راهنمای استعلام قبض

راهنمای استعلام قبض

در بخش «استعلام قبض» امکان استعلام و پرداخت قبض موبایل، تلفن ثابت، گاز، آب و برق فراهم شده است.

استعلام قبضبا لمس گزینه «استعلام قبض» در صفحه اصلی، نیم‌صفحه حاوی چهار گزینه «قبض موبایل» ، «قبض تلفن ثابت»، «قبض گاز» و «قبض آب و برق» باز می‌شود:

استعلام و پرداخت قبض موبایل

در این تب، شماره موبایل را وارد کنید و اپراتور تلفن همراه را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

*در حال حاضر تنها امکان استعلام قبض همراه اول و شبکه مستقل تلفن همراه کیش فعال است.

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض موبایل شما (شناسه قبض، شماره موبایل و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی، می‌توانید قبض را پرداخت نمایید:

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت وارد نیم صفحه «قبض تلفن ثابت» شوید. کد شهر و شماره تلفن را وارد نمایید و گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

 

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض تلفن ثابت (شناسه قبض، شماره تلفن و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و مانند پرداخت قبض موبایل با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود قبض را پرداخت خواهید کرد.

نکته

توجه داشته باشید که عملیات تسویه تا ۷۲ ساعت کاری نیازمند زمان است، به همین دلیل ممکن است پس از استعلام مجدد، مبلغ دوباره نمایش داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه استعلام قبض تلفن ثابت را مطالعه کنید.

استعلام و پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض گاز وارد تب «قبض گاز» شوید. شماره اشتراک قبض را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده قبض و تایید آن، گزینه ادامه را لمس کنید:

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود قبض را پرداخت خواهید کرد.

استعلام و پرداخت قبض آب و برق

با لمس گزینه «قبض آب و برق» وارد نیم­ صفحه پرداخت قبض شوید. شناسه قبض آب یا برق را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده مبلغ قبض، گزینه ادامه را لمس کنید:

پس از آن در صفحه پرداخت، اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد خواهید کرد تا پرداخت انجام شود.

نکته

  • شناسه قبض و شماره اشتراک در تمامی قبوض یکسان بوده و در هر دوره نیاز به به دریافت مجدد آن‌ها نیست.
  • شناسه قبض و شماره اشتراک قبض را می‌توان از قبض های پیشین و یا از روی پیامک های صورتحساب برداشت.

مطالب مرتبط

نظرات (13)

شماره همراه خود را در تنظیمات نمیتوانم تغییر بدهم..امکان راهنمایی هست؟ ممنون..

سلام

شماره همراه شما، به منزله شناسه کاربری شما می باشد و تغییر آن به منزله تغییر کاربری است. در صورتی که قصد غیر فعال نمودن شماره همراه فعلی خود را دارید لینک زیر را ملاحظه بفرمایید:
https://hamrahcard.ir/راهنما-خروج-و-حذف-حساب-کاربری-در-اپلیکی/

سلام…..دوستان عزیز دست مریزاد،برنامه کار راه انداز و گوش شیطون بی دردسری ساختید،حداقل برای من خیلی کاربردی و تا الان هیچ نقصی نداشته در کار کردش،خسته نباشید?????

سلام من سجادکشاورزهستم قبض آب وبرق وگاز زیادپرداخت کردم اما قسمت امتیازات نیست لطفا پیگیری بفرمایید.

سلام
لطفا تراکنش های موفق خود را با کدهای دریافت شده در بخش جشنواره صفحه اصلی اپلیکیشن مقایسه کنید و در صورت مغایرت با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.

سلام. من تب استعلام و اعتبار رو ندارم د آخرین نسخه ای که آپدیت کردم

سلام
لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

سلام چرا شماره تلفن ثابت تو قسمت پرداخت ثبت نمیشه. همیشه باید دستی وارد کنیم.

سلام
از پیشنهاد ارزشمند شما سپاسگزاریم. این موضوع برای بهبود های آتی در نظر گرفته خواهد شد.

عرض ادب… من ۴ تا قبض قبلا پرداخت کرده بودم… الان هم پنجمی رو پرداخت کردم… ولی امتیاز قرعه کشی خودرو مربوط به ۵ قبض رو نداد… لطفا پیگیری بفرمایید… ممنون

سلام
در صورت امکان مقایسه ای میان کدهای موجود در بخش جشنواره اپلیکیشن و تراکنش های موفق بخش تراکنش ها داشته باشید و در صورت مواجهه با مغایرت با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید تا جزئیات مورد بررسی قرار گیرد.
همراهیتان را قدر می دانیم!

سلام،متاسفانه هنگام استعلام قبض تلفن ثابت پیام خطا میده،و هیچی بالا نمیاد.

سلام
لطفا از طریق تماس با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) ما را از جزئیات مشکل مطلع بفرمایید.

نظر بدهید