راهنمای استعلام گزارش اعتبار بانکی

رتبه اعتباری، معیاری از اعتبار افراد و شرکت‌ها است. این رتبه با استفاده از فرمول‌های استاندارد اعتبارسنجی به دست می‌آید و رابطه مستقیمی با فعالیت‌های قبلی فرد در بانک‌ها، موسسات اعتباری، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها و … دارد. به عنوان مثال، پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی، این رتبه را بهبود می‌دهد.

بانک‌ها و موسسات مالی و سایر نهادها، از شاخص اعتباری شما برای ارائه خدمات و تسهیلات استفاده می‌کنند.

برای استعلام گزارش اعتبار بانکی خود از طریق همراه کارت، گزینه «گزارش اعتبار بانکی» در صفحه اصلی را انتخاب کنید:

 

گزارش استعلام بانکی در همراه کارت

ابتدا لازم است تا در نیم‌صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کنید و سپس گزینه «ارسال» را انتخاب کنید:

 

وارد کردن کد ملی برای گزارش اعتبار بانکی در همراه کارت

* دقت کنید که کد ملی حتما باید مربوط به صاحب سیم‌کارت باشد و گزارش اعتباری صادر شده مربوط به این شخص خواهد بود.

 

در نیم‌صفحه بعد، قوانین و مقررات گزارش اعتبار بانکی به شما نمایش داده می‌شود. با بررسی قوانین و آگاهی از جزئیات این گزارش برای ادامه گزینه «استعلام» را لمس کنید:

 

قوانین و مقررات گزارش اعتبار بانکی

 

هزینه‌های گزارش گیری که توسط نهاد‌های نظارتی کسر می‌گردد در صفحه جدید به کاربر نمایش داده می‌شود. در صورت موافقت با پرداخت این هزینه، گزینه «پرداخت» را انتخاب نمایید:

 

هزینه گزارش اعتبار بانکی

 

با هدایت به صفحه پرداخت، کافیست اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد نمایید و گزینه «تائید» را لمس کنید:

 

صفحه پرداخت هزینه گزارش استعلام بانکی

 

پس از طی این مراحل، پیامکی حاوی لینک مشاهده گزارش اعتبار بانکی شما از سمت همراه کارت دریافت خواهید نمود:

 

پیامک لینک گزارش اعتبار بانکی همراه کارت

 

با لمس لینک دریافتی، می‌توانید گزارش اعتبار بانکی خود را مطالعه نموده و یا خروجی pdf آن را ذخیره نمایید:

 

مشاهده گزارش اعتبار بانکی

نظرات (2)

In haZine yek bar kasr mishe ? Ya har zamani ke estelam gerefte shavad kam mishe hazine?

سلام
به ازای هر درخواست در هر روز یکبار نیاز به پرداخت کارمزد می باشد ولی این گزارش به صورت ماهانه بروزرسانی می شود.

نظر بدهید