با استفاده از اپلیکیشن همراه کارت به سادگی میتوان بسته اینترنت خریداری کرد.
مراحل خرید بسته اینترنت:
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن همراه کارت، گزینه خرید بسته اینترنت را انتخاب کنید.
۲- در نیمپنجره مربوط به بسته اینترنت، شمارهای که قصد خرید بسته برای آن را دارید، وارد کرده و اپراتور و نوع سیمکارت (اعتباری، دائمی، اعتباری TDLTE یا دائمی TDLTE) را انتخاب کنید.
- در تصویر بالا به صورت پیشفرض، شماره موبایل شما یا شمارهای که آخرین بار برای آن بسته اینترنت خریدهاید وجود دارد.
*توجه داشته باشید که اگر قبلا هیچ بستهای نخریده باشید، بخش «شماره همراه» خالی خواهد بود و در باکس مربوطه، هیچ شماره پیشفرضی وجود نخواهد داشت.
- شما میتوانید این شماره موبایل را حذف کنید (به صورت دستی یا با فشردن آیکون سطل آشغال قرمز رنگ). سپس، شماره جدید را به سادگی از لیست مخاطبان خود (آیکون آدمک سبزرنگ) انتخاب کرده یا به صورت دستی وارد کنید.
- توجه کنید اگر ترابرد سیمکارت صورت گرفتهاست، اپراتور خود را به درستی انتخاب کنید. در غیر اینصورت اپراتور به صورت خودکار شناسایی میشود.
۳- با لمس گزینه «ادامه» وارد نیمپنجره انتخاب نوع بسته اینترنت میشوید. بسته مورد نظر خود را از لیست بستههای موجود انتخاب کنید.
*در همراه کارت، امکان خرید تمامی بستههای اینترنتی از قبیل بستههای ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه، یکساله، بستههای شگفتانگیز، بسته اینترنت همراه + ثابت شاتل (که مختص مشترکین شاتل موبایل است که دارای سرویس اینترنت ثابت شاتل هستند) و حتی بستههای مکالمه وجود دارد.
برای مثال، با لمس بسته ماهانه، مطابق با تصویر زیر، لیست آنها باز میشود که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.
۴- در صفحه «تایید مبلغ»، مشخصات بسته اینترنت انتخاب شده نمایش داده میشود. در صورت تایید اطلاعات بسته، گزینه «ادامه» و در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات، گزینه «بازگشت» را انتخاب کنید.
۵- در صفحه بعد مشخصات کارت بانکی (رمز دوم کارت و CVV2) را با دقت وارد کرده و گزینه «تایید» را انتخاب کنید.
- در صورتی که قصد تغییر کارت بانکی را دارید، مطابق شکل زیر گزینه «تغییر» را انتخاب کرده و در صفحه «انتخاب کارت»، کارت بانکی مورد نظر را لمس کنید.
در قسمت خرید بسته اینترنت در همراه کارت، امکان انجام تراکنشهای زیر فراهم شده است:
- خرید بسته اینترنتی همراه اول
- بسته اینترنت ایرانسل
- بسته اینترنت رایتل
- بسته اینترنت شاتل موبایل
سلام من دیشب بسته اینترنت گرفتم و از حسابم کم شد ولی بسته اینترنت فعال نشده است رسیدگی کنید
سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام خسته نباشید قربان من یه اینترنت یک ساله ۷۰گیگ گرفتم حتی پول از حسابم کم شد حتی رسید هم سبز و تایید شد ولی پیامک اینترنت نیومد حتی تو استعلام اینترنت هیچی نیومد حتی با پشتیبانی تماس گرفتم یه شماره۱۳ رقمی داد باید چیکارکنم
سلام لطفا از اپراتور مورد نظر پیگیری کنید.
سلام من همه مراحل برای گرفتن بسته اینترنت ایرانسل رفتم از حسابم ۳۲ کم شد اما اینترنت فعال نشد
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
باسلام برای فرزندم که رایتل دارد باهمراه کارت اینترنت گرفتم ولی دوتا از شماره ها را جابجا نوشتم پول از حسابم کسر شده ولی وضعیت رانامشخص میزند وتم صفحه پرداخت نارنجی است چگونه برگشت میخورد پول کسر شده باتشکر
سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
سلام وقت بخیر.
ببخشید من تمام این مراحل رو رفتم و 69 تومن از حسابم برداشت شده ولی اینترنتم فعال نشده
سلام کاربر گرامی، برای رفع مشکل پیش آمده به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا در صورت امکان با مرکزپاسخگویی همراه کارت (02191020009 ) تماس بگیرید و این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.
داع من همشو تا ته رفتم اما بستم نا موفق بود و واسم نیومد اما از حسابم 70 تومن برداشت شد دیع ام برنشگت
لطفا برای مشخص شدن مشکل پیش آمده و رفع آن، با شماره ما (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.ق
سلام من تمام این مراحل رو انجام دادم و شماره ای که وارد کردم برای مودم ثابت ایرانسل بود و هر ساعت و وقتی که میزنم خرید با وضعیت بسته نامشخص هست مواجه میشم و بعد از ساعتی پول به حسابم بر میگرده و بسته ای خریداری نمیشه راستی در ساعات اداری هم تست کردم و نشد لطفا راهنمایی کنید.
سلام لطفاً جهت بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.
ساام من این همه تراکنش انجام دادم و شارژ خریدم ولی تو امتیازاتم برای قرعه کشی لحاظ نشده اگر که کارتون درست نیست من اپلیکیشنتون رو حذف کنم
سلام لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.
سلام
کاش مثله برنامه آپ هنگام تمام شدن حجم یا شارژ اینترنتی که باهاش شارژ کردیم پیام میداد که متوجه بشیم شارژش کنیم
البته شاید هم برنامتون داره و هنوز بهش بر نخوردم
موفق باشین
سلام
با سپاس از پیشنهاد شما! این ویژگی در نسخه آتی که تا چند روز آینده منتشر می گردد، ارائه شده است.
خیلی خوب