دریافت رمز دوم یکبار مصرف به صورت پیامکی

طبق بخشنامه بانک مرکزی، از ابتدای دی ماه سال 1398 استفاده از رمز پویا (رمز دوم یکبارمصرف) برای انجام تراکنش‌های آنلاین بالای 100 هزار تومان مانند کارت به کارت و خرید بسته اینترنت الزامی شده است.

امکان دریافت رمز پویا در همراه کارت وجود دارد. در هنگام انجام تراکنش می‌توانید دکمه «درخواست رمز پویا» را لمس کنید تا رمز یکبار مصرف برای شما پیامک شود. اگر رمز پویا برای شما ارسال نشد، به احتمال زیاد آن را فعال نکرده‌اید. توجه داشته باشید که قبل از آن، باید رمز پویای خود را فعال کرده باشید. در لینک زیر  نحوه فعال سازی و دریافت رمز پویای بانک‌های مختلف به طور کامل آمده است:
برای استفاده از این قابلیت،کافی است همراه کارت خود را از طریق لینک‌های زیر به آخرین نسخه بروزرسانی کنید:

 

دکمه "درخواست رمز پویا"

رمز پویا، رمز یکبار مصرفی است که به جای رمز دوم کارت استفاده می‌شود.

 

راهنمای دریافت رمز پویا

 

مرحله اول: براساس دستورالعمل بانک صادرکننده کارت خود، نسبت به فعالسازی رمز پویا اقدام نمایید.

 

مرحله دوم: رمز پویا را براساس روش اعلامی از طرف بانک صادرکننده کارت، به یکی از روش‌های زیر دریافت کنید.

  1. دریافت از طریق برنامه‌های کاربردی بانک، اینترنت بانک و یا موبایل بانک
  2. دریافت از طریق کد USSD بانک صادرکننده کارت شما
  3. دریافت از طریق زدن دکمه “درخواست رمز پویا” در درگاه پرداخت اینترنتی

 

مرحله سوم: پس از دریافت رمز به یکی از روش‌های فوق، رمز پویای دریافت شده را در محل تعیین شده برای “رمز دوم” وارد نمایید و سپس مابقی اطلاعات را تکمیل نمایید.

 

نظرات

  • زهرا گفت:

    سلام من هرچی در خواست رمز پویا میزنم هیچ پیامی بهم نمیده

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • حسام قانعی گفت:

    سلام برای من رمز میاد ولی وقتی وارد میکنم میگه رمز اشتباه هست خیلی امتحان کردم حتی کپیش کردم ولی بازم میگه اشتباس مشکل از کجاس؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • عرفان گفت:

    سلام برای من رمز پویا میاد هرچی میزنمش میگه رمز اشتباس ولی درسته مشکل چیه؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • امیر گفت:

    چرا رمز پویا ارسال نمیکنه

    • همراه کارت گفت:

      دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • جواد گفت:

    چرا بعضی گوشیها قسمتی که باید رمز پویا بارگذاری شوداتومات بارگذاری میشود ولی گوشی من که آخرین ورژن شیائومی هست نمیشه؟؟؟

  • منصور گفت:

    هرچه درخواست رمز دوم میکنم جوابی نمیاد علت چیه

    • همراه کارت گفت:

      دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *