راهنمای استعلام قبض با همراه کارت

در بخش «استعلام قبض» امکان استعلام و پرداخت قبض موبایل، تلفن ثابت، گاز، آب و برق فراهم شده است.

استعلام قبض با همراه کارت

با لمس گزینه «استعلام قبض» در صفحه اصلی، نیم‌صفحه حاوی چهار گزینه «قبض موبایل» ، «قبض تلفن ثابت»، «قبض گاز» و «قبض آب و برق» باز می‌شود:

استعلام قبض

استعلام و پرداخت قبض موبایل

در این تب، شماره موبایل را وارد کنید و اپراتور تلفن همراه را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

*در حال حاضر تنها امکان استعلام قبض همراه اول و شبکه مستقل تلفن همراه کیش فعال است.

وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض موبایل شما (شناسه قبض، شماره موبایل و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کنید و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض موبایل

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی، می‌توانید قبض را پرداخت نمایید:

وارد کردن اطلاعات کارت بانکی

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

برای پرداخت قبض تلفن ثابت وارد نیم صفحه «قبض تلفن ثابت» شوید. کد شهر و شماره تلفن را وارد نمایید و گزینه «پرداخت» را لمس کنید:

وارد کردن کد شهر و شماره تلفن

 

در نیم‌صفحه بعد اطلاعات قبض تلفن ثابت (شناسه قبض، شماره تلفن و مبلغ) نمایش داده می‌شود. از بین دو گزینه «قبض پایان دوره» یا «قبض میان دوره» یکی را انتخاب کرده و «ادامه» را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض تلفن ثابت

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و مانند پرداخت قبض موبایل با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

نکته

توجه داشته باشید که عملیات تسویه تا ۷۲ ساعت کاری نیازمند زمان است، به همین دلیل ممکن است پس از استعلام مجدد، مبلغ دوباره نمایش داده شود.

استعلام و پرداخت قبض گاز

برای پرداخت قبض گاز، وارد تب «قبض گاز» شوید. شماره اشتراک قبض را وارد کرده، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شماره اشتراک قبض گاز

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده قبض و تایید آن، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض گاز

پس از آن به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت قبض آب و برق

با لمس گزینه «قبض آب و برق» وارد نیم­ صفحه پرداخت قبض شوید. شناسه قبض آب یا برق را وارد کنید، سپس گزینه «استعلام قبض» را لمس کنید:

ورود شناسه قبض

در نیم صفحه بعد پس از مشاهده مبلغ قبض، گزینه ادامه را لمس کنید:

نمایش اطلاعات قبض برق یا آب

پس از آن در صفحه پرداخت، اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد کنید تا پرداخت قبض برق یا آب شما انجام شود.

نکته

  • شناسه قبض و شماره اشتراک در تمامی قبوض یکسان بوده و در هر دوره نیاز به دریافت مجدد آن‌ها نیست.
  • شناسه قبض و شماره اشتراک قبض را می‌توان از قبض های پیشین و یا از روی پیامک های صورتحساب برداشت.

نظرات

  • اسدی گفت:

    سلام من قبض تلفن و قبض برق رو با این اپلیکیشن پرداخت کردم از حساب کم شده ولی پرداخت نشده برق ما رو قطع کردن الان تو تاریکی نشستیم به ما بگید الان باید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  • زهرا جلالی گفت:

    سلام
    من موبایلم یه طرفه است واریز کردم ولی پرداخت نشده نشده چیکار کنم، در ضمن تو قسمت سوابق هم الان چند وقته که پرداخت عام ثبت نمیشه دلیلش چیه

    • همراه کارت گفت:

      سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  • فهیمه گفت:

    سلام الا دو روز داره میگذره اغا نمیخایین فیش تلفن ثابت رو‌ پرداخت کنین من برم شکایت کنم تا فردا صبر میکنم دیگ خسته شدیم والا

    • همراه کارت گفت:

      سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  • رضا گفت:

    جناب آقای موسوی ( اپراتور )
    قبض برق واریز شد و بدهی 0 شد.
    آب هنوز نه محض اطلاع رسانی بود و تشکر میکنم اونم پیگیری بشه آخه آب مهلتش گذشته 🙏🏻

    این امکان وجود داره که کاربر دیدگاه خود رو ببینه یا انتقاد و پیشنهاد و اگر داره چطور چون من هیچ کدوم از پیامهای خودم رو توی این چند روز ندیدم.
    راهنمایی کنید و اگر نمیشه دید باز اطلاع بدید تا من و دیگری که میخات ببینه دیدگاهش رو این همه دنبال نظر خود نگردیم. 🙏🏻 با سپاس 🙏🏻

  • رضا گفت:

    من از بس که پیام دادم و تماس گرفتم از شیراز به تهران خسته شدم بیشتر از پول قبضهای پرداخت شده و از طرف شما واریز نشده به ادارات آب و برق و گاز !!!!!!!!
    تمام انتقادات دوستان همینه مشکله چرا رسیدگی نمی کنید چرا توی این همه فشار از هر طرف باید به مردم بیچاره ایران بیاد. من خودم نظامی هستم و واقعا وقت این همه تایپ کردن و التماس کردم جناب عالی ندارم ماشاالله مشکلات به قدر کافی همه دارن این کار تمومش کنید و چرا مشکلی توی کارت به کارت و دیگر خدمات نیست چرا همه مشکلات از پرداخت ما و واریز نکردن شماست ؟؟؟
    من منتظر شما هستم آقای موسوی یا هر اپراتور دیگر فعلی چقدر خواهش کردم ، چقدر صبر کنیم، کار زندگیم رو گذاشتم کنار ولی ، لااقل میام‌بدید بگین مبلغ رو برنمیگردونیم به والله قسم نه ادامه میدم و نه شکایت میکنم ، ولی باز اگر یه بعد که دیگه آوردید بازم به الله قسم شکایت میکنم. من منتظرم تا جواب بدید چه اینجا چه تلفنی البته این سری شما تماس بگیرید.
    ۰۹۱۷۳۶۴۹۹۵۷ و از این شماره همه کارای مربوط رو انجام میدم.
    پیگیری برق : ۴۸۰۶۱۳۴۴۹
    پیگیری آب ‌: ۴۸۰۶۱۳۴۴۹
    برای اولین باره که در طول سالهایی که با اینترنت پرداخت قبض امکان پذیر شده این مشکل رو پیدا کردم و خاطره بدی به جا گذاشتید از اولین کار با شما.
    من منتظر تماس یا پیام شما هستم.

    • همراه کارت گفت:

      تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

      • Hamrah گفت:

        09173649957
        اشخاصی که برای قبوض وجه واریز کردن و پرداخت نشده، میتونن با شماره فوق تماس بگیرن.

        • محمد گفت:

          درود به شرفت مرد ایرانی وطن پرست کاش این همه ایرانی ۱۰۰ نفر مثل شما بود که برای قبوض پرداخت نشده مردم خودتون رو به آب و آتیش میزنین تا حق را نا حق نکنند. عده ای در وضع اقتصادی به فکر خود و جناب عالی به فکر قبوض پرداخت نشده ملت. درود بر شما.
          با شما هستم طبق نشانی که خاستید
          ( یاور ) با تو هستم. 🙏🏻

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *