راهنمای استعلام گزارش اعتبار بانکی

رتبه اعتباری، معیاری از اعتبار افراد و شرکت‌ها است. این رتبه با استفاده از فرمول‌های استاندارد اعتبارسنجی به دست می‌آید و رابطه مستقیمی با فعالیت‌های قبلی فرد در بانک‌ها، موسسات اعتباری، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها و … دارد. به عنوان مثال، پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی، این رتبه را بهبود می‌دهد.

بانک‌ها و موسسات مالی و سایر نهادها، از شاخص اعتباری شما برای ارائه خدمات و تسهیلات استفاده می‌کنند.

برای استعلام گزارش اعتبار بانکی خود از طریق همراه کارت، گزینه «گزارش اعتبار بانکی» در صفحه اصلی را انتخاب کنید:

 

گزارش استعلام بانکی در همراه کارت

ابتدا لازم است تا در نیم‌صفحه باز شده کد ملی خود را وارد کنید و سپس گزینه «ارسال» را انتخاب کنید:

 

وارد کردن کد ملی برای گزارش اعتبار بانکی در همراه کارت

* دقت کنید که کد ملی حتما باید مربوط به صاحب سیم‌کارت باشد و گزارش اعتباری صادر شده مربوط به این شخص خواهد بود.

 

در نیم‌صفحه بعد، قوانین و مقررات گزارش اعتبار بانکی به شما نمایش داده می‌شود. با بررسی قوانین و آگاهی از جزئیات این گزارش برای ادامه گزینه «استعلام» را لمس کنید:

 

قوانین و مقررات گزارش اعتبار بانکی

 

هزینه‌های گزارش گیری که توسط نهاد‌های نظارتی کسر می‌گردد در صفحه جدید به کاربر نمایش داده می‌شود. در صورت موافقت با پرداخت این هزینه، گزینه «پرداخت» را انتخاب نمایید:

 

هزینه گزارش اعتبار بانکی

 

با هدایت به صفحه پرداخت، کافیست اطلاعات امنیتی کارت بانکی خود را وارد نمایید و گزینه «تائید» را لمس کنید:

 

صفحه پرداخت هزینه گزارش استعلام بانکی

 

پس از طی این مراحل، پیامکی حاوی لینک مشاهده گزارش اعتبار بانکی شما از سمت همراه کارت دریافت خواهید نمود:

 

پیامک لینک گزارش اعتبار بانکی همراه کارت

 

با لمس لینک دریافتی، می‌توانید گزارش اعتبار بانکی خود را مطالعه نموده و یا خروجی pdf آن را ذخیره نمایید:

 

مشاهده گزارش اعتبار بانکی

مطالب مرتبط

نظرات (8)

هزینه استعلام از نهادهای نظارتی ۱۰ هزار تومان ؟؟؟
مگر شق القمر می‌کنند آن هم اگر درست و صحیح خروجی بدهند
اطلاعات کاربر را با دیتابیسشان منطبق می‌کنند

سلام
اطلاعات ذکر شده در گزارش اعتباری تماماً توسط شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایرانیان و بر اساس داده‌های موجود در بانک‌های کشور و تحت نظارت بانک مرکزی می‌باشد. لذا در زمینه صحت اطلاعات مسئولیتی متوجه همراه کارت نمی‌باشد. با این وجود این موارد به معنی صحت صد در صدی گزارش نیست. در صورتی که تصور می‌کنید در گزارش شما خطایی وجود دارد می‌توانید از طریق تماس با مرکز پشتیبانی مشتریان مطرح کنید. لازم به ذکر است هزینه سرویس‌های ارائه شده به مشتری طبق قوانین بالادستی تصویب شده می‌باشد و همراه کارت در روند قیمت گذاری دخالتی ندارد.

سلام بنده یکبار هزینه هم واریز کردم ولی ظرف ۲۴ ساعت که هیچ تا امروز هم اعتبار سنجی اعلام نشده است لطفا با توجه به واریزی ۱۰۰۰۰۰ ریالی بنده پیگیری بفرمایید

سلام
لطفا از طریق تماس با پشتیبانی (۰۲۱۲۷۶۶۳۳۲۰) جزئیات تراکنش را اعلام بفرمایید.

این گزارش به چه دردی میخوره ؟ برای اطلاع شخص هست فقط یا جای دیگری نیاز میشود ؟

سلام
در حقیقت، گزارش اعتباری، معرفی نامه ای است که عملکرد اعتباری شخص و پایبندی او به ایفای تعهدات مالی خود را نشان می دهد. به همین دلیل وقتی این شخص برای دریافت تسهیلات به شعبه بانک مراجعه کند، متصدی شعبه با دریافت و ارزیابی رتبه اعتباری او متوجه خواهد شد این شخص تا چه میزان به تعهداتش پایبند بوده است؛
یک شرکت بیمه می تواند به همین گونه، میزان ریسک پذیری قرارداد جدید را ارزیابی کند؛
یک شرکت پیمانکاری می تواند از طریق این داده، شمایی کلی از رفتار مالی متقاضیان همکاری را به دست آورد؛
یک شرکت ارائه دهنده خدمات لیزینگ همچنین می تواند از رتبه اعتباری متقاضیان، دورنمای ارائه خدمات به آن ها را به دست آورد؛

In haZine yek bar kasr mishe ? Ya har zamani ke estelam gerefte shavad kam mishe hazine?

سلام
به ازای هر درخواست در هر روز یکبار نیاز به پرداخت کارمزد می باشد ولی این گزارش به صورت ماهانه بروزرسانی می شود.

نظر بدهید