راهنمای استعلام قبض با همراه کارت

در بخش «استعلام قبض» امکان استعلام و پرداخت قبض موبایل، تلفن ثابت، گاز، آب و برق فراهم شده است.

استعلام قبض با همراه کارت

با لمس گزینه «استعلام قبض» در صفحه اصلی، نیم‌صفحه حاوی چهار گزینه «قبض موبایل» ، «قبض تلفن ثابت»، «قبض گاز» و «قبض آب و برق» باز می‌شود:

استعلام قبض

استعلام و پرداخت قبض موبایل

در این تب، شماره موبایل را وارد کنید و اپراتور تلفن همراه را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

*در حال حاضر تنها امکان استعلام قبض همراه اول و شبکه مستقل تلفن همراه کیش فعال است.

وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض موبایل شما (شناسه قبض، شماره موبایل و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض موبایل

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی، می‌توانید قبض را پرداخت نمایید:

وارد کردن اطلاعات کارت بانکی

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت وارد نیم صفحه «قبض تلفن ثابت» شوید. کد شهر و شماره تلفن را وارد نمایید و گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

وارد کردن کد شهر و شماره تلفن

 

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض تلفن ثابت (شناسه قبض، شماره تلفن و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کرده و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض تلفن ثابت

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و مانند پرداخت قبض موبایل با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

نکته

توجه داشته باشید که عملیات تسویه تا ۷۲ ساعت کاری نیازمند زمان است، به همین دلیل ممکن است پس از استعلام مجدد، مبلغ دوباره نمایش داده شود.

استعلام و پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض گاز، وارد تب «قبض گاز» شوید. شماره اشتراک قبض را وارد کرده، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شماره اشتراک قبض گاز

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده قبض و تایید آن، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض گاز

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت قبض آب و برق

با لمس گزینه «قبض آب و برق» وارد نیم­ صفحه پرداخت قبض شوید. شناسه قبض آب یا برق را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شناسه قبض

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده مبلغ قبض، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض برق یا آب

پس از آن در صفحه پرداخت، اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد کنید تا پرداخت قبض برق یا آب شما انجام شود.

نکته

  • شناسه قبض و شماره اشتراک در تمامی قبوض یکسان بوده و در هر دوره نیاز به دریافت مجدد آن‌ها نیست.
  • شناسه قبض و شماره اشتراک قبض را می‌توان از قبض های پیشین و یا از روی پیامک های صورتحساب برداشت.
دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 139 دیدگاه
  1. سلام و وقت بخیر
    پرداخت قبض آب همیشه ارور میده مشکل از اپلیکیشنه یا از گوشی من؟

    1. لطفا جهت پیگیری مشکل پیش اومده براتون باهامون تماس بگیرید.

  2. چرا این اپلیکشن بسیار ضعیف و غیر کار بردی شده ؟؟؟!!!

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  3. سلام همراه کارت من موقع پرداخت قبض آب خطا میزنه با این کد۳۹۳
    قبض دیگه مشکلی ندارم

    1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  4. سلام وقتی قبضی دیگه نمیاد، و شناسه قبضی نداری، چطور متوجه بشیم که قبض اومده؟ باید بریم درخواست کنیم جایی برامون پیغام بیاد؟

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با شماره ما که در قسمت تنظیمات اپلیکیشن موجود است، تماس بگیرید.

  5. باسلام
    من زماني كه شناسه قبض رو واردميكنم قبض قبلي من براي پرداخت نمايش داده ميشه البته قبض قبلي رو پرداخت نكرده بودم،والان قبض جديد كه مبلغ بدهي پيشين هم درش ثبت شده مد نظر من هست ..ممنون ميشم پاسخ بديد

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  6. باسلام وخسته نباشید .
    من قبض برق و پرداخت کردم بعداز ۵ دقیقه مجدا استعلام گرفتم دیدم همون مبلغ بدهی
    آمد. میخواستم ببینم این چجوری
    ممکن هستش

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

        1. لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده برای شما و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  7. سلام‌وعلیکم. امروز قبض گاز آمده ‌شناسه قبض‌ دارد. درصورتیکه توي صفحه قبض اشتراک، چطوری باید پرداخت کنم.ممنونم .تقريبا ۹۰٪کارهای بانکی من‌ازهمراه بانک انجام میشه.

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  8. سلام شب بخیر چندبارتماس گرفتم فکر کنم اول سیستم پاسخگویی را درست کنید سپس گزینه های بعدی را درست کنید با شماره مرکز تماس میگیرم گزینه قبض را شماره گیری میکنم در صف انتظار میمانم سپس نوبت که میشود امپراتور میگوید کارشناسان همه مشغول هستنند وبعد هم تماس قطع میشود خوب بگویید خوابیم جواب گو نیستیم راحت تراست
    موردیکه من دارم چطور میتوانم قبضی که ثبت شده را حذف کنم وشما برای استعلام شماره اشتراک را میخواهید ولی شناسه قبض ذخیره میشود وبرای پرداختهای بعدی دچار مشکل میشود ممنون

    1. سلام بابت مشکل پیش امده متاسفیم لطفا مجددا با ما تماس بگیرید.

  9. سلام قبض برق رو دیروز پرداخت کردم اما استعلام میگیرم هنوز پرداخت نشده

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  10. اطلاعات قبض را اشتباه وارد کردم
    میتوانستید گزینه ویرایش یا حذف هم اضافه کنید
    شما تمام مشکلات را به مرکز پاسخگویی ارجاع دادید

    1. دوست عزیز، جهت رفع برخی مشکلات نیاز به اطلاعات بیشتری داریم برای دریافت این اطلاعات بایستی با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم رو انجام بدیم.

  11. سلام خسته نباشيد
    براي قبض تلقن ثابت شماره رو وارد ميكنم ميگه پذيرنده ي قبض پاسخگو نيست.مشكل از كجاست؟

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  12. من تمام کارام با همراه کارته
    چرا تو هیچ قرعه کشی نیستم

    1. لطفا جشنوارتون رو چک کنید، با شروع جشنواره و انجام تراکنش های گفته شده در آن، کد برایتان در جشنواره ذخیره می شود و به طور خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوید.

  13. سلام هر کاری میکنم قبض آب استعلام نمیشه و خطا میزنه لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  14. چگونه میتوان قبوض ذخیره شده اضافی . مانند ۲ تا قبض گاز را به قبضی که مربوط به خودمان است تغییر دهیم

    1. لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

      1. سلام من قبض گاز رو با همراه کارت پرداخت کردم و بعد از یک ماه همچنان مبلغ پرداختی با استعلام کردن قبض بالا میاد.

        1. سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  15. با سلام
    لطفاً امکان فراخوانی قبوض از بخش پیامک های گوشی رو هم به برنامه اضافه کنید.

  16. با سلام
    من قبض تلفن ثابت رو پرداخت کردم اما کد جشنواره دریافت نکردم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

    1. لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  17. سلام.
    امکان حذف شماره اشتراک یا شناسه قبض هایی که ذخیره شده، هست؟
    ممنون

    1. سلام بله، لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  18. در این اپلیکیشن امکان این وجود ندارد که از تمام تراکنش ها بصورت یک فایل گزارش گرفت ؟

  19. سلام
    لیست قبوض پرداخت شده توسط همراه کارت رو کجا میتونم ببینم
    با تشکر

    1. سلام در تب سوابق تراکنش ها همه رو میتونید مشاهده کنید.

  20. سلام دریافت خلافی خودرو برداشته شده؟نمیدونم پیداش کنم

    1. سلام دوست عزیز، بخش خدمات خودرو در نسخه های بعدی مجددا اضافه خواهد شد

      1. زمانش معلوم هست کی نسخه ی جدید میاد و خدمات خودرو اضافه میشه؟

  21. ببخشید من فقط شماره اشتراک دارم چطوری قبض اب پرداخت کنم

    1. سلام لطفاً جهت راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  22. سلام. من قبض تلفن ثابت و اینترنت را پرداخت کردم و از حسابم کم شد ولی برای اولین بار در قسمت سوابق تراکنش آنرا نمی بینم گر چه برای احتیاط جای دیگر پرداخت را سیو کردم اما در قسمت سوابق تراکنش شما آنرا نمیبنم. همانطور که قبلا گفتم این اولین بار است که این اتفاق برای من میافند. متشکرم

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  23. من قبض اب رو پرداخت کردم ولی الان تو قبض جدید برام بدهی قبض قبلی اومده یعنی پرداخت نشده چرا؟
    من که پرداخت کردم رسیدشم دیدم پرداخت شده بود

    1. لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  24. سلام من قبض تلفن و قبض برق رو با این اپلیکیشن پرداخت کردم از حساب کم شده ولی پرداخت نشده برق ما رو قطع کردن الان تو تاریکی نشستیم به ما بگید الان باید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  25. سلام
    من موبایلم یه طرفه است واریز کردم ولی پرداخت نشده نشده چیکار کنم، در ضمن تو قسمت سوابق هم الان چند وقته که پرداخت عام ثبت نمیشه دلیلش چیه

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

    2. ماشااله کائیدی ولی فبض بنام احمد اسلامی هست گفت:

      باسلام خسته نباشید بنده قبض گاز را با دستگاه pos پرداخت کردم فبض آب مانده بدهی صفر شده ولی فبض گاز هنوز پاک نشده چون دو تا را باهم پرداخت کردم با اختلاف ۲ دقیقه لطفا پیگیری کنید یا بفرمائید چکار باید بکنم متشکریم. تلفن 091980q6722

      1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  26. سلام الا دو روز داره میگذره اغا نمیخایین فیش تلفن ثابت رو‌ پرداخت کنین من برم شکایت کنم تا فردا صبر میکنم دیگ خسته شدیم والا

    1. سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  27. جناب آقای موسوی ( اپراتور )
    قبض برق واریز شد و بدهی 0 شد.
    آب هنوز نه محض اطلاع رسانی بود و تشکر میکنم اونم پیگیری بشه آخه آب مهلتش گذشته ??

    این امکان وجود داره که کاربر دیدگاه خود رو ببینه یا انتقاد و پیشنهاد و اگر داره چطور چون من هیچ کدوم از پیامهای خودم رو توی این چند روز ندیدم.
    راهنمایی کنید و اگر نمیشه دید باز اطلاع بدید تا من و دیگری که میخات ببینه دیدگاهش رو این همه دنبال نظر خود نگردیم. ?? با سپاس ??

    1. تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  28. من از بس که پیام دادم و تماس گرفتم از شیراز به تهران خسته شدم بیشتر از پول قبضهای پرداخت شده و از طرف شما واریز نشده به ادارات آب و برق و گاز !!!!!!!!
    تمام انتقادات دوستان همینه مشکله چرا رسیدگی نمی کنید چرا توی این همه فشار از هر طرف باید به مردم بیچاره ایران بیاد. من خودم نظامی هستم و واقعا وقت این همه تایپ کردن و التماس کردم جناب عالی ندارم ماشاالله مشکلات به قدر کافی همه دارن این کار تمومش کنید و چرا مشکلی توی کارت به کارت و دیگر خدمات نیست چرا همه مشکلات از پرداخت ما و واریز نکردن شماست ؟؟؟
    من منتظر شما هستم آقای موسوی یا هر اپراتور دیگر فعلی چقدر خواهش کردم ، چقدر صبر کنیم، کار زندگیم رو گذاشتم کنار ولی ، لااقل میام‌بدید بگین مبلغ رو برنمیگردونیم به والله قسم نه ادامه میدم و نه شکایت میکنم ، ولی باز اگر یه بعد که دیگه آوردید بازم به الله قسم شکایت میکنم. من منتظرم تا جواب بدید چه اینجا چه تلفنی البته این سری شما تماس بگیرید.
    ۰۹۱۷۳۶۴۹۹۵۷ و از این شماره همه کارای مربوط رو انجام میدم.
    پیگیری برق : ۴۸۰۶۱۳۴۴۹
    پیگیری آب ‌: ۴۸۰۶۱۳۴۴۹
    برای اولین باره که در طول سالهایی که با اینترنت پرداخت قبض امکان پذیر شده این مشکل رو پیدا کردم و خاطره بدی به جا گذاشتید از اولین کار با شما.
    من منتظر تماس یا پیام شما هستم.

    1. تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

      1. درود به شرفت مرد ایرانی وطن پرست کاش این همه ایرانی ۱۰۰ نفر مثل شما بود که برای قبوض پرداخت نشده مردم خودتون رو به آب و آتیش میزنین تا حق را نا حق نکنند. عده ای در وضع اقتصادی به فکر خود و جناب عالی به فکر قبوض پرداخت نشده ملت. درود بر شما.
        با شما هستم طبق نشانی که خاستید
        ( یاور ) با تو هستم. ??

  29. سلام خسته نباشید من قبض گاز رو پرداخت کردم برام تیک سبز اومدو از حسابم پولم کسر شده ولی امروز چک کردم پرداخت نشده زده اینم شماره پیگیریم ۴۰۳۴۰۵۳۲۳لطفا پیگیری کنید

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  30. با سلامی دوباره ممنون از پیگیری تون خیلی سریع کارتون حرف نداره مرسی

  31. با سلام و خسته نباشید من قبض میاندوره همراه اولم رو پرداخت کردم و علامت سبز برام اومد و از طرف بانک هم پیام اومد که مبلغ مورد نظر کسر شده ولی الان که نگاه میکنم قبضم پرداخت نشده و پول ازم کسر شده لطفاً پیگیری کنیدبا تشکر

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  32. سلام قبض گاز را پرداخت کردم ولی الان نمیدانم پرداخت شده است یا نه این هم شماره پیگیری۴۰۶۰۵۷۵۱۸
    نوشته ( نتیجه پرداخت قبض نامشخص است )

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  33. سلام،من تاریخ 99.3.3 قبض برق خونه رو از همراه کارت پرداخت کردم، اما هنوز بعد از یازده روز هیچ جوابی که تایید شده (علامت سبز) یا موفقیت آمیز نبوده (قرمز)، نیومده و همچنان زرد رنگ و منتظر نتیجه هست… شماره پیگیری داده ولی خبری از جواب نیست، جالبه که همون روز و بعد از چند دقیقه، پیامک کسر از حساب بابت پرداخت قبض و به همین مبلغ برام اومد و برگشت هم نخورد… چرا جوابی نمیاد؟ اگر لازمه شماره پیگیری و شناسه های قبض و پرداخت رو بدم… لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  34. سلام
    من با همراه کارت قبض گاز رو پرداخت کردم ولی بعد از انجام تراکنش پیام (نتیجه پرداخت قبض نامشخص است)نشان داده شد من از کجا بفهمم قبض پرداخت شده یا نه؟؟؟

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  35. واقعا عالیست با تحصیلات کم همه کارهای بانکی را انجام میدهم با راحترترین وجه

  36. قابلیت استعلام خودکار به لیست ذخیره قبوض اضافه بشه عاااایه

  37. سلام خدمت شما اگر براى قبض عنوان اضافه کنيد عالى ميشه مثلا قبض
    خونه 1
    قبض ويلا
    قبض مغازه
    عنوان داشته باشه زير عنوان هم شماره قبض باشه

  38. با سلام به منظور سهولت کتر پیشنهاد میکنم شماره قاشتراک و یا شناسه قبض .. بسته به نیاز .. در برنامه ذخیره شود که هر بار دنبال این شماره و شناسه نگردیم .. البته قابلیت ذخیره شماره و شناسه چندین قبض مثل قبض خانه خودم .. قبض خانه پدر .. قبض خانه محل کار

  39. من ماه قبل مبلغ 130 هزار تومنقبض گاز پرداخت کردم و قبض را صفر کردم ولی حالا دوباره برای پرداخت 130 با قبص این ماه جمع میشه
    حالا چکار کنم؟

    1. در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    2. سلام برای استعلام بدهی یا ذخیره اشتراک گاز را صحیح وارد میکنم و خطا دریافت میکنم

      1. سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  40. سلام من پرداخت قبض داشتم از حسابم پول کم شده زده باموفقیت عملیات انجام شده ولی صورتحساب قبضم کم نشده

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  41. سلام؛
    لطفا تو‌نسخه های بعدی امکان ثبت اسم برای هر قبض رو‌هم فراهم کنین، تا بشه برای هر قبض نامش رو نوشت (مثلاً منزل، محل کار و…) که

  42. بایگانی قبض های پرداخت شده رو قرار بدید .الان پول از حساب من کسر شده ولی در پرداخت خطا داد.

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شده‌اید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  43. سلام؛
    پیشنهاد میکنم تو‌نسخه های بعدی امکان ثبت توضیحات برای شماره اشتراک قبض ها رو‌هم فراهم کنین، تا بشه برای هر شماذه اشتراک‌توضیح نوشت (مثلاً منزل، محل کار و…) که با هم اشتباه نشن

  44. عرض‌ادب و احترام
    اگر امکانش باشه در قسمت استعلام تراکنش‌ها، کل تراکنش‌ها بصورت آرشیو و همیشه ذخیره بشه و بصورت اختیاری امکان حذف باشه عالی میشه، مخصوصاً در مورد پرداخت جریمه‌خودروها که اگه ۲سال بعد به مشکل برخورد کردیم و برای ارائه به مراجع زیرصلاح از آرشیو بشه اطلاعات تاریخ،ساعت و.. استخراج کرد عالی میشه

    1. سلام سوابق تراکنش ها در همراه کارت تا 5 ماه قابل مشاهده است، برای دریافت سوابق تراکنشهای قدیمی تر به بانک مراجعه کنید.

  45. سلام
    چگونه می شود شماسه قبض های ثبت شده قبلی را‌که دیگر‌کاربرد ندارد را از لیست قبوض حذف کرد؟

    1. سلام در تب تنظیمات وارد تنظیمات کارت ها و پرداخت ها شده سپس و در منوی پرداخت های پر کاربرد می توانید قبض های ذخیره شده را ویرایش یا پاک کنید.

  46. سلام واقعا خسته نباشید میگم بهتون و ممنون از برنامه خونتون
    من تا قبل از برنامه استفاده میکردم خیلی خوب بود مشکل نداشتم عالی بود امروز با بروز رسانی جدید از قسمت استعلام قبض تلفن همراه اول و پرداخت کردم ولی هنوز پرداخت نشده و هنوز همونقدر بدهی میاره ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام لطفاًجزئیات مشکل خود را با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) مطرح کنید.

  47. سلام ممنون از برنامه خوبتون
    فقط تنها چیزی که الان کم هست اینه که بشه شماره اشتراک قبضها ذخیره بشه تا هر بار تایپ نکنیم

    1. سلا هنگام پرداخت قبض ها می توانید گزینه افزودن قبض رو فعال کنید.

  48. سلام برنامتون عالیه خیلی شلوغ پلوغ نیست راحته برای کیف پول هنوز اعتماد سازی تو نظام بانکداری نیست اگرنه خودم شارژ میکردم چون به کار میادش ??

    1. سلام همراه کارت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا بوده که پرداخت یار مورد تایید بانک مرکزی است و تمام استانداردهای امنیتی در توسعه این نرم افزار لحاظ شده است.

  49. سلام
    من میخواستم قبض آب رو استعلام بگیرم و پرداخت کنم وقتی شناسه قبضمو میزنم قبضی با شناسه ای متفاوت رو نمایش میده که با شناسه من همخونی نداره و جالب اینجاست که قیمتش هم زیرش زده. اگر حواسم نبود و دقت نمیکردم قبض دیگری رو پرداخت میکردم.
    انتظار داشتم اگه من شناسه قبضم رو بزنم و موجود نباشد این اخطار رو بهم بده نه اینکه یه قبض با شناسه نزدیک رو نمایش بده.
    هم دوستان استفاده کننده از اپلیکیشن در جریان باشند و دقت کنند و هم سازندگان زحمت کش اپلیکیشن همراه این را اصلاح کنند و اینکه اگه جزئیات قبض هم توش باشه درصد این اشتباه کمتر میشه باتشکر از شما.

    1. سلام لطفاً با پشتیبانی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  50. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم چرا شماره اشتراک گاز ثبت نمیشه در قسمت استعلام گاز حتی بعد از استعلام و پرداخت قبض گاز باز شمار اشتراک ثبت نشد .ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

  51. سلام اگه بشه که وقتی مثلاً شارژ سیم کارت اعتباری از مبلغ خاصی پایین تر اومد شارژ شه اتوماتیک یا مبلغ قبض ثابت یا همراه دائمی از مبلغ خاصی بالاتر رفت اخطار بده برای پرداخت عالی میشد

    1. درود.
      بهتر است این توانایی‌ها را بیفزایید:
      ۱-برای قبض‌ها نامی که می‌خواهیم بگذاریم
      ۲-قبض‌هایی که نمی‌خواهیم را پاک کنیم

      1. سلام
        در حال حاضر امکان ویرایش نام قبوض وجود دارد.
        برای ویرایش نام قبوض مراحل زیر را طی کنید:
        برای ویرایش قبوض لطفا مراحل زیر را طی کنید:
        تنظیمات > تنظیمات کارت‌ها و پرداخت‌ها > پرداخت‌های پرکاربرد >قبض‌ها
        در نسخه آتی امکان حذف قبوض پیشنهادی فراهم خواهد شد.

  52. سلام
    پیشنهادات
    ۱٫یادآوری خودکار آخرین مهلت پرداخت قبضها از طریق دسترسی به پیامکها و بدون کار اضافی کاربر و بدون نیاز به ثبت دستی
    ۲،امکان پرداخت یکجای قبوض
    ۳،پیش بینی راهکارجلوگیری از پرداخت مجدد حتی در برنامه های دیگر

    1. سلام. ممنون از پیشنهادات شما. مورد اول در دست طراحیه. مورد دوم در آخرین نسخه پیاده سازی شده و میتونید ازش استفاده کنید و مورد سوم رو هم به تیم فنی انتقال میدیم

  53. شماره همراه خود را در تنظیمات نمیتوانم تغییر بدهم..امکان راهنمایی هست؟ ممنون..

  54. سلام…..دوستان عزیز دست مریزاد،برنامه کار راه انداز و گوش شیطون بی دردسری ساختید،حداقل برای من خیلی کاربردی و تا الان هیچ نقصی نداشته در کار کردش،خسته نباشید?????

    1. با سلام
      ممنون از برنامه خوبی که ساختین
      به عنوان یه کاربر پر و پا قرص چند تا پیشنهاد داشتم
      ۱ . امکان پرداخت قسط وام ها و همچنین اگه بشه بطور اتوماتیک (تعیین موعد قسط در برنامه) هم پرداخت شه خیلی فوق العاده میشه
      ۲ . استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن
      ۳ . شناسایی مبلغ انواع قبوض از راه دسترسی به پیامک ها و اطلاع دادن پرداخت آنها

      سپاس از شما

  55. سلام من سجادکشاورزهستم قبض آب وبرق وگاز زیادپرداخت کردم اما قسمت امتیازات نیست لطفا پیگیری بفرمایید.

    1. سلام
      لطفا تراکنش های موفق خود را با کدهای دریافت شده در بخش جشنواره صفحه اصلی اپلیکیشن مقایسه کنید و در صورت مغایرت با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

  56. سلام. من تب استعلام و اعتبار رو ندارم د آخرین نسخه ای که آپدیت کردم

    1. باسلام
      ضمن تشكرازبانك آينده بخاطراين اپليكيشن كارآمد
      فقط راهنمايي كنيدچطورميشه شناسه قبض هاى قبلى كه درليستم موجوداست راپاك كنم

      1. سلام در تب تنظیمات وارد تنظیمات کارت ها و پرداخت ها شده سپس و در منوی پرداخت های پر کاربرد می توانید قبض های ذخیره شده را ویرایش یا پاک کنید.

  57. سلام چرا شماره تلفن ثابت تو قسمت پرداخت ثبت نمیشه. همیشه باید دستی وارد کنیم.

    1. سلام
      از پیشنهاد ارزشمند شما سپاسگزاریم. این موضوع برای بهبود های آتی در نظر گرفته خواهد شد.

      1. دقیقا این مشکل من هم هست ،، که ۶ تا شماره ثابت و ۴ تا همراه باید پرداخت کنم

  58. عرض ادب… من ۴ تا قبض قبلا پرداخت کرده بودم… الان هم پنجمی رو پرداخت کردم… ولی امتیاز قرعه کشی خودرو مربوط به ۵ قبض رو نداد… لطفا پیگیری بفرمایید… ممنون

    1. سلام
      در صورت امکان مقایسه ای میان کدهای موجود در بخش جشنواره اپلیکیشن و تراکنش های موفق بخش تراکنش ها داشته باشید و در صورت مواجهه با مغایرت با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید تا جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.
      همراهیتان را قدر می دانیم!

  59. سلام،متاسفانه هنگام استعلام قبض تلفن ثابت پیام خطا میده،و هیچی بالا نمیاد.

    1. سلام
      لطفا از طریق تماس با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) ما را از جزئیات مشکل مطلع بفرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *