بررسی خطای «اطلاعات کارت صحیح نیست»

خطای «اطلاعات کارت صحیح نیست» به دلیل اشتباه وارد کردن اطلاعات کارت مبدا رخ می‌­دهد.

از صحیح وارد نمودن اطلاعات زیر مطمئن شوید:

  1. تاریخ انقضا
  2. رمز دوم
  3. شناسه امنیتی (CVV2)

 

توضیحات بیشتر:

برای انجام تراکنش کارت به کارت، اطلاعات وارد شده، به بانک مبدا ارسال می‌شود. سپس وضعیت تراکنش به همراه کارت بازگردانده می‌­شود. در صورتی که اطلاعات وارد شده اشتباه باشد، برخی از بانک‌­ها به طور دقیق مشخص نمی­‌کنند که کدام مورد اشتباه وارد شده است. به همین دلیل باید هر سه مورد اشاره شده در بالا بررسی شوند.

نظرات

  • سالار بابایی گفت:

    سلام من که میتونستم با این آپ پول واریز کنم الان این خطا چیه ظاهر شد؟
    کلیه مشخصات هم درسته

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • xewww گفت:

    سلام من همه ی اطلاعات رو درست میزنم ولی وقتی رمز مویا رو میزنم با اخطار رمز دوم کارت نادرست است مواجه میشم.

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • علی گفت:

    من اطلاعات کارت رو درست میزنم ولی بازم میگه اشتباه

    • همراه کارت گفت:

      در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    • خلیلی گفت:

      سلام، بنده چند بار اطلاعات کارت را بادقت وارد کردم ولی متاسفانه سیستم شما کارم رو انجام نداد و هر دفعه یک پیام غلط برام ارسال کرد. بهتره که در پی ایراد سیستم خود باشید و رفعش کنید.

      • همراه کارت گفت:

        سلام در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • طالقانی گفت:

    سلام. من فکر میکنم اگر در یک روز با رمز دوم ثابت مبلغ روی هم بیش از ۱۰۰۰۰۰ تومان ولو در نوبتهای مختلف و به حسابهای مختلف واریز شود با خطای اطلاعات کارت صحیح نمیباشد روبرو میشویم.
    این مورد بارها برای من پیش آمده. در این حور موارد باید تقاضای رمز پویا کرد حتی اکر مبلغ زیر ۱۰۰ تومان باشد

    • همراه کارت گفت:

      سلام در برخی از بانک ها برای انتقال مبالغ کمتر از 100 هزار تومان هم رمز دوم و هم رمز پویا کارایی دارد ولی برای انتقال مبالغ بیش تر از 100 هزار تومان فقط رمز پویا کارایی خواهد داشت. در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • محمد گفت:

    سلام
    بنده با همین اطلاعات وارد میشدم
    ولی متأسفانه دو روزه
    خطا میده

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • طراوت گفت:

    سلام کارت من از بانک سپه میباشد من چطور رمز پویا بگیرم؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد و هم اکنون برای برخی از بانک ها فعال شده است، به تدریج تمامی بانک ها به طور خودکار به این سیستم متصل می شوند. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است.

  • Maryam. Salehi گفت:

    درود اسامی برندگان کجا قید شده؟

    • همراه کارت گفت:

      سلام در بخش جشنواره اسامی موجود است.

      • فخرالدین گفت:

        با سلام متاسفانه انجام یک تراکنش ساده کلی وقت گیر بوده که یا مشکل از سیستم صدور کارت می باشد یا از زیر ساخت ها خواهش بنده این است که مشکلات را واقعا برطرف نمایند این چه بی سرو سامانی است که گیربانگیر مدیریت ها در نظارت سیستمی یا نطارت بر عملکرد کارمندان شده است ؟؟؟!!!

        • همراه کارت گفت:

          سلام در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • محمداورکی گفت:

    سلامعلیکم چرا کارت به کارت میکنم پیام میده اطلاعات کارت صحیح نیست

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • وحید گفت:

    سلام همه اطلاعات درست هست اما خطا رو دریافت میکنم و این مشکل رو نتونستم برطرف کنم

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • رحیم فرهمند گفت:

    سلام
    فکر می کنم کە اشکال از اپلیکیشن باشد
    قبلا با ھمین اطلاعات وارد شده کار میکرد
    تغییری داده نشده است

    • همراه کارت گفت:

      سلام در صورت وجود مشکل لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

    • شفق گفت:

      منم تمام اطلاعات داده شده درسته ولی کار نمیکنه

      • همراه کارت گفت:

        در صورتی که با مشکلی مواجه شدید لطفاً با مرکز پاسخگویی (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • تیارا گفت:

    سلام
    چه طوری باید رمز پویا بگیریم؟؟
    من خیلی سعی میکنم اما رمز پویا برایم ارسال نمی شود

    • همراه کارت گفت:

      سلام دکمه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در همراه کارت وجود دارد و هم اکنون برای برخی از بانک ها فعال شده است، به تدریج تمامی بانک ها به طور خودکار به این سیستم متصل می شوند. راهنمای رمزدوم پویا در لینک (hamrahcard.ir/rp) موجود است.

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *