راهنمای استعلام قبض با همراه کارت

در بخش «استعلام قبض» امکان استعلام و پرداخت قبض موبایل، تلفن ثابت، گاز، آب و برق فراهم شده است.

استعلام قبض با همراه کارت

با لمس گزینه «استعلام قبض» در صفحه اصلی، نیم‌صفحه حاوی چهار گزینه «قبض موبایل» ، «قبض تلفن ثابت»، «قبض گاز» و «قبض آب و برق» باز می‌شود:

استعلام قبض

استعلام و پرداخت قبض موبایل

در این تب، شماره موبایل را وارد کنید و اپراتور تلفن همراه را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

*در حال حاضر تنها امکان استعلام قبض همراه اول و شبکه مستقل تلفن همراه کیش فعال است.

وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض موبایل شما (شناسه قبض، شماره موبایل و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض موبایل

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی، می‌توانید قبض را پرداخت نمایید:

وارد کردن اطلاعات کارت بانکی

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت وارد نیم صفحه «قبض تلفن ثابت» شوید. کد شهر و شماره تلفن را وارد نمایید و گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

وارد کردن کد شهر و شماره تلفن

 

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض تلفن ثابت (شناسه قبض، شماره تلفن و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کرده و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض تلفن ثابت

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و مانند پرداخت قبض موبایل با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

نکته

توجه داشته باشید که عملیات تسویه تا ۷۲ ساعت کاری نیازمند زمان است، به همین دلیل ممکن است پس از استعلام مجدد، مبلغ دوباره نمایش داده شود.

استعلام و پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض گاز، وارد تب «قبض گاز» شوید. شماره اشتراک قبض را وارد کرده، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شماره اشتراک قبض گاز

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده قبض و تایید آن، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض گاز

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت قبض آب و برق

با لمس گزینه «قبض آب و برق» وارد نیم­ صفحه پرداخت قبض شوید. شناسه قبض آب یا برق را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شناسه قبض

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده مبلغ قبض، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض برق یا آب

پس از آن در صفحه پرداخت، اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد کنید تا پرداخت قبض برق یا آب شما انجام شود.

نکته

  • شناسه قبض و شماره اشتراک در تمامی قبوض یکسان بوده و در هر دوره نیاز به دریافت مجدد آن‌ها نیست.
  • شناسه قبض و شماره اشتراک قبض را می‌توان از قبض های پیشین و یا از روی پیامک های صورتحساب برداشت.

نظرات

  • مریم امالی گفت:

    سلام خسته نباشید من قبض گاز رو پرداخت کردم برام تیک سبز اومدو از حسابم پولم کسر شده ولی امروز چک کردم پرداخت نشده زده اینم شماره پیگیریم ۴۰۳۴۰۵۳۲۳لطفا پیگیری کنید

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • مفید گفت:

    با سلامی دوباره ممنون از پیگیری تون خیلی سریع کارتون حرف نداره مرسی

  • مفید گفت:

    با سلام و خسته نباشید من قبض میاندوره همراه اولم رو پرداخت کردم و علامت سبز برام اومد و از طرف بانک هم پیام اومد که مبلغ مورد نظر کسر شده ولی الان که نگاه میکنم قبضم پرداخت نشده و پول ازم کسر شده لطفاً پیگیری کنیدبا تشکر

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • عقیل سواری گفت:

    سلام قبض گاز را پرداخت کردم ولی الان نمیدانم پرداخت شده است یا نه این هم شماره پیگیری۴۰۶۰۵۷۵۱۸
    نوشته ( نتیجه پرداخت قبض نامشخص است )

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • گودرزی گفت:

    سلام،من تاریخ 99.3.3 قبض برق خونه رو از همراه کارت پرداخت کردم، اما هنوز بعد از یازده روز هیچ جوابی که تایید شده (علامت سبز) یا موفقیت آمیز نبوده (قرمز)، نیومده و همچنان زرد رنگ و منتظر نتیجه هست… شماره پیگیری داده ولی خبری از جواب نیست، جالبه که همون روز و بعد از چند دقیقه، پیامک کسر از حساب بابت پرداخت قبض و به همین مبلغ برام اومد و برگشت هم نخورد… چرا جوابی نمیاد؟ اگر لازمه شماره پیگیری و شناسه های قبض و پرداخت رو بدم… لطفاً راهنمایی کنید

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • محمد گفت:

    سلام
    من با همراه کارت قبض گاز رو پرداخت کردم ولی بعد از انجام تراکنش پیام (نتیجه پرداخت قبض نامشخص است)نشان داده شد من از کجا بفهمم قبض پرداخت شده یا نه؟؟؟

  • محمد حسین خدایار گفت:

    واقعا عالیست با تحصیلات کم همه کارهای بانکی را انجام میدهم با راحترترین وجه

  • آقای پارسا گفت:

    قابلیت استعلام خودکار به لیست ذخیره قبوض اضافه بشه عاااایه

  • مهدى گفت:

    سلام خدمت شما اگر براى قبض عنوان اضافه کنيد عالى ميشه مثلا قبض
    خونه 1
    قبض ويلا
    قبض مغازه
    عنوان داشته باشه زير عنوان هم شماره قبض باشه

  • بهمن خرم‌نژاد گفت:

    با سلام به منظور سهولت کتر پیشنهاد میکنم شماره قاشتراک و یا شناسه قبض .. بسته به نیاز .. در برنامه ذخیره شود که هر بار دنبال این شماره و شناسه نگردیم .. البته قابلیت ذخیره شماره و شناسه چندین قبض مثل قبض خانه خودم .. قبض خانه پدر .. قبض خانه محل کار

  • مهری دیباور گفت:

    من ماه قبل مبلغ 130 هزار تومنقبض گاز پرداخت کردم و قبض را صفر کردم ولی حالا دوباره برای پرداخت 130 با قبص این ماه جمع میشه
    حالا چکار کنم؟

    • همراه کارت گفت:

      در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    • آقای پارسا گفت:

      سلام برای استعلام بدهی یا ذخیره اشتراک گاز را صحیح وارد میکنم و خطا دریافت میکنم

      • همراه کارت گفت:

        سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *