دریافت رمز دوم یکبار مصرف به صورت پیامکی

طبق بخشنامه بانک مرکزی، از ابتدای دی ماه سال 1398 استفاده از رمز پویا (رمز دوم یکبارمصرف) برای انجام تراکنش‌های آنلاین بالای 100 هزار تومان مانند کارت به کارت و خرید بسته اینترنت الزامی شده است.

امکان دریافت رمز پویا در همراه کارت وجود دارد. در هنگام انجام تراکنش می‌توانید دکمه «درخواست رمز پویا» را لمس کنید تا رمز یکبار مصرف برای شما پیامک شود. اگر رمز پویا برای شما ارسال نشد، به احتمال زیاد آن را فعال نکرده‌اید. توجه داشته باشید که قبل از آن، باید رمز پویای خود را فعال کرده باشید. در لینک زیر  نحوه فعال سازی و دریافت رمز پویای بانک‌های مختلف به طور کامل آمده است:
برای استفاده از این قابلیت،کافی است همراه کارت خود را از طریق لینک‌های زیر به آخرین نسخه بروزرسانی کنید:

 

دکمه "درخواست رمز پویا"

رمز پویا، رمز یکبار مصرفی است که به جای رمز دوم کارت استفاده می‌شود.

 

راهنمای دریافت رمز پویا

 

مرحله اول: براساس دستورالعمل بانک صادرکننده کارت خود، نسبت به فعالسازی رمز پویا اقدام نمایید.

 

مرحله دوم: رمز پویا را براساس روش اعلامی از طرف بانک صادرکننده کارت، به یکی از روش‌های زیر دریافت کنید.

  1. دریافت از طریق برنامه‌های کاربردی بانک، اینترنت بانک و یا موبایل بانک
  2. دریافت از طریق کد USSD بانک صادرکننده کارت شما
  3. دریافت از طریق زدن دکمه “درخواست رمز پویا” در درگاه پرداخت اینترنتی

 

مرحله سوم: پس از دریافت رمز به یکی از روش‌های فوق، رمز پویای دریافت شده را در محل تعیین شده برای “رمز دوم” وارد نمایید و سپس مابقی اطلاعات را تکمیل نمایید.

 

نظرات

  • ارام گفت:

    سلام من هر وقت روی دکمه رمز پویا میزنم رمزی برای من نمیاد علتش چیه

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • لیلا گفت:

    سلام چرا اس ام اس رمز پویا برای من از بانک ارسال نمیشه ؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • محسن گفت:

    من هر کاری میکنم رمز پویا اس‌م‌س ش برام نمیاد

    • همراه کارت گفت:

      دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • حسن گفت:

    سلام رمزدوم کارت من
    میزنم میزنه مسدودیاغیرفعال شده
    کمک میخواستم

  • بهمن گفت:

    سلام من هروقت میخوام شارژ بخرم یا بسته بگیرم میگه شما اجازه استفاده از این عملیات را ندارید علتش چیه توضیح میدین

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • فرهاد گفت:

    سلام اشتباه کردم نصب کردم یه دفعه کارت به کارت میکنه صد دفعه نمیکنه شارژ که نمیده موجودی هم که نمیده فقط نت الکی مصرف میکنم الکی

    • همراه کارت گفت:

      سلام برای دریافت موجودی حتما از رمز پویا استفاده کنید، تنها امکان دریافت موجودی برخی از کارت‌های قدیمی و کارت‌های هدیه در همراه کارت وجود ندارد. همچنین کارت بانکی و سیم کارت ثبت شده در همراه کارت باید متعلق به شما باشد.لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • محمدعلی آقایی گفت:

    سلام موبایل بانک ممنون

  • رضا گفت:

    دقیقا از ۱۵:۰۰ چهارشنبه دارم تلاش می‌کنم کارت ب کارت کنم اصلا رمز دوم پیامک نمیشه ، غلطی کردیم افتتاح حساب کردیم ، ۴۸ ساعت نیست باز کردم

    • همراه کارت گفت:

      دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *