راهنمای استعلام گزارش اعتبار بانکی با همراه کارت

رتبه اعتباری یا اعتبار بانکی چیست؟

رتبه اعتباری، معیاری از اعتبار افراد و شرکت‌هاست. این رتبه با استفاده از فرمول‌های استاندارد اعتبارسنجی به دست می‌آید و رابطه مستقیمی با فعالیت‌های قبلی فرد در بانک‌ها، موسسات اعتباری، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها و … دارد. به عنوان مثال، پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی، این رتبه را بهبود می‌دهد.

بانک‌ها و موسسات مالی و سایر نهادها، از شاخص اعتباری شما برای ارائه خدمات و تسهیلات استفاده می‌کنند.

نحوه استعلام گزارش اعتبار بانکی

با استفاده از اپلیکیشن همراه کارت به راحتی و با انجام چند مرحله می‌توانید گزارش اعتبار بانکی خود را استعلام کرده و حتی فایل pdf آن را دانلود کنید.

برای استعلام گزارش اعتبار بانکی خود از طریق همراه کارت، گزینه «گزارش اعتبار بانکی» در صفحه اصلی را انتخاب کنید:

 

گزارش اعتبار بانکی در همراه کارت

ابتدا لازم است تا در نیم‌صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کرده و سپس گزینه «ارسال» را انتخاب کنید:

 

ورود کد ملی برای دریافت گزارش اعتبار بانکی

* دقت کنید که کد ملی حتما باید مربوط به صاحب سیم‌کارت باشد و گزارش اعتباری صادر شده مربوط به این شخص خواهد بود.

 

در نیم‌صفحه بعد، قوانین و مقررات گزارش اعتبار بانکی به شما نمایش داده می‌شود. با بررسی قوانین و آگاهی از جزئیات این گزارش برای ادامه گزینه «استعلام» را لمس کنید:

 

استعلام گزارش اعتبار بانکی

 

هزینه‌های گزارش گیری که توسط نهاد‌های نظارتی کسر می‌گردد، در صفحه جدید به کاربر نمایش داده می‌شود. در صورت موافقت با پرداخت این هزینه، گزینه «پرداخت» را انتخاب نمایید:

 

نمایش هزینه گزارش اعتبار بانکی

 

با هدایت به صفحه پرداخت، کافیست اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد نمایید و گزینه «تائید» را لمس کنید:

 

صفحه پرداخت

 

پس از طی این مراحل، پیامکی حاوی لینک مشاهده گزارش اعتبار بانکی شما از سمت همراه کارت دریافت خواهید نمود:

 

پیامک حاوی لینک گزارش اعتبار بانکی همراه کارت

 

با لمس لینک دریافتی، می‌توانید گزارش اعتبار بانکی خود را مطالعه نموده و یا خروجی pdf آن را ذخیره نمایید:

 

دانلود فایل pdf گزارش اعتبار سنجی بانکی

برای دانلود اپلیکیشن همراه کارت می‌توانید بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

 

نظرات

  • حامد محمدی گفت:

    سلام من اعتبار سنجی بانکی رو زدم و مبلغ صد هزار تومان کسر کرد ولی لینک پیامک نشد. اون مبلغ هم برنگشت چکار کنم

    • همراه کارت گفت:

      سلام لطفا برای مشخص شدن جزئیات بیشتر، با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

  • aslani گفت:

    سلام گزارش هر ماه بروز ميشه ؟
    براي هر ماه بايد هزينه پرداخت بشه يا فقط يكبار؟
    ممنون

    • همراه کارت گفت:

      سلام گزارش اعتبار بانکی هرماه بروزرسانی می شود و بایستی هزینه پرداخت شود.

  • معین گفت:

    با سلام.
    اگر چک های برگشتی مون رو رفع سوء اثر کرده باشیم؛ چی.!؟
    و یا اگر در گذشته اقساط معوّقی داشتیم ولی بعداً تسویه کردیم» آیا اکنون روی رتبه اعتباری مون تأثیر منفی باقی مونده یا خیر..!؟

  • ملیحه گفت:

    توی دریافت ده گردش اگر ریز حساب هم گفته بشه کاربرد داره. من میخوام بدونم این کسر یا واریز از کجا بوده و بشه یادداشت هم گذاشت که بهترر

دیدگاه خود را اضافه کنید :

نام و ایمیل اختیاری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *