راهنمای کارت به کارت با همراه کارت

کارت به کارت با همراه کارت بسیار ساده و سریع است. علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد، کارت به کارت کنید. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی خود انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم طریقه کارت به کارت با همراه کارت را توضیح دهیم.

 

لازم به ذکر است که سقف کارت به کارت هر بانک، توسط خود بانک تعیین می‌شود. برای مشاهده بانک‌های فعال در همراه کارت و سقف روزانه کارت به کارت هر بانک در یک شبانه روز به لینک زیر مراجعه کنید:

 

سقف کارت به کارت

کارت به کارت با همراه کارت

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

1- در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه «کارت به کارت» را لمس کنید.

انتخاب گزینه "کارت به کارت"

2- در نیم‌صفحه باز شده، شماره کارت مقصد (کارتی که قصد دارید برای آن پول واریز کنید) و مبلغ موردنظر خود را وارد کنید.

ورود کارت بانکی مقصد و مبلغ

3- برای راحتی کار می‌توانید با استفاده از 3 روش زیر کارت مقصد را وارد کنید:

 

  • لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

در این روش، بایستی شماره کارت مقصد را در فیلد مربوطه به صورت دستی وارد کنید.

 

  • کارت به کارت به مخاطبین گوشی با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد و ورود دستی آن نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید. به علاوه، در این صفحه می‌توانید از میان کارت‌های مقصدی که قبلا ذخیره کرده‌اید یکی را انتخاب کنید.

کارت به کارت به مخاطبین در همراه کارت

  • اسکن کارت مقصد با دوربین گوشی

در صورتی که کارت بانکی مقصد را در اختیار داشته باشید، با لمس دکمه «اسکن کارت مقصد با دوربین» شماره کارت مقصد به طور خودکار وارد می‌شود.

 

4- پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.

 

5- در قسمت «تایید کارت به کارت»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت بانکی مقصد

6- در مرحله بعد باید رمز دوم و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

ورود رمز دوم و cvv2

7- در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش کارت به کارت

لازم به ذکر است که کارمزد کارت به کارت توسط شبکه شتاب کسر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

کارمزد کارت به کارت

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نامعلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

نظرات

  • Kiana گفت:

    سلام من میخوام از کارت هدیه بانک رسالت کارت به کارت کنم اما نمیشه، چیکار باید بکنم؟
    این قانون که کد ملی فردی که شماره موبایلش را وارد میکنیم باید مانند کدملی فرد مالک کارت مبدا باشه، در صورتی که کارت هدیه باشه چجوری هست؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام کارت به کارت از مبدا 32 بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است، در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده از جمله بانک رسالت هستیم.

  • متین گفت:

    سقف انتقال پول از کارت سپه ب کارت های دیگه در روز چقدره؟؟؟

  • حمید محمدی گفت:

    h52.mohamadi@gmail.com
    با خطای 502 مواجه می شوم چرا؟
    ضمنا از خدمات خوبتان سپاسگزارم

  • لروکس گفت:

    من این برنامه همراه بانک رو نصب کردم ولی هر وقت خواستم کارت به کارت کنم می نوشت تراکنش ناموفق با اینکه تمام اطلاعاتم درست بود همه چیز به نام خودم هست ولی بازم هم این پیام رو میاره، لطفا راهنمایی کنید

    • همراه کارت گفت:

      سلام ممکن است اختلال موقتی بانک باشد لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.

  • ابوالفضل گفت:

    سلام با عرض خسته نباشید من هرچی میخواهم با کارت صادرات به صادرات کارت به کارت کنم نمیشه کوی که میخواد بیانمیاد میشه توضیح دهید ممنون…..

  • کاملی گفت:

    سلام
    چرا شماره کارت مقصد را ذخیره نمی کند؟ تازه اینطوری شده

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس بگیرید.

  • ... گفت:

    سلام برای من خطای ۱۰۰۵۴ میاره چراااا

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده، با شماره ما (02191020009) تماس بگیرید.

  • Erfan گفت:

    سلام،میخوام کارت به کارت کنم کد خطا۱۰۵۶ میده،چرااا؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام خطای موقتی بوده مجددا امتحان کنید، لطفاً برطرف نشدن با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • نوید گفت:

    سلام مبلغی رو کارت به کارت کردم و گزینه ۳که زدین یعنی نتیجه تراکنش نامشخص پیش اومده برام مبلغ هم کسر کرده! اینیعنی چی پول به مقصد رسیده یا برگشت میخوره به خودم مثل تراکنش نا موفق!؟

  • عباس گفت:

    داستان اضافه کردن کارت به لیست بدون اینکه بخوام الان براش کارت به کارت کنم چیه؟

    • همراه کارت گفت:

      لطفاً برای توضیح بیشتر با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • Giti گفت:

    با سلام و خسته نباشید . من یه چندوقتی میشه که بالاتر از مبلغ 60 نهایتاً 70 هزار تومان نمیتونم کارت به کارت کنم و برای کسی انتقال بدم. قبلاً میتونستم و انجام میدادم ولی جدیداً یه مدتیه که اینطوری شده و مبلغ بالا نمیتونم کارت به کارت کنم… مشکل از کجاست؟ اگه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونتون میشم خیلی مچکرم….

    • همراه کارت گفت:

      سلام در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

      • anita گفت:

        سلام من هرکاری میکنم اصلا کارت به کارت انجام نمیشه همش ارور میده و ناموفق میزنه
        علتش چیه؟

        • همراه کارت گفت:

          سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *