راهنمای کارت به کارت با همراه کارت

کارت به کارت با همراه کارت بسیار ساده و سریع است. علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد، کارت به کارت کنید. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی خود انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم طریقه کارت به کارت با همراه کارت را توضیح دهیم.

 

لازم به ذکر است که سقف کارت به کارت هر بانک، توسط خود بانک تعیین می‌شود. برای مشاهده بانک‌های فعال در همراه کارت و سقف روزانه کارت به کارت هر بانک در یک شبانه روز به لینک زیر مراجعه کنید:

 

سقف کارت به کارت

کارت به کارت با همراه کارت

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

1- در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه «کارت به کارت» را لمس کنید.

انتخاب گزینه "کارت به کارت"

2- در نیم‌صفحه باز شده، شماره کارت مقصد (کارتی که قصد دارید برای آن پول واریز کنید) و مبلغ موردنظر خود را وارد کنید.

ورود کارت بانکی مقصد و مبلغ

3- برای راحتی کار می‌توانید با استفاده از 3 روش زیر کارت مقصد را وارد کنید:

 

  • لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

در این روش، بایستی شماره کارت مقصد را در فیلد مربوطه به صورت دستی وارد کنید.

 

  • کارت به کارت به مخاطبین گوشی با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد و ورود دستی آن نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید. به علاوه، در این صفحه می‌توانید از میان کارت‌های مقصدی که قبلا ذخیره کرده‌اید یکی را انتخاب کنید.

کارت به کارت به مخاطبین در همراه کارت

  • اسکن کارت مقصد با دوربین گوشی

در صورتی که کارت بانکی مقصد را در اختیار داشته باشید، با لمس دکمه «اسکن کارت مقصد با دوربین» شماره کارت مقصد به طور خودکار وارد می‌شود.

 

4- پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.

 

5- در قسمت «تایید کارت به کارت»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت بانکی مقصد

6- در مرحله بعد باید رمز دوم و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

ورود رمز دوم و cvv2

7- در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش کارت به کارت

لازم به ذکر است که کارمزد کارت به کارت توسط شبکه شتاب کسر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

کارمزد کارت به کارت

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نامعلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

نظرات

  • نجفيان گفت:

    من ميخوام با شبا پول جابجا كنم چطور امكان پذير است ؟

  • مبین گفت:

    سلام من رمز دوم ندارم جچوری میتونم کارت ب کارت کنم ؟ بدون رمز دوم؟

  • سمیر گفت:

    سلام در تاریخ ۶ مرداد مبلغ ۲۵ میلیون ریال از کارت تجارت خودم به کارت بانک ملی واریز کردم و رسید تایید از سوی همراه کارت صادر شد اما بعد از ۴ روز نه پول واریز شده است نه مبلغ به کارت اینجانب عودت داده شده است شماره پیگیری وشماره مرجع نیز صادر شده همچنین اگر مشکلی قانونی در همراه کارت بوده چرا اجازه انتقال پول داده می شود

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • F گفت:

    سلام من میخوام کارت به کارت کنم ولی مینویسع تاریخ انقضای کارت درست نیست ویرایش کنید در حالی که درست وارد کردم چیکار کنم مشکلم حل بشه؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • علي گفت:

    سلام وقتتون بخير
    كلا هر كارتي رو براي كارت مقصد ميزنم ميزنه كارت نا معتبر
    چيكار بايد كرد؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • سجاد اسلامی گفت:

    سلام چه زمانی انتقال وجه پایا و ساتنا اضافه میشه

  • دانیال گفت:

    سلام و عرض ادب
    نتیجه ناموفق بوده و مبلغ کسر شده و برگشت داده نشده

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • طاهر گفت:

    سلام،خیلی ممنونم ازبرنامه خوبتون،کمال تشکر را دارم،فقط لطف بفرمایید بیشتر کارت به کارتها،نتیجه نامشخص:یااینکه میگه رمز دوم اشتباهت.

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  • حسین سلیمانی گفت:

    چگونه می‌توان و چه مبلغ از طریق شبا انتقال داد

  • امیر گفت:

    از شماره حساب یا شبا بانک آینده می‌توانم انتقال وجه کنم

  • مجید گفت:

    با سلام. و تشکر از یرنامه خوبتون
    خواعشا راعنمایی بفرمایید واسه کارت به کارت کردن مبالغ بالای یک میلیون تومان چه کاری باید انجام دهم. با سپاس

    • همراه کارت گفت:

      سلام سقف کارت به کارت رو بانک ها تعیین میکنند و برای هر بانکی هم متفاوت است. از لینک زیر توضیح کامل سقف روزانه کارت به کارت را مطالعه کنید https://hamrahcard.ir/سقف-کارت-به-کارت-روزانه-بانک%E2%80%8Cها/

      • جمشید گفت:

        انتقال از کارت صادرات به کارت سپه که هردو هم بنام خودم میباشدانجام نمیشود. با رنگ قرمز پیام میده انتقال ناموفق میباشد.
        ممنون.

        • همراه کارت گفت:

          سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *