راهنمای ارسال درخواست پول برای مخاطب گوشی

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد همراه کارت، ارسال «درخواست پول» برای دیگران است. این درخواست تنها برای دوستان همراه کارتی شما و از دو طریق زیر قابل انجام است:

 

۱- از طریق منوی «درخواست پول»

گزینه «درخواست پول» در صفحه اصلی اپلیکیشن را لمس کنید:

گزینه "درخواست پول" در همراه کارت

با لمس این گزینه، نیم­‌پنجره زیر باز می­‌شود:

ورود نام یا شماره موبایل و مبلغ درخواست پول

با لمس گزینه «نام یا شماره موبایل»، مخاطب موردنظر برای درخواست پول را انتخاب کنید:

انتخاب مخاطب جهت ارسال درخواست پول

پس از ورود نام مخاطب، مبلغ را وارد نمایید. در صورت تمایل می‌توانید توضیحات علت درخواست پول را در قسمت «بابت» یادداشت کنید. سپس گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.

ورود مشخصات درخواست پول از مخاطب

در نیم‌پنجره ظاهر شده کارت پیش‌فرض دریافت پول شما، جهت واریز پول به آن نمایش داده شده می‌شود (در صورت تمایل می‌­توانید این کارت را به سادگی تغییر دهید). سپس گزینه «ارسال درخواست» را لمس کنید.

انتخاب کارت پیش فرض دریافت پول

در نهایت برای مخاطب شما درخواستی مطابق شکل زیر ارسال می‌شود که با لمس «ادامه» و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، پرداخت را منطبق با درخواست شما انجام می‌دهد:

پرداخت پول به مخاطب

۲- از طریق منوی «مخاطبین»

راه دیگر درخواست پول، استفاده از تب «مخاطبین» همراه کارت است. در این قسمت از طریق لیست نمایش داده شده، مخاطب مورد نظرتان را انتخاب کنید:

ارسال درخواست پول از طریق تب مخاطبین همراه کارت

با ورود به صفحه مخاطب مورد نظر، گزینه «درخواست پول» را انتخاب کنید:

درخواست پول از طریق صفحه مخاطب

مشابه حالت اول، نیم‌پنجره درخواست پول ظاهر می‌شود و شما می‌توانید به سادگی «درخواست پول» خود را ارسال کنید.

 

*استفاده از سرویس «درخواست پول» در صورتی امکان­پذیر است که اجازه دسترسی به مخاطبین گوشی، در اختیار همراه کارت قرار داده شود. این سرویس کاملا اختیاری است و در صورتی که مایل به دادن اجازه دسترسی به مخاطبین گوشی نیستید، هیچ خللی در سایر امکانات همراه کارت بوجود نمی‌آید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 28 دیدگاه
  1. این برنامه به سادگی نصب شد روی ایفون و سرعتِ قابلِ قبولی دارد انصافا (( در مقایسه با الباقی برنامه ها و پشتیبانی نداشتن ایفون در ایران : واقعا این برنامه خیلی عالی طراحی و اجرا شده ))
    از نظر امنیت هم کاملا حرفه ای طراحی شده و پشتیبانی خوب و سریعی داره

    تشکر از تیمی که برنامه رو طراحی و پشتیبانی می‌کنند

  2. سلام.منم‌ازاین‌برنامه‌کاملاراضی‌هستم‌ولی‌چندوقته‌قبض‌آب‌وبرق‌وگازروکه‌پرداخت‌میکنم‌دوباره‌قبض‌پرداخت‌نشده‌به‌درب‌منزل‌میاد.الانم‌که‌کلاسوابق‌پرداختم‌پاک‌شده‌وهیچ‌مدرکی‌‌که‌قبض‌هاروپرداخت‌کردم‌ندارم.واقعااگه‌میتونیدراهنمایی‌کنید.ممنونم.

    1. سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

  3. این برنامه عالیه .من چندتا موبایل بانک داشتم ولی اصلا این قابلیت ها مثل تقویم.درخو است پول و سادگی استفاده و سرعت عمل را نداشته.عالی.مرسی از برنامه نویس های محترم

  4. سلام این برنامه به حدی فوق العاده خوب و کاربردی آسون داره که من فقط میتونم به سازندگان این برنامه بگم خیلی خیلی کارتون عالی بود،خدا قوت و سپاس

  5. سلام .‌ با سپاس از برنامه خوبتون بسیار عالی هست . این برنامه از نظره بنده هیچ مشکلی ندارد،و ‌عالی عالی میباشد . طی سالها گذشته ، که این برنامه ها وجود نداشتن مردم چ برا خرید یا پرداخت قبض و… باید به خود پرداز ها یا بانکها و پست بانگ ها مراجعه میکردن . ونکته بسیار مهم این بود که بسیاری از مردم ««(بطور مثال ؛؛ افردا معلول ، مثن، ویا افرادی وجود داشته که در شرایط های ضروری وسخت . قرار گرفته اند . که در نبود برنامه همراه کارت و حتی خود پرداز. قادر به پرداخت و خرید وانتقال نبوده اند برای مثال، مکانهایی ماننده جادها، و..)»» اما این برنامه درانجام کارها توانسته پرداخت ها را اسان سریع انجام دهد . مهم تر از همه در شرایط سخت و ضرور کارهارا به راحتی وسریع مهم تراز همه ایستادن در صف های طولانی ، ترافیک ، از دست دادن زمان ، خستگی و. ….. را جبران کند وبا همراه کارت انجام داد .باز هم تشکر میکنیم از سازندگان این برنامه معتبر و خوب

    1. لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  6. روزي چقدر ميشه جابجا كرد ،بيشتر از ١٠٠ هزار تومن امكان نداره درسته؟

  7. خيلي برنامه مفتي هستش چرا اينهمه دير شبا انجام ميده ما نياز فوري ب وجه داريم الان. حدود ٥/٦ساعت هستش هنوز ب حسابم نيومده اين چ وضعيه لطفا رسيدگي كنيد

    1. لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    1. سلام
      کارت به کارت از مبدا 29 بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است. در حال مذاکره برای اضافه کردن چند بانک باقی‌مانده هستیم. متاسفانه بانک مسکن، دسترسی «کارت به کارت» را به هیچ یک از اپلیکیشن‌های پرداخت ارائه نکرده است.

  8. بنده با توجه به اعتمادی که به همراه کارت داشتم، در کیف پول این برنامه مقدار قابل توجهی پول واریز کردم که در موقع نیاز از آن کیف مبلغی بهداشت یا خریدهای آنلاینمو بدهم،، (بانسخه ماقبل این آپ و قریب به نزدیک دو ماه پیش) ولی درست در هنگام نیاز فراوان و در موقعیت های خیلی مهمی برای من از اولین درخواست برداشت از کیف پول به بعد وتا به همین لحظه به مشکل وبن بست در این فرایند خوردم، وحتی نتوانسته ام حتی خریدی با این قسمت رم افزار که ظاهرٱ برای سهولت امور مالی وپولی ما طراحی شده!؟! با تماس با کارشناسان موسسه همراه کارت مشکل را مطرح و علت را جویا شدم… در جواب اشکال را اول به برنامه نویسی آپ و سپس تا بدانجایی کشید که ریشه اصلی مشکل رابه شرکت با اعتبار و بین المللی گوگل نسبت دادند و در نهایت قول حل قطعی این نقص را با آمدن نسخه حدیداین نرم افزار به اینجانب از طرف کارشناسان این شرکت داده شد و از من کمی صبر وتحمل قاضا کردند و پس از گذشت زمان بیشتری از آمدن نسخه جدید و بروز شده،،، اما باز همان مشکل برقرار مانده و باز از من خواست نرمش و انعطاف بیشتری خواستند وبنده با تمام احتیاجی که به سپرده ام داشتم باز اعلیرقم ناراحتی و رنحش بسیارخاطرم این فرصت را به این سامانه خدماتی و شرکت دادم، ولی هنوز هیچ نتیجه و حتی پیشرفت کوچکی در روند بهبود این مشکل مشاهده و تحربه نکرده ام!!!؟! حال از طریق این دل نوشته پیغام باز از مدیران وصاحبان امتیاز این مجموعه خواستار امداد ورفع این عیب بزرگ از ایشان می جویم و خواستارم،،،، حال به من بگویید چه کنم؟!؟

  9. نحوه ی انتقال پول از کیف پول به کارت بانکی چگونه است؟

  10. اصلا اون چیزی که فکر میگردیم چی شد برامهرمز مزخرف ماه قبلا قرار بدادن پول به کس دیگری بود وجود نداشت

  11. این که شما امکان اضافه کردن کارت‌های بانکی را گذاشتید خیلی بیخوده چون هر بانکی رو اضافه میکنم میگه اون بانک اجازه نمیده.چه برنامه ایه خب چرا دروغ

    1. هم اکنون 30 بانک در همراه کارت فعال است، لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید و ما را در جریان جزییات مشکل خود قرار دهید.

    1. برداشت از کیف پول هم اکنون در همراه کارت فعال است.

  12. به نظر بنده کیف پولی که شما تعبیه کردید به هیچ دردی نمیخوره برای اینکه از این کیف پول فقط میشه شارژ خرید ونمیشه قبض ها پرداخت کرد. فکر میکنم اگر برش دارید بهتره

  13. من الان دوبار هستش دارم کارت به کارت میکنم راستش علت دانلود برنامه هم این بود چون قول داده بودم والان سر در گم موندم چیکار کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.