راهنمای کارت به کارت با همراه کارت

کارت به کارت با همراه کارت بسیار ساده و سریع است. علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد، کارت به کارت کنید. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی خود انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم طریقه کارت به کارت با همراه کارت را توضیح دهیم.

 

لازم به ذکر است که سقف کارت به کارت هر بانک، توسط خود بانک تعیین می‌شود. برای مشاهده بانک‌های فعال در همراه کارت و سقف روزانه کارت به کارت هر بانک در یک شبانه روز به لینک زیر مراجعه کنید:

 

سقف کارت به کارت

کارت به کارت با همراه کارت

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

1- در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه «کارت به کارت» را لمس کنید.

انتخاب گزینه "کارت به کارت"

2- در نیم‌صفحه باز شده، شماره کارت مقصد (کارتی که قصد دارید برای آن پول واریز کنید) و مبلغ موردنظر خود را وارد کنید.

ورود کارت بانکی مقصد و مبلغ

3- برای راحتی کار می‌توانید با استفاده از 3 روش زیر کارت مقصد را وارد کنید:

 

  • لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

در این روش، بایستی شماره کارت مقصد را در فیلد مربوطه به صورت دستی وارد کنید.

 

  • کارت به کارت به مخاطبین گوشی با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد و ورود دستی آن نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید. به علاوه، در این صفحه می‌توانید از میان کارت‌های مقصدی که قبلا ذخیره کرده‌اید یکی را انتخاب کنید.

کارت به کارت به مخاطبین در همراه کارت

  • اسکن کارت مقصد با دوربین گوشی

در صورتی که کارت بانکی مقصد را در اختیار داشته باشید، با لمس دکمه «اسکن کارت مقصد با دوربین» شماره کارت مقصد به طور خودکار وارد می‌شود.

 

4- پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.

 

5- در قسمت «تایید کارت به کارت»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت بانکی مقصد

6- در مرحله بعد باید رمز دوم و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

ورود رمز دوم و cvv2

7- در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش کارت به کارت

لازم به ذکر است که کارمزد کارت به کارت توسط شبکه شتاب کسر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

کارمزد کارت به کارت

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نامعلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

نظرات

  • مرتضی گفت:

    سلام. هرکارمیکنم رمز پویا ابلاغ نمیشه وتا الان بجز خرید شارژ کار دیگه ای نشده که انجام بدم. کارت به کارت هم نمیشه. درضمن سیم کارت وکارت عابر هردو بنام خودم هست.

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • .. گفت:

    سلام من کارتم شکسته بود ، رفتم بانک یدونه جدید گرفتم ، بعد که میخوان برام پول واریز کنن ،نمیتونن، میزنه که کارت مقصد بااین شماره وجود ندارم و یا کارت مقصد مشکلی دارد. چیکار باید کنم ؟؟?؟؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  • امیر گفت:

    برای توضیحات تراکنش چی باید بنویسیم

    • همراه کارت گفت:

      این بخش اختیاری هست مناسب با تراکنش انجام شده میتونید توضیح لازم رو بدید.

  • هادی گفت:

    سلام
    برای کارت به کارت کردن شماره کارت اون شخصی که براش پول رو انتقال میدی لازمه
    اما اگر من شماره کارتمو ندم آیا روش دیگری برای انتقال پول هست ؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام بله اگر طرف مقابل همراه کارت داشته باشن میتونید از طریق منوی مخاطبین با انتخاب شخص مورد نظر کارت به کارت انجام دهید.

  • سارا گفت:

    سلام ببخشید میخوام از بانک صادرات به بانک صادرات مبلغ یک میلیون انتقال بدم،نیازی به رمز پویا هم هست؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

  • Mohammad گفت:

    سلام، من مدتها بود که کارت مادرم رو هم به برنامه اضافه کرده بودم و اگه کارت به کارت یا خرید شارژی داشت براش انجام میدادم ولی اخیرا برای کارت به کارت نمیتونم و اخطار میده که کد ملی صاحب کارت با کد ملی شماره همراه یکی نیست، ایا راه حلی وجود داره؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  • شیرخدایی گفت:

    سلام
    من كارتم رو تعوبض كردم ناريخ وcvv عوض شده
    الان هر اصلاحش میکنم باز هم نمیشه
    باید چه کار بگنم با قبلی هم میزنه استباه اطلاعات

    • همراه کارت گفت:

      سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  • دهستانی گفت:

    سلام چرا همراه کارت انتقال پول انجام نمیده مینویسه بانک مورد نظر فعلا پاسخگو نیست خب کار واجب داریم چیکار کنیم از صبح هرچی میزنم همینو میگه

  • فريبا گفت:

    با عرض سلام ميشه لطفا قدم به قدم انلاين نشان بدهيد چطور از منزل با گوشى انتقال به حساب دوستم پول واريز كنم

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • مهدی موسی گفت:

    سلام باعرض معذزت میخاستم برای کارت به کارت تا سقف ۳ یا ۱۰ میلیون تومن رو در روز انجام بدم چطوری باید انجام بدم که افزایش مبلغ در روز ممکن باشه آیا با این برنامه میتونیم ممنون و سپاس از برنامه خوبتون فقط این راهنمایی رو کنید

  • حاجی زاده گفت:

    من کارت به کارت نمیتونم بکنم خطا میده که کد ملی صاحب خط و کارت یکی نیست اما یکماه هست که سند خط به نام خودم انتقال داده شده با پشتیبانی هم قحبت کردم میگن پاک کن دوباره بریز برو بیرون از برنامه پاک کن مجدد نصب کن هیچ کدوم از روشهاشون کار نکرده من الان چجوری میتونم ازین کارت استفاده کنم؟هیچ کس چرا پایخ گو‌ نیست

    • همراه کارت گفت:

      لطفا با امور مشترکین بانکتون تماس بگیرید.

      • مریم حساوی گفت:

        سلام
        ببخشيد من نميتونم كارت به كارت بكنم ميگن کارت مقصد غیر فعال است.
        ولی کارت مقصد فعاله خطا ۱۰۹۹ چه کار کنم؟ ومن الان خارج از کشور هستم.

        • همراه کارت گفت:

          سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *