راهنمای کارت به کارت با همراه کارت

کارت به کارت با همراه کارت بسیار ساده و سریع است. علاوه بر کارت به کارت عادی، این قابلیت نیز وجود دارد که بدون داشتن شماره کارت مقصد، کارت به کارت کنید. برای این کار کافیست فرد مورد نظر را از مخاطبین گوشی خود انتخاب کنید.

از طرفی برای اینکه بتوانید تجربه پرداخت راحت‌تر و دلچسب‌تری داشته باشید، همراه کارت 2 قابلیت جذاب تشخیص و جایگذاری خودکار شماره کارت مقصد و رمز پویا را به اپلیکیشن اضافه کرده است. با استفاده از آنها دیگر نیازی به ورود دستی این اطلاعات ندارید. در ادامه قصد داریم طریقه کارت به کارت با همراه کارت را توضیح دهیم.

 

لازم به ذکر است که سقف کارت به کارت هر بانک، توسط خود بانک تعیین می‌شود. برای مشاهده بانک‌های فعال در همراه کارت و سقف روزانه کارت به کارت هر بانک در یک شبانه روز به لینک زیر مراجعه کنید:

 

سقف کارت به کارت

 

کارت به کارت با همراه کارت

راهنمای انتقال وجه کارت به کارت به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

1- در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مبدا (کارتی که قصد جابجایی پول از آن را دارید) را با گردش در میان کارت‌های خود انتخاب کنید. سپس گزینه «کارت به کارت» را لمس کنید.

2- در نیم‌صفحه باز شده، شماره کارت مقصد (کارتی که قصد دارید برای آن پول واریز کنید) و مبلغ موردنظر خود را وارد کنید.

ورود کارت بانکی مقصد و مبلغ

3- برای راحتی کار می‌توانید با استفاده از 4 روش زیر کارت مقصد را وارد کنید:

 

  • لمس قسمت «کارت مقصد» و وارد کردن شماره کارت مقصد از طریق کیبورد

در این روش، بایستی شماره کارت مقصد را در فیلد مربوطه به صورت دستی وارد کنید.

 

اما وارد کردن 16 رقم شماره کارت مقصد به صورت دستی کمی سخت بوده و یکی از چالش‌های همیشگی افراد در زمان کارت به کارت کردن است. به همین خاطر همراه کارت راه‌حل‌هایی ارائه داده است تا بتوانید تجربه راحت و بهتری در استفاده از خدمات پرداخت و کارت به کارت داشته باشید.

در همین راستا همراه کارت در نسخه جدید خود، قابلیت تشخیص و جایگذاری خودکار شماره کارت کپی شده را اضافه کرده، تا کارت به کارت راحت‌تر و دلچسب‌تر از همیشه باشه.

در ادامه نحوه استفاده از این قابلیت را توضیح خواهیم داد.

 

  • تشخیص و جایگذاری خودکار کارت مقصد

برای مثال فرض کنید شما می‌خواهید برای دوست خود پول بفرستید و به او پیام داده و از او می‌‌خواهید که شماره کارتش را برای شما بفرستد.

شما می‌توانید شماره کارت پیامک شده را کپی کنید.

وقتی در زمان کارت به کارت بر روی فیلد کارت مقصد کلیک کنید، باکسی مانند زیر مشاهده خواهید کرد که شماره کارت شما را تشخیص داده که با لمس گزینه «جایگذاری شماره کارت» شماره کارت کپی شده به صورت خودکار در قسمت کارت مقصد جایگذاری می‌شود.

  • کارت به کارت به مخاطبین گوشی با لمس آیکون آدمک

در این روش نیازی به دانستن شماره کارت مقصد و ورود دستی آن نیست و به سادگی می توانید فرد مورد نظر جهت ارسال پول را از میان مخاطبین انتخاب کنید. به علاوه، در این صفحه می‌توانید از میان کارت‌های مقصدی که قبلا ذخیره کرده‌اید یکی را انتخاب کنید.

کارت به کارت به مخاطبین در همراه کارت

  • اسکن کارت مقصد با دوربین گوشی

در صورتی که کارت بانکی مقصد را در اختیار داشته باشید، با لمس دکمه «اسکن کارت مقصد با دوربین» (تصویر بالا) شماره کارت مقصد به طور خودکار وارد می‌شود.

 

4- پس از انتخاب کارت مقصد، مبلغ  را وارد کرده و سپس دکمه «ادامه» را لمس کنید.

 

5- در قسمت «تایید کارت به کارت»، اطلاعات تراکنش کارت به کارت نمایش داده می‌شود. در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ادامه» را لمس کنید. همچنین با انتخاب تیک «افزودن به لیست کارت‌های مقصد»، می‌توانید اطلاعات کارت مقصد را ذخیره کنید.

ذخیره کارت بانکی مقصد

6- در مرحله بعد باید رمز دوم و CVV2 (شناسه ۴ یا ۳ رقمی حک شده بر روی کارت) را وارد کنید.

با لمس دکمه «درخواست رمز»، رمز پویا برای شما ارسال خواهد شد.

 

تشخیص و جایگذاری خودکار رمز پویا

به خاطر سپردن رمز پویایی که از طریق پیامک ارسال می‌شود، یکی دیگر از چالش‌هایی است که شاید تا حالا با آن روبه‌رو شده باشید. در نسخه جدید اپلیکیشن برای گوشی‌های اندوریدی، قابلیت تشخیص و جایگذاری خودکار رمز پویا را اضافه کرده‌ایم تا بتوانید تراکنش‌های راحت‌تری داشته باشید.

توجه کنید که برای استفاده از این قابلیت علاوه بر اینکه گوشی شما باید اندوریدی باشد؛ بایستی آخرین نسخه اپلیکیشن همراه کارت را از استورهای کافه بازار، مایکت یا گوگل پلی دانلود کرده و اجازه دسترسی اپلیکیشن به پیامک‌هایتان را بدهید.

نحوه استفاده از این قابلیت به صورت زیر است:

بعد از زدن دکمه «درخواست رمز»، نیم پنجره زیر برای شما باز می‌شود. در صورتی که تمایل دارید، همراه کارت رمز پویا پیامک شده را به صورت خودکار شناسایی کند بر روی گزینه «بله» کلیک کنید.

برای اینکه همراه کارت بتواند رمز پویای پیامک شده را به صورت خودکار تشخیص داده و آن را در زمان انجام تراکنش جایگذاری کند، بایستی اجازه دسترسی به پیامک‌های گوشی خود را به آن بدهید. برای انجام این کارت بر روی گزینه «allow» کلیک کنید.

در اینجا با زدن دکمه «جایگذاری رمز دوم»، رمز پویا به طور خودکار در اپلکیشن جایگذاری می‌شود و در آخر با زدن cvv2 کارت به کارت شما انجام می‌شود.

توجه:

دقت کنید که قابلیت تشخیص و جایگذاری خودکار رمز پویا، علاوه بر کارت به کارت در تراکنش‌های دیگر مانند خرید شارژ و بسته، پرداخت قبض، پرداخت خلافی خودرو و … نیز قابل استفاده است.

7- در نهایت، رسید تراکنش که حاوی اطلاعات وضعیت نهایی تراکنش است نمایش داده می‌شود.

رسید تراکنش کارت به کارت

لازم به ذکر است که کارمزد کارت به کارت توسط شبکه شتاب کسر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

کارمزد کارت به کارت

 

وضعیت نهایی یکی از سه حالت زیر است:

۱- موفق: رسیدی با زمینه سبز رنگ که نشان دهنده انجام موفقیت آمیز تراکنش است.

۲- ناموفق: رسیدی با زمینه قرمز رنگ که نشان ‌دهنده عدم موفقیت در انجام تراکنش است. تراکنش ممکن است به دلایل مختلفی مانند کافی نبودن موجودی کارت، ورود رمز اشتباه و … انجام نشود.

۳- نامشخص: رسیدی با زمینه خاکستری که نشان دهنده نامعلوم بودن وضعیت تراکنش است. دراین حالت، پیش از انجام مجدد تراکنش حتما بررسی کنید که مبلغی از حساب شما کسر نشده باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 360 دیدگاه
  1. سلام، قبلا روی رسید تراکنش امکان نوشتن توضیحات شخصی بود ولی الان این فیلد فعال نیست. چرا ؟

  2. سلام
    من تا چند وقت پیش کارت به کارت انجام میدادم
    ولی الان نمیشه کد خطایی هم دریافت نمیکنم
    رمز برام ارسال نمیشه ولی اگه اینترنت یا شارژ بخوام بگیرم راحت رمز ارسال میشه چیکار کنم

    1. سلام برای کارت به کارت کردن تا مرحله اذامه برای گرفتن رمز دوم. دیگه صفحه بالا نمیاد الان چتد روزه من. درگیر این موضوغ شدم

    1. سلام تا سقف برداشتتون پر نشده باشه میتونید تراکنش انجام بدید.

    2. سلام
      تاریخ انقضا کارت بانکی من رسیده بود تعویضش کردم و cvv2 که تغییر کرده حالا تو همراه کارت خطای cvv2 میده. باید چکار کنم؟

    3. سلام میخام کارت به کارت کنم تا ادامه می‌ره هرچند ادامه رو میزنم بالا نمیاره

  3. سلام من هروقت میخوام کارت ب کارت انجام بدم میگه عبور از سقف مجاز روزانه انتقال وجه حتی اگه ده هزار تومن باشه
    درصورتی ک هیچ انتقال وجهی صورت نگرفته

  4. سلام چرا برای کارت به کارت کردن خطا میزنه و میگه با پشتیبانی تماس بگیرید بانک پارسیان کارت مبدا میباشد

  5. الان چند وقته ميخوام كارت ب كارت كنم كد خطا ١ ميده …

    1. دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید

  6. چرا میگه مالک شماره تلفن همرا با دارنده کارت مطابقت نداره؟

    1. دوست عزیز، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  7. سلام قبلا میتونستم کارت به کارت کنیم اما الان نمیشه مینویسه ،خطا در برقراری سرور کد -۱

    1. دوست عزیز درحال بررسی مشکل پیش آمده هستیم به زودی رفع می شود، از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

  8. سلام قبلا کارت به کارت میکردم الان تا ادامه فقط میره جلو هرچی میزنم رو ادامه حرکت نمیکنه

      1. سلام قبلامشکلی نداشت ولی الان احراز هویت میخوادباکدخطای۱۰۱۲۱ چرا تشکر

  9. سلام چرا نمیشه از ۱۰۰۰۰۰تومان بیشتر کارت به کارت کنم

    1. دوست عزیز، در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

  10. سلام میخام ۲۰۰ هزار انتقال بدم اما میگه بیش از سقف روزانه،الان باید چیکارکنم؟نمیشه هرکاری میکنم

    1. سلام دوست عزیز، در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

      1. سلام برای من میزنه باید در سامانه شاپرک ثبت شی.اما هیچ گزینه ای برلی سامانه شاپرک وجود نداره .قبلا زیر لبلرت کارت به کارت نوشته بود اما الان جایی نمیتونم پیدا کنم شاپرکو

        1. سلام .چرا برای کارت به کارت خطا می دهد.قبلا انجام می دادم.لطفا راهنمایی فرمایید

  11. قبلا میتونستم کارت ب کارت کنم ولی جدیدن هرکاری میکنم نمیشه

      1. منم هر چقدر رمز پویا رو میزنم نمیشه ولی برای چیزای دیگه راحت میاد به جز کارت به کارت

        1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  12. سلام در موقع کارت به کارت میزنه کارت مبدا مسدود میباشد کد ۱۰۱۲۸
    کارت هیچ مشکلی نداره

    1. سلام چند ماه پیش کارت به کارت میکردم اما الان میزنه در شبکه شاپرک ثبت نام نکردید کد۱۰۱۲۱ چطوری باید در شاپرک ثبت نام کنم ؟؟؟

      1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

    1. سلام لطفا جهت راهنمایی با ما تماس بگیرید(02191020009)

      1. سلام من پول کات به کارت زدم پول از من کم شده ولی به مقصد هم نرسیده به حساب من هم نیومده باید چیکار کنم پول الان نیس

        1. سلام لطفا جهت بررسی با ما تماس بگیرید۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

          1. سلام چرا از رسید کارت به کارت تمیشه عکس گرفت!

          2. دوست عزیز این محدودیت برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت اجباری شده، شما می توانید از گزینه اشتراک گذاری برای ارسال رسیداتون استفاده کنید.

      2. سلام،چرا برای کارت به کارت کردن شماره مقصد رو قبول نمیکنه؟

          1. سلام همراه کارت یه مدیه کار نمیکنه وقتی میخوام کارت به کارت کنم خطا کد ۵۰۹ میده وقتی هم خواستم که کارتو کال حذف کنم دوباره ثبت کنم خطا کد ۰۱ رو میده

          2. دوست عزیز لطفا نسخه جدید رو نصب کنید(6.0.8) مشکل برطرف میشه

        1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

      1. برای منم همین مشکل پیشه اومده
        متن خطاام برای تمومه کاراتا میگ شماره کارمقصد صحیح نیست یاغیرفعال شده

        1. دوست عزیز لطفا جهت بررسی مشکل پیش اومده با ما تماس بگیرید.02191020009

  13. سلام من یکی 2 میلیون برام ریخت تو کارت زد تراکنش موفق پول هم کسر شد ولی کارت من تاریخ انقضاء گذشته بود کارت درست کردم بازم پول نیومد بود باید چیکار کنم

      1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  14. سلام
    من میخوام کارت به کارت کنم همش میزنه عدم وجود داده مورد اشاره کد خطا ۱۰۱۲۵
    دلیلش چیه؟؟؟؟

    1. لطفا جهت راهنمایی باما تماس بگیرید(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)

  15. الان این برنامه رو نصب کردم یه کارت به کارت 35000 تومانی از بانک ملت به بانک سنا زدم 600 تومان از حساب بانک ملت کم کرد 600 تومان هم از حساب بانک سینا 1200 تومان واسه یه انتقال 35000 تومانی !!!! مگه نباید فقط از کارت مبدا 600 تومان کم بشه ؟ چقدر قشنگ دست تو جیب مردم میکنید دزدی تو روز روشن به این میگن پس!!!! همین یه بار کافی بود برنامتونو پاک کردم

    1. دریافت کارمزد براساس مقررات بانک مرکزی بوده و همراه کارت نقشی در آن ندارد.

  16. سلام چرا موقع کارت ب کارت مینویسه کارت مقصد صحیح نمیباشد یا غیر فعال میباشد به هرکارتی ک میزنم همینو میگ

    1. لطفا جهت بررسی باهامون تماس بگیرید.(۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹)

    2. سلام من نمیتونم کارت ب کارت کنم مینویسه عدم احرازهویت درشاپرک چجوری اینکارانجام بدم

      1. سلام منم همین مشکل را دارم فقط هنگام کارت به کارت میزنه در شبکه شاپرک ثبت نام نکرده اید کد 1012q احراز هویت کنید

        1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  17. سلام برنامه همراه کارت هنگام کارت به کارت خطا می دهد متن خطا:
    عدم وجود داده مورد اشاره
    کد خطا: 10125
    لطفا رسیدگی نمایید.

    1. لطفا جهت راهنمایی دقیق تر باهامون تماس بگیرید.

  18. چرا میخوام کارت به کارت کنم میگه که قالب داده ارسالی نادرست است؟

    1. لطفا جهت راهنمایی باهامون تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

    2. این خطا مربوط به رمز دوم هست. رمز دوم پویا استفاده کنید

        1. سلام دوست عزیز لطفا متن خطارو برامون بنویسید تا بهتر راهنماییتون کنیم.

  19. من کارتم رو احراز هویت کردم دوباره خطا میده و پول نمیتونم کارت به کارت کنم.

  20. چرا بیشتر از یک میلیون نمی تونم در یک مرحله کارت به کارت کنم؟

  21. من یه شخصی برای حسابم ۶۰۰ زده و اسکرین هم فرستاده شده ولی الان یه روز گذشته چک میکنم تو حساب نیس…طول میکشه؟

    1. لطفا صورتحساب بگیرید و چک کنید، اگر مشکلتون رفع نشد باهامون تماس بگیرید.02191020009

  22. سلام من نمیتونم در روز بیشتر از صدهزارتومان انتقال بدم چجوری میتونم سقف کارت ب کارتمو افزایش بدم؟

    1. دوست عزیز، در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

  23. سلام من در شاپرک احراز حویت کردم الان به می خوام کارت به کارت کنم با همرا بانک شما نمی شه رمز پویانمیده چرا

  24. سلام وقتی میخوام کارت به کارت کنم مینویسه کارت شما در شاپرک احراز هویت نشده چجوری باید احراز هویت کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز لطفا همراه کارتتون رو بروزرسانی کنید.

  25. سلام برای من هم موقع کارت به کارت پیام خطای کارت شما در شاپرک ثبت نشده رو میده و هما ی کارهایی که به دوستان گفتید رو انجام دادم
    کلا برنامه رو دوباره دانلود کردم و احراز هویت با کارت ملی رو هم انجام دادم اما همچنان پیام خطا میده

    1. سلام لطفا برید تو تنظیمات گوشی، همراه کارت رو انتخاب کنید، clear cache کنید و بعد clear data . بعدش مجدد وارد همراه کارت بشید، مشکلتون رفع میشه

  26. سلام خسته نباشید جسارتا این اپلیکیشن تا قبل ازاینکه مهلت انقضاش تموم بشه خوب به محض اینکه رفتم بانک تمدید کردم و دوباره در محل شناسایی کارت جدید وارد کردم ورمز دوم جدید هم گرفتم جالبه شارژبا همین نرم افزار میده ولی کارت به کارت اخطار میده میگه که احراز هویت شما توسط شاپرک انجام نگرفته است لطفا راهنمایی کنین که بتونم مثل قبل بااین نرم افزار کار کنم کارتم هم صادراته باتشکر

    1. سلام لطفا همراه کارتتون رو بروزرسانی کنید و مراحل احراز هویت رو انجام بدید.

      1. سلام لطفا کارت رو حذف کنید مجددا ثبت کنید و مراحل رو انجام بدید.

  27. شرح تراکنش یعنی چی بایدچی بزنی جای خالیشو من هرکارمیکنم نمیشه

      1. سلام من از هر برنامه ای استفاده میشکنم میخوام کارتو تو سایت شاپرک ثبت کنم نمیشه همه کاراشم میکنم میزنه با خطا مواجه شدید اطلاعات کارت ثبت نشده است یا میگه امکان ثبت این کارت در حال حاضر وجود ندارد چیکار کنم

        1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  28. سلام ممنون از همراهیتون بسبار راضی هستم
    فقط تقاضایی دارم اینکه بشه با شماذه حیاب و هم شناسه واریز هم پول انتقال داد ممنون

  29. سلام چرا اخطار میده در شاپرک ثبت نشد ؟؟ من چن ساله از همراه کارت استفاده میکنمو راضی بودم اما الان همش اخطار شاپرکی میده

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  30. سلام من به هر کارتی که قصد جابجایی داشته باشم پیغام 1099میدهد که کارت مقصد صحیح نمیباشد . لطفا راهنمایی کنید . ممنون

  31. سلام از کارت مبدا ملت زمان کارت به کارت پیغام اخطار ۱۰۱۲۵ میده علت چیه ؟

    1. کارت به کارت انجام نمیشه میزنه خطا توی شاپرک ثبت کنید اما شارژ تلفن میشه خرید در صورتیکه 4ماه پیش با همین برنامه همراه مشکل نداشتم

      1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  32. سلام وقتی میخام کارت به کارت کنم خطا ۱۰۱۴۱ میده چه کنم

    1. سلام لطفا بروز رسانی کنید
      Hamrahcard.ir
      بعد از بروزرسانی گزینه احراز هویت براتون میاد
      روش بزنید و احراز هویت کنید

  33. با سلام
    خواهشمندم کارت به کارت با شناسه واریز را هم فعال کنید

      1. سلام وقتتون بخیر. من مبلغی رو کارت به کارت کردم رسید ناموفق قرمز رنگ بهم داد ولی از حسابم کسر شده و اصلاح نشده ممکنه لطفا راهنمایی بفرمایید

        1. سلام دوست عزیز نگران نباشید تا 72 ساعت پولتون برگشت داده میشه.

  34. من کارت ملت و تجارتم موقع انتقال وجه پیقام در شاپرک ثبت نشده میده چکار کنم

    1. دوست عزیز، لطفا پیغام خطا رو بهمون بگید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم.

  35. سلام
    من هنگام کارت به کارت با پیامی روبرو میشم که میگه کارت شما در شاپرک احراز هویت نشده
    باید چیکار کنم؟

    1. سلام اگر نسختون زیر 5.10.1 هست بروزرسانی کنید،(Hamrahcard.ir)
      بعد از بروزرسانی گزینه احراز هویت براتون میاد
      روش بزنید و احراز هویت کنید

  36. من همیشه با این اپ با کارت پاسارگاد کارت به کارت میکردم اما چند روز پیغام خطا میده کارت شما احراز هویت نشده در شاپرک. الان من باید چیکار کنم؟

    1. سلام لطفا با جزییات توضیح بدید تا بتونیم راهنماییتون کنیم، چه خطایی میگیرید.

  37. کارت به کارت نمیشه کرد ،همش میزنه اختلال کد ،قبض هن پرداخت نمیشه ،اگه الکی حذف کنم برنامه رو

    1. دوست عزیز، لطفا متن خطا رو برامون بفرستید تا بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم.

      1. سلام قبلا کارت به کارت میکردم الان پیام خطا 10121 در شاپرک احراز هویت کنید میاد

        1. سلام دوست عزیز لطفا جهت بررسی و راهنمایی باهامون تماس بگیرید.۰۲۱۹۱۰۲۰۰۰۹

  38. سلام من شارژ خریدم ولی ناموفق بود و تا الان پولم بر نگشته این چی حاله

    1. سلام دوست عزیز، لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  39. سلام خسته نباشین من هرچی می خوام کارت ب کارت کنم میگه عضو شاپرک نشدین خب از کجا باید اقدام کنم

    1. لطفا بروز رسانی کنید
      Hamrahcard.ir
      بعد از بروزرسانی گزینه احراز هویت براتون میاد
      روش بزنید و احراز هویت کنید

  40. سلام چطور میتونم کارتی که وارد کردم رو احراز هویت کنم همش خطا میده و نمیتونم کارت به کارت رو‌انجام بدم

    1. سلام لطفا بروز رسانی کنید
      Hamrahcard.ir
      بعد از بروزرسانی گزینه احراز هویت براتون میاد
      روش بزنید و احراز هویت کنید

  41. از دیروز میگه خطا ۱۰۱۲۸ و این دوماه یا خطا یا صادرات متوقف شده نمیتونم کارت به کارت کنم چه خبره

  42. واقعا بدتر از بانک صادرات مگه داریم
    همیشه خطا میده . موقتا غیر فعال شده یعنی چه

  43. سلام چرا از بانک صادرات نمی تونم کارت به کارت کنم‌ ولی داخل توضیحات برنامه نوشته شده که تنها برنامه ای که از مبدا بانک صادرات میشه کارت به کارت کرد !!!!؟؟ ایا کلا نمیشه یا فقط وقت ما رو گرفتید

    1. سلام دوست عزیز اختلال موقتی هست به زودی رفع میشه

  44. کد خطای 10141 دلیلش چیه
    الان ده روزه بانک تجارتم همین اخطار میده برای کارت بکارت؟؟

    1. دوست عزیز، برای بررسی بهتر و دقیقتر مشکل، لطفا با مرکز پشتیبانی ما به شماره 02191020009 تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی با بررسی دقیق جزییات مشکل رو برطرف کنن.

  45. سلام وقت بخیر
    وقتی میخوام کارت به کارت کنم کد خطا ۱۰۱۲۸ میاد یعنی چی ؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  46. سلام،چندین بارکارت بکارت کردم ولی کدجشنواره برایم ارسال نشده،لطفاًرسیدگی نمایید

    1. سلام دوست عزیز، در حال حاضر طبق بخشنامه‌ بانک مرکزی و شاپرک برای بعضی بانک‌ها، کاربران میتونن با احراز هویت در هاب شاپرک، سقف کارت به کارت خودشون رو به 5 میلیون تومان افزایش بدن. هنگام کارت به کارت در همراه کارت، پیغام احراز هویت به شما نمایش داده میشه.

    1. دوست عزیز، لطفا کارت خود را حذف کنید و مجددا فعال کنید.

  47. سلام من کارتن و عضو شاپرک کردم ولی برا کسی می‌خوام کارت ب کارت کنم یا شارژ بریزم امکانش نیست و میزنم تراکنش ناموفق

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  48. سلام. سوال داشتم، کارمزد برای واریز کردن کارت به کارت چقدر هست چطوری هست و چه قانونی داره؟

    1. سلام کارمزد ارسال وجه بستگی به مبلغ جابه جایی شما دارد.

  49. سلام، برای کارت به کارت میگه قالب داده ارسالی نادرست.
    الان چندوقته که اینطوری شده
    چکار باید بکنم؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  50. سلام چرا کد ۱۰۰ برای من میاد میگه از بانک قطع شده

    1. سلام دوست عزیز، اختلال موقتی بوده لطفا مجددا امتحان کنید

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. سلام دوست عزیز، در حال حاضر طبق بخشنامه‌ بانک مرکزی و شاپرک برای بعضی بانک‌ها، کاربران میتونن با احراز هویت در هاب شاپرک، سقف کارت به کارت خودشون رو به 5 میلیون تومان افزایش بدن. هنگام کارت به کارت در همراه کارت، پیغام احراز هویت به شما نمایش داده میشه.

  51. سلام من کارتم عضو شاپرک هست ولی تو این نرم افزار میگه نیست

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  52. میخوام اینترنتی خرید کنم کد تایید بانک صادرات که میاد میزنم میگه کارت مقصد نامعتبر است هرکاری میکنم نمیتونم کارت به کارت کنم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  53. سلام من از همراه کارت پول میزنم به کارت یکی دیگه میگه موفقیت آمیز نبوده ولی از کارت پول میره اس ام اسش برام میاد چرا باید چیکار کنم؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  54. از وقتی بروز رسانی کردم
    خطا میده و روی اعصاب
    کم کم باید این برنامه رو حذف کنم
    چون هیچ تصمیمی واسه اصلاح برنامه ندارید

    1. دوست عزیز، لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  55. سلام هم کارتم و هم سیم کارتم به اسم خودمه ولی کارت به کارت نمیکنه چیکار کنم؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  56. سلام وقت بخیر مم برای کارت به کارت از همراه کارت استفاده مبیکردم امروز مشکلی به وجود اومده که هی میگه ارسال پول موفقیت آمیز نبود چرا اینطور شده؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  57. سلام. از کارت سپه ب هیچ کارتی امکان کارت ب کارت نیست،
    دلیل انجام نشدن شماره کارت مقصد نا معتبر یا اشتباه میباشد کد 1099

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  58. سلام پس از سالها استفاده از کارت در همراه کارت تازگی پیان میدهد کارت در شاپرک ثبت نشده کد خطا ۱۴۱۴۱ میدهد

    1. سلام لطفا نسخه تون رو بروزرسانی کنید و بعد احراز هویت کنید.

  59. کارت به کارت از مبدا بانک سپه به هیچ کارتی انجام نمیشه خطا کد 1099

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  60. با سلام
    من تا کنون نتونستم از کارت بانک مهر ایران پول برای کسی با این نرم افزار بفرستم و مجبور شدم از نرم افزارهای دیگه استفاده کنم
    مشکل از چیه؟
    ایا بانک مهر ایران جز بانک های مبدا برای کارت به کارت در نرم افزار نیست؟

    1. سلام کارت به کارت از مبدا 32بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است، در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده از جمله بانک مهرایران هستیم.

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  61. آقا کد ۱۰۰میاد کارت به کارت نمیشه میگه کارت به کارت قطعه ازجانب بانک تجارت

    1. دوست عزیز، اختلال موقتی از سمت بانک پیش آمده به زودی رفع می شود.

    1. سلام دوست عزیز، اختلال موقتی است به زودی رفع میشه.

  62. سلام ۳ روزه میخوام کارت به کارت کنم خطا میده کارتم بانک تجارت هستش خطای ۱۰۰ میده چه زمانی وصله؟

  63. کارت سپه کارت به کارت نمیکنه میگه کد خطلا ۱۰۹۹ لطفا پیگیری کنید

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    2. بابا رمز دوم چرا نمياد پشتيباني هم زنگ ميزني دو ساعت تو صف انتظاري اخرم چرتو پرت جوابتو ميدن

  64. سلام چند روز هست ك نميتونم كارت ب كارت انجام بدم و خطا١٠١٤١ميده با اين عنوان كه كارت مبدا در شاپرك احراز هويت نشده،برا ي برطرف كردن اين خطا چه كاري بايد انجام بدم؟

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  65. برنامه رو آپدیت کردم اما هچقدر رو آیکن احراز هویت میزنم هیچ پیامی رو مبنی بر انجام عملیات احراز هویت بالا نمیاره و فقط پنجره کارت به کارت رو بالا میاره. باید چیکار کنم؟!
    با پشتیبانی هم تماس میگیرم اِشغال هستش!

    1. سلام لطفا نسخه قبلی رو حذف کنید و مجددا نصب کنید، در صورت برطرف نشدن مشکلتون با مرکز پشتیبانی ما (02191020009) تماس بگیرید.

  66. سلام من کارت به کارت از مبدا بانک ملی میخوام بکنم خطا 10125 میزنه لطفاً راهنمایی کنید!

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  67. سلام برای کارت به کارت میگه کارت مبدا در شاپرک اهراز هویت نشده و کد خطای ۱۰۱۴۱را میده …داستان چیه ؟ چی باید بکنیم

    1. سلام لطفا نسخه همراه کارتتون رو بروزرسانی کنید بعد کارتتون رو احراز هویت کنید.

      1. همراه كارت تا اينجا بخوبي تو دل همه گوشيها خودش رو جا كرده
        چون نياز مردم رو فهميده كه اكثرا حوصله هامون كمه و ميخوايم سريع كارامون رو انجام بديم.
        فقط اگر روش انتقال از طريق حساب و شبا هم اضافه كنيد ؛ كه خيلي كاملتره

  68. سلام!آخه شما همش میگین در زمانهای مختلف مجددا امتحان کنین!بانک صادرات تو خر زمانی امتحان میکنم کد خطای ۱۰۰ میاد

    1. سلام اختلال موقتی هست لطفا مجددا زمان دیگری امتحان کنید.

  69. سیستم کارت به کارت قطع میباشد کی این مشکل حل میشه؟

    1. خدمات همراه کارت فعال است، لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  70. سلام با كارت ملت تا چندروز پيش كارت به كارت ميكردم اما ٢روزه اين خطا رو ميده كارت مبدا در شاپرك احراز هويت نشد كد خطا ١٠١٤١ چرا؟؟

    1. سلام لطفا کارتتون رو احراز هویت کنید، جهت راهنمایی بیشتر با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  71. این همه سوال پرسیده شده فقط گفتین در زمانهای مختلف امتحان کنید!!!!!!
    مشخص هم هست کپی پیست شده

    1. دوست عزیز، جواب مرتبط با سوال هست اگر مشکلی دارید با ما تماس بگیرید02191020009

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  72. با اینکه بیش از سه سال از این اپریکبشن برای
    فعالیتهای مالی مرتبط براحتی بهرمند هستم.
    دو روز است امکان کارت به کارت کاملا قطع
    و ایک امکان غیر قابل فعال شده.
    حال آنکه پرواختی های بنده به تعویق افتاده و
    اعتبار مالی ام خدشه دار شده.
    لطفا پبکیری عاجل بفرمائید. چون تلفن پشتیبانی
    نیر بی پاسخ است. سپاسگذاریم.

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  73. سلام خسته نباشید من بعد از احراز هویت کارت بانک ملی و بانک رفاه کار نمیکنه و نمیتونم تراکنش انجام بدم ممنون میشم کمکم کنید

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  74. سلام. چند روزه برای من سیستم کارت به کارت از طرف همراه کارت فطعه و مدام پیغام میده سیستم کارت به کارت از جانب بانک ملی قطع می باشد در صورتی که از طریق بام این مشکل رو ندارم . چرا؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  75. سلام دو روزه کارت به کارت که انجام میدم به من پیام میده سرویس دهی کارت به کارت از جانب بانک ملی قطع میباشد اما برا افراد دیگه امتحان میکنم انجام میشه .

    1. سلام اختلال موقتی هست لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید .

  76. چند روزه میخوام انتقالی انجام بدم کد خطا ۱۰۰ میاد در صورتی که موجودی هم دارم باید چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

    1. سلام دوست عزیز، لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  77. ۲سلام من کارت با کارت میخوام بزنم با ملی یا ملت مینویسه از طرف بانک شما قطع میباشد .. کدخطا۱۱۰۰ اینو مشکلش چیه کسی میدونه

    1. سلام لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  78. سلام وقتی میخوام کارت بە کارت کنم میگە از جانببانک ملی قطع می باشد چرا اینجوریە دوسەروزه

    1. سلام لطفا در زمان های مختلفی مجدداامتحان کنید.

  79. من چندوقته ازین برنامه میخوام از کارت رفاهم کارت به کارت کنم پیام میاد چند لحظه صبر کنید و مجددا اقدام کنید.ولی بازم انجام میدم نمیشه☹️نمیدونم چرا

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  80. سلام.من یه هفته است نمیتونم با کارت رفاه ؛انتقال انجام بدم.همش میگه باید احراز هویت بشی و …
    قبل اون راحت کارت به کارت میکردم.

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  81. ببخشید میخوام کارت به کارت کنم یه کد ۵۱ میده میشه بگید مشکلش چی هست ،و کارتم مال بانک ملی هستش مچکرم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  82. سلام موقع کارت به کارت میزنه پیامک ارسالی بانک را وارد کنید کدوم پیامک منظورشه

    1. در صورتی که از کارت بانک صادرات استفاده می‌کنید، قابل توجه است که این بانک برای اولین کارت به کارت، برای صاحب کارت پیامک فعال‌سازی ارسال می‌کند. در صورت عدم ارسال آن لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت که شماره آن در قسمت تنظیمات اپلیکیشن موجود است، تماس بگیرید.

  83. سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیز عرضککگ که من امروز نصب کردم ولی هنوز ز موفق به کارت به ‌کارت کردن نشدم دائم میزنه کارت مقصد غیر فعال هر کارتی که وارد کردم همینه

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  84. سلام من الان چند روزه با کارت ینک شهرم نمیتونم کارت به کارت کنم یا ارور کد ۷۱۰ میده یا میگه بعدا تلاش کنید این مشکل رو چند روزه من دارم

    1. سلام لطفا مجددا امتحان کنید ممکن است اختلال موقتی بانک باشد.

  85. سلام زیر ۱۰۰ تومان با رمز پویا می‌شود کارت به کارت کرد

  86. سلام ببخشید من میخوام کارت به کارت کنم اما همش میزن بانک موقتا غیر فعال با اینک اینطور نیس چیکار بای بکنم؟

    1. سلام اختلال موقتی است لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید

  87. سلام من تازگي كارت به كارتام كد١٠٩٩ ميزنه و هي ميگه كارت مقصد فعال نيس
    چجوري كارت فعال ميشه؟! لطفن توضيح بدين

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  88. سلام دو روزه میخوام پول کارت به کارت کنم میگه سرویس کارت به کارت از طرف بانک صادرات قطع میباشد میشه بفرمایید کِی وصل میشه؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  89. بانک ملی از بیست و چهار ساعت فقط یک ساعتش میشه کارت به کارت کرد منم هر موقع میخام کارت به کارت کنم ارور میده بانک ملی موقتا قطع میباشد از اپلییکیشن دیگه ای بزنی انجام میده کلا همراه کارت خیلی باگ داره

  90. سلام من هرچی از کارت مسکن میخوام کارت به کارت کنم انجام نمیشه و کد ۲۰۱۱ میده باید چیکار کنم؟

    1. سلام اختلال موقتی بوده لطفا مجددا زمان دیگری امتحان کنید

  91. سلام چند روزه موقع کارت به کارت بانک مسکن کد خطا 100میزنه. آخر سال بیشتر از همه وقت لازمه این برنامه.. رسیدگی کنید لطفاً…….

    1. سلام اختلال موقتی بوده لطفا مجددا زمان دیگری امتحان کنید

  92. سلام کارت به کارت میکنم میاد گزینه شاپرک بعضی وقتا میزنه شاپرک نمیاد ولی بیشتر وقتا میاد باید چیکار کنم

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  93. سلام وقتتون بخیر چرا اکثر شماره کارتهایی که من می‌خوام پول بزنم و وارد میکنم میگه که شماره کارت مقصد در همراه کارت مسدود شده است یعنی چی؟؟؟

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  94. سلام میخام کارت به کارت انجام میزنه شماره پین دوم نانعتبر در صورتی ک همه مراحل درست انجام میدم و رمز پویا رو درست وارد میکنم

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  95. سلام میخوام کارت به کارت کنم الان چند روزه که میگه سرویس کارت به کارت از طرف بانک ملت قطع میباشد
    چه کاری باید انجام بدم

  96. سلام، من از کارت ملت خواستم کارت به کارت کنم ، احرازهویت هم انجام دادم اما هر چی میزنم می‌نویسه «قالب داده ارسالی نادرست است»
    مشکل چیه ؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  97. بنده همه چیز را در کارت به کارت کردن درست انجام میدم .ولی تراکنش انجام نمی گیرد.و می نویسد تراکنش انجام نشد .وقت رمز دوم پویا باقی مانده،باز میرم از اول کارت به کارت را انجام میدم باز همان حرف اولی را می گوید.باز میرم دوباره کات به کات انجام میدم باز همان حرف اولی میاد که تراکنش انجام نشد.وقت رمز پویا باقی مانده و……….
    من متاسفم به همراه کارت که کارش را درست انجام نمی دهد؟!

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  98. سلام وقت بخیر
    من با کارت بانک صادرات به عنوان کارت مبدا نمیتونم از طریق همراه کارت به هیچ کارتی کارت به کارت کنم
    همش خطای ۱۰۹۹ میده و میگه کارت مقصد غیر فعاله در صورتی که اینطور نیست
    ولی اگر بانک صادرات مقصد باشه درست کار میکنه

    1. سلام دوست عزیز اختلال موقتی از سمت بانک پیش امده به زودی رفع می شود لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید.

      1. سلام من میخواستم کارت ب کارت انجام بدم که خطای ۱۰۹۹ ر‌و نشون میده، چندین بار امتحان کردم نشد، ساعت ۱۲ ب بعد انجام بدم موفق میشه؟؟؟

        1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  99. سلام وقتی شماره کارت مبدا، مقصد، و مبلغ رو میزنم، اس ام اسی مبنی بر کد تاییدیه ثبت کارت میاد میخواستم بدونم دلیل اینکه برنامه این کد رو میخواد چی هستش.

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  100. سلام می‌خوام کارت به کارت انجام بدم پیام بانک یا کارت مقصد ای فعال میباشد یا کد ۱۰۹۹

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  101. سلام من میخوام کارت ب کارت انجام بدم میزنه سرویس کارت ب کارت از طرف بانک ملی قطع میباشد
    چی کنم من؟

  102. سلام خسته نباشید
    من همه مراحل کارت به کارت رو میرم در آخر میزنه کارت مقصد در همراه کارت مسدود میباشد.
    میرم داخل مسدودسازی کارت میگه فقط بانک آینده میتونه انجام بده.کارت منم آینده نیست مقصد هم آینده نیست.
    چکاری باید انجام بدم که کارت به کارت رو بتونم انجام بدم؟

    1. لطفاً جهت برفع مشکل با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  103. سلام وقتتون بخیر
    حداقل واریز از بانک ها چقدر هست؟

  104. سلام از چه بانکهایی پشتیبانی میکنه؟از بانک سپه نتونستم پول انتقال بدم

    1. سلام خدمات بانک سپه و 31 بانک دیگر در همراه کارت فعال است، لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  105. من کارتم بانک مسکن هست میتونم به تجارت ۳ ملیون و ۷۰۰ کارت به کارت کنم؟

  106. سلام من سیمکارت بنام خودمه هرچی میزنم نمیشه میخوام کارت به کارت کنم میشه راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز، لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.

  107. در صورت اینکه بخواهیم از خارج از کشور کارت به کارت کنیم، چه راهکاری در نظر گرفته شده؟

    1. در صورتی که همراه کارت در ایران فعال شده باشد می توانید استفاده کنید

  108. جدیدا میگه کد ملی صاحب سیمکارت با کد ملی صاحب کارت بانکی مبدا مطابقت ندارد چید باید وارد کنیم

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

  109. سلام جدیدا میگه سیم کارت مطابقت نداره با سیم کارت مقصد چیو باید دارد کنیم؟

    1. کاربرگرامی، این قانون به دستور پلیس فتا برای تمامی اپلیکیشن های پرداخت با هدف افزایش امنیت شما، در تراکنش های کارت به کارت لحاظ شده است و همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.فقط باید کد ملی صاحب کارت مبدا با کد ملی مالک سیم کارت یکسان باشد، در صورت عدم تطابق تراکنش مورد نظر انجام نمی شود.

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  110. باسلام
    شرمنده اگه گزینه کارت به کارت رو میشدیه گزینه
    کارت به کارت باشماره شبا روهم میذاشتیدتامیشدمبلغ بالاتری روهم جابه جاکردیاانتقال دادخیلی عالی میشد

    تنهاایراداین برنامه همین هستش باتشکر

    1. سلام خدمت کارت به شبا به دلیل برخی محدودیت های قانونی، غیرفعال شده است.

  111. موقع کارت به کارت میزنه شماره پین دوم نامعتبر است مشکل از چیه؟؟

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

        1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  112. همراه کارت برنامه کامل و خوبی است و مخصوصا که من با اکثر برنامه ها کار کردم ولی هیچ کدام به راحتی و کامل بودن همراه کارت نیستند و من از همه شما تشکر میکنم بابت این همراه کارت ،، ممنون

  113. سلام برای انجام کارت به کارت از بانک مسکن پیغام آمد برای احراز هویت کارت ،از طریق سایت شاپرک با موفقیت انجام شد ولی موقعی که مبلغ وارد میشه پیغام ۱۰۱۲۲ میده و بقیه مراحل انجام نمیشه چکار باید کرد؟

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  114. سلام میخواستم بدونم بیشتر از ۱ میلیون چرا نمیشه کارت یه کارت کرد

    1. سلام دوست عزیز، سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و برای هر بانکی هم متفاوت است و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  115. من تو شاپرک ثبت نام نمیکردم اخطار میداد الانم که ثبت نام کردم میگه قبلا این کارت ثبت شده است و اخطار میده نمیتونم کارت به کارت کنم

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  116. با سلام من گزینه احراز هویت زدم چرا مبلغ ۳میلیون کارت به کارت نمیشه

    1. سلام دوست عزیز، سقف کارت به کارت، توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و برای هر بانکی هم متفاوت است و متاسفانه همراه کارت امکان تغییر آن را ندارد.

  117. سلام چند وقت پیش من کارتمو تو شاپرک ثبت کردم الان هرچی میخوام کارت به کارت کنم همش میگه این کارت قبلا در شاپرک ثبت شده این
    یعنی چی

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  118. سلام در انجام عملیات پیام «کارت مقصد در همراه بانک مسدود شده» را چگونه پیگیری و درست کنم

    1. لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  119. برای برداشت از کیف پول به کارته خودمون یک راهنمایی میخوام خطای چند لحظه صبر کنید دوباره امتحان کنید میده

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  120. سلام کاربری نابینا هستم و خواهشمندم در بخش کارت به کارت در گام تعیید اطلاعات، اطلاعات را ضمن تصویر به صورت متن نمایش دهید تا صفحه خوان مبایل قادر به خواندنش باشد. با تشکر

  121. sft1334@gmail.com
    زمان کارت بکارت باکد خطای 10122 مواجه واعلام میدارد کارت قبلآ درشاپرک ثبت شده. چه باید کرد. ممنون

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  122. هم سیم کارت و هم کارت بانکی به نام خودم است ولی میخوام کارت به کارت کنم میزنه تراکنش با کارت بانکی به نام سیم کارت امکان پذیر است الان چه کار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز، لطفا با امور مشتریان بانکتون تماس بگیرید.

  123. از وقتی این برنامرو نصب کردم برا خرید اینترنتی که میزنم رمز پویا بفرسته با این ارور مواجه میشم :
    کاربر شما توسط گوشی دیگری فعال شده است لطفا مجدد امتحان کنید

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  124. سلام. لطفا پیگیری کنید
    الان 2 ساله منتظرم که امکان کارت به کارت با کارت بانک کشاورزی میسَر بشه. به پشتیبانی و….. هم چندیان بار گفتیم. ولی اضافه نشده. لطفا پیگیری کنید و امکان کارت به کارت با بانک کشاورزی را هم بدهید. ممنونم

    1. سلام خدمات بانک کشاورزی در همراه کارت فعال است، اختلال موقتی پیش امده بود و رفع شده.

  125. سلام نمی تونم کارت به کارت انجام بدم می نویسه ارسال پو ل موقتا برای این بانک(مسکن) موقتا غیرفعال شده دلیش چی می تونه باشه؟

    1. سلام لطفا زمان دیگری مجددا امتحان کنید ممکن است اختلال موقتی بانک باشد.

      1. سلام من یک کارت به کارت موفق انجام دادم اما از رسید آن تراکنش عکس نگرفتم چگونه میتوانم به آن رسید دوباره دسترسی پیدا کنم

        1. از بخش سوابق رسید‌ها میتونید به همه رسیدهاتون دسترسی داشته باشید.

    1. دوست عزیز، در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی دارد.

  126. سلام خسته نباشید من وقتی میخوام کارت به کارت کنم ارسال رمز پویارو میزنم ولی اصلا پیامکی نمیادمشکل از چیه

    1. سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  127. سلام
    بعداز به روز رسانی نمیتونم کارت بکارت کنم .همش می زنه کارت مقصد معتبر نیست یا…

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

      1. دقیقا منم همین مشکل با کارت های مبدا ؛ سپه و صادرات دارم وقتی از این ۲ تا کارتم به عنوان کارت مبدا استفاده میکنم به هر کارتی میخوام ولریز کنم میزنه کارت مقصد غیرفعال است!!!!!!!

        1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

    2. دقیقا منم همین مشکل با کارت های مبدا ؛ سپه و صادرات دارم وقتی از این ۲ تا کارتم به عنوان کارت مبدا استفاده میکنم به هر کارتی میخوام ولریز کنم میزنه کارت مقصد غیرفعال است!!!!!!!

      1. کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

  128. باگ داره ، از ایران زمین می خام واریز کنم همش می زنه کارت مقصد غیر فعال است

    1. لطفاً جهت رفع مشکل با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  129. تشکر از راهنمایی وحفاظت ازحریم خصوصی افراد که در حمایت پرشماری هستید

  130. سقف کارت صادراتمو از کجا بفهمم چقدره،الان نمیتونم کارت ب کارت کنم،پول دارم ولی میگه بیشتر از سقف مجازه برا۲۰۰هزارتومن،تو یک روز گذشته هم کار بکارت نکردم

  131. لوگوی بانک مبدأ و مقصد رو در رسید کارت به کارت درج کنید

      1. سلام خسته نباشید من هر بار کارت ب کارت میکنم میزنه عدم همخوانی بین داده ارسال شده با این که درست میزنم

        1. سلام دوست عزیز لطفا جهت راهنمایی باما تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *