هایی که توسط گوگل پلی تحریم شده اند (برخی مدل‌های هوآوی) نیز ممکن است با این خطا مواجه شوند.

راه حل کلی:

همراه کارت مدتی است که در حال پیاده سازی نسخه تحت وب برای همه کاربران است. این نسخه تا چند ماه آینده منتشر می‌شود و کلیه کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر از آن استفاده کنند.

 

۲- عدم دریافت کد فعالسازی از طریق پیام کوتاه

برخی از مواردی که مانع دریافت کد فعالسازی می‌شود :

عدم ثبات در اتصال به اینترنت

ناپایداری اینترنت یکی از متداول ترین موارد عدم دریافت کد است. در برخی موارد نیز ممکن است اینترنت فعال نباشد که در هر دو صورت پیشنهاد می‌شود از یک شبکه ثابت مثل وای فای استفاده شود.

روشن بودن VPN

به دلیل سیاست‌های امنیتی و کاری همراه کارت، درصورتی که فیلترشکن روشن باشد، کد فعالسازی برای شما ارسال نخواهد شد و به این ترتیب امکان فعالسازی اپلیکیشن وجود ندارد.

اختلال فنی

یکی دیگر از دلایل عدم دریافت کد فعالسازی وجود اختلال در سرور همراه کارت و یا اپراتور سرویس دهنده است. در این مورد پیشنهاد می‌شود که کاربر پس از مدتی مجددا تلاش کند.

مسدود بودن سرشماره همراه کارت

در برخی موارد، کاربر به طور اتفاقی سرشماره همراه کارت (۲۰۰۰۴۰۰۱۱۱۱) را مسدود کرده است. در این مورد پیشنهاد می‌شود تنظیمات بخش پیامک گوشی خود را بررسی کند.

نظرات

  • محمود گفت:

    با سلام کد تأیید از شاپرک برام میاد شش رقمی ولی ۵تاشو قبول میکنه رقم ششم را قبول نمیکنه

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • دریا گفت:

    سلام خسته نباشید ـــ چند روز نزدیکام حذف شده ، حالا که میخام نصب کنم کــد نمیده ـ راهنمایی کنین لطفاااا

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • Sabri گفت:

    سلام من پیام نمیاد واسم چکارکنم

  • افروزه رازبینی گفت:

    تاریخ کارتم تموم شده بودرفتم ‌کارتم رو درست کردم الان تو همراه کارتم بعد از احراز هویت همراه کارتم هنگ کرده نوشته صبر کنید چی کار کنم

    • همراه کارت گفت:

      لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • حسین ورمزیار گفت:

    واسه من اصلا رمز تایید کد ارسال نشد دو روز گذشت چکار باید کنم تا ارسال بشه وارد سیستم همراه بانک پارسیان بشم همش میگه کد کد

    • همراه کارت گفت:

      دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • پیام گفت:

    سلام
    از خارج از کشور چطوری از سرویس شما استفاده کنیم. همش پیغام خطا در اتصال بدلیل روشن بودن vpn را دریافت میکنم

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز 🙂
      امکان استفاده از همراه کارت در خارج از ایران وجود نداره و در صورتی امکان پذیره که قبلا در ایران فعال شده باشه. این محدودیت از سمت همراه کارت اعمال نشده ولی در حال پیگیری برای رفع اون هستیم.

  • علیرضا گفت:

    هر کاری میکنم نمیشه خسته شدم نه رمز دوم نه پویا هیچکدوم نه کار میکنه ن ارسال میشه

    • همراه کارت گفت:

      لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • علیرضا گفت:

    چکار کنم رمز پویا فعال بشه اخه راهنمایی کنید

  • a.n گفت:

    سلام من در شاپرک ثبت نام کردم الان پیامکا واریزی و برداشتم نمیاد چ کار کنم قبلا شاپرک نصب نبود میومد لطفا برا فعالسازی پیامکا زو گوشی بیاد راهنمایم کنین توروخدا

    • همراه کارت گفت:

      سلام ارسال رمز از سمت بانک انجام می شود لطفا با بانکتون پیگیری کنید.

  • ملیکا گفت:

    سلام ، میخواهم همراه بانک رو فعال کنم ، تمام پیامک هارو دریافت میکنم ، بجز پیامک احراز هویت ، میشه راهنمایی کنید ، ممنون

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • محمدرضا گفت:

    سلام موقع کارت به کارت
    میاره که این کارت قبلا در شاپرک ثبت شده
    کد خطا ۱۰۱۲۲

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.