راهنمای استعلام قبض

راهنمای استعلام قبض

در بخش «استعلام قبض» امکان استعلام و پرداخت قبض موبایل، تلفن ثابت، گاز، آب و برق فراهم شده است.

استعلام قبضبا لمس گزینه «استعلام قبض» در صفحه اصلی، نیم‌صفحه حاوی چهار گزینه «قبض موبایل» ، «قبض تلفن ثابت»، «قبض گاز» و «قبض آب و برق» باز می‌شود:

استعلام و پرداخت قبض موبایل

در این تب، شماره موبایل را وارد کنید و اپراتور تلفن همراه را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

*در حال حاضر تنها امکان استعلام قبض همراه اول و شبکه مستقل تلفن همراه کیش فعال است.

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض موبایل شما (شناسه قبض، شماره موبایل و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی، می‌توانید قبض را پرداخت نمایید:

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت وارد نیم صفحه «قبض تلفن ثابت» شوید. کد شهر و شماره تلفن را وارد نمایید و گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

 

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض تلفن ثابت (شناسه قبض، شماره تلفن و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و مانند پرداخت قبض موبایل با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود قبض را پرداخت خواهید کرد.

نکته

توجه داشته باشید که عملیات تسویه تا ۷۲ ساعت کاری نیازمند زمان است، به همین دلیل ممکن است پس از استعلام مجدد، مبلغ دوباره نمایش داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه استعلام قبض تلفن ثابت را مطالعه کنید.

استعلام و پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض گاز وارد تب «قبض گاز» شوید. شماره اشتراک قبض را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده قبض و تایید آن، گزینه ادامه را لمس کنید:

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود قبض را پرداخت خواهید کرد.

استعلام و پرداخت قبض آب و برق

با لمس گزینه «قبض آب و برق» وارد نیم­ صفحه پرداخت قبض شوید. شناسه قبض آب یا برق را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده مبلغ قبض، گزینه ادامه را لمس کنید:

پس از آن در صفحه پرداخت، اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد خواهید کرد تا پرداخت انجام شود.

نکته

  • شناسه قبض و شماره اشتراک در تمامی قبوض یکسان بوده و در هر دوره نیاز به به دریافت مجدد آن‌ها نیست.
  • شناسه قبض و شماره اشتراک قبض را می‌توان از قبض های پیشین و یا از روی پیامک های صورتحساب برداشت.

نظرات

  • عمید گفت:

    سلام
    چگونه می شود شماسه قبض های ثبت شده قبلی را‌که دیگر‌کاربرد ندارد را از لیست قبوض حذف کرد؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام در تب تنظیمات وارد تنظیمات کارت ها و پرداخت ها شده سپس و در منوی پرداخت های پر کاربرد می توانید قبض های ذخیره شده را ویرایش یا پاک کنید.

  • جواد گفت:

    سلام واقعا خسته نباشید میگم بهتون و ممنون از برنامه خونتون
    من تا قبل از برنامه استفاده میکردم خیلی خوب بود مشکل نداشتم عالی بود امروز با بروز رسانی جدید از قسمت استعلام قبض تلفن همراه اول و پرداخت کردم ولی هنوز پرداخت نشده و هنوز همونقدر بدهی میاره ممنون میشم راهنمایی کنید

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاًجزئیات مشکل خود را با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) مطرح کنید.

  • حسین گفت:

    سلام اگه بشه که وقتی مثلاً شارژ سیم کارت اعتباری از مبلغ خاصی پایین تر اومد شارژ شه اتوماتیک یا مبلغ قبض ثابت یا همراه دائمی از مبلغ خاصی بالاتر رفت اخطار بده برای پرداخت عالی میشد

    • همراه کارت گفت:

      سپاس از پیشنهاد ارزشمند شما!

    • حمیدرضا دانش گفت:

      درود.
      بهتر است این توانایی‌ها را بیفزایید:
      ۱-برای قبض‌ها نامی که می‌خواهیم بگذاریم
      ۲-قبض‌هایی که نمی‌خواهیم را پاک کنیم

      • همراه کارت گفت:

        سلام
        در حال حاضر امکان ویرایش نام قبوض وجود دارد.
        برای ویرایش نام قبوض مراحل زیر را طی کنید:
        برای ویرایش قبوض لطفا مراحل زیر را طی کنید:
        تنظیمات > تنظیمات کارت‌ها و پرداخت‌ها > پرداخت‌های پرکاربرد >قبض‌ها
        در نسخه آتی امکان حذف قبوض پیشنهادی فراهم خواهد شد.

  • علی گفت:

    سلام
    پیشنهادات
    ۱٫یادآوری خودکار آخرین مهلت پرداخت قبضها از طریق دسترسی به پیامکها و بدون کار اضافی کاربر و بدون نیاز به ثبت دستی
    ۲،امکان پرداخت یکجای قبوض
    ۳،پیش بینی راهکارجلوگیری از پرداخت مجدد حتی در برنامه های دیگر

    • همراه کارت گفت:

      سلام. ممنون از پیشنهادات شما. مورد اول در دست طراحیه. مورد دوم در آخرین نسخه پیاده سازی شده و میتونید ازش استفاده کنید و مورد سوم رو هم به تیم فنی انتقال میدیم

  • Soulmate گفت:

    شماره همراه خود را در تنظیمات نمیتوانم تغییر بدهم..امکان راهنمایی هست؟ ممنون..

  • محسن ختائی گفت:

    سلام…..دوستان عزیز دست مریزاد،برنامه کار راه انداز و گوش شیطون بی دردسری ساختید،حداقل برای من خیلی کاربردی و تا الان هیچ نقصی نداشته در کار کردش،خسته نباشید?????

    • رضا خدایی گفت:

      با سلام
      ممنون از برنامه خوبی که ساختین
      به عنوان یه کاربر پر و پا قرص چند تا پیشنهاد داشتم
      ۱ . امکان پرداخت قسط وام ها و همچنین اگه بشه بطور اتوماتیک (تعیین موعد قسط در برنامه) هم پرداخت شه خیلی فوق العاده میشه
      ۲ . استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن
      ۳ . شناسایی مبلغ انواع قبوض از راه دسترسی به پیامک ها و اطلاع دادن پرداخت آنها

      سپاس از شما

  • سجادکشاورز گفت:

    سلام من سجادکشاورزهستم قبض آب وبرق وگاز زیادپرداخت کردم اما قسمت امتیازات نیست لطفا پیگیری بفرمایید.

    • همراه کارت گفت:

      سلام
      لطفا تراکنش های موفق خود را با کدهای دریافت شده در بخش جشنواره صفحه اصلی اپلیکیشن مقایسه کنید و در صورت مغایرت با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

  • سمیه گفت:

    سلام. من تب استعلام و اعتبار رو ندارم د آخرین نسخه ای که آپدیت کردم

    • همراه کارت گفت:

      سلام
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

    • سعيداخلاقى گفت:

      باسلام
      ضمن تشكرازبانك آينده بخاطراين اپليكيشن كارآمد
      فقط راهنمايي كنيدچطورميشه شناسه قبض هاى قبلى كه درليستم موجوداست راپاك كنم

      • همراه کارت گفت:

        سلام در تب تنظیمات وارد تنظیمات کارت ها و پرداخت ها شده سپس و در منوی پرداخت های پر کاربرد می توانید قبض های ذخیره شده را ویرایش یا پاک کنید.

  • محمدرضا بابازاده گفت:

    سلام چرا شماره تلفن ثابت تو قسمت پرداخت ثبت نمیشه. همیشه باید دستی وارد کنیم.

    • همراه کارت گفت:

      سلام
      از پیشنهاد ارزشمند شما سپاسگزاریم. این موضوع برای بهبود های آتی در نظر گرفته خواهد شد.

  • امین ناطق گفت:

    عرض ادب… من ۴ تا قبض قبلا پرداخت کرده بودم… الان هم پنجمی رو پرداخت کردم… ولی امتیاز قرعه کشی خودرو مربوط به ۵ قبض رو نداد… لطفا پیگیری بفرمایید… ممنون

    • همراه کارت گفت:

      سلام
      در صورت امکان مقایسه ای میان کدهای موجود در بخش جشنواره اپلیکیشن و تراکنش های موفق بخش تراکنش ها داشته باشید و در صورت مواجهه با مغایرت با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید تا جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.
      همراهیتان را قدر می دانیم!

  • سامان گفت:

    سلام،متاسفانه هنگام استعلام قبض تلفن ثابت پیام خطا میده،و هیچی بالا نمیاد.

    • همراه کارت گفت:

      سلام
      لطفا از طریق تماس با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) ما را از جزئیات مشکل مطلع بفرمایید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *