راهنمای استعلام قبض با همراه کارت

در بخش «استعلام قبض» امکان استعلام و پرداخت قبض موبایل، تلفن ثابت، گاز، آب و برق فراهم شده است.

استعلام قبض با همراه کارت

با لمس گزینه «استعلام قبض» در صفحه اصلی، نیم‌صفحه حاوی چهار گزینه «قبض موبایل» ، «قبض تلفن ثابت»، «قبض گاز» و «قبض آب و برق» باز می‌شود:

استعلام قبض

استعلام و پرداخت قبض موبایل

در این تب، شماره موبایل را وارد کنید و اپراتور تلفن همراه را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

*در حال حاضر تنها امکان استعلام قبض همراه اول و شبکه مستقل تلفن همراه کیش فعال است.

وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض موبایل شما (شناسه قبض، شماره موبایل و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض موبایل

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی، می‌توانید قبض را پرداخت نمایید:

وارد کردن اطلاعات کارت بانکی

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت وارد نیم صفحه «قبض تلفن ثابت» شوید. کد شهر و شماره تلفن را وارد نمایید و گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

وارد کردن کد شهر و شماره تلفن

 

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض تلفن ثابت (شناسه قبض، شماره تلفن و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کرده و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض تلفن ثابت

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و مانند پرداخت قبض موبایل با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

نکته

توجه داشته باشید که عملیات تسویه تا ۷۲ ساعت کاری نیازمند زمان است، به همین دلیل ممکن است پس از استعلام مجدد، مبلغ دوباره نمایش داده شود.

استعلام و پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض گاز، وارد تب «قبض گاز» شوید. شماره اشتراک قبض را وارد کرده، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شماره اشتراک قبض گاز

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده قبض و تایید آن، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض گاز

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت قبض آب و برق

با لمس گزینه «قبض آب و برق» وارد نیم­ صفحه پرداخت قبض شوید. شناسه قبض آب یا برق را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شناسه قبض

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده مبلغ قبض، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض برق یا آب

پس از آن در صفحه پرداخت، اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد کنید تا پرداخت قبض برق یا آب شما انجام شود.

نکته

  • شناسه قبض و شماره اشتراک در تمامی قبوض یکسان بوده و در هر دوره نیاز به دریافت مجدد آن‌ها نیست.
  • شناسه قبض و شماره اشتراک قبض را می‌توان از قبض های پیشین و یا از روی پیامک های صورتحساب برداشت.
دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 137 دیدگاه
  1. چرا این اپلیکشن بسیار ضعیف و غیر کار بردی شده ؟؟؟!!!

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  2. سلام همراه کارت من موقع پرداخت قبض آب خطا میزنه با این کد۳۹۳
    قبض دیگه مشکلی ندارم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  3. سلام وقتی قبضی دیگه نمیاد، و شناسه قبضی نداری، چطور متوجه بشیم که قبض اومده؟ باید بریم درخواست کنیم جایی برامون پیغام بیاد؟

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با شماره ما که در قسمت تنظیمات اپلیکیشن موجود است، تماس بگیرید.

  4. باسلام
    من زماني كه شناسه قبض رو واردميكنم قبض قبلي من براي پرداخت نمايش داده ميشه البته قبض قبلي رو پرداخت نكرده بودم،والان قبض جديد كه مبلغ بدهي پيشين هم درش ثبت شده مد نظر من هست ..ممنون ميشم پاسخ بديد

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  5. باسلام وخسته نباشید .
    من قبض برق و پرداخت کردم بعداز ۵ دقیقه مجدا استعلام گرفتم دیدم همون مبلغ بدهی
    آمد. میخواستم ببینم این چجوری
    ممکن هستش

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

        1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  6. سلام‌وعلیکم. امروز قبض گاز آمده ‌شناسه قبض‌ دارد. درصورتیکه توي صفحه قبض اشتراک، چطوری باید پرداخت کنم.ممنونم .تقريبا ۹۰٪کارهای بانکی من‌ازهمراه بانک انجام میشه.

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.