بررسی خطای «اطلاعات کارت صحیح نیست»

خطای «اطلاعات کارت صحیح نیست» به دلیل اشتباه وارد کردن اطلاعات کارت مبدا رخ می‌­دهد.

از صحیح وارد نمودن اطلاعات زیر مطمئن شوید:

  1. تاریخ انقضا
  2. رمز دوم
  3. شناسه امنیتی (CVV2)

 

توضیحات بیشتر:

برای انجام تراکنش کارت به کارت، اطلاعات وارد شده، به بانک مبدا ارسال می‌شود. سپس وضعیت تراکنش به همراه کارت بازگردانده می‌­شود. در صورتی که اطلاعات وارد شده اشتباه باشد، برخی از بانک‌­ها به طور دقیق مشخص نمی­‌کنند که کدام مورد اشتباه وارد شده است. به همین دلیل باید هر سه مورد اشاره شده در بالا بررسی شوند.

نظرات

  • یحیی گفت:

    سلام من کارتمو گم کردم اما میدونم دسته ویه میدونم رمزشم بلده میخوام بسوزونمش شماره کارتمم بلد نیستم لطفا کمکم کنید داروندارم تو اون کادته

  • محمود امیدزاده گفت:

    واقعا برنامه خوبی دارید امیدوارم که بزودی جای آپ رو بگیرید…

  • سید جلال گفت:

    Cvv2

  • حسام كاتب الحروف گفت:

    سلام از بانك سپه كارتبكارت به بانك ملي
    كه تاريخ انقضا ميخواد ولي اين قسمت را ندارد كه تاريخ انقضا را ثبت كنم
    راهنمايي بفرماييد

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفاًجزئیات مشکل خود را با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) مطرح کنید.

      • محمدرضا ع شیراز گفت:

        به نظرمن جامع ترین به روزتری دقیقترین بانک بانک اینده است وحقیقتا سرامد همه بانکهاست ولی ایکاش اعضا محترم هیات مدیره بانک تصمیمی اتخاذ میفرمودند که درسپرده های بالای صد میلیارد ریال درحساب اینده ساز سود بیشتری به اینگونه سپرده گذاران میدادند چون باعنایت به تورم بالای ۴۰ درصد واینکه مثلا فردیکه منزل مسکونی اش رادر این بحبوحه بحرانی فروخته وبه بانک اینده سپرده تا منزل مناسبی پیدا وخریداری نماید ومسکن هم که افسارگسیخته هرروز بالا میرود لذا پرداخت ۲ الی ۳ درصد سود به سپرده گذاران بالای صدمیلیارد ریال درحساب اینده ساز در شعبه شیراز خداوکیلی با توضیحاتی که دادم عین صواب است وثواب یاحق محمدرضاع شیراز لطفا ایمیل من منتشر نشود

      • محمدرضاع گفت:

        سلام لطفا پیشنهادی که خطاب به اعضا هیات مدیره بانک اینده برای پرداخت سودبیشتر ۲یا ۳ درصدی درحساب اینده ساز مبالغ بالای صدمیلیارد ریال دادم منتشرنفرمایید فقط عنایت فرمایید انرا به استحضاراعضا هیات مدیره محترم بانک یامسعولین مربوطه منتقل فرمایید ودرسایت منتشر نفرمایید باتشکر

        • همراه کارت گفت:

          سلام لطفا با پشتیبانی بانک تماس بگیرید و یا به بانک مراجعه کنید ونظراتتون رو اعلام کنید .

  • عزیز الزحمان شهنوازی گفت:

    عزیزالرحمان شهنوازی

    • پیمان کشت افشان گفت:

      سلام:: ببخشید، میخواستم بدانم که چرا نمیتوانم پول انتقال بدم؟؟

      • همراه کارت گفت:

        سلام
        کارت به کارت از مبدا 29 بانک در همراه کارت امکان‌پذیر است. لطفاًجزئیات مشکل خود را با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) مطرح کنید.

    • رررضرا گفت:

      برنامه بسیار عالیست

    • باران گفت:

      سلام وقت بخیر چرا میرم عابربانک میزنه رمز وارد شده صحیح نمیباشد علتش چیه ؟؟؟ واینکه ایا پول توحسابم هنوز هست یا…؟ باید چیکارکنم

  • سعید گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم موجودی کیف پولم چرا حذف شده ممنون از این برنامه تون

  • سعید گفت:

    سلام چرا چرا موجودی کیف پولم حذف شده چرا موجودی کیف پولم حذف شده

  • سعید گفت:

    من مومن موجودی کیفپولم حذف شده ی کیف پولم حذف شده

  • عبداله اكبرآبادى گفت:

    ممنون از لطف و ذكاوت شما

  • زهره گفت:

    خیلی عالی

  • اکبرجهروتی زاده گفت:

    از برنامه تون ممنونم

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *