راهنمای کارت به کارت در همراه کارت

کارت به کارت در همراه کارت بسیار ساده و سریع است.  علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد کارت به کارت کرد. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی انتخاب کنید.

 

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:
  • در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه ارسال پول را لمس کنید.

ارسال پول امن

کارت به کارت سریع

  • ابتدا لازم است که کارت مقصد را در فیلد اول وارد نمایید. این کار از سه طریق زیر قابل انجام است:

۱- لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

 

کارت مقصد و مبلغ تراکنش

۲- کارت به کارت به مخاطبین تلفن همراه با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید.

مخاطبین

۳- انتخاب از لیست کارت های پرکاربرد مقصد با لمس آیکون فهرست

 

  • پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.
  • در قسمت «تایید ارسال پول»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت مقصد

  • در مرحله بعد باید رمز و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

رمز و CVV2

  • در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نا معلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

مطالب مرتبط

نظرات (325)

امکان اینکه تراکنش رو حذف کنیم که داخله پرینت حسابمون نیاد نیست؟ مبلغی به صورت خیر خواهانه اهدا میکنم که نمیخوام در پرینت حسابم باشه با کمک همراه بانک انجام میدم ولی امکان حذف تراکنش نیست؟ تا توی پرینت حسابم نباشه؟

حذف تراکنش ها از سوابق درون برنامه همراه کارت میسر می باشد. برای این منظور کافیست مسیر زیر را طی بفرمایید:
صفحه اصلی> تراکنش ها> انتخاب رکورد مورد نظر> تایید اطمینان از حذف

سلام.چطوری میشه شماره کارت مقصدی روکه ثبت کردیم اصلاح کنیم؟

با سلام
لطفا از مسیر زیر استفاده بفرمایید:
تنظیمات> پرداخت های پرکاربرد> انتخاب کارت مقصد مورد نظر>ویرایش

باعرض سلام و خسته نباشید بی نهایت از سازندگان محترم تشکر و قدردانی دارم همه چی عالی و بی نظیر فقط جسارتاً اگه امکان دریافت موجودی هم بود بی نظیر بود بازم در هرصورت بنده راضیم مرسی

با سلام. ممنون از پیام شما! مدتی بود که مشاهده موجودی و ده تراکنش آخر به دلیل منع قانونی متوقف شده بود، به زودی استفاده از این سرویس برای برخی از بانک ها میسر خواهد شد.

با سلام. کارت به کارت از طریق بسیاری از بانکها غیر فعال شده. لطفا برای برقراری مجدد پیگیری فرمایید وگرنه تبدیل به همراه بانک آینده خواهد شد. با تشکر

با سلام و سپاس از پیام شما!
برای انجام کارت به کارت با بانک های ناموجود در حال مذاکره هستیم و به زودی همکاری خود را با بانک های صادرات، رفاه، پست بانک و موسسه نور آغاز خواهیم نمود. در حال حاضر برای انتقال پول از این بانک ها از طریق سیستم انتقال وجه کارت به شبا همراهتان هستیم.
از مبدا اکثر بانک ها به مقصد تمامی بانک های عضو شتاب می توانید پول کارت به کارت نمایید. بانک هایی که از مبدا آن ها می توانید پول کارت به کارت کنید نیز در بخش “درباره > سازمان های همکار” قابل مشاهده می باشند.
https://hamrahcard.ir// بانک‌های-همکار-همراه-کارت/

سلام چرا کارت های بانک مسکن و رفاه انتقال پول انجام نمی دهند؟ ولی قبلا انتقال پول از این دو بانک انجام میگرفت. نسخه ای به روز رسانی کنید که مثل قبل باشد از لحاظ انتقال وجه.

با سلام و سپاس از پیام شما!
در حال حاضر برای انجام کارت به کارت با بانک های مسکن و رفاه در حال مذاکره هستیم.
بانک رفاه در آینده نزدیک به همکاران همراه کارت خواهند پیوست ولی در حال حاضر برای انتقال پول از این بانک از طریق سیستم انتقال وجه کارت به شبا همراهتان هستیم.
متاسفانه بانک مسکن امکان کارت به کارت از مبدا خود را به هیچ یک از اپلیکیشن های پرداخت ارائه نکرده است.
شما می توانید از خدمت کارت به شبا برای انتقال وجه از مبدا بانک مسکن استفاده کنید. لطفاً لینک زیر را مطالعه کنید:
https://hamrahcard.ir/کارت-به-کارت-بانک-مسکن/

سلام، کارت به شبا دیگه نمیشه انجام داد؟

با سلام و سپاس از پیام شما!
سرویس «کارت به شبا» موقتا از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین غیرفعال می باشد ولی سایر خدمات همراه کارت مانند گذشته قابل استفاده است.

سلام چرا قابلیت انتقال یا کارت به کارت برای کارت پست بانک پشتیبانی نمی شود.حساب اصلی ما پست بانک است و خیلی با کارت پست بانک عملیات انتقال نیاز داریم

با سلام
همراه کارت به زودی همکاری خود را پست بانک را آغاز خواهد نمود. در حال حاضر برای انتقال پول از این بانک ها از طریق سیستم انتقال وجه کارت به شبا همراهتان هستیم.

سلام
به حساب اینده ساز نمیشه واریز کرد ؟

با سلام! شما با استفاده از قابلیت کارت به شبا می توانید به حساب آینده ساز خود پول انتقال دهید. شماره شبا این حساب از طریق اینترنت بانک آینده (پیشخوان) یا مراجعه به شعب قابل دستیابی می باشد.

به نظر من برنامه جامع و خوبی است که در خیلی از موارد بانکی کمک زیادی میکمد یک سوال آیا میشود کارت مقصد را به حافظه سپرد و اینکه چرا بعضی از مواقع ساعت دوازده شب کارت بانک ملی عمل نمیکند

برای حذف و ویرایش کارت های بانکی ذخیره شده در اپلیکیشن لطفا مسیر زیر را طی بفرمایید:
تنظیمات> تنظیم کارت ها و پرداخت ها> پرداخت های پرکاربرد> اضافه نمودن کارت/شبا/قبض/شارژ مورد نظر

با سلام
کارمزد دو خدمت کارت به کارت و کارت به شبا چقدر است؟
و اینکه تفاوت کارت به شبا با گزینه دریافت پول چیه که اونو کارمزدشو ۱۰۰ تومن نوشتین؟

با سلام.
کارمزد عملیات کارت به کارت شتابی توسط بانک کسر میگردد و همراه کارت کارمزد اضافه ای از حساب شما کسر نمی کند. کارمزد عملیات کارت به شبا نیز در حال حاضر ۱۰۰۰ ریال به ازای هر ۱۰ میلیون ریال است که این مبلغ به دلیل استفاده از کارت بانکی (به جای ورود به حساب بانکی و انتقال از طریق حساب) در عملیات ارسال پول به شماره شبا کسر می گردد.
در خصوص دریافت وجه باید اعلام کنیم که کاربران با استفاده از این قابلیت همراه‌کارت می‌توانند از دوستان خود درخواست پول نمایند. برای این منظور کاربر با انتخاب دکمه دریافت پول در صفحه اصلی می‌تواند برای مخاطبان خود درخواست دریافت پول ارسال نمایید. برای این منظور کافیست نام مخاطب، مبلغ و توضیح درخواست(در صورت تمایل) وارد نمایید تا درخواست وی از طریق نوتیفیکیشن درون برنامه‌ای به اطلاع مخاطب برسد.در صورت قبول درخواست توسط مخاطب، انتقال وجه از طریق عملیات کارت به کارت انجام می پذیرد و مبلغ به کارت پیش فرض درخواست کننده واریز می شود.

سلام چرا نمیشه با بانک تجارت انتقال وج داد مینویسه سوابق چک شود

با سلام و تشکر از پیام شما! لطفا با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

نظر بدهید