بررسی خطای “تاریخ انقضا نادرست است”

این خطا ممکن است به دلیل منقضی شدن کارت بانکی و یا اشتباه در ثبت تاریخ انقضا رخ دهد. با طی نمودن فرآیند زیر می­توانید مشکل را بررسی و حل نمایید:

 

ابتدا تاریخ انقضای ثبت شده روی کارت بانکی خود را مشاهده کنید.

دو حالت ممکن است اتفاق بیافتد:

حالت اول: تاریخ انقضای روی کارت سپری شده است

در این صورت، لطفا با مراجعه به شعبه صادر کننده کارت، اقدام به تعویض آن نمایید.

 

 

حالت دوم: تاریخ انقضا سپری نشده است

در این صورت، تاریخ انقضا به صورت نادرست در همراه کارت ثبت شده است. با طی کردن مراحل زیر می­توانید تاریخ انقضا را ویرایش نمایید:

۱- در صفحه اصلی همراه کارت، کارت مورد نظر را لمس نمایید.

 

۲- سه گزینه در زیر کارت ظاهر خواهد شد. گزینه «ویرایش» را لمس نمایید.

 

 

۳- در نیم صفحه باز شده تاریخ انقضا را لمس کنید.

 

 

۴- در صفحه جدید ماه و سال صحیح کارت بانکی خود را انتخاب کرده و گزینه «انتخاب» را لمس کنید.

 

 

۵- در این حالت به صفحه قبل باز خواهید گشت و با انتخاب گزینه ثبت، این تغییرات ذخیره خواهد شد.

 

 

پس از طی این مراحل باید بتوانید بدون خطا تراکنش انجام دهید. در صورتی که کماکان با خطای «تاریخ انقضا کارت» مواجهه می­شود، برای بررسی بیشتر با پشتیبانی همراه کارت (شماره ۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) تماس بگیرید.