راهنمای خرید شارژ با همراه کارت

شما می‌توانید از طریق همراه کارت به سادگی برای خود یا هر فرد دیگری شارژ تهیه کنید. خرید شارژ اپراتورهای اصلی در همراه کارت امکان‌پذیر است؛ از جمله:

برای خرید شارژ کافیست مراحل زیر را طی کنید.

 

۱.در صفحه‌ اصلی همراه کارت گزینه «شارژ» را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه "خرید شارژ"

۲.در صفحه‌ خرید شارژ، کافیست شماره‌ای که می‌خواهید برای آن شارژ خریداری کنید، اپراتور مورد نظر (ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل)، نوع شارژ و مبلغ شارژ را انتخاب کنید.

انتخاب شماره همراه، نوع اپراتور و مبلغ شارژ

  • در تصویر بالا به صورت پیش‌فرض، شماره موبایل شما یا شماره‌ای که آخرین بار برای آن شارژ خریده‌اید وجود دارد.

*توجه داشته باشید که اگر قبلا هیچ شارژی نخریده باشید، بخش «شماره همراه» خالی خواهد بود و در باکس مربوطه، هیچ شماره پیش‌فرضی وجود نخواهد داشت.

  • شما می‌توانید این شماره موبایل را حذف کنید (به صورت دستی یا با فشردن آیکون سطل آشغال قرمز رنگ). سپس، شماره جدید را به سادگی از لیست مخاطبان خود (آیکون آدمک سبزرنگ) و یا لیست شارژهای خریداری شده پیشین (آیکون زردرنگ) انتخاب کنید.

  • با لمس آیکون زردرنگ، نیم‌پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که در لیست نمایش داده شده می‌توانید یک شماره موبایل و یک مبلغ را به عنوان شارژ سریع (پیش‌فرض) انتخاب کنید. با انجام این‌کار، هر موقع وارد اپلیکیشن همراه کارت شوید، این شماره و مبلغ، به عنوان شارژ پیش‌فرض وجود خواهد داشت. به ‌این ترتیب، نیاز به وارد کردن مجدد آن نبوده و روند خرید شارژ شما را بسیار سریع می‌کند.

*دقت کنید که شماره‌ها و مبالغی در لیست شارژهای پیش‌فرض وجود خواهند داشت که قبلا یک بار برای آن شماره‌ها شارژ خریده باشید.

  • از طرفی، در صورتی که ویجت همراه کارت را به گوشی موبایل خود اضافه کنید، این شارژ پیش‌فرض در ویجت نیز تعریف شده و تنها با یک کلیک می‌توانید سیم‌کارت خود را شارژ کنید. البته هر زمان که بخواهید می‌توانید شارژ پیش‌فرض را تغییر دهید.
  • اپراتور موبایل به صورت خودکار تشخیص داده می‌شود، توجه داشته باشید، اگر ترابرد کرده‌اید، اپراتور خود را به درستی انتخاب کنید.
  • در قسمت نوع شارژ، می‌توانید انتخاب کنید که شارژ شما عادی باشد یا شگفت انگیز. در صورتی که می‌خواهید قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل خود را پرداخت کنید، بایستی گزینه «پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی» را انتخاب کرده و به اندازه مبلغ بدهی قبض موبایل خود، شارژ بخرید.

  • با لمس قسمت مبلغ شارژ، می‌توانید شارژ مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده یا با وارد کردن مبلغ به صورت دستی، شارژی با مبلغ دلخواه خریداری نمایید.
  • پس از ورود اطلاعات شارژ، دکمه «ادامه» را لمس کنید.

 

۳.در ادامه، صفحه‌ «تایید مبلغ» به شما نمایش داده می‌شود. در صورت صحت اطلاعات، دکمه «ادامه» را انتخاب کنید.

نمایش صفحه تایید پرداخت

۴. در صفحه‌ بعد، کارتی که قصد خرید شارژ از آن را دارید، در قسمت بالای صفحه نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید کارت خود را تغییر دهید. با ورود رمز دوم کارت و CVV2 (عدد سه یا چهار رقمی درج شده بر روی کارت) و سپس لمس دکمه «تایید»، خرید شارژ انجام می‌شود.

ورود رمز دوم کارت بانکی و cvv2

۵. در انتها رسید خرید شارژ به شما نمایش داده می‌شود.

نمایش رسید خرید شارژ

* دقت کنید که در اپلیکیشن‌های پرداخت از جمله همراه کارت، تنها امکان خرید شارژ مستقیم تلفن همراه وجود دارد و نمی توان فرآیند خرید شارژ را با دریافت کد شارژ انجام داد.*

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 52 دیدگاه
  1. سلام وخسته نباشید من چندین بار شارژ و کیف پولم را شارژ کردم و هم ازش برداشت کردم بسته اینترنت خریدم ولی تابحال یه کد شانس برایه قرعه کشی بهم نداده

  2. سلام من هم ccvو هم تاریخ انقضای کارتم درسته ولی میزنه نامعتبر به اپیلیکشنتونم پیام دادم پاسخگو نبودن چیکار کنم

    1. سلام دوست عزیز لطفا باهامون تماس بگیرید تا دقیق تر بررسی کنیم.

  3. سلام برای رایتلم ۱۰۰۰ تومن شارژ گرفتم ناموفق زد دوباره زدم موفق شد .اما ۲ تا هزاری از کیف شارژم کسر شده ولی هزارتومان سیم شارژ شده .خواهشاً پیگیری کنید .من باید برای هزارتومان شماره بگیرم و پیگیری کنم .؟ما اطلاع میدیم شما هم که اشراف دارید به تراکنشها .خواهشاً پیگیری کنید.من چند ساله ازین آپ استفاده میکنم .

    1. سلام دوست عزیز لطفا تماس بگیرید و اطلاعات دقیق بدید تا راهنمایی کنیم

  4. اين كد جايزه شارژ كه ميفرستيد چجوري بايد استفاده كنيم؟

    1. دوست عزیز، برای استفاده از کد جایزه باید کد اپراتورتون رو بزنید بعد کدجایزه رو وارد کنید سیم کارتتون شارژ میشه.
      مثال: *140* کد جایزه#

  5. از کارتم پول کم شد ولی شارژی که خریدم به خطم نیومد چیکار کنم الان ؟

    1. لطفا برای رفع مشکلتون، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  6. سلام من شارژ مستقیم خریدم ولی خطم شارژ نشد واز حسابم پول کسرشد الان چیکار کنم ؟

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و رفع مشکل با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  7. گزینه پاک کردن شماره هایی که قبلا براشون شارژ گرفتم رو ندارد الان دیگه به خیلیاش احتیاجی نیست میخوام پاک کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  8. سلام من همه چی رو درست میزنم ولی وقتی میخوام شارژ بگیرم میزنه اطلاعات کارت نادرست هست لطفا مشکلش رو حل کنید ممنون.

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  9. من همه اطلاعات شارژ درست وارد میکنم ولی میگه اشتباه است cvv2 هم درست وارد میکنم خطای اشتباه بودن اطلاعات کارت میده

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  10. سلام من زمانی که میخوام شارژبگیرم شماره خودم ذخیره نیست یه شماره دیگی میاد.بایدبرای شارژگرفتن اونوپاک کنم شماره خودموبزنم که بتونم شارژبگیرم .حالااگه روشی هست کسی میدونه بهم بگیدچیکارکنم که که شماره خودم دائمی باشه من براشارژگرفتن مجبورنباشم اون شماره که نمیدونم ازکجااومده پاک کنم شماره ی خودم یاداشت کنم هردفع که بایدشارژبگیرم بایدهمین کار،روبکنم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  11. با سلام شارژ خریداری کردم زد نتیجه نامعلوم علامت زرد نشون میده و پول ا حسابم کسر شده چیکار باید انجام بدم‌؟

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  12. سلام خسته نباشید ،. از موقعی که نسخه جدید همراهمارت واسه ایفون نصب کردم از ویجت نمیتونم استفاده کنم و شارژ سریع انگار برداشته شده چون پیغام بهم میده وارد حساب کاربری خود شوید ،. با کارشناس ک صحبت کردم اطلاعی نداشتن ،،. هر دفعه ک میخوام شارژ بخرم باید حتما برم وارد همراه کارت بشم ،.

  13. سلام چرا میخام شارژ بگیرم شماره خودم نمیاد شماره داداشم میاد هرکاری میکنم عوض نمیشه. اول میزنم رو شارژ شماره خودم بود زود میگرفتم الان باید عوض کنم چطور شماره خودمو ثبت کنم

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

      1. سلام هیچ کدام از گزینه‌های که میزنم نه شارژنه کارت به کارت نه اینترنت نه موجودی هیچ کدام عمل نمی‌کند مشکل چی هست ؟

        1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  14. سلام کیف پول چه مزایایی داره چه استفاده هایی ازش میشه کرد؟واینکه لطفا کارت به کارت با سیمکارته غیرهمنام رو هم اضافه کنیدبه آپشن ها،تشکر

    1. سلام کیف پول یکی از امکانات همراه کارت است. کاربران می‌توانند کیف پول خود را شارژ کرده و در برخی پرداخت‌ها، به جای کارت بانکی و بدون نیاز به cvv2 و رمز دوم از آن استفاده کنند.

  15. سلام و خسته نباشید بابت برنامه عالی تون..لطفا سقف انتقال پول رو بیشترش بکنید..خیلی کمه حداکثر مقدارمجاز جابه جا کردن …ممنون…

    1. سلام سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و برای هر بانکی هم متفاوت است و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  16. سلام چرارمز‌پویا‌برام‌نمیاد‌قبل‌می‌اومد‌الان‌دوروزه‌نمیاد

    1. سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  17. من 2بار شارژ خرید پول از حساب کم شده ولی شارژیی دریافت نکردم و پول به حساب برنگشته

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  18. سلام دوروز نمیتونم شارژ بخرم از کارتم اپراتور نمیاره بالا که ایرانسل یا همرا ه اول

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

      1. باسلام و عرض ادب و احترام
        برای چندمین بار است ک من شارژ خریداری میکنم و از حسابم کم میشود ولی شارژ ارسال نمیشود

        1. سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

    1. سلام منم الان شارژ گرفتم ولی ارسال نشد از حسابم کسر شده

      1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  19. darywshmtyn@gmail.comسلام در قسمت پرداخت نوشته فقط با کیف پول ومن نتوانستم شارژکیف پول را پیدا کنم تاموجودی را افزایش بدهم

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  20. سلام ممنونم از برنامه خوبتون واقعان عااالیع از هر نظر گرافیک خوبی دارید و سرعت بالای انتقال خودم چند سال اینو دارم خییلی راضیم امیدوارم خدا هم راضی باشه فقط اگه میشه امکانات جا داره بذارید ممنونم یا حق

  21. امباسلام وعرض خسته نباشین به عوامل ساخت این برنامه ولی بنده ترجیح میدم با دو تاپایی که خدابهم هدیه داده نهایت استفاده روکنم وبرم بانک حضوری کارهای اداری خود رو انجام بدم،منطقی عرض کردم
    بازم مچکرم ghanbari036@gmail.com ممنونم از لطف وزحمتی که واسه راحت

    1. سلام. لطفا با پشتیبانی همراه کارت (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید

  22. خرید شارژانجام شده اما خط تلفنم شارڗ نشده نمیدونم چکارکنم شماره پشتیبانی هم ندارم

    1. با سلام و تشکر از پیام شما! لطفا با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *