راهنمای کارت به کارت در همراه کارت

کارت به کارت در همراه کارت بسیار ساده و سریع است.  علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد کارت به کارت کرد. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی انتخاب کنید.

 

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:
  • در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه ارسال پول را لمس کنید.

ارسال پول امن

کارت به کارت سریع

  • ابتدا لازم است که کارت مقصد را در فیلد اول وارد نمایید. این کار از سه طریق زیر قابل انجام است:

۱- لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

 

کارت مقصد و مبلغ تراکنش

۲- کارت به کارت به مخاطبین تلفن همراه با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید.

مخاطبین

۳- انتخاب از لیست کارت های پرکاربرد مقصد با لمس آیکون فهرست

 

  • پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.
  • در قسمت «تایید ارسال پول»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت مقصد

  • در مرحله بعد باید رمز و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

رمز و CVV2

  • در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نا معلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

مطالب مرتبط

نظرات (360)

با سلام کارتهای مقصد رو چطور حذف کنیم؟

با سلام
برای افزودن/حذف/ ویرایش کارت های بانکی ذخیره شده در اپلیکیشن لطفا مسیر زیر را طی بفرمایید:
پروفایل> تنظیم کارت ها و پرداخت ها> پرداخت های پرکاربرد> انجام عملیات مورد نظر

سلام من امروز ی پرداختی داشتم ک نتیجه رو برای من زد موفق و پول از حساب کم شد ولی در لیست تراکنش ها گزینه نامشخص ثبت شده میخواستم بدونم این پول ب حساب شخص واریز شده ؟

متاسفانه بدون اطلاع از جزئیات امکان بررسی فراهم نمی باشد. لطفا با پشتیبانی(۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

سلام چندفعست میخام کارت به کارت کنم خطامیده میگه اول توسوابق ببین تراکنش موفق بوده یانه درصورتی که تازه نصب کردم

سلام
شما با در زمان اختلال بانکی بانک مربوطه قصد انجام تراکنش داشته اید.
در برخی لحظات به دلیل افزایش تراکنش ها بانک مبدا دچار اختلال می شود.
در این مواقع با وضعیت تراکنش نامشخص یا ناموفق مواجه می شوید.
هنگامی که با وضعیت نامشخص مواجه می شوید بدین معناست که بانک مبدا اختلال داشته و ما در حال پیگیری نتیجه تراکنش هستیم که این فرآیند ممکن است چند ثانیه به طول انجامد. لذا از شما درخواست می شود پیش از تکرار تراکنش از عدم کسر مبلغ از حسابتان اطمینان حاصل نمایید.
این اختلالات موقتی هستند. از بردباری شما سپاسگزاریم!

با سلام اپلیکیشن تون بسیار عالی و کاربردی است من مرتب با اون کار می کنم فقط اینکه در آپدیت جدید برای وارد کردن رقم روی صفحه پوشیده می شود و امکان دیدن نیست چرا این جوری شده لطفا رسیدگی کنید ممنونم

سلام
بسیار ممنون و سپاسگزارم از تمامی دست اندرکاران تهیه این برنامه خوب ، برسر همه ما حق دارین چون همیار ما درانجام خدمات روزانه هستین خدا حفظتون کنه انشاالله

باسلام
چطورمیشودازگزینه ارسال پول .کارتهای مقصدرا حذف کرد..
مرسی وممنون

برای افزودن/حذف/ ویرایش کارت های بانکی ذخیره شده در اپلیکیشن لطفا مسیر زیر را طی بفرمایید:
پروفایل> تنظیم کارت ها و پرداخت ها> پرداخت های پرکاربرد> انجام عملیات مورد نظر

سلام
من خارج از کشور زندگی میکنم و مدتی هست این اپ کار نمیکنه ایا مشکل خاصی هست یا راه جدیدی رو باید طی کنم برای فعال شدن مجدد ؟
وارد اپ میشم ولی همش خطای سرور پیغام میده

سلام
براساس سیاست های شرکت، مدتی دسترسی کاربران خارج از کشور به اپلیکیشن همراه کارت محدود شده بود ولی در حال حاضر امکان استفاده برای کلیه کاربران دارای امنیت فراهم می باشد.

سلام و ممنون از پشتیبانیتون چند روزه از ملی به ملت نمیتونم واریز کنم ایراد از چیه

سلام احتمالا در زمان اختلالات بانکی اقدام می کردید، لطفا مجددا برای استفاده از این کارت های بانکی خود اقدام نمایید.

قبلا با کارت ملت کار میکردم ولی الان جواب نمیده کارت ملت رو. چرا ؟؟؟

سلام.
در روزهای ابتدایی و انتهایی هر ماه به دلیل افزایش تراکنش ها اختلالی در برخی بانک های همکار به وجود می آیند، در برخی مواقع خاص، برای جلوگیری از دریافت خطا تعدادی از بانک ها ساعاتی نیز غیرفعال می شوند.
در صورتی که با وضعیت تراکنش نامشخص یا ناموفق مواجه شدید، خواهشمندیم پس از اطمینان از عدم کسر مبلغ از حساب، مجددا برای استفاده ازهمراه کارت اقدام نمایید.
این اختلالات موقتی هستند. از بردباری شما سپاسگزاریم!

با سلام.. چرا از بانک ملت امکان کارت به کارت جدیدا موجود نمیباشد

سلام.
در روزهای ابتدایی و انتهایی هر ماه به دلیل افزایش تراکنش ها اختلالی در برخی بانک های همکار به وجود می آیند، در برخی مواقع خاص، برای جلوگیری از دریافت خطا تعدادی از بانک ها ساعاتی نیز غیرفعال می شوند.
در صورتی که با وضعیت تراکنش نامشخص یا ناموفق مواجه شدید، خواهشمندیم پس از اطمینان از عدم کسر مبلغ از حساب، مجددا برای استفاده ازهمراه کارت اقدام نمایید.
این اختلالات موقتی هستند. از بردباری شما سپاسگزاریم!

نظر بدهید