راهنمای کارت به کارت در همراه کارت

کارت به کارت در همراه کارت بسیار ساده و سریع است.  علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد کارت به کارت کرد. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی انتخاب کنید.

 

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:
  • در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه ارسال پول را لمس کنید.

ارسال پول امن

کارت به کارت سریع

  • ابتدا لازم است که کارت مقصد را در فیلد اول وارد نمایید. این کار از سه طریق زیر قابل انجام است:

۱- لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

 

کارت مقصد و مبلغ تراکنش

۲- کارت به کارت به مخاطبین تلفن همراه با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید.

مخاطبین

۳- انتخاب از لیست کارت های پرکاربرد مقصد با لمس آیکون فهرست

 

  • پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.
  • در قسمت «تایید ارسال پول»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت مقصد

  • در مرحله بعد باید رمز و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

رمز و CVV2

  • در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نا معلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

مطالب مرتبط

نظرات (375)

عالی ودرجه یک

سلام من کارت بکارت انجام دادم ب مرحله شناسه واریز رسیدم نمیدونم چی بنویسم میشه راهنمایی کنید

سلام
اپلیکیشن همراه کارت چنین فیلدی ندارد.
به صورت کلی پرداخت با شناسه راهکاری است که برای شناسه دار کردن پرداختی های اشخاص استفاده می شود.
ضمن تسهیل در پرداخت با این راهکار پیگیری و ردیابی پرداختی های افراد توسط سامانه یکپارچه ی شناسه به آسانی انجام می شود . شناسه در حقیقت یک راهکار موازی و مکمل است و در کنار سایر روش های دریافت و جمع آوری مطالبات مالی که افراد و سازمان ها از آنها استفاده می کنند، فرآیند وصول مطالبات را تسهیل می کنند.

سلام بنده یک کارت به کارت موفق انجام دادم ولی کد قرعه کشی بهم نداد؟

سلام

برای کاهش لودینگ روی سرور، در سیستم محاسبه امتیازات جشنواره تابستانی همراه کارت تغییراتی پیش آمده است.
۱٫ کدهای قرعه کشی مربوط به تراکنش های ۱۷ و ۱۸ تیر ماه، بامداد امروز ۱۹ تیرماه در اپلیکیشن بروزرسانی شده اند.
۲٫ پیامک قرعه کشی مربوط به تراکنش های ۱۷ و ۱۸ تیر ماه، امروز ۱۹ تیرماه تا پیش از ساعت ۱۱:۰۰ به کاربران ارسال خواهد شد.
۳٫ محاسبه و بروزرسانی کدهای قرعه کشی مربوطه به تراکنش ها از بامداد ۱۹ تیر ماه تا اطلاع ثانوی در بازه های ۱ ساعته انجام خواهد شد و پیامک های مربوطه نیز در بازه زمانی ۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ هر روز در بازه های ۳۰ دقیقه ای ارسال می گردند.

سلام، ببخشید آیا چقدر می‌شود از طریق کارت به کارت پول ارسال کرد؟ (هر دو کارت متعلق به یک بانک باشند)

سلام
نوع کارت مبدا و مقصد در اپلیکیشن های بانکی و پیشخوان مشتریان بانک ها حائز اهمیت می باشد. اپلیکیشن های پرداخت از قبیل همراه کارت دارای سقف روزانه ای هستند که توسط بانک صادرکننده کارت مبدا تعیین شده است و صرف نظر به اینکه کارت مقصد متعلق به چه بانکی باشد ثابت خواهد بود.
برای اطلاع از این سقف ها، صفحه زیر را مطالعه بفرمایید:
https://hamrahcard.ir//سقف_کارت_به_کارت_روزانه_بانک‌ها

غلامحسین جواهرزاده

سلام.من برای دوستم کارت به کارت کردم ولی بعد از کارت به کارت ی پیغام اومد که ناموفق بود.دوباره تکرار کردم و موفق شد.بعد در جا دو تا ۱۸۰ تومن از حسابم کم شد و به حساب اون واریز شد.چی میشه حالا؟

سلام
احتمال تغییر نتیجه ناموفق به موفق وجود ندارد. صرف نظر از کانال پرداخت، برخی مواقع بانک مبدا یا مقصد دچار اختلالات لحظه شده و نتیجه تراکنش نامشخص می شود. این بدین معناست که بانک مبدا/ مقصد در اعلام نتیجه تراکنش با مشکل مواجه شده است. (معمولا در این لحظات کاربر پیامک بانکی نیز دریافت نمی نماید.)
در صورتی که در همراه کارت یا هر بستر پرداخت دیگری، با وضعیت تراکنش نامشخص مواجه شدید، لازمست تا پیش از کسب اطمینان از عدم کسر مبلغ از حساب از تکرار تراکنش خودداری بفرمایید.
در حال حاضر تنها راه ممکن، درخواست از مقصد مبنی بر برگشت زدن وجه می باشد.

سلام،خسته نباشید،در کارت های بدون رمز دوم هم آیا میشه تراکنش رو انجام داد؟

انجام تراکنش های اینترنتی تنها از طریق رمز دوم(تراکنش های کمتر از ۵ میلیون ریال) یا رمز پویا(تراکنش های بیش از ۵ میلیون ریال) امکان پذیر می باشد.
با مراجعه به عابربانک بانک مبدا می توانید رمز دوم دریافت نمایید.

سلام سپاس بسیارازا
اپلیکشن ارزشمندوواقعاتوانمندو مشکل گشایبسیارسریع شما مدیران مدبر وکاردان برنامه دلچسب و سپاس ازصداقت دقت سرعت عمل باورنکردنی عملیات خدمات دهی به کاربران برنامه!سپاس سپاس سپاس واماباکا رت اعتباری کوثرقابل استفاده در این برنامه نیست باامیدبه رفع مشکل ,,بررسی شود

تشکر بابت نرم افزار خوبتون.
یه موضوع
اکثر کارتهارو از طریق این نرم افزار میشه کارت به کارت کرد.حتی اگه کارت مبدا آینده نباشه.اما از طریق کارت بانک تجارت این موضوع امکان پذیر نیست.لطفا رفع عیب فرمایید

سلام
برای انجام کارت به کارت از مبدا بانک تجارت مشکلی نداریم. لطفا جهت بررسی جزئیات مشکل خود را پشتیبانی(۰۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

سلام، در ویرایش جدید همراه کارت، محل نوشتن مبلغ پایی تر از محل قبلی و زیر صفحه اعداد است و چون قابل رویت نیست نوشتن مبلغ را مشکل میکند. در صورت امکان آنرا به شکل قبل اصلاح فرمایید و یا اگر می شود آنرا تنظیم کرد راهنمایی بفرمایید. با تشکر

سلام چرا من میخواهم با گوشی تراکنش انجام دهم میگوید حساب نامعتبر است

سلام
لطفا با همکاران پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

عرض سلام و ارادت
از ایجاد سیستم همراه کارت بسیار خرسند و سپاسگزارم سیستمی بسیار راحت و سریع است و به همگی شما خسته نباشید عرض میکنم فقط مشکلی دارم که میخواهم راهنماییم کنید. شماره هایی را که در قسمت شماره های پرکاربرد ثبت کرده ام و در حال حاضر منقضی شده و باید بجای آنها شماره جدید را ثبت کنم نمیتوانم از این قسمت پاک کنم و بخاطر همین اکثرا شماره مقصد را اشتباه میزنم لطفا بفرمایید شماره های اضافی را چطور پاک کنم؟ ممنونم

سلام
برای افزودن/حذف/ ویرایش کارت های بانکی ذخیره شده در اپلیکیشن لطفا مسیر زیر را طی بفرمایید:
پروفایل> تنظیم کارت ها و پرداخت ها> پرداخت های پرکاربرد> انجام عملیات مورد نظر

نظر بدهید