دریافت رمز دوم یکبار مصرف به صورت پیامکی

طبق بخشنامه بانک مرکزی، از ابتدای دی ماه سال 1398 استفاده از رمز پویا (رمز دوم یکبارمصرف) برای انجام تراکنش‌های آنلاین بالای 100 هزار تومان مانند کارت به کارت و خرید بسته اینترنت الزامی شده است.

امکان دریافت رمز پویا در همراه کارت وجود دارد. در هنگام انجام تراکنش می‌توانید دکمه «درخواست رمز پویا» را لمس کنید تا رمز یکبار مصرف برای شما پیامک شود. اگر رمز پویا برای شما ارسال نشد، به احتمال زیاد آن را فعال نکرده‌اید. توجه داشته باشید که قبل از آن، باید رمز پویای خود را فعال کرده باشید. در لینک زیر  نحوه فعال سازی و دریافت رمز پویای بانک‌های مختلف به طور کامل آمده است:
برای استفاده از این قابلیت،کافی است همراه کارت خود را از طریق لینک‌های زیر به آخرین نسخه بروزرسانی کنید:

 

دکمه "درخواست رمز پویا"

رمز پویا، رمز یکبار مصرفی است که به جای رمز دوم کارت استفاده می‌شود.

 

راهنمای دریافت رمز پویا

 

مرحله اول: براساس دستورالعمل بانک صادرکننده کارت خود، نسبت به فعالسازی رمز پویا اقدام نمایید.

 

مرحله دوم: رمز پویا را براساس روش اعلامی از طرف بانک صادرکننده کارت، به یکی از روش‌های زیر دریافت کنید.

  1. دریافت از طریق برنامه‌های کاربردی بانک، اینترنت بانک و یا موبایل بانک
  2. دریافت از طریق کد USSD بانک صادرکننده کارت شما
  3. دریافت از طریق زدن دکمه “درخواست رمز پویا” در درگاه پرداخت اینترنتی

 

مرحله سوم: پس از دریافت رمز به یکی از روش‌های فوق، رمز پویای دریافت شده را در محل تعیین شده برای “رمز دوم” وارد نمایید و سپس مابقی اطلاعات را تکمیل نمایید.

 

نظرات

  • جعفری گفت:

    چرا چند وقتی که از کیف پول پرداخت قبوض انجام نمیشود

    • همراه کارت گفت:

      لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  • م. نوروزی گفت:

    سلام من قبض میان دوره تلفن رو پرداخت کردم چرا باز استعلام میزنم صفر نشده

    • همراه کارت گفت:

      سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.

  • نرگس گفت:

    سلام من تو باجه فعال کردم رمز دومم و کد فعال سازی از بانک نیومده و هی میگه کد فعال سازی بانک و بنویسید

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • هادی گفت:

    سلام برانامه شما رمز دوم نمیده چند بار هم با پشتیبانیتون تماس گرفتم گفتن از بانک پیگیری کنید.اگر مشکل از بانک باشه پس چرا با برنامه های مشابه دیگه مثل اپ و غیره مشکلی نداریم ؟

    • همراه کارت گفت:

      دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

  • اصغرقاسمی گفت:

    سلام.من دقیقا سه سال هست که از این برنامه استفاده میکنم تا الان راضی بودم ازش خیلی عالیه مرسی از سازنده

  • زینب گفت:

    سلام.تا چند وقت هفته پیش پیامک رمز پویا یکبار مصرف برام فرستاده می‌شد اما چند وقته که دیگه پیامکی نمیاد از رمز پویا یکبار مصرف و من نمی‌دونم چیکارش کنم.

  • ظفری گفت:

    سلام من بروز کردم همراه کارتو الان رمز دوم برام ارسال نمیشه چیکار کنم

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، جایگذاری رمز پویا به طور خودکارفعال شده است لطفا نسخه ی جدید را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید.

  • سعید گفت:

    سلام.چرا رمز پویارو جایگزین نمیکنه.حتما خودمون باید وارد کنیم

    • همراه کارت گفت:

      سلام این امکان در نسخه ی جدید برای همه ی کاربران فعال شده است لطفا نسخه ی جدید را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید.

  • Javad گفت:

    سلام‌من‌اتباع‌هستم‌.منم‌مراحل‌‌فعال‌سازیه‌رمز‌پویا‌رو‌انجام‌دادم‌.اما‌رمز‌نمیادچرا!؟

  • زهرا جهان فرد گفت:

    سلام-من اپلیکیشن و بروز رسانی کردم/متاسفانه رمز‌ پویا واسم ارسال نمیکنه/مشکل کجاست؟؟؟؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا از بانک مورد نظر پیگیری کنید ارسال رمز دوم پویا از سوی بانک انجام می شود و همراه کارت نقشی در ارسال آن ندارد.

      • مهدی گفت:

        سلام
        مدتی بود برای من اس ام اس رمز پویا نمی آمد حتی با اینکه به بانک و عابر بانک مراجعه کردم و تی شماره ی تلفن همراهم رو هم عوض کردم اما باز هم اس ام اس نمی آمد.
        در نهایت با راهنمایی کارمند بانک که گفتند لیست انسدادی های پیامک گوشی و بررسی کنید، من هم شماره هایی که مشخص بود مربوط به اشخاص نیست و از سامانه های مخابراتی هستند از لیست انسداد خارج کردم و دیدم که مشکل حل شد. ظاهرا سهوا شماره ای که از اون رمز پویا می اومد رو به لیست انسداد پیامک فرستاده بودم.

  • مرتضی گفت:

    این پیام لطفا چند لحظه صبر و مجددا اقدام نمایید کی میخواد حل بشه.پول رو تو حسابمون فریز کردین امکان انتقالشم ازمون گرفتین؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام دوست عزیز بابت اختلال پیش آمده متاسفیم، مشکل حل شده است لطفا مجددا امتحان کنید.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *